Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Vana V8-le a8 või s8 mootor (Vastuseid: 48 | Vaatamisi: 9692)
berg
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6, Allroad, Patrol, Valiant

postitati 25.02.07 22:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Silwer
Kompressori kit peale panna ja on juba päris normaalne ka selle vana 4-se kasti otsas.

* PS! oma olemuse poolest on sama ajajärgu Audi V8 ja BMW V12 kastid ühed ja samad - ZF 4HP24


Olen sellestki mõelnud, kuid kas liigub nö audi v8 jaoks tehtud kit'e, mis oleks kergesti külgepoogitavad? Vastasel juhul läheb asi ikka päris kalliks ja isearetuseks, ning vahel ei ole mõtet jalgratast leiutada.


CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 25.02.07 23:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: berg
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Isegi, kui vahetamiseks juba läheks, siis kindlasti koos uuema tüübi käigukastiga. Need vanad neljased kastid venitavad vastikult käike.

JUST! ma oleksin sigarahul ainult teravama kastiga juba, kuna see audi vana automaat on üks uimane värk.


Mõnes mõttes 5'ne automaat ajab ennast totaalselt marru. Plõksib neid käike üles ja alla iga väiksema pedaalipuudutuse peale 50-70km/h juures. Ja sellist muhedat käiku nagu näiteks neljasel kastil on kolmas käik linnavahel 5'sel põhimõtteliselt puudub. Kolmas hoiab liiga pöördes ja neljas ajab kasti pendeldama :( Ainus moodus, kuidas kast "hästi" reageerib on ise manualis käike nühkida. Või siis kogu aeg ~30kmh sõita, sest siis reageerib kah kiiresti kui pedaali puudutada :P Viiese kasti eelis on minuarust ainult maanteel, kus see lihtsalt ökom on. Linnavahel sellega manualrezhiimis ringis lasta on küll lahe, aga milleks seda automaati siis üldse :(

PS! Mina pole küll kuskil laias ilmas näinud bolt-on kompressor kitte, mille hinne oleks madalam kui ~60-70k eestlast jne. ülespoole. Pigem jääb vanema isendi "järeleaitamine" naljanurgas levitatavale tasandile :(

veel üks haakuv teema


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 26.02.07 07:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Minule isiklikult V8 meeldib, kui kapott välja jätta. See on tobe minu arvates. Mina paneksin 200 kapoti peale aga see selleks.

Mille krdi pärast Sa oma kunagisele B3-le B4 kapoti panid siis? :P
Sest B3-le läheb see peale nagu valatud aga V8/200 kerele on "ninaga" kapott nagu sea selga sadul (ärge pange pahaks V8 sõbrad:)). Vabandan OT pärast!


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 26.02.07 10:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
PS! Mina pole küll kuskil laias ilmas näinud bolt-on kompressor kitte, mille hinne oleks madalam kui ~60-70k eestlast jne. ülespoole.


No see on ju loogiline et norm asja ilma rahata ei saa. Pigem on selliste kittide hinnad isegi kaks korda kõrgemad kui sinu pakutud number. Samas kui autot korralikult ehitada siis ei ole see 100+ tuh investeering veel mingi määrav raha...

Tulemus peaks selle eest olema päris hea. Mingi netist leitud S8 kompressori kit lubas +55% väänet ja +50% jõudu, ehk siis 265kw/430nm pealt 397kw ja 666nm. See kit sisaldas endas kõike paigalduseks vajalikku ja maksis 10000usd.


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 26.02.07 10:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Silwer
Tulemus peaks selle eest olema päris hea. Mingi netist leitud S8 kompressori kit lubas +55% väänet ja +50% jõudu, ehk siis 265kw/430nm pealt 397kw ja 666nm. See kit sisaldas endas kõike paigalduseks vajalikku ja maksis 10000usd.
Silver, jaga palun seda informatsiooni, kus, kes ja millal sellist komplekti pakkus?


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 26.02.07 10:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Silwer
Tsitaat:
Algselt postitas: kps
PS! Mina pole küll kuskil laias ilmas näinud bolt-on kompressor kitte, mille hinne oleks madalam kui ~60-70k eestlast jne. ülespoole.

No see on ju loogiline et norm asja ilma rahata ei saa. Pigem on selliste kittide hinnad isegi kaks korda kõrgemad kui sinu pakutud number. Samas kui autot korralikult ehitada siis ei ole see 100+ tuh investeering veel mingi määrav raha...

Tulemus peaks selle eest olema päris hea. Mingi netist leitud S8 kompressori kit lubas +55% väänet ja +50% jõudu, ehk siis 265kw/430nm pealt 397kw ja 666nm. See kit sisaldas endas kõike paigalduseks vajalikku ja maksis 10000usd.

Hinna kohta väljendasin jah ennast pisut valesti, oli mõeldud "alates". Mina küsiks, et "Kes teeb otsa lahti?". Tahaks mõne auto ees nii teha http://ufo.planet.ee/foorum/hail.gif


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 26.02.07 10:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: Silwer
Tulemus peaks selle eest olema päris hea. Mingi netist leitud S8 kompressori kit lubas +55% väänet ja +50% jõudu, ehk siis 265kw/430nm pealt 397kw ja 666nm. See kit sisaldas endas kõike paigalduseks vajalikku ja maksis 10000usd.
Silver, jaga palun seda informatsiooni, kus, kes ja millal sellist komplekti pakkus?


Näiteks see siin:

Kirjeldus:
http://www.motodyne.com/frames/4.2LSC.html

Paigalduse juhend:
http://siabani.com/s4/audi_s8_supercharger_2.pdf


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 26.02.07 13:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Silwer
Näiteks see siin:

Kirjeldus:
http://www.motodyne.com/frames/4.2LSC.html

Paigalduse juhend:
http://siabani.com/s4/audi_s8_supercharger_2.pdf
Iseasi, mida need autoaatkäigukastid sellest asjast arvavad. Oskab keegi üldse öelda, millist väänet need kastid taluda jõuavad (V8 4ne, A8 4ne, S8 5ne, A8 5ne)?


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 26.02.07 14:39 Tsiteeri


Ma arvan et see ongi vast viimane piir. Sama firma pakub ka 647hp / 730nm komplekti ja selle puhul on vaja automaatkast juba tugevamaks ehitada.


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 26.02.07 15:06 Tsiteeri


Ja S8-id on ju manualidena ka.....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 09.03.07 20:13 Tsiteeri


Ja V8-dki manuaalidena olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 09.03.07 20:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Ja S8-id on ju manualidena ka.....
Esialgu mõtlesin, et ei vasta aga vastan siiski. Minu isiklik arvamus on, et nii suur ja mugav auto peab olema automaat. Jõuan seda kangi muude autodega ka liigutada. Mõni auto võiks "lebo auto" ka olla.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 09.03.07 21:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Ja S8-id on ju manualidena ka.....
Esialgu mõtlesin, et ei vasta aga vastan siiski. Minu isiklik arvamus on, et nii suur ja mugav auto peab olema automaat. Jõuan seda kangi muude autodega ka liigutada. Mõni auto võiks "lebo auto" ka olla.



Ja lebo autole ei pea olema 400+hj ka .. v6i ... ?
No on inimesi, kellel ei ole v6imalik pidada kahte autot, siis on vaja teha kompromiss, mugavuse, perfomance ja vastupidavuse vahel. Ja teatud mudeliaastatel ei saanudki S8 muud, kui 6k manuaalina ;)


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 07.04.07 19:31 Tsiteeri


Olen saanud isegi tiptronicu mõnusid nautida kuid siiski jään isegi paadunud manuaali armastajaks. Minu jaoks igatahes pole mingi ebamugavus käike vahetada aga eks ta on rohkem maitse asi. "Ühele tütar teisele ema":D...selles osas ilmselt on manuaal ettem, et tiptroonik kast ei kannata ju eriti kriitikat tuuningu ja jõu kasvu suhtes. Ei talu suurt momenti, eks targad leiavad ka sellele rohtu;). Ameerik´lanegi ütleb samas, et auto nõrgim lüli on sidur---mine nüüd tea kumb parem;).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 07.04.07 20:12 Tsiteeri


Kuulge kaua see teema siin pendeldab, kas ma võin varsti tulla kuhugi asisemat v8 kapotialust imetlema? ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 07.04.07 20:16 Tsiteeri


Ise tahtsin sama küsida...saab mõnda kurja kapoti alust ka varsti näha või peab ise hakkama tegutsema? :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Xan
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.05
Asukoht: Tallinn / Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 C4 4,2NQ, Audi C4 Q (projekt)

postitati 08.04.07 17:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: altz1
Ise tahtsin sama küsida...saab mõnda kurja kapoti alust ka varsti näha või peab ise hakkama tegutsema? :D


Muidugi pead ise tegutsema hakkama, siin ei saa üldse kaksipidi arvamust ollagi :D


Arhitektuurne projekteerimine ja detailplaneeringute koostamine.
Küsi lisa 50 18 059
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jarts19
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.06
Asukoht: soome
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 3,6

postitati 26.04.07 08:58 Tsiteeri


Kui siin juba selline teema on siis kysin kas V8-lle 2,2 turbo mootori paneb vahele?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 26.04.07 09:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jarts19
Kui siin juba selline teema on siis kysin kas V8-lle 2,2 turbo mootori paneb vahele?

Paneb kindlasti, 2.0 16V paneb ka, kui huvi on, aga milleks? Kas poleks targem omajagu kergem ja sobilikum 20V 200 osta?

Pealegi, mis krdi Audi V8 ta siis enam oleks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lorrap
klubiliige



Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD

postitati 26.04.07 09:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jarts19
Kui siin juba selline teema on siis kysin kas V8-lle 2,2 turbo mootori paneb vahele?


Odavam tuleb 200 20V'le V8 märk ette kleepida.


...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 26.04.07 10:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jarts19
Kui siin juba selline teema on siis kysin kas V8-lle 2,2 turbo mootori paneb vahele?

Kui probleem on selles ,et ei liigu piisavalt, siis tasuks pigem hakata nii mõtlema: 1) peal olev 3.6 korda teha (suht kallis ja mõttetu IMO) 2) Saada lahti automaat kastist (väga suur vahe minekus, iseasi kas sulle sellega sõita siis meeldib)
3) Leida mõni korralik 4.2 ...ABH või AEC või veel uuemat ABZ (minu arust mõtekaim variant, säilib V8 ja samas tuleb jõudu juurde ning)
;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 05.11.07 12:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lorrap
Tsitaat:
Algselt postitas: Jarts19
Kui siin juba selline teema on siis kysin kas V8-lle 2,2 turbo mootori paneb vahele?


Odavam tuleb 200 20V'le V8 märk ette kleepida.

Mis sellesse märki puutub siis mina seda müügilt ei leidnudki....kui siis nüüd peale pikki otsinguid:D;).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
lorrap
klubiliige



Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD

postitati 05.11.07 13:54 Tsiteeri


Uurisin oma autole seda V8 märki.

Tagumist ei saa, esimest saab tellida Saksamaalt miskist Audi Classic osakonnast. Hinnaks 1400.- eek


...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 24.12.07 15:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: altz1
Kui probleem on selles ,
3) Leida mõni korralik 4.2 ...ABH või AEC või veel uuemat ABZ (minu arust mõtekaim variant, säilib V8 ja samas tuleb jõudu juurde ning);)

Pakkuda müüa A8 esiots mootor +automaat kast pilte viimases dets. AUTOLEHES
Põlvamaal pooleks sõidetud audi

http://www.album.ee/node/11990829/50029951#browse

müüa mobla: 50-33590


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 75.0% - SQL: 25.0%]