jrgen99
huviline
Registreerunud 02.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.5TDi Avant quattro 1997
|
postitati 21.12.06 19:22
|
|
|
2.5tdi süüte nurk vale.
Mure sis selline autoks a6 2.5tdi 103kw guattro 96aasta
pani sis tuttav juhtmed autole taha ja oh imet mis vead välja tulid,õhulugeja ei pidanud õieti töötama turbo tuleb alles lõpus taha,sis kolmas
pihustianduriga ei pidanud õiget impulssi andma ja regulaator pumpas ei pidanud oma tööd õieti täitma ja seda kõikke pidi tegema VALE SÜÜDE ja vb on
seal mõni asi läbi ka aga peamine et kuidagi süüde paika saada. Äkki on kellegil kokkupuuteid mõne pärnu töö mehega või pärnu lähedalt kellegiga kes
oskaks täpselt süüte paika panna kellaga. igasugused nõuanded on tere tulnud.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 21.12.06 19:38
|
|
|
Kust Sa tead, et süüde vale? Kui kolmanda pihustiga koos olev andur (needle sensor) segast paneb, siis ei oskagi aju millegi järgi süüdet
korrigeerida. Kõigepealt tuleb vead likvideerida ning seejärel süüde paika panna. Süüdet ei pea kellaga panema, vaid süütehetke saab arvutiga vaadata
ning vajadusel pumpa keerata varasemaks/hilisemaks.
|
|
|
|
jrgen99
huviline
Registreerunud 02.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.5TDi Avant quattro 1997
|
postitati 21.12.06 19:46
|
|
|
ma tean kindlalt et süüde on vale kuna mul lendas alt hammasrihma ratas pilbasteks sis sellega lõi mul klappi pähe kinni ja lõi ka automaatselt
süütenurga valeks, ja sõber pani juhtme taha ja ja aju andis eelnimetatud vead sõites ja sõber ütles ja soovitas mehaaniliselt paika panna süüde ja
olen proovinud seda varasemaks ja hilisemaks keerata aga ikka ei ole see mis ennem oli jõudu eriti pole. ja pihusti ei pidanud õiget impulssi andma
kuna süüde paigast ära. et saaks kuskilt abi oleks väga tänulik.
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.12.06 19:55
|
|
|
pane pealkirjaks midagi mõistlikku !!!
|
|
|
|
jrgen99
huviline
Registreerunud 02.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.5TDi Avant quattro 1997
|
postitati 21.12.06 19:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
pane pealkirjaks midagi mõistlikku !!! |
Kas nyyd on parem????
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 21.12.06 20:30
|
|
|
mõistlik my ass - diisel ja räägitakse süütest 
|
|
|
sults
huviline
Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro
|
postitati 22.12.06 06:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
Kust Sa tead, et süüde vale? Kui kolmanda pihustiga koos olev andur (needle sensor) segast paneb, siis ei oskagi aju millegi järgi süüdet
korrigeerida. Kõigepealt tuleb vead likvideerida ning seejärel süüde paika panna. Süüdet ei pea kellaga panema, vaid süütehetke saab arvutiga vaadata
ning vajadusel pumpa keerata varasemaks/hilisemaks. | Arvan ,et iga töökoda saaks märkide panekuga hakkama,kes vähegi on tegelenud
diislite rihmavahetusega,iseasi täpsemalt käib see ikkagi,kompu või kellaga
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 22.12.06 07:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jrgen99
ma tean kindlalt et süüde on vale kuna mul lendas alt hammasrihma ratas pilbasteks sis sellega lõi mul klappi pähe kinni ja lõi ka automaatselt
süütenurga valeks, ja sõber pani juhtme taha ja ja aju andis eelnimetatud vead sõites ja sõber ütles ja soovitas mehaaniliselt paika panna süüde ja
olen proovinud seda varasemaks ja hilisemaks keerata aga ikka ei ole see mis ennem oli jõudu eriti pole. ja pihusti ei pidanud õiget impulssi andma
kuna süüde paigast ära. et saaks kuskilt abi oleks väga tänulik. |
See, et rihmaratta katki tegi, on puhtalt otsapoldi vale pingutus, käige aga ikka ja jälle nurgatagustes remondikohtades ning KIRUGE, et Audi on
viimane saast masin!
Rumalus.
Diiselmootoril räägime me ikka pihustusnurgast ( sissepritse/pihustus ajastus ), mitte süütenurgast.
Mine palun esindusse või siis pädevama remondimehe juurde.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 22.12.06 07:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat: | Algselt postitas: jrgen99
ma tean kindlalt et süüde on vale kuna mul lendas alt hammasrihma ratas pilbasteks sis sellega lõi mul klappi pähe kinni ja lõi ka automaatselt
süütenurga valeks, ja sõber pani juhtme taha ja ja aju andis eelnimetatud vead sõites ja sõber ütles ja soovitas mehaaniliselt paika panna süüde ja
olen proovinud seda varasemaks ja hilisemaks keerata aga ikka ei ole see mis ennem oli jõudu eriti pole. ja pihusti ei pidanud õiget impulssi andma
kuna süüde paigast ära. et saaks kuskilt abi oleks väga tänulik. |
See, et rihmaratta katki tegi, on puhtalt otsapoldi vale pingutus, käige aga ikka ja jälle nurgatagustes remondikohtades ning KIRUGE, et Audi on
viimane saast masin!
Rumalus.
Diiselmootoril räägime me ikka pihustusnurgast ( sissepritse/pihustus ajastus ), mitte süütenurgast.
Mine palun esindusse või siis pädevama remondimehe juurde. |
Ja kui veel rohkem tähti närida, siis bensiinimootoritel (ottomootoritel) räägime EELsüütenurgast ning diisel mootoritel EEL(sisse)pritsenurgast , vähemalt koolis nii õpetati.
Kahjuks ei leia inimene, kes väga palju mootorite teooriast ei tea OTSINGU kaudu midagi, kui ta need sõnad sisse toksib.
|
|
|
|
pandiit
huviline
Registreerunud 16.12.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.12.06 08:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: scottimees
Kas ma olen loll ja sain valesti midagi aru või midagi on mäda. 2,5 TDil käib anduriga pihusti 4ndas püttis mitte 3 ndas, ega see rida 4 pole. Asi
võib olla hoopis selles. Õhumõõdik kui ei näita peab break cleaneriga puhktaks pesema, ehk hakkab tööle, ma olen neid niimoodi tööle pannud. Süütenurk
peab olema mehaaniliselt paika pandud, see kes siin ködiseb et arvuti on ettem mingu metsa, arvuti ei näita süütenurka kui mootor seisab, kui mootor
käib arvuti näitab aju poolt korrigeeritud süütenurka, mis ei klappi sellega mis teglt on ja turbo ei hakkagi tööle minema kui aju-arvuti vigu näeb, elektroonika ei lase sõita Peab hakkama pihta lihtsamatest asjadest, kõigepealt anduriga pihusti 4ndasse
pütti, süütenurk õigeks, pistikud peab üle vaatama ja üle käima (kui oli jutt sellest et süütekorrektor ei funka) ja siis vaataba ja uurib asja edasi
|
audi 100 2,5tdi käib anduriga pihusti 4ndas silindris, a6 aga kolmandas
otsi mingi norm töökoda kus sul masina süüde indikaator kella järgi paika pannakse siis hakkab käima ka
Rändurtööd OÜ +372 53445292 info@randurtood.ee www.randurtood.ee
|
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
|
jrgen99
huviline
Registreerunud 02.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.5TDi Avant quattro 1997
|
postitati 23.12.06 20:07
|
|
|
sry neljandas silindris on juhtpihusti. juhtpihusti toimib ja märgid on ikkagi mul 100% paigas ja olen aru saanud et pumbas see regulaator ei pidanud
oma tööd täitma mis elektrooniliselt süüdet paika paneb ja vb ka õhulugejas viga olla, ei ole saanud katestada veel õhulugejat.
|
|
|
silverstar
huviline
Registreerunud 01.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.12.06 20:34
|
|
|
Soe soovitus
Nii enda kogemustest tean et Ise ei sa nendel mootoritel süüdet õigeks ka kõige parema tahtmise juures nii et selleks peab minema Diisli hooldaja
juurde kes paneb selle paika. Nii palju kui kuulsin paigaldaja käes siis ta rääkis et tuleb maha võtta klapi kambri kaan sealt mingi märk paika keeata
mõlemad rihmahammas ratad lahti keerata vänt võll paika panna mille järgi seda ei tea. JA siis pump paika panna ning siis rihmahammas ratad tagasi
kinni keerata. Niisama pumba keeramine ühele teisele poole ei anna õiget tulemust. Seega se soovitus mine asja tundja juurde.
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 29.12.06 21:26
|
|
|
Ise ka usud mida räägid 
|
|
|
|
jrgen99
huviline
Registreerunud 02.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.5TDi Avant quattro 1997
|
postitati 30.12.06 18:34
|
|
|
eks ma nagu olen nyy ka paika pannud aga viimane nõks on puudu .
|
|
|
silverstar
huviline
Registreerunud 01.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.12.06 20:34
|
|
|
No sai rihma vahtus ise tehtud mängistatud kõik ratad et õieti läheks. Rihma peale panekuga pidi nuk võli ratast keerama paar milli ühele poole et
rihm hambasse läheks. Sest kuidagu peale ei läind muidu. Tulemus süüte nurk täpselt 0 Tulemus jõud kadnud. Viisin diisli keskusesse mehed vaatasid
järgi. Ja tegid selle toimingu minu nähes ära kuna tunnen neid mehi häsi. Ja nemad ei teinud pumbaga mitte midagi. Ja peale seda oli auto endine. Nii
et räägin seda mida nägin.
|
|
|
pandiit
huviline
Registreerunud 16.12.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.12.06 12:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pandiit
Tsitaat: | Algselt postitas: scottimees
Tsitaat: | Algselt postitas: silverstar
Nii enda kogemustest tean et Ise ei sa nendel mootoritel süüdet õigeks ka kõige parema tahtmise juures nii et selleks peab minema Diisli hooldaja
juurde kes paneb selle paika. Nii palju kui kuulsin paigaldaja käes siis ta rääkis et tuleb maha võtta klapi kambri kaan sealt mingi märk paika keeata
mõlemad rihmahammas ratad lahti keerata vänt võll paika panna mille järgi seda ei tea. JA siis pump paika panna ning siis rihmahammas ratad tagasi
kinni keerata. Niisama pumba keeramine ühele teisele poole ei anna õiget tulemust. Seega se soovitus mine asja tundja juurde |
Mida sa sõid et nii tark oled sellist juttu ajab sulle iga omastarust
tark onu ükskõik mis töökojas et kui ei tea ära käpi! hõõ-hõõ ebaõnn kui ise ei oska |
rullnokad veel puudusid
ilma indikaator kellata ei olegi võimalik diisli kütusekoguseid ja pritsenurka ideaalselt paika panna kui sa arvad, et sa oled suuteline siis tahan
seda oma silmaga näha! Nii palju, et diisel käima saada ei ole mingi meeletu kunst. Aga selleks, et ta normaalselt käima saada (kütuse kulu, co,
diagnostika vead) tuleb vähe rohkem vaeva näha. |
jajajah, ma olen loll...kõik...teema lõpp. viskas üle kui inimesed on nii targad et arvavad et ma loll olen ja ei tea nii elementaarseid asju.
toretore kui sa niipalju tead, minu mitmeaastane kogemus pole ju midagi su teadmiste kõrval ja noh jah, kui sa pole mu postitusi varem lugenud siis sa
ei teagi et ma kõigile soovitan süüdet kellaga paika panna mitte arvutiga või mingi muu aretisega... ma pole rullnokk...lihtsalt jah... tõesti
aitab... saate ise ka ilusti hakkama!  Kui keegi vajab abi kirjutage u2u, toreda meelega vastan/aitan/katsun aidata...
Kui keegi veel arvab et ma rullnokk olen, mis siis ikka, kõik arvamused on teretulnud. tänan tähelepanu eest!
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 02.01.07 20:27
|
|
|
Ma vahetasin oma trakatsil mõni aasta tagasi ise hammasrihma, kuigi öeldi et käima ma teda enam ei saa sain,aga enne seda läks 2 hammast valesti, käib siiani iga ilmaga. Aga scottimees juurde tahaks küll tulla kui
tal disla testimise abinõud olemas on, puht huvipärast võiks mootoril pilgu peale visata saab vaadata kui mööda seal midagi on, kuigi masina südame
tegevuse üle praegu ei kurda, ainult tühikäik on natuke suur.
|
|
|
|
Diislikeskus
huviline
Registreerunud 13.01.07
Asukoht: Paplite pst.13 Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.01.07 19:53
|
|
|
Kui vända otsast hammasrihmarattas lahti läks siis sellel veal on halb komme korduda kuna vigastada sai ka väntvõlli ots. Kui ostsid auto hiljuti siis
on see ratas juba eelmisel omanikul vähemalt kaks korda lahti käinud. Anduriga pihustil ei pruugi midagi viga olla vaid hammasrihmaratas võib-olla
uuesti olla väntvõlli otsast lahti ja sellepärast anduriga pihusti näitab et sissepritse moment muutub pidevalt. Ja ta muutub ka sest rihmaratas on
lahti.
Polt väntvõlli otsa tuleb alati uus panna kui on lahti keeratud sest venib välja. Keermele õli (et kõvemini kinni jääks) ja siis pingutada jõuga 200
Nm + 270 kraadi (kolmveerand pööret) Kuna praktiliselt tähendab see jõudu üle 1000 Nm. siis esikese pingutuse teeme dünamomeeter võtmega edasi märgime
padrunile algasendi ja ülejäänud pingutuse teeme
suruõhu löökmutrukeerajaga. Kui seda polti õieti kinni ei keera siis mingi aja pärast ta lahti tuleb.
Seepäras soovitan kontrollida kõigepealt hammasrihmaratast (võtta lahti ja vaadata ega ei ole nihkunud) Kui seal on kõik korras uus polt panna
pingutada nii nagu kirjutasin.
Siis on mõtet rääkida kuidas väntvõlli ja nukkvõlli omavahel paika saab ja pumba asendi paika.
Diiselmootorite toitesüsteemide remont, hooldus, varuosad. Diagnostika Bosch testriga KTS520 www.diislikeskus.ee 55673701
|
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.01.07 05:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Diislikeskus
Kui vända otsast hammasrihmarattas lahti läks siis sellel veal on halb komme korduda kuna vigastada sai ka väntvõlli ots. Kui ostsid auto hiljuti siis
on see ratas juba eelmisel omanikul vähemalt kaks korda lahti käinud. Anduriga pihustil ei pruugi midagi viga olla vaid hammasrihmaratas võib-olla
uuesti olla väntvõlli otsast lahti ja sellepärast anduriga pihusti näitab et sissepritse moment muutub pidevalt. Ja ta muutub ka sest rihmaratas on
lahti.
Polt väntvõlli otsa tuleb alati uus panna kui on lahti keeratud sest venib välja. Keermele õli (et kõvemini kinni jääks) ja siis pingutada jõuga 200
Nm + 270 kraadi (kolmveerand pööret) Kuna praktiliselt tähendab see jõudu üle 1000 Nm. siis esikese pingutuse teeme dünamomeeter võtmega edasi märgime
padrunile algasendi ja ülejäänud pingutuse teeme
suruõhu löökmutrukeerajaga. Kui seda polti õieti kinni ei keera siis mingi aja pärast ta lahti tuleb.
Seepäras soovitan kontrollida kõigepealt hammasrihmaratast (võtta lahti ja vaadata ega ei ole nihkunud) Kui seal on kõik korras uus polt panna
pingutada nii nagu kirjutasin.
Siis on mõtet rääkida kuidas väntvõlli ja nukkvõlli omavahel paika saab ja pumba asendi paika. |
BS. Kui on korra vändaots lahti tulnud ja vigastusi on silmaga näha ei aita ei uus hammikas, ei polt. On juba kogemusi olnud (õnneks mitte enda naha
peal) ja lõpptulemus - väntvõll läks ikka taastamisse. Väntvõlli ots tuleb taastata. Kuidas? Väntvõll välja ja taastamisse, tls on olemas firma mis
tegeleb sellega. Soovitati vändapoldile õli peale panna, no andke andeks, siis ei pruugi see üldse kinni jääda... Õiged spetsid kasutavad keermeliimi,
siis on kindel laks et on kinni ja lahti ei tule!
|
|
|
|
Diislikeskus
huviline
Registreerunud 13.01.07
Asukoht: Paplite pst.13 Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.01.07 19:14
|
|
|
Seda ma tahtsingi öelda et kui juba hammasrihmaratas kord lahti on tulnud siis on ka vända ots tavaliselt rikutud ja enne kui uus vänt või vana
taastutud ei ole ei ole mõtet proovida uut rihmaratast panna.
Remondi juhendi järgi ei ole liimi ette nähtud. Panna võib kuid kui õige jõuga polti kinni ei keera siis tuleb ikka lahti. Kui vale liimi paned siis
on järgmine kord poldi avamine suurte raskustega.
Diiselmootorite toitesüsteemide remont, hooldus, varuosad. Diagnostika Bosch testriga KTS520 www.diislikeskus.ee 55673701
|
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.01.07 16:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Diislikeskus
Seda ma tahtsingi öelda et kui juba hammasrihmaratas kord lahti on tulnud siis on ka vända ots tavaliselt rikutud ja enne kui uus vänt või vana
taastutud ei ole ei ole mõtet proovida uut rihmaratast panna.
Remondi juhendi järgi ei ole liimi ette nähtud. Panna võib kuid kui õige jõuga polti kinni ei keera siis tuleb ikka lahti. Kui vale liimi paned siis
on järgmine kord poldi avamine suurte raskustega. |
Liimi ei ole jah ette nähtud, kuid targem on seda kasutada. Ja lahti keeramisega pole veel probleeme olnud...
|
|
|
|