Deprecated: Optional parameter $dbhost declared before required parameter $dbname is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php on line 48

Deprecated: Optional parameter $dbhost declared before required parameter $dbname is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/database.interface.php on line 33

Deprecated: Optional parameter $type declared before required parameter $name is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/functions.php on line 93

Deprecated: Optional parameter $pass declared before required parameter $fid is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/functions.php on line 1056

Deprecated: Optional parameter $user declared before required parameter $tid is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/functions.php on line 1550

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 146

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 147

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 148

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 155

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 890
Eesti Audi Klubi foorum - Starteri rootori mõõtmine
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Starteri rootori mõõtmine (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1883)
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 30.11.06 18:47 Tsiteeri
Starteri rootori mõõtmine



peaks kuidas käima? Kas pole mitte nii, et mähise 1 ots algab kommutaatorilt, teeb rootori sees mõned tiirud ja lõppeb kommutaatoril teisel pool küljel, alguse otsa vastas. Hekel mõõtes olid küll kõik kommutaatori otsad omavahel lühises (vahed on puhastatud). Kas tõesti annab nii tuksi minna? Kas reduktoriga starteritele on B osana rootorit kah saada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 30.11.06 19:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ivar80
peaks kuidas käima? Kas pole mitte nii, et mähise 1 ots algab kommutaatorilt, teeb rootori sees mõned tiirud ja lõppeb kommutaatoril teisel pool küljel, alguse otsa vastas. Hekel mõõtes olid küll kõik kommutaatori otsad omavahel lühises (vahed on puhastatud). Kas tõesti annab nii tuksi minna? Kas reduktoriga starteritele on B osana rootorit kah saada?

Millega sa mõõtsid? Rootori "mähis" ongi üks suur "lühis" tavalise testriga mõõtmiseks. Millest üldse kahtlus, et rootor vigane on?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 30.11.06 19:44 Tsiteeri


Võtab julmalt voolu ja ei jõua ringi vedada.
Ilmselt on ka harjad siin mingil määral süüdi, aga ilma koormuseta võiks ju toreetiliselt nende nigelate harjadega ikkagi ringi vedada.
Mõõtsin tavalise oommeetriga ikka

kas starteri puhul siis alalisvoolu mootori tööpõhimõte ei kehti? kuidas kõik otsad omavahel lühises saavad olla? :P

http://en.wikipedia.org/wiki/Electric_motor#DC_motors


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 01.12.06 12:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ivar80
Võtab julmalt voolu ja ei jõua ringi vedada.
Ilmselt on ka harjad siin mingil määral süüdi, aga ilma koormuseta võiks ju toreetiliselt nende nigelate harjadega ikkagi ringi vedada.
Mõõtsin tavalise oommeetriga ikka

kas starteri puhul siis alalisvoolu mootori tööpõhimõte ei kehti? kuidas kõik otsad omavahel lühises saavad olla? :P

http://en.wikipedia.org/wiki/Electric_motor#DC_motors

Kas tester näitab siis 0,00 oomi takistuseks? Olulisem on ilmselt, et korpusesse lühises poleks. Ma ei tea, olen küll starteritega igasugu imevigureid teinud ja neid ikka kümnete kaupa lammutanud, kuid siiamaani pole veel ühtegi vigast mähist defekteerinud.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 01.12.06 12:41 Tsiteeri


Näitab 0.00, korpusega lühises ei ole. Proovin harjad ja tagumise puksi vahetada, kui ei aita vahetan rootori kah. Uurisin hinda, B osa saab ca 600.- eest ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
voll
huviline



Registreerunud 05.04.06
Asukoht: Riidaku
Kasutaja on eemal


postitati 08.12.06 13:30 Tsiteeri


Starteri rootori kontrollimiseks on eraldi seade, mis on olemas asjalikumates töökodades. Rootor pannakse elektromagnetprisma-
le, keerutatakse ja lühist otsitakse plekiribaga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 08.12.06 16:50 Tsiteeri


on laagripuksid ikka korras?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 52.1% - SQL: 47.9%]