Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2,5 TDI 103kW kiirendamisel nõksutab (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2699)
rait008
huviline



Registreerunud 14.10.04
Asukoht: Tallinn/Keila
Kasutaja on eemal


postitati 29.11.06 18:55 Tsiteeri
2,5 TDI 103kW kiirendamisel nõksutab



Autoks -95 A6 2,5TDI 103kW
Oskab keegi ehk pakkuda midagi, täiesti mingi põhjuseta enam turbosse ei lähe, 2500-3000 pöörde juures on hing kinni
ja auto liigub väga vaevaliselt edasi. Täpselt nagu turbo oleks kadunud:o.

Probleem hakkas pikemal maantee otsal, ennem pole mingisuguseid probleeme olnud, käivitub/töötab ideaalselt.

Suur hooldus (rihmad,veepump,rullikud,vedelikud,filtrid) just tehtud,
sõidab ainult statoli kütuse peal ja "puid" pannakse ka päris pidevalt ja korralikult alla;)

Ei oska nagu seisukohta võtta, ise vaataksin kütuse-. ülelaadesüsteemi poole. Arvamused/ettepanekud?

Rait.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
rait008
huviline



Registreerunud 14.10.04
Asukoht: Tallinn/Keila
Kasutaja on eemal


postitati 30.11.06 12:52 Tsiteeri


Noh diislispetsid...:cool:
Pole kellegil mingisuguseid arvamusi/kogemusi?
Diagnostikasse saab alles esmaspäeval, targemaks saab seal ainult elektroonika kohapealt...
Tahaks ikka auto kiiremas korras normaalselt sõitma saada:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 30.11.06 13:26 Tsiteeri


Järsku mingites turbo lõdvikutes viga, oled vanasid teemasid kamminud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kalda
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: E60 3,0 D

postitati 30.11.06 16:20 Tsiteeri


äkki küttefilter umbes, siis hakkab ka kakkuma, tõmbab õhu vahele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marks713
huviline

Avatar


Registreerunud 11.01.04
Asukoht: Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5TDI 1991

postitati 30.11.06 17:24 Tsiteeri


Omal auto ka tegi alguses sama peale ostmist. Küll maadlesin kütuse süsteemiga ,aga ei mingeid tulemusi. Olin lootuse juba kaotamas ,aga siis kiskusin turborõhu andurilt juhtme maha ja pistsin selle sinna tagasi ja korda tema läks. Mõne aja mõõdudes oli sama pull kuskil kolm korda ja peale seda see anomaalja kadus. Mulje jäi sellest asjast ,nagu oleks klemmidel kehva ühendus olnud, ommeti pistikusse vaadates klemmid läikisid. Hiljem proovisin huvi pärast sellesse andurisse mineva vooliku lahti ühendada ja enam masinal jõudu ei olnud.
Seda viga muidugist ei pruugi olla sinu autol aga mina pääsesin küll üsna kerge vaevaga ja oma jõududega;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rait008
huviline



Registreerunud 14.10.04
Asukoht: Tallinn/Keila
Kasutaja on eemal


postitati 30.11.06 17:29 Tsiteeri


Olen kamminud küll vanemaid teemasid, vastuseid leidub pigem küsimustele miks ei käivitu jne...
Probleem aga et kõige magusaimas pööretevahemikus hakkab "pooma"/jõnksutama väga pehmelt.
Kui mõni turbo lõdvik õhtal peaks siiski mingisugust susinat kuulda olema, valitseb vaikus.

Tsitaat:
Algselt postitas: kalda
äkki küttefilter umbes, siis hakkab ka kakkuma, tõmbab õhu vahele.


Tsitaat:
Algselt postitas: rait008
Suur hooldus (rihmad,veepump,rullikud,vedelikud,filtrid) JUST TEHTUD



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
allud
huviline

Avatar


Registreerunud 19.04.05
Asukoht: Pärnu /Võru
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7

postitati 30.11.06 19:55 Tsiteeri


pakun et kat võib totaalselt kinni olla

võta välja läheb oluliselt paremaks


Pehme mööbli tootmine ja müük

Diivani voodid
www.empak.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 01.12.06 19:00 Tsiteeri


ei noh kat katiks aga kat ei piira asja nii täpselt u 2500-3000 tuhande juures ja mitte nii järsku. mingi elektrikala on sees, ainult arvuti paneb sellist plokki :P kas tossu ka on? süüdi võib olla iga pisiasi. kontrolli voolikut mis turbo peale tuleb, kas on terve. kui on kat kinni siis ei tule summuti otsast niipalju heitmeid kui peaks tulema ja kui totaalselt umbes siis võib kusagilt summuti vahelt susiseda kui järsku gaasi paned. vaata ka et kütusevoolik olex õhuvaba. ja kirjelda probleemi konkreetsemalt, kas iga käiguga on piirang peal või mitte ja kuidas tühikäik on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rait008
huviline



Registreerunud 14.10.04
Asukoht: Tallinn/Keila
Kasutaja on eemal


postitati 04.12.06 10:59 Tsiteeri


Probleem tekib täpselt hetkel mil peaks rakenduma turbo, sel hetkel hakkab hästi sujuvalt nõksutama nagu tahaks minna
aga "hing" ühtlaselt kinni ja sellest punktist edasi kiirendab väga vaevaliselt ja nõksutades,
anomaalia ei sõltu käigust/kiirusest jne - jamab pidevalt.

*Peale probleemi ilmnemist on auto hakanud suitsema/tahmama jubedalt.

*Käivitub/töötab tühikäigul kui ka pööret andes ideaalselt sõltumata temperatuurist.

Praegu sai just viidud Joe`s Garage, kuidagi jube umbkeelsed kodanikud seal aga loodame parimat.

Rait.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 04.12.06 14:07 Tsiteeri


Ilmselt peale turbot lõdvik lõhki kuskilt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rait008
huviline



Registreerunud 14.10.04
Asukoht: Tallinn/Keila
Kasutaja on eemal


postitati 04.12.06 15:02 Tsiteeri


Mure murtud, katalüsaator oli totaalselt umbes:o
Tänud soovituste eest kodanik allud.

Rait (@soovitab joe`s garage)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 04.12.06 22:31 Tsiteeri


katid peaks kohe, nii kui DIISEL!!! masin konveieri pealt maha veereb, minema viskama :P üks mõttetu jubin traktoritel mis teeb päris tihti pahandusi :P eestis on ju nii "hea" ja "kvaliteetne" küte et lihtsalt pole sõnu, paneb masinaid tahmama nii et vähe ei ole :) ja pärast veel tahetakse mingeid euronorme ja värke :mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 20.12.06 15:55 Tsiteeri


endal oli ka selline jama täna hakkas nõksutama oli turbo alt lõdviku ära löönud nüüd panin tagasi eks näeb mis saab


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.2% - SQL: 68.8%]