kork hoiab teatud rõhku. kui rõhk läheb kõrgeks peab kork liigset rõhku välja laskma. kui ta seda ei tee, on arvatavasti kork vigane. veesärgis võib
olla rõhk kuni 1 AT, sõltuvalt masinast. proovi teine kork panna, kui ei aita, tuleb viga edasi otsida. huvitav on see kust nii räige surve tuleb,
minu masinal ntx kogub ainult niipalju survet kuipalju jahutusvedelik paisub. kui täitsa sooja mootoriga 90 kraadi juures kork lahti keerata tõuseb
tase u. 2-3 cm võrra, survet sees praktiliselt ei ole. surve tekitamist võib põhjustada vigane plokikaane tihend või, kui on mootor kuuma saanud,
kõver plokikaan mul on sulle küsimus, kas jahutusvedelik ära ei kao, ei
ole sellist asja et seda peab koguaeg juurde panema? ja ntx kui keerad korgi kinni ja katsud voolikuid, kas nad lähevad kivikõvaks? kas masin ei ürita
kohapeal liiga kuumaks minna?
|
|