Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Turbo järeljahutuspump (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 2691)
alfons
huviline

Avatar


Registreerunud 04.04.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: s2

postitati 15.11.06 15:06 Tsiteeri
Turbo järeljahutuspump



Kuna vana pump lekkis,siis sai see uue vastu välja vahetatud.
Nüüd tekkis küsimus,millal peaks pump tööle hakkama? Idee
järgi juhtub see siis kui mootor välja suretada,aga mis temperatuurist alates?
Peale õhutamist ja mootori töötemperatuuri saavutamist kohapeal ei täheldanud pumba töölehakkamist kui süüte välja keerasin või on selleks vaja eriti rajult sõita,et asi toimetama hakkaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 15.11.06 15:24 Tsiteeri


97/110C' andur on originaalis, mootor peab minema ikka sinna saja teisele poolele, siis alles hakkab tööle ...
054 919 369 B - originaal


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 15.11.06 18:41 Tsiteeri


minu autol see pump hakkas ringi k2ima siis kui 6li temp oli 120-130 C


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 15.11.06 18:44 Tsiteeri


Õli temp pole mitte mingisugust seost.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Karel
huviline

Avatar


Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S2

postitati 16.11.06 17:35 Tsiteeri


Kiiruga leidsin sellise koha, kus kirjutatakse kuidas järeljahutuspumba korrasolekut kontrollida. Võimalik, et kuskil kirjutatakse ka töötemperatuuridest. http://www.s2central.net/cooling04.html


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 16.11.06 20:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Õli temp pole mitte mingisugust seost.


ei ole jah, aga tosooli temp ei olnud minu autol l2inud yle 95 kraadi :D lihtsalt oli vaja autot nii palju paarutada et see pump ja järeljahutus ventikas hakkaksid pärast tööle ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
keevitus
huviline



Registreerunud 06.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 16.11.06 21:41 Tsiteeri


palju see pump maksis? mul ka vana lekib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 17.11.06 05:54 Tsiteeri


yle kahe kilo:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 17.11.06 14:41 Tsiteeri


soovitan osta lammarist m6ni muu boschi pump ja siis kahest panna yks kokku :) lammari hind on 500.- Endale ostsin mingi Volvo pealt ja siis kahest sain yhe kokku panna ;)
Aga parem, kui saate BMW oma - need on palju paremad!!! :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 17.11.06 15:02 Tsiteeri


Saab panna ka MB Sprinteri pumpa.Pistik tuleb ümber teha.Selle hind uuena 1215 eek


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 18.11.06 21:37 Tsiteeri


Transporterilt leiab ka etema pumba...

http://www.hot.ee/genekas/folder/audiclub/pump.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 19.11.06 07:43 Tsiteeri


palju selle pumba hind;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 19.11.06 09:42 Tsiteeri


88,50 e = miski 1300-1400 eeku (vähemalt sealt, kust ise leidsin)

Boschi kood 0 392 020 064-001


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 19.11.06 16:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Geo
soovitan osta lammarist m6ni muu boschi pump ja siis kahest panna yks kokku :) lammari hind on 500.- Endale ostsin mingi Volvo pealt ja siis kahest sain yhe kokku panna ;)
Aga parem, kui saate BMW oma - need on palju paremad!!! :D
orig. pump 034 965 561C (bosch 0 392 020 054) et neid kahest kokku panna esineb kahte mõõtu ja erinevus on üks mm , seega alati ei õnnestu.
Ja mulgi antud andur on minumälu järgi hoopis vee temperatuur armatuuris aga pumba omal on väike kahe otsaga peal 119´ja asub vee kolektori all selle suure nelja otsalise anduri kõrval.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 19.11.06 16:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
Tsitaat:
Algselt postitas: Geo
soovitan osta lammarist m6ni muu boschi pump ja siis kahest panna yks kokku :) lammari hind on 500.- Endale ostsin mingi Volvo pealt ja siis kahest sain yhe kokku panna ;)
Aga parem, kui saate BMW oma - need on palju paremad!!! :D
orig. pump 034 965 561C (bosch 0 392 020 054) et neid kahest kokku panna esineb kahte mõõtu ja erinevus on üks mm , seega alati ei õnnestu.
Ja mulgi antud andur on minumälu järgi hoopis vee temperatuur armatuuris aga pumba omal on väike kahe otsaga peal 119´ja asub vee kolektori all selle suure nelja otsalise anduri kõrval.


Sa mäletad valesti :(
Minu poolt antud kood ja andmed on ETKA programmist ja on just selle multifunktsionaalse temperatuurianduri kõrval oleva kahe klemmise järeljahutus anduri omad:)


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 19.11.06 16:55 Tsiteeri


eelpool mainitud pump on ka tegelikult 19 mm otstega, kuigi originaal on 21 mm, kuid see pole probleem - enda omal sai ilusti klambritega pidama asja

Transporteri pump on ilmselt vastupidavama konstruktsiooniga, sest on vist mõeldud pidevalt töötama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 19.11.06 16:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: alfons
Kuna vana pump lekkis,siis sai see uue vastu välja vahetatud.
Nüüd tekkis küsimus,millal peaks pump tööle hakkama? Idee
järgi juhtub see siis kui mootor välja suretada,aga mis temperatuurist alates?
Peale õhutamist ja mootori töötemperatuuri saavutamist kohapeal ei täheldanud pumba töölehakkamist kui süüte välja keerasin või on selleks vaja eriti rajult sõita,et asi toimetama hakkaks.

Tegelikult selle anduri tuksisolek pole üldse võimatu variant - eelmisel autol kuulis esimest korda järeljahutuse tagatulekut peale selle anduri vahetamist (tõsi küll, palav oli väljas ka).

P.S. Seda andurit on üle 100°C rakendumistemperatuuri tõttu tülikas eraldi kontrollida ka :( Põhimõtteliselt ei ole hinna poolest kuigi raske juhtum see andur igaks juhuks ära vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
inc13
huviline



Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal


postitati 19.11.06 20:03 Tsiteeri


Originaal andur peaks rakenduma 130 c pealt ,modimiseks kasutatakse transporteri oma,see oli vist 110 c


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 20.11.06 19:40 Tsiteeri


originaalandur rakendub 110 °C pealt - mingeid 105 kraadiseid on mõni kasutanud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 20.11.06 20:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
originaalandur rakendub 110 °C pealt - mingeid 105 kraadiseid on mõni kasutanud


Sured poisid teavad rääkida, et Leoni andur on "jahedam" ;)


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 20.11.06 21:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tilkur
Originaal andur peaks rakenduma 130 c pealt ,modimiseks kasutatakse transporteri oma,see oli vist 110 c


119C' pealt läheb aju avariireziimi :)


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
inc13
huviline



Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal


postitati 20.11.06 23:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
119C' pealt läheb aju avariireziimi :)


Huvitav mis see üldse asjasse puutub ? Jutt siiani olnud järeljahutuse pumbast mis rakendub ainult siis kui süüde väljas(engine off) ,ajuga seal pistmist pole .......


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 20.11.06 23:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
originaalandur rakendub 110 °C pealt - mingeid 105 kraadiseid on mõni kasutanud


Sured poisid teavad rääkida, et Leoni andur on "jahedam" ;)

105°C anduri leiab sellise osakoodiga - 281 919 369


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 21.11.06 05:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tilkur
Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
119C' pealt läheb aju avariireziimi :)


Huvitav mis see üldse asjasse puutub ? Jutt siiani olnud järeljahutuse pumbast mis rakendub ainult siis kui süüde väljas(engine off) ,ajuga seal pistmist pole .......


pistu ot´d siis:
Nii plaju puutub, et, mis moodi sa saad mootori nii kuumaks engine off reziimis, miks peaks insenerid olema kasutand andurit, mis rakendu alles avariireziimis?
Kui ma andsin originall anduri koodi ja selle sisselülitumis/väljalülitumis temperatuurid, miks on siis vaja lisada segavaid ja ebatäpseid fakte ... et minu arvates jne.:o


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 41.8% - SQL: 58.2%]