bedz
huviline
Registreerunud 14.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 2,2i automaat 1986
|
postitati 30.10.03 07:40
|
|
|
quattro + turbo bensukulu
Tere Võimsad QUATTRO mehed.
Tekkis huvi, et kui kallis on kütusekulukohapealt pidada audi 100 c3 mis on nii quattro kui ka turbo, või siis lihtsalt quattro, või siis lihtsalt
turbo.
....Ssssmoking!
|
|
|
|
Varuosad
huviline
Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2*Audi 200 121kw 89a
|
postitati 30.10.03 07:50
|
|
|
Vastuseid saad kindlasti a->o -ni,
Aga kõik oleneb ikkagi sõidustiilist.
|
|
|
bedz
huviline
Registreerunud 14.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 2,2i automaat 1986
|
postitati 30.10.03 08:07
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Varuosad
Vastuseid saad kindlasti a->o -ni,
Aga kõik oleneb ikkagi sõidustiilist. |
äkki sa natuke juhatad mind a->o-ni?
....Ssssmoking!
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.10.03 09:53
|
|
|
Minu nägemus on asjast selline, et iga autoga praktiliselt on võimalik mõistlikult sõita(va 6 liitrisega). Ka tavalise 2.2 turboga ei tohiks
olla mingit probleemi kütusekuluga. Sõidad rahulikult, vahetad käike 3000pm või enne seda ja pole hullu. Keskmine 10 kanti ikka. Nagu enamus autodel..
kõik sõltub ikkagi sõidustiilist. Quattro küll ise tiba lisab bensiinikulu aga mitte oluliselt. Tehaseandmed annavad üldjuhul 0,5-1 liitrit lisakulu
aga selle eest on sul märksa kindlam meie oludes sõita.
Terv, Maku!
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 30.10.03 19:59
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja bedz
Tere Võimsad QUATTRO mehed.
Tekkis huvi, et kui kallis on kütusekulukohapealt pidada audi 100 c3 mis on nii quattro kui ka turbo, või siis lihtsalt quattro, või siis lihtsalt
turbo. |
Hmm. Suhteline mõiste see kütusekulu, mõne jaoks on kulukas 6L sajale teise jaoks pole 15L sajale mitte s***agi Kõigepealt pead endale selgeks tegema, kas sa ikka tahad sellist mänguasja
endale. Kui soov ja tahe on tõsine siis usu kütusekulu on viimane, mille pärast muret tunda
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 30.10.03 23:13
|
|
|
Minu kyttekulu stabiilselt 12l ringis 100-le. Sòidustiil nagunii pidevalt varieerub aga paagitaie keskmine ikka ca 12l/100. Mitte siis ainult kompu
jargi vaid ka paak tyhjaks - tais meetodil.
|
|
|
Ull
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer
|
postitati 31.10.03 05:52
|
|
|
mul miinimum kulu old ise 8,5 sajale, muidu tava rahuliku sõiduga jääb ta nii 9-9,5l sajale, kui nac peenestada ka siis kuskil 11-12l, eriti rohkem
nagu pole küll saanud a samas pole nagu eriti tallaja tüüpi ka!
Kütuse kulu alla saada aitab natuke kindlasti papp filter välja vahetada nö vabalthingava filtri vastu.
|
|
|
turbo
huviline
Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
postitati 31.10.03 17:53
|
|
|
huvitav asi.
kui juba kütusekulule jutt läks.
asi nimelt nii, et maist- oktoobri alguseni keskmine kütusekulu stabiilselt 14-15 sajale. eelmisest tankimisest okt keskel kütusekulu 20 sajale. ok,
talvekumm, välistemp +10 uni -8 etc. aga eilaommik tankisin uuesti ja jälle kütusekulu 14-15 sajale, siiamaani. kütust olen võtnud stabiilselt
linnutee-sõpruse nurgapialt tanklast. seekord votsin kütust ahtri tn- lt.
stabiilselt tankind 98E.
müstika.
kommentaarid?
|
|
|
bedz
huviline
Registreerunud 14.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 2,2i automaat 1986
|
postitati 03.11.03 11:23
|
|
|
mu teada keegi teine audimees olla seda kommenteerinud kütuse kvaliteediga. Et kui kütus on "premium" siis on kütuse kulu norm. Nii kui
paned mingit mis ei vasta kvaliteedi normidele (mida sa ise tavaliselt ju ei erista) siis kohe,kõmm küttekulu laes. Ju sul siis sama lugu oli? su
auto-l see võiks just eriti näha olla
....Ssssmoking!
|
|
|
|
Ull
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer
|
postitati 03.11.03 15:32
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja turbo
huvitav asi.
kui juba kütusekulule jutt läks.
asi nimelt nii, et maist- oktoobri alguseni keskmine kütusekulu stabiilselt 14-15 sajale. eelmisest tankimisest okt keskel kütusekulu 20 sajale. ok,
talvekumm, välistemp +10 uni -8 etc. aga eilaommik tankisin uuesti ja jälle kütusekulu 14-15 sajale, siiamaani. kütust olen võtnud stabiilselt
linnutee-sõpruse nurgapialt tanklast. seekord votsin kütust ahtri tn- lt.
stabiilselt tankind 98E.
müstika.
kommentaarid? |
Kui sa ahtrist võcid kas siis see oli statoil!?
Ise soovitan kütust statoili 98 ultima imo parim ja parim hind sellel kannu pubi juures tanklal! Hetkel muidu sõidan lukoiliga, pole ka kõige ullem a minu arust statika oma nagu parem!
|
|
|
warik
huviline
Registreerunud 26.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8L TQ 2x; Audi 100 Coupe S
|
postitati 03.11.03 16:27
|
|
|
Mul on 2,0L DOHC 103Kw-d ja Quattro.Bensu kulu varjeerub 8,2 L/100km kohta kuni 14,6 L/100km.Proovind nii ja naa ja leidnud ,et trassil ei ole erilist
vahet 95 ja 98.Linnas aga on 98 väga vajalik sest muidu detonatsiooni andur tõmbab jõu maha.
|
|
|
turbo
huviline
Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
postitati 03.11.03 16:54
|
|
|
Tsitaat: | Kui sa ahtrist võcid kas siis see oli statoil!?
Ise soovitan kütust statoili 98 ultima imo parim ja parim hind sellel kannu pubi juures tanklal! Hetkel muidu sõidna lukoiliga, pole ka kõige ullem a minu arust statika oma nagu parem! |
ei võtnud statikast, võtsin mingist kollasest jaamast. vist olerex vms.
järgmine kord katsetan statoili oma.
tia kas bensuais ommikusel käivitamisel kah sitast kütusest? kord om kord pole aisu.
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 03.11.03 17:03
|
|
|
pole nalja asi...
vouvouvou turbo !!!!
tegu võib olla väga ohtliku asjaga S4 puhul ja lõppeda mahapõlemisega. sellest on siin foorumis jutu ka olnud ja tegu nagu ma aru sain siis s4
tüüpveaga. usas ja canadas kutsuti autod lausa tagasi nö tasuta ümberehitusse.
seal on sellest juttu http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=880
vaata kindlasti ja kontrolli oma auto juures asja!
|
|
|
|
turbo
huviline
Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
postitati 03.11.03 17:08
|
|
|
Mul ei ole lubatud seda foorumit vaadata
Aga tänks enivei. lähep kontrollib kindlasti asja.
|
|
|
Krahv
huviline
Registreerunud 11.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: Maserati 4200GT
|
postitati 04.11.03 10:02
|
|
|
Tsitaat: | Hmm. Suhteline mõiste see kütusekulu, mõne jaoks on kulukas 6L sajale teise jaoks pole 15L sajale mitte s***agi Kõigepealt pead endale selgeks tegema, kas sa ikka tahad sellist mänguasja
endale. Kui soov ja tahe on tõsine siis usu kütusekulu on viimane, mille pärast muret tunda |
... et millised oleksid need esimesed asjad mille pärast muret tunda?
Krahv
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 04.11.03 19:46
|
|
|
Tsitaat: |
... et millised oleksid need esimesed asjad mille pärast muret tunda?
Krahv |
100 ja A6 kerel nõrgad kohad tagasillas ratta kalde hoovad ja tagasilla stabi puksid, tunned kui august läbi sõites pauk kuskilt tagant poolt keresse
lendab. Noh pooltelje kummidest ei maksa rääkida need tuleb niikuinii vahet pole mis olukorras välja vahetada ja nii ees kui taga. Meie seltskonna
quattrotel vähemalt need kõik välja vahetatud, räägime siis neljast umbes sama ajastu autost. Saksast tulevatel autodel pole eriti korras amorte kah
näinud. Kui sportlikku sõidustiili pole siis suht savi, aga kui kurvi mõnuga teinekord painutada tahad siis amort ja igasugu amordipadjad ja muu pudi
seal juures oleks soovituslik küll välja vahetada. Endal istub auto nagu tatiga teel kinni Võrreldes sellega, mis enne all oli, kuigi asi ei õõtsunud ega kolisenud, oli auto handlimine kurvides suht
vaevaline. Variant2: soetada auto, mis on juba eesti asjaarmastaja poolt üles ehitatud
|
|
|
keitz20
huviline
Registreerunud 21.11.03
Asukoht: Kunda
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4/C4
|
postitati 03.12.03 16:53
|
|
|
BMW- Big Mexican Woman
|
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 03.12.03 18:57
|
|
|
manual annab na'it MC TQ puhul 7.7/9.9/13.7, mis on siis 0.5L rohkem kui nonQ.
|
|
|
tacco
huviline
Registreerunud 24.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.12.03 21:36
|
|
|
to turbo
Prril autot ostes samad sümptomid olid. Peale termostaadi vahetust asjad paremad.
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 14.12.03 18:15
|
|
|
Kas siinsed kütusekulud on arvestatud spidoveaga või ilma? Vanemate mehhaanilise spidodega Audide puhul on 50km/h juures sõites näidanud kiiruseks
60km/h, st viga on ca 20%! Ehk teisisõnu, selle läbisõidetud paagitäie kohta näitab spido viiendiku võrra rohkem kilomeetreid, kui tegelikult sõideti.
Ehk siis kui keskmine kulu oli niiviisi mõõdetud 10L/100km, oli tegelik kulu 12L/100km. Kuna ise kasutan GPS-i (müüsin maha mõni nädal tagasi, uus
ostmata), siis selle abil saanud kerge vaevaga hinnata seda viga. Ning tänu sellele ka kulunumbrid alati suuremad, kui need, millest sõberid
räägivad...
|
|
|
kaktus
huviline
Registreerunud 18.10.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant Quattro 3,0 TDI; VW Golf II 1,6
|
postitati 23.12.03 06:51
|
|
|
..jutt jummala õige..mootori temperatuur peab paigas olema..kui mootor jahe,läeb ka palju kütust..omal vitsad käes
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 13.02.04 23:00
|
|
|
Drastiliselt tõuseb küttekulu, kui teist autot slepis vedada. Ükskord sai üht lohistatud ca 200 km, seda veel kõrvalteid pidi, kuna slepis olnud
sõidukil polnud kindlustust-ülevaatust. Keskmine tuli ca 20l sajale ja seda gaasipedaalile "hingates"!
|
|
|