laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 02.12.06 15:01
|
|
|
AAN-il rõhuga probleeme
mure sis--turborõhuga mingi jama kiirendades ei taha üle 1,5-1.7 kompu järgi,rõhku anda.kuid mitte igakord.vahel annab näiteks 2.2 teeb jõnksu ja
jälle 1.5. Vaakumi poolel vist viga ei tohiks olla sest tühikäigul 0.5 ja mootoriga pidurdades 0.4.puhumis poolelt mingit sisinat kuulda
pole.N-solenoid tutikas.By-bass on korras
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 02.12.06 18:59
|
|
|
Arvata 100 % tehase auto siis võib nii olla.
rõhu erinevus tuleb WG klapi mitte pidavusest,
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 02.12.06 19:09
|
|
|
aga kui aju on chipitud ja WG-don peale krutitud
|
|
|
TT
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.12.06 20:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
aga kui aju on chipitud ja WG-don peale krutitud |
Viimase aja popim soovitus S foorumis: " asenda tuningjupid originaalidega ja minek tuleb tagasi"
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 02.12.06 21:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TT
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
aga kui aju on chipitud ja WG-don peale krutitud |
Viimase aja popim soovitus S foorumis: " asenda tuningjupid originaalidega ja minek tuleb tagasi" |
nii se ei ole
üldjuhul üle 90% paigaldatud parematest juppidest on kasu ja asi läheb paremaks, ja võid neid ühe kaupa osta ja ühekaupa lisada,
antud geo teema vist selles et on ostetud ainult üks suur nukk võll aga nukkvõllid töötavad teadupärast paaris + - 10 % voolavus erinevusega kui se
suhe läheb paigast ära siis ei saa moto kunagi töötada ,
Üld juhul on väga raske juhus osta parem tuuning jupp mis teeb asja hullemaks (väga vale nukk või väga vale turbo ongo ainsad)
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 03.12.06 13:50
|
|
|
kas on võimalik õhu leket kontrollida.kui panna mingi vidin selle toru ette,mis läheb õhulugeja külge ja lasta sealt kompressoriga surve sisse ,mingi
ventiil ka veel vahele et survet hoiaks ja siis lõdvikud mudida ja painutada 
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 03.12.06 14:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
kas on võimalik õhu leket kontrollida.kui panna mingi vidin selle toru ette,mis läheb õhulugeja külge ja lasta sealt kompressoriga surve sisse ,mingi
ventiil ka veel vahele et survet hoiaks ja siis lõdvikud mudida ja painutada |
Korralik Highteh survestustööriist on selline
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 03.12.06 15:50
|
|
|
äkki kellelgi veel häid mõtteid. küünlad tutikadNGK, piibud tutikad. ei saa hästi pihta- kui olex leke siis ei tõstaks üldse rõhku aga kord tõstab
kord ei tõsta
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 25.12.06 08:36
|
|
|
jah sain ka sis vea lõpuks kätte------õnnetu hammasrihma vahetus------nätuke veel ja oleks pilpad,,,,,,,,,
|
|
|