Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: AAN-il rõhuga probleeme (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2070)
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 02.12.06 15:01 Tsiteeri
AAN-il rõhuga probleeme



mure sis--turborõhuga mingi jama kiirendades ei taha üle 1,5-1.7 kompu järgi,rõhku anda.kuid mitte igakord.vahel annab näiteks 2.2 teeb jõnksu ja jälle 1.5. Vaakumi poolel vist viga ei tohiks olla sest tühikäigul 0.5 ja mootoriga pidurdades 0.4.puhumis poolelt mingit sisinat kuulda pole.N-solenoid tutikas.By-bass on korras:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 02.12.06 18:59 Tsiteeri


Arvata 100 % tehase auto siis võib nii olla.
rõhu erinevus tuleb WG klapi mitte pidavusest,


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 02.12.06 19:09 Tsiteeri


aga kui aju on chipitud ja WG-don peale krutitud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TT
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal


postitati 02.12.06 20:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
aga kui aju on chipitud ja WG-don peale krutitud


Viimase aja popim soovitus S foorumis: " asenda tuningjupid originaalidega ja minek tuleb tagasi"


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 02.12.06 21:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TT
Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
aga kui aju on chipitud ja WG-don peale krutitud


Viimase aja popim soovitus S foorumis: " asenda tuningjupid originaalidega ja minek tuleb tagasi"

nii se ei ole
üldjuhul üle 90% paigaldatud parematest juppidest on kasu ja asi läheb paremaks, ja võid neid ühe kaupa osta ja ühekaupa lisada,
antud geo teema vist selles et on ostetud ainult üks suur nukk võll aga nukkvõllid töötavad teadupärast paaris + - 10 % voolavus erinevusega kui se suhe läheb paigast ära siis ei saa moto kunagi töötada ,
Üld juhul on väga raske juhus osta parem tuuning jupp mis teeb asja hullemaks (väga vale nukk või väga vale turbo ongo ainsad)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 03.12.06 13:50 Tsiteeri


kas on võimalik õhu leket kontrollida.kui panna mingi vidin selle toru ette,mis läheb õhulugeja külge ja lasta sealt kompressoriga surve sisse ,mingi ventiil ka veel vahele et survet hoiaks ja siis lõdvikud mudida ja painutada;);)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 03.12.06 14:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
kas on võimalik õhu leket kontrollida.kui panna mingi vidin selle toru ette,mis läheb õhulugeja külge ja lasta sealt kompressoriga surve sisse ,mingi ventiil ka veel vahele et survet hoiaks ja siis lõdvikud mudida ja painutada;);)

Nii seda tehaksegi.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 03.12.06 14:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
kas on võimalik õhu leket kontrollida.kui panna mingi vidin selle toru ette,mis läheb õhulugeja külge ja lasta sealt kompressoriga surve sisse ,mingi ventiil ka veel vahele et survet hoiaks ja siis lõdvikud mudida ja painutada;);)


Korralik Highteh survestustööriist on selline


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 03.12.06 15:50 Tsiteeri


äkki kellelgi veel häid mõtteid. küünlad tutikadNGK, piibud tutikad. ei saa hästi pihta- kui olex leke siis ei tõstaks üldse rõhku aga kord tõstab kord ei tõsta:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 25.12.06 08:36 Tsiteeri


jah sain ka sis vea lõpuks kätte------õnnetu hammasrihma vahetus------nätuke veel ja oleks pilpad,,,,,,,,,:mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 39.8% - SQL: 60.2%]