alfons
huviline
Registreerunud 04.04.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: s2
|
postitati 15.11.06 15:06
|
|
|
Turbo järeljahutuspump
Kuna vana pump lekkis,siis sai see uue vastu välja vahetatud.
Nüüd tekkis küsimus,millal peaks pump tööle hakkama? Idee
järgi juhtub see siis kui mootor välja suretada,aga mis temperatuurist alates?
Peale õhutamist ja mootori töötemperatuuri saavutamist kohapeal ei täheldanud pumba töölehakkamist kui süüte välja keerasin või on selleks vaja eriti
rajult sõita,et asi toimetama hakkaks.
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 15.11.06 15:24
|
|
|
97/110C' andur on originaalis, mootor peab minema ikka sinna saja teisele poolele, siis alles hakkab tööle ...
054 919 369 B - originaal
|
|
|
|
Geo
huviline
Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4xQ
|
postitati 15.11.06 18:41
|
|
|
minu autol see pump hakkas ringi k2ima siis kui 6li temp oli 120-130 C
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 15.11.06 18:44
|
|
|
Õli temp pole mitte mingisugust seost.
|
|
|
Karel
huviline
Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S2
|
postitati 16.11.06 17:35
|
|
|
Kiiruga leidsin sellise koha, kus kirjutatakse kuidas järeljahutuspumba korrasolekut kontrollida. Võimalik, et kuskil kirjutatakse ka
töötemperatuuridest. http://www.s2central.net/cooling04.html
|
|
|
Geo
huviline
Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4xQ
|
postitati 16.11.06 20:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Offroader
Õli temp pole mitte mingisugust seost. |
ei ole jah, aga tosooli temp ei olnud minu autol l2inud yle 95 kraadi
lihtsalt oli vaja autot nii palju paarutada et see pump ja järeljahutus ventikas hakkaksid pärast tööle 
|
|
|
keevitus
huviline
Registreerunud 06.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.11.06 21:41
|
|
|
palju see pump maksis? mul ka vana lekib.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 17.11.06 05:54
|
|
|
yle kahe kilo
|
|
|
Geo
huviline
Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4xQ
|
postitati 17.11.06 14:41
|
|
|
soovitan osta lammarist m6ni muu boschi pump ja siis kahest panna yks kokku lammari hind on 500.- Endale ostsin mingi Volvo pealt ja siis kahest sain yhe kokku panna 
Aga parem, kui saate BMW oma - need on palju paremad!!! 
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 17.11.06 15:02
|
|
|
Saab panna ka MB Sprinteri pumpa.Pistik tuleb ümber teha.Selle hind uuena 1215 eek
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 18.11.06 21:37
|
|
|
Transporterilt leiab ka etema pumba...

|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 19.11.06 07:43
|
|
|
palju selle pumba hind
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 19.11.06 09:42
|
|
|
88,50 e = miski 1300-1400 eeku (vähemalt sealt, kust ise leidsin)
Boschi kood 0 392 020 064-001
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 19.11.06 16:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Geo
soovitan osta lammarist m6ni muu boschi pump ja siis kahest panna yks kokku lammari hind on 500.- Endale ostsin mingi Volvo pealt ja siis kahest sain yhe kokku panna 
Aga parem, kui saate BMW oma - need on palju paremad!!!
| orig. pump 034 965 561C (bosch 0 392 020 054) et neid kahest kokku panna esineb kahte mõõtu ja erinevus on üks mm , seega alati ei
õnnestu.
Ja mulgi antud andur on minumälu järgi hoopis vee temperatuur armatuuris aga pumba omal on väike kahe otsaga peal 119´ja asub vee kolektori all selle
suure nelja otsalise anduri kõrval.
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 19.11.06 16:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: forsin
Tsitaat: | Algselt postitas: Geo
soovitan osta lammarist m6ni muu boschi pump ja siis kahest panna yks kokku lammari hind on 500.- Endale ostsin mingi Volvo pealt ja siis kahest sain yhe kokku panna 
Aga parem, kui saate BMW oma - need on palju paremad!!!
| orig. pump 034 965 561C (bosch 0 392 020 054) et neid kahest kokku panna esineb kahte mõõtu ja erinevus on üks mm , seega alati ei
õnnestu.
Ja mulgi antud andur on minumälu järgi hoopis vee temperatuur armatuuris aga pumba omal on väike kahe otsaga peal 119´ja asub vee kolektori all selle
suure nelja otsalise anduri kõrval. |
Sa mäletad valesti 
Minu poolt antud kood ja andmed on ETKA programmist ja on just selle multifunktsionaalse temperatuurianduri kõrval oleva kahe klemmise järeljahutus
anduri omad
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 19.11.06 16:55
|
|
|
eelpool mainitud pump on ka tegelikult 19 mm otstega, kuigi originaal on 21 mm, kuid see pole probleem - enda omal sai ilusti klambritega pidama
asja
Transporteri pump on ilmselt vastupidavama konstruktsiooniga, sest on vist mõeldud pidevalt töötama.
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 19.11.06 16:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: alfons
Kuna vana pump lekkis,siis sai see uue vastu välja vahetatud.
Nüüd tekkis küsimus,millal peaks pump tööle hakkama? Idee
järgi juhtub see siis kui mootor välja suretada,aga mis temperatuurist alates?
Peale õhutamist ja mootori töötemperatuuri saavutamist kohapeal ei täheldanud pumba töölehakkamist kui süüte välja keerasin või on selleks vaja eriti
rajult sõita,et asi toimetama hakkaks. |
Tegelikult selle anduri tuksisolek pole üldse võimatu variant - eelmisel autol kuulis esimest korda järeljahutuse tagatulekut peale selle anduri
vahetamist (tõsi küll, palav oli väljas ka).
P.S. Seda andurit on üle 100°C rakendumistemperatuuri tõttu tülikas eraldi kontrollida ka Põhimõtteliselt ei ole hinna poolest kuigi raske juhtum see andur igaks juhuks ära vahetada.
|
|
|
inc13
huviline
Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.11.06 20:03
|
|
|
Originaal andur peaks rakenduma 130 c pealt ,modimiseks kasutatakse transporteri oma,see oli vist 110 c
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 20.11.06 19:40
|
|
|
originaalandur rakendub 110 °C pealt - mingeid 105 kraadiseid on mõni kasutanud
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 20.11.06 20:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: generaator M
originaalandur rakendub 110 °C pealt - mingeid 105 kraadiseid on mõni kasutanud |
Sured poisid teavad rääkida, et Leoni andur on "jahedam" 
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 20.11.06 21:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tilkur
Originaal andur peaks rakenduma 130 c pealt ,modimiseks kasutatakse transporteri oma,see oli vist 110 c |
119C' pealt läheb aju avariireziimi 
|
|
|
|
inc13
huviline
Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.11.06 23:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
119C' pealt läheb aju avariireziimi |
Huvitav mis see üldse asjasse puutub ? Jutt siiani olnud järeljahutuse pumbast mis rakendub ainult siis kui süüde väljas(engine off) ,ajuga seal
pistmist pole .......
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 20.11.06 23:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Tsitaat: | Algselt postitas: generaator M
originaalandur rakendub 110 °C pealt - mingeid 105 kraadiseid on mõni kasutanud |
Sured poisid teavad rääkida, et Leoni andur on "jahedam"
|
105°C anduri leiab sellise osakoodiga - 281 919 369
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 21.11.06 05:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tilkur
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
119C' pealt läheb aju avariireziimi |
Huvitav mis see üldse asjasse puutub ? Jutt siiani olnud järeljahutuse pumbast mis rakendub ainult siis kui süüde väljas(engine off) ,ajuga seal
pistmist pole ....... |
pistu ot´d siis:
Nii plaju puutub, et, mis moodi sa saad mootori nii kuumaks engine off reziimis, miks peaks insenerid olema kasutand andurit, mis rakendu alles
avariireziimis?
Kui ma andsin originall anduri koodi ja selle sisselülitumis/väljalülitumis temperatuurid, miks on siis vaja lisada segavaid ja ebatäpseid fakte ...
et minu arvates jne.
|
|
|
|