Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: aku tuli vaikselt hõõgub?? (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 3873)
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 01.11.03 02:06 Tsiteeri
aku tuli vaikselt hõõgub??



aku tuli sii põleb väga vaikselt on seda ainult märgata ja kui anda gaasi siis hakkab tuli paremini põlema??????
mis teha


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raigo
huviline



Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal


postitati 01.11.03 09:54 Tsiteeri


laadimine nõrk ehk relees viga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 01.11.03 14:01 Tsiteeri


viga on ilmselt generaatori dioodplokis.piisab kui 1 diood lekib hakkab kohe aku tuli hõõguma.ei saa välistada ka keremähist.mõõda laadimine üle,sellisel juhul peaks laadimine olema väike(norm.laadimine 13,8-14,2V)kui sul on auto peal BOSCH-i gene siis seal saab eraldi dioode vahetada 1diood maksab ca 60 eek


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
grynno
huviline

Avatar


Registreerunud 18.06.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1,8

postitati 01.11.03 15:09 Tsiteeri


Eelkõnelejatel täiesti õigus. Oli kunagi Volvoga sama probleem. Ei saanudki muidu korda kui vahetasin geneka ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 02.11.03 10:18 Tsiteeri


mul ka hõõgus. vahetasin gene harjad ja enam ei hõõgunud.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

smile.gif postitati 03.11.03 22:26 Tsiteeri


mul ka hõõgus. Vahetasin harjad-ei miskit, vahetasin geneka-oh nüüd põleb keerasin süüte välja ja uuesti sisse-hõõgub. panin vana geneka tagasi koos vanade harjadega-probleem kadus. töötab nagu vanasti juba kuu aega. viga kahjuks ei saanudki teada:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 17.11.03 12:23 Tsiteeri


ma otsisin seda viga ka end lolliks pidin otsima, kuid kogemata avastasin, et mootoris oli nõrk vool sees. mootorimass oli katki läinud, panin uue juhtme ja tuli kustus ära!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
crisp
huviline



Registreerunud 15.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.11.03 23:05 Tsiteeri


mul sama probleem ainult et ei hõõgu vaid põleb koguaeg:(


teen ise kõvasti krõpsu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 28.11.03 23:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja crisp
mul sama probleem ainult et ei hõõgu vaid põleb koguaeg:(


Siis järelikult ei lae ka.. vaata geneka harjad üle...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tauno939
huviline



Registreerunud 21.09.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 29.11.03 15:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja A4TQ
viga on ilmselt generaatori dioodplokis.piisab kui 1 diood lekib hakkab kohe aku tuli hõõguma.ei saa välistada ka keremähist.mõõda laadimine üle,sellisel juhul peaks laadimine olema väike(norm.laadimine 13,8-14,2V)kui sul on auto peal BOSCH-i gene siis seal saab eraldi dioode vahetada 1diood maksab ca 60 eek



aga kas see on koos tulede ja ahjuga või ilma 13.8 -14.2v


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Teff
huviline



Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn\kiisa
Kasutaja on eemal

Auto: B4 2,8 Q C3 2,3 avant

postitati 29.11.03 18:53 Tsiteeri


kuna siin hõõgumisest ja põlemisest jutt siis küsiks,et mis viga kuim,õli tuli külma mootoriga ei tee midagi,sooja mootoriga hakkab hõõguma(tühikäigul)pööret lisades kustub?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vadim
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.02
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 1.8T, Volvo XC90, Volvo S80, Mercedes Benz 190 2,3 Mercedes Benz 190 2,6

postitati 29.11.03 19:02 Tsiteeri


Õlisurve nõrk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vadim
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.02
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 1.8T, Volvo XC90, Volvo S80, Mercedes Benz 190 2,3 Mercedes Benz 190 2,6

postitati 29.11.03 19:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja tauno939
Tsitaat:
Esialgne postitaja A4TQ
viga on ilmselt generaatori dioodplokis.piisab kui 1 diood lekib hakkab kohe aku tuli hõõguma.ei saa välistada ka keremähist.mõõda laadimine üle,sellisel juhul peaks laadimine olema väike(norm.laadimine 13,8-14,2V)kui sul on auto peal BOSCH-i gene siis seal saab eraldi dioode vahetada 1diood maksab ca 60 eek



aga kas see on koos tulede ja ahjuga või ilma 13.8 -14.2v


Ilma tarbijateta peax olema 14,1 - 14,2


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 04.01.04 03:41 Tsiteeri


see on jah dioodide jama - endal hakkas niimoodi jamama, et hõõgus ja vahel jälle süttis - kusjuures laadis just siis, kui tuli põles. Tüütas see vilkumine ära lõpuks ja geneka lammutamisel sai asi selgeks - dioodid olid korras, aga korrosioon oli hävitanud osa sellest alumiiniumplaadist, millesse dioodid olid pressitud nii et 1 diood ei saanud enam ühendust (jälle "ten points" saksa inseneridele - vasest kerega diood pressida alumiiniumradikasse). Sai võetud suur jootekolb ja riba vaskplekki ning poole tunniga oli asi korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 04.01.04 09:12 Tsiteeri


Viga võib olla generaatori juhtmetes, mis ei pruugi korralikult kontakti anda. On endal mõnel autol esinenud, et genekas ei saa massi. Seda viga on lihtne kõrvaldada. Võta juhtmed lahti ja puhasta liivapaberiga või viiliga ja pane määret vahele ning uuesti kokku. Kui genekale massi juhet ei lähe puhasta geneka korpus kinnituskohtadest või pane lisajuhe.
Jõudu soovides Jaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 04.01.04 15:08 Tsiteeri


Tavalt jah dioodiplokk või harjad ootavad vahetust. Endal olnud nii ca 5-6-l korral, seni piisanud alati harjade vahetamisest õnneks. Hõõgub aga just siis, kui harjad pole veel päris lõpuni kulunud, kuid suruvad juba liiga nõrgalt vastu rootori lamelle


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 62.4% - SQL: 37.6%]