Vanja
huviline
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal
Auto: hetkel liikurita
|
postitati 19.12.06 10:19
|
|
|
Veakoodide põhjused ja parandamine
Veakoodid siis sellised:
16515 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too Low
P0131 - 35-00 - -
00561 - Mixture Adaptation
15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached
Peale kustutamist mõnda aega ei teki, siis aga viskab jälle ajju, harilikult nad on ühe vea kaupa. Oleks tänulik, kui aitaksite leida põhjust
(oletatavatki vähemalt) ja viisi, kuidas seda põhjust likviderida. Loomulikult võiksin minna kohe esindusse või töökotta aga siiski....
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.12.06 13:34
|
|
|
Alusta lambda vahetusest, see on kõige esimene veakood ning võib vabalt olla põhjuseks miks tekivad järgnevad vead.
|
|
|
Vanja
huviline
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal
Auto: hetkel liikurita
|
postitati 19.12.06 14:50
|
|
|
Lambda on vahetatud originaaltoote (BOSCH) vastu, kahjuks see ei aidanud.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.12.06 14:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Vanja
Lambda on vahetatud originaaltoote (BOSCH) vastu, kahjuks see ei aidanud. |
Hmm... miskit igatahel lambdaga lahti on. Eks oleks vaja siis tester külge panna ja lambda reaalselt ka üle mõõta... et kas on ikka kõik õige. Hetkel
annab ta teate, et lambdast tulev signaal on liialt madal.
|
|
|
Vanja
huviline
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal
Auto: hetkel liikurita
|
postitati 20.12.06 08:55
|
|
|
Ei ole küll spets kuid lugu selline, üritan selgitada siis meistri poolt öeldut. See läbi lambda jooksev signaal on sinusoidi kujuline ning on
mingisuguste voltide vahemikus. Tööpõhimõte siis selline, et kui voldid tõusevad mingi väärtuseni, siis rikastab küttesegu ja kui langevad mingi
väärtuseni, siis teeb segu vaeseamks. See sinusoid on mingi väärtuse, ehk siis keskmise joone ümber. Minu ajust tulev signaal on aga nihutatud
väärtusega ehk siis lambda töötab iseenesest hästi kuid sinusoid jookseb valede väärtuste vahel. Ma küll neid täpseid arvusid ei tea, kuid kui näiteks
sinusoid peaks olema 0,1 ja 0,8V vahel siis minul jookseb ta näiteks 0,5 ja 1,5 vahel. Need arvud on puhtalt näitlikud kuid põhiline on see, et ajust
tulev signaal on natukene vale ja seetõttu ka need veakoodid. Praegu muud väljapääsu ei näe muud kui ostan uue aju ja vana aju mahavõttes vaatan selle
väliselt üle.... järsku annab midagi parandada.
PS! Selle jandi tagajärjeks on küttekulu linnas ca 15-16 liitri ringis ja maanteel ca 8, talvel on arvud veel kurvemad. Ah jaa, tühikäigul on
küttekulu antud hetkel ca 1, 25l. See pidi ka olema ca 20% rohkem kui tavaliselt.
Kui keegi oskab kommenteerida, siis oleksin tänulik!
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 20.12.06 10:13
|
|
|
Tead, Sinu masinal on 2 lambdat. kas oled mõlemaid vahetanud? Üks on ennem katti ja teine pärast katti, uuri. See on puhtalt lambdaviga Sul.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
alambe
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.12.06 12:30
|
|
|
just. sa vahetasid terve lambda ära.
ja need lambdad o vist ka erinevat tüüpi.
peale katti on tavaline 4 juhtmega lambda m kollektori juures aga nn. siemens tüüpi 4 juhtmega lambda.
100% pead ei anna, aga skodal ja seatil on küll nii.
kui väga vaja , siis võin kodunt vaadata , kumma lambda veakood see on.
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 20.12.06 13:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Tead, Sinu masinal on 2 lamdat. kas oled mõlemaid vahetanud? Üks on ennem katti ja teine pärast katti, uuri. See on puhtalt lamdaviga Sul.
|
Vanematel A4-del on ainult üks lamda.
|
|
|
Vanja
huviline
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal
Auto: hetkel liikurita
|
postitati 20.12.06 13:37
|
|
|
Kas see BOSCH stendil ütleb ära, mitu lambdat on? Mul oli auto stendil, jutt käis ainult ühest lambdast, sellest, mis on siin kapoti alt näpitav,
kollektori juures.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 20.12.06 14:31
|
|
|
Vaata järgi või helista revalisse, võimalik, et on jah 1 lambda, kuigi annab B1 S1, krt, olen kokkupuutunud V6 bi-turbodega suuremaltjaolt st RS4 (
kokku 4 lambdat ), pea on sassis juba nende B1/2 ja S1/2 bankidega
Edit: tundub ülemise lambdaveana. Vaata järgi, kui on 2-e lambdaga, siis esimene on kohe turbo kuumakoja taga ( ca 100-150mm eemal ), teine on kohe
ennem, või pärast alumist katti ( üldiselt ennem katti ).
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|