kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 20.12.06 16:35
|
|
|
kuidas saab turbot kontrollida
asi selline kuidas saab turbot kontrollida et kas eile sai käidud ringrajal vähe rallimas ja täna ohh seda ime et õli oli otsa saanud siis hakkas
kakkuma ja hirmsasti vilistama vaatasin turbo lätvik lahti panin kinni ja varsti saan teada kas ikka võtab õli või mitte lõdvik oli muidu selline
õline ja nagu tahmane ka.aga kui õli juurde panin siis kadus vilin ka natuke ära aga ikka vile taga
|
|
|
Kevadlilleke
klubiliige
Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe '95 85kW
|
postitati 20.12.06 16:49
|
|
|
Tsitaat: | kas sa tahad nagu turbot uurides kuidagi kontrollida kas keegi käis su autoga eile ringrajal rallimas või sai õli otsa või
mis.siis veel et ära ilma õlita küll mootoriga vilista võib kurvalt lõppeda ja üldse kuidas sul need lätvikud ise lahti said tulla
mis | Vabandust iroonia eest, ma lihtsalt ei suutnud vastu panna. Aga tegelikult, äkki proovid uuesti seletada? Ära karda, kui jutt
pikem saab kirjavahemärkide ja normaalse lauseehituse tõttu, me viitsime veidi pikemaid tekste ka lugeda.
Mina aga igatahes praegu ei saanud aru, et mis su probleemiks täpselt oli. Lasid mootori õlist tühjaks, panid käima ja lõhkusid ära?
Noh? Päris kõva, mis? Onju?
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks... B4  Coupe 
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 20.12.06 17:30
|
|
|
ei ma käisin ringrajal eile ja seal sai päris hullult itakat antud.täna vaatasin tööjuures et palju õli on ja oli miinimumi peal kuigi ennem
ringrajale minekut oli norm sees.siis hakkas turbo ka veel vilistama hullult ja hommikul hakkas veel kakkuma ka.kodus selgus et turbol oli alumine
lõdvik ära küljest tulnud.siis tahaks ma veel teada kuidas saab turbot kontrollida või kas ültse saab.kas nüüd saate aru
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 21.12.06 09:20
|
|
|
Mis massinaga tegu?
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 21.12.06 15:55
|
|
|
audi a6 2,5tdi 103kw ja sai natuke uuritud et turbo radikas on lahti auto on matsu pannud ja pole korralikult korda tehtud proovin nii pea kui
võimalik selle asja parandada.
|
|
|
Kevadlilleke
klubiliige
Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe '95 85kW
|
postitati 21.12.06 16:29
|
|
|
Igal juhul aga, kas on mingid elutähtsad lõdvikud lahti, radikad parandamata või õlitus puudulik - ei tohiks autoga sõita, enne kui see parandatud on.
Vastasel juhul võid riskida palju hullemate probleemidega. Uus turbo ei pruugi odavalt kätte tulla.
Noh? Päris kõva, mis? Onju?
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks... B4  Coupe 
|
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.12.06 16:58
|
|
|
pead jah kõik torud-voolikud-lõdvikud jne üle käima kui masin on avariiline olnd ja on s...ti kokku pandud. turbo tööd on võimalik ka kontrollida.
paned kuhugi, ükskõik kuhu, peaasi et oleks koht olemas manomeetri vahele, jälgima pead ainlt seda et kui sa seda kuhugi ahelasse paned, ahel peab
jääma tervex, st kui sa kuskilt võtad peenikest voolikut lahti ja topid sinna manomeetrit vahele ja kõik, õiget tulemust saad kätte ainlt unenägudes.
kõige mõistlikum on leida peenike voolik mis peale turbot kuskil ntx siselaske kollektori küljes asub, sinna kolmik vahele panna ja ühele otsale
manokat külge lükkata. Tühikäigul kui gaasi põhja paned peaks kusagil 0.7 atti välja viskama. kui on vähem, pead vaatama et kas kusagil pole
survekadu, kas turbo saab õhku kätte (kas õhufilter puhas) Katalüsaator võib ka päris palju jamasid põhjustada, seda ma soojalt soovitan igaljuhul ära
likvideerida Tee turbotest ära minu meetodil kui viitsid, saad palju
targemaks 
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 22.12.06 19:35
|
|
|
ei tea kas tal ültse katalisaator peal on pean seda uurima järgmine nädal saan autot minna kanali peale uurima ja siis näeb mis sellega ültse tehtud
on ja siis proovin need sinu meetodid ka ära kui saan
|
|
|