Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: S2 jahutussüsteemi lisaradikas (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 1913)
TT
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal


postitati 15.11.06 20:43 Tsiteeri
S2 jahutussüsteemi lisaradikas



Jagage kogemusi, kel see väike radikas iluvõre tagant eemaldatud - kuidas on suvel väga palavate ilmadega jahutusega lood, kas linnasõidul käib "propeller" koguaeg täispööretel?
Kuidas talvel soojaks läheb - kas läheb kiiremini kui lisaradikaga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 15.11.06 20:45 Tsiteeri


Põhjanaabrid igatahes teevad "kõrberadika" eemaldamisega õigele coolerile ruumi ;)


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 15.11.06 21:19 Tsiteeri


Minu omal seda pole küljes olnudki, et ei oska vahet otseselt öelda. Kuid suvel igatahel probleeme ei täheldanud, temp oli ilusti normaalsel alal ning vent hakkas käima suht harva.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rax
klubiliige



Registreerunud 04.06.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 15.11.06 22:46 Tsiteeri


Kui kliimaradiaator on küljes võib tekkida probleeme s.t. ventilaator töötab koguaeg. Ilma kliimaradiaatorita on õhu ligipääsevus jahutusradiaatorile oluliselt parem ja puudub otsene vajadus vaikese radiaatori järele. Mina jätsin väikese radiaatori alles, enda huvides.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 16.11.06 06:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rax
Kui kliimaradiaator on küljes võib tekkida probleeme s.t. ventilaator töötab koguaeg. Ilma kliimaradiaatorita on õhu ligipääsevus jahutusradiaatorile oluliselt parem ja puudub otsene vajadus vaikese radiaatori järele. Mina jätsin väikese radiaatori alles, enda huvides.

Egas ventikas tööta pidevalt kliimaradika olemasolu pärast. Selles on süüdi ikka mittetöötavad releed vms.

Minu S2-el ei ole ka väikest radikat ja peale termostaadi vahetust oli temperatuur OK.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 16.11.06 07:21 Tsiteeri


Väikest radikat kasutatakse just kliimaseadme korral ning mitte ainult S2-l, vaid ka coupe keredel ( 80 B4 2.3 jne ). Kuna just kliimaradikas ei võimalda piisavat õhu pealejooksu jahutussüsteemi põhiradikale ning võivad ilmneda jahutusprobleemid mootoril. Kel huvi tõsisem võimsuslisa ning kliima olemasolu ei ole vajalik, eemaldage mõlemad radikad, nii kliima-, kui ka väike jahutusradikas, asemele mõõõõnusalt suur cooler :)


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 16.11.06 07:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Väikest radikat kasutatakse just kliimaseadme korral ning mitte ainult S2-l, vaid ka coupe keredel ( 80 B4 2.3 jne ).

Minu omal pole kliimat kuid lisaradikas on kunagi küljes olnud (kui mina auto sain olid pimedad ees torudel), et pandi neid ka tehasest külge ilma kliimata masinatele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TT
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal


postitati 16.11.06 07:39 Tsiteeri


Kliimaradikas on eemaldatud.
Olen natuke mures lihtsalt sellepärast, at mu kunagisel hõbedasel 200 -l oli selle koha peal cooler ja suvel linnasõidul oli jahutusvedeliku temp väga laes ja vendi tiivik tegi elu kiiremaid liigutusi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 16.11.06 07:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TT
Kliimaradikas on eemaldatud.
Olen natuke mures lihtsalt sellepärast, at mu kunagisel hõbedasel 200 -l oli selle koha peal cooler ja suvel linnasõidul oli jahutusvedeliku temp väga laes ja vendi tiivik tegi elu kiiremaid liigutusi.

Kusjuures kui praegu mõtlema hakata siis kas mitte 200 radikas ei ole natukene väikesm kui S2 oma (see suur siis ikka) ja kui nüüd nende asendit vaadata siis peaks S2 radikale õhu pealevool parem olema, 200l on radikas suht pikalt tule taga, S2-l ta nn püstipidi seal ning ei kaeta teda nii ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TT
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal


postitati 16.11.06 12:04 Tsiteeri


Tänud - olen enda küsimusele vastuse saanud;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Karel
huviline

Avatar


Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S2

postitati 16.11.06 17:21 Tsiteeri


Kuigi said oma küsimusele vastuse, saab keegi huvi korral lugeda ka mida S2central väikese radika kohta kirjutab. Põhimõtteliselt on väga lühidalt räägitud, et väike radikas pandi kuna suurest jäi väheks. http://www.s2central.net/cooling01.html


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 16.11.06 22:45 Tsiteeri


Mingis mõttes on se pisikese radika värk 2 otsaga asi - nimelt kui see oma kohal on, siis soojendab see ka kapoti alla mootoriruumi jõudvat õhku üles ning selle eemaldamisel pääseb jahedam õhk paremini mootoriruumi....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 31.9% - SQL: 68.1%]