Loomulikult on teise ehitusega, neil pole seal taga suurt midagi ühist peale välimuse väljapoolt... ja kui nüüd natuke ka otsingut kasutada leiad sa
juba sellekohaseid teemasid vast päris mitmeid.
Kuna sul juba on S4 mis on nelivoline mitte ei ole küsijaks esiveo omanik nagu tavaliselt siis küsiks, et millest see huvi?
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
postitati 21.11.06 09:46
Quattrol on korralik sõltumatu vedrustusega tagasild, esiveolisel on selle asemel hädapärane harjavars.
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Algselt postitas: altz1
Mul on veel 1 kõvera kerega audi A6 tdi quattro (komplektne) ning üks prillikivi C4 A6 esivedu (ainult kere). Kanali peale pole ise veel mõlemaga
jõudnud, lihtsalt huvitab, et kas tagumise põhja peab ka ära vahetama, või kinnitusi juurde keevitama? See, et sillad erinevad see on selge...
Selgituseks siis veel et A6 tdi saab kere vahetuse...
A4-l oli küll põhjad erinevad. FWD -le pole nagu kuhugi seda va tagasilda kuhugi kinnitada.
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
postitati 21.11.06 15:14
Tsitaat:
Algselt postitas: altz1
Mul on veel 1 kõvera kerega audi A6 tdi quattro (komplektne) ning üks prillikivi C4 A6 esivedu (ainult kere). Kanali peale pole ise veel mõlemaga
jõudnud, lihtsalt huvitab, et kas tagumise põhja peab ka ära vahetama, või kinnitusi juurde keevitama? See, et sillad erinevad see on selge...
Selgituseks siis veel et A6 tdi saab kere vahetuse...
Ei sobi seal midagi kokku... tagumine perse vaja välja vahetada kui tahad esiveolist quattroks teha.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 28.0% - SQL: 72.0%]