likeice
huviline
Registreerunud 22.11.02
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80
|
postitati 25.11.02 18:56
|
|
|
õli võtab
minu audi 80 võtab õli metsikult, tossu ei tule, välja ei tilgu... aga 1liitri õliga sõidab 300-400 km, ei ole ju norm.! Milles viga?
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 26.11.02 06:39
|
|
|
kui sul tõesti kindlalt ei tilgu kuskilt siis ikka on moto hõre. võibolla on mõni õlirõngas katki või kinni. suitsu peaks siisnägema kui jupp aega
eõidad suurte pööretega ja siis mootoriga pidurdad.
või k'ib öösel voolikuga sul õlivargil?
|
|
|
Markko
huviline
Registreerunud 25.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.11.02 09:05
|
|
|
Oli eelmine talv sama mure, ostsid paagitäie kütust võtsid ka liiter õli. Kuid vea avastasin suvel. Karterist õhupuhastajasse minev kummivoolik oli
altpoolt katki, vahetasin välja ning sellel talvel probleem kadunud. Teenindustest räägiti ka seda, et pidi olema tavaline asi just lühikese maa
sõitjatele, kuna karterisse tekib kondents ning aurustudes viib sellega ka õli välja. Suund oli enamvähem õige.
|
|
|
teints
huviline
Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A80 Avant 2,3
|
postitati 26.11.02 16:58
|
|
|
Hmm, mul kah millegipärast auto õli imema hakand. Enne termostaadi vahetust oli kuskil 1l ~ 3000 km, kuid nüüd kuskil 1l ~ 1000 km.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.02 06:47
|
|
|
Ega jah, ei saa tegelt nii olla et kuhugi ei tilgu ja silindrisse ei lähe ja kaob... puht loogiliselt võttes võimatu. Kuid nii suure kulu juures peaks
siiski juba tossu ka ajama. Klapisääretihendid, õlirõngad... midagi sellist on läbi
Julm kulu tegelt see 1L 1000-le kilomeetrile... liiter 10000-le on veel normaalne aga kui juba nii palju võtab siis tuleb juba remondile mõtlema
hakata.
|
|
|
|
teints
huviline
Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A80 Avant 2,3
|
postitati 27.11.02 06:58
|
|
|
a palju maksaks klapisääretihendite vahetus??? või küsiks siis nii, et kui kaua aega võtab?
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.02 07:18
|
|
|
Ega need hinnad on nii erinevad... eks pead kuskilt töökojast kohapealt küsima... vahetus ei tohiks pikka aega tegelt ju võtta, kuid kas asi on ainult
klapisääretihendites? see oleks vaja ju ka selgeks teha...
|
|
|
|
Burn
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Q & E39
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.02 07:38
|
|
|
Tegelt on mul paljud asjad nii, et teeks ise ära aga jääb seadmetest puudu... ühe korra vähe arvutasin ja vaatasin, et omale see spets võtmete
komplekt osta ja ise teha tuli sitaks odavam kui teenendusse minna
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 27.11.02 11:28
|
|
|
IRWWWWW.
olete te sinna kaane alla vaadand ka?
alla 3,5 tunni ei ole võimalik seda asja teha.
1.kuna klapid asuvad siukestes toredates pesades sees.
2.on vaja piisavas koguses suruõhku ja spets junni millega see õhk silindrisse saaada.
3.tuleb eemaldada nukk,st ka rihm ja muud jutud.
4.kogu see elu tuleb lõpuks ka kokku korjata,vanematel mudelitel tuleb ka klapid ära reguleerida,mis eeldab piisavas koguses eri mõõtu klapiseibide
olemasolu,mis maksavad 7.- tk
5.ilma vastava tööriistata on see kodus teostamatu töö.
6.klapisääretihendite tõttu saab maks.õlikuluks 1liiter 3000km.kui rohkem siis on tegu juba rõngaste või klapi juhtpuksidega.
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.02 15:30
|
|
|
Aja kulu suhtes ei vaidle, sest nukk on vaja nt: minu omal tõesti maha võtta küll, kuid kui on olemas vajalikud seadmed siis mis see teha on... Oma
audi moto olen laiali võtnud ja ka ise kokku pannud, aga seda sain ma teha siis kooli töökojas kus olid seadmed olemas
|
|
|
|
teints
huviline
Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A80 Avant 2,3
|
postitati 27.11.02 15:36
|
|
|
klappe vist reguleerida pole vaja, sest tõukurid peaks olema hüdraulised (õli survega)
|
|
|
teints
huviline
Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A80 Avant 2,3
|
postitati 27.11.02 15:39
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja QUATTRO
IRWWWWW.
olete te sinna kaane alla vaadand ka?
alla 3,5 tunni ei ole võimalik seda asja teha.
1.kuna klapid asuvad siukestes toredates pesades sees.
2.on vaja piisavas koguses suruõhku ja spets junni millega see õhk silindrisse saaada.
3.tuleb eemaldada nukk,st ka rihm ja muud jutud.
4.kogu see elu tuleb lõpuks ka kokku korjata,vanematel mudelitel tuleb ka klapid ära reguleerida,mis eeldab piisavas koguses eri mõõtu klapiseibide
olemasolu,mis maksavad 7.- tk
5.ilma vastava tööriistata on see kodus teostamatu töö.
6.klapisääretihendite tõttu saab maks.õlikuluks 1liiter 3000km.kui rohkem siis on tegu juba rõngaste või klapi juhtpuksidega. |
No, aga kui viga kolvirõngastes, kas siis ei peaks ikka vingelt suitsu tulema ja auto võimsus ka alla igasugust arvestust olema??? :O
|
|
|
InTz
huviline
Registreerunud 05.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant Quattro, 200 20V
|
postitati 27.11.02 18:35
|
|
|
Mul võttis ka õli 1L:3000 km. Lasin klapisääretihendid ära vahetada ja enam ei ole erilist õli kadu märgata. Nüüd sõitnud peale õli vahetust 3000~4000
km ja õli tase on 1-2mm langenud.
Ma lasin klapisääretihendid ja hammasrihma korraga ära vahetada. Töö raha taheti 400 eeku. Aga seda ei tehtud Tallinnas.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.11.02 00:23
|
|
|
400 krooni selle eest on ikka imevähe... anna siis teistele ka teada kus nii odavalt saab...
|
|
|
|
Burn
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Q & E39
|
postitati 29.11.02 08:16
|
|
|
400.- eeki ??? huivtav mis kvaliteet sellisel tööl on?? Kuidas tulemus jäi?
Suzuki Bandit 1200, 2,5 sek 0-100
|
|
|
|
teints
huviline
Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A80 Avant 2,3
|
postitati 29.11.02 09:55
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Burn
400.- eeki ??? huivtav mis kvaliteet sellisel tööl on?? Kuidas tulemus jäi? |
Kle, ega siis auto remondist rääkides pole nii, et mida kallim, seda kvaliteetsem. Üks mutt käis oma suht uue bemmiga mitu kuud BMW esinduses
remontimas, maksis kümneid tuhandeid, kuni lõpuks Tartus mingi suvaline töökoja mats auto ära remontis. Kuskil teeninduses käies ja 250 kroonist
tunnitasu makstes, on töömehe tunnipalk sellest 250 eegust kuskil 30-40 ehk.
|
|
|
Burn
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Q & E39
|
|
InTz
huviline
Registreerunud 05.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant Quattro, 200 20V
|
postitati 04.12.02 17:43
|
|
|
Töö kvaliteet väga hea. Asukohast nii palju, et tehti seda siis läänemaal. On seal üks selline väiksem kohake, kus üks onku vaikselt oma garaazis
põhitöö kõrvalt autosid nokitseb. Mees tunneb tööd ja kui juba teeb siis teeb väga korralikult. Mina jäin 100% rahule.
|
|
|