dabbiz
huviline
Registreerunud 13.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2013a. 2.0 TDI Quattro
|
postitati 09.11.06 20:12
|
|
|
Ei saa lambdat kat´i küljest kätte
Katalüsaatorit vahetades tekkis probleem lambda anduri kätte saamisega...nimelt kõikvõimaliku saasta, rooste jne tõttu kinni jäänud. Oskab keegi
näpunäiteid anda kuidas seda andurit sealt kätte saada!? Või ainus variant uus kat+uus lambda?
asjalike vastuste eest ettetänades...
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.11.06 20:15
|
|
|
Kuuma, roostesurma ning nii mässad, kui saab siis saab, kui ei siis ei...
|
|
|
|
Lumekass
huviline
Registreerunud 15.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Hetkel Auditu
|
postitati 09.11.06 20:34
|
|
|
Võid ka proovida seda nn külmashoki spreid. Vaheapeal aitab päris hästi. Mina leotasin roostelahustiga kohe isuga. Natuke keerasin, siis
roostelahustit vahele, siis keerad nõksa tagasi ja nii kuni lahti saad. Selle töö juures murdsin ühe NSV aegse võtme kõveraks aga lahti sain. Kui
õnnestub kätte saada, siis proovi lambda pesa puhastada roostesurma ja millegi terariistaga,et vint võimalikult puhas jääks ja määrid pesa lambdaga
kaasasolnud määrdega kõvasti kokku. Hõlbustab tulevikutööd oluliselt. Muidugi, miski pole igavene Jõudu!
|
|
|
Toomas15
huviline
Registreerunud 22.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant C5
|
postitati 12.11.06 06:51
|
|
|
Minul on lambda väljalaskekollektori küljes.....
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 12.11.06 07:33
|
|
|
selline kysimus....kui katid vahelt võtan .kas mõjub kuidagi kytte kulule
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
|
sam
huviline
Registreerunud 27.10.02
Asukoht: Tallinn, Kihnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi- A6 2,8 142kw
|
postitati 12.11.06 12:34
|
|
|
Hästi poeb igalepoole vahele ka RED PETROL (müüakse pea igas tanklas). Põhimõtteliselt sama asi millega kontrollitakse keevisõmbluse kvaliteeti ( kas
on auke ja pragusid mida silmaga ei näe)
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 12.11.06 13:27
|
|
|
Enda kogemus lambda eemaldamisel on selline:
Lambda asub minu 200-l downpipe'is. Downpipe maha, kruustangide vahele. Vaheldumisi leeklambiga tuld, vahepeal keeramise proov, ja shokiõliga
leotamist - ei mingit märki lahti tulemisest. Kuna kiiret polnud, jäi asi ca. 2 ööpäevaks likku. Vahepeal sai jälle külmutusõliga ergutatud jne.
Lõpuks pika kangutamise järel tuli lahti... jõuõlaks ca. 1.5m toru. Lahti tulles oli enamus anduri keermest jäänud downpipe'i keerme sisse. Pesa
keermepuuriga puhtaks ja uus andur sisse.
Lihtne!
|
|
|
vanapagan
huviline
Registreerunud 06.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Cherokee; Astro;... Ex 200turbo
|
postitati 12.11.06 14:24
|
|
|
Kui tõesti uut ei taha panna siis lõika suurema tükiga vana küljest ära ja keevita uuele katalüsaatorile külge.
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 14.11.06 18:08
|
|
|
Küsi siinse klubifoorumi kasutaja [ ur666 ] käest milline on see spetsvõti mis võtab lambda maha. Minu kinni roostetanud lambda võttis ta suht
eduliselt maha ilma mingi keevituseta aga tal oli enda tehtud spetsvõti lambda jaoks mis toimis ... kusjuures ma olin ise enem oma vahenditega selle
kandid suht jõhkralt ära retsinud kuigi tulutult ... edu
XZN M16
|
|
|
|
dabbiz
huviline
Registreerunud 13.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2013a. 2.0 TDI Quattro
|
postitati 14.11.06 21:58
|
|
|
ok...thanks vastuste eest...nimelt minu lugu oli selline...tekkis vajadus uue katalüsaatori järgi...valisin välja remonditöökoja mis netiotsinguid
kasutades tundus üsna ok olevat...oma tuttavaid kes ka mitmetes autoesindustes leiba teenivad tülitama ei hakanud kuna kõigil käed-jalad tööd täis ja
minu probleem ju tegelikult üsna lihtne...masin sai kohale viidud ja letti aetud...pärast seda kui töömees oli mõnd aega auto all jukerdanud ja
vandunud tuli sealt alt välja ja seletas mulle, et lambda kinni ning tõenäoliselt lahti vägistades rikub keerme ära...sel hetkel sekkusid jutuajamisse
ka ülejäänud töökoja asjatundjad kes kui ühest suust vastasid, et keevitavad lambda kat´i külge ning süsteem toimib nagu varem...noh…kuna ise mingi
spets ei ole siis võtsin kuulda inimeste juttu kes probleemiga päevast-päeva kokku puutuvad…edasi läks asi libedalt…uus kat all…masin sai käima
pandud…tõrkus alguses natsa…tahtis välja surra kuid meeste sõnul kõik ok…peabki nii olema…lõpuks ajasin masina kanali pealt maha ja algas sõit kodu
poole…paarsada meetrit sõitnud tundsin et asi ei ole õige…auto mürises nagu autope#est sõbra opel…läksin tagasi ja näitasin masina
ette…diagnoos…tagumine pütt on ilmselt tühi…kohe laoti summad välja mille eest saaksin oma vaikse audi tagasi…noh…ei hakanud nagu midagi lubama ega
aega kirja panema…kuu lõpp oli ka parasjagu käsil ja mitmed suuremad väljaminekud veel ees…otsustasin leppida sellega mis on ja tegin saba sorgus
minekut…sõit kestis umbes 500m kui auto otsustas ära „kooleda“…väga imelik…lasin uuesti võtit…käib…tundus korras…suts veel sõitu…kordus sama…küll
mitte nii tihedalt aga siiski…koduteel ca 5-6 korda…närv maru must…olin saanud omale müriseva ja peaaegu et „surnud“ masina...väga mõru tunne…aga kuna
õhtuks plaanid olemas otsustasin järgmine päev tagasi asjatundjate juurde minna…hommikul sai sugulasele helistatud kes ühe tunnustatud autoesinduse
töötaja…mürina kohta soovitas kontrollida ega sums vastu põhja käi ning välja suremise kohta käskis auto enda juurde tuua…otsustasin siiski külastada
ennem oma summutiparandajaid…nüüd juba targem…käskisin kontrollida ega kat vastu põhja käi…selle peale vaadati mind pilguga…a´la mida sa ka tead…ei
läinud poolt minutitki kui mainitud viga leitud…ok…hea seegi…suurem mure aga välja suremisega…uuriti puuriti üsna pikka aega…võeti lambda juhe
lahti…saadeti minema ja paluti tagasi tulla kui nüüd töötab…sõitsin nüüd juba vaikse masinaga minema…auto nagu varem…tundsin rahulolu…järgmine päev
sai jälle nüüdseks juba sisse sõidetud rada ette võetud…noh…siililegi selge…lambda tuksis…minu remondimehed aga endi sõnul süüst puhtad…samas ka mina
kategooriliselt keeldusin oma ressurssidest autot parandamast…olin küll leppinud mittestandardse lambda paigaldamisega, kuid keegi ei selgitanud
tagamaid…et lambda võib nii töölepingu lõpetada…mitte sõnagi sellest…leian, et mind kui klienti oleks tulnud sellest teavitada…ilmselt oleksin otsa
ringi keeranud ja mujal üritanud…et ehk õnnestub...maha keerati lambda kat kruustangide vahel jõudu rakendades…kordagi ei proovitud meetodeid mida
klubikaaslased siin välja pakkusid…sellest ka minu pahameel ja pettumus…kindlasti leidub inimesi, kes leiavad, et olin ise rumal jnejne…aga
tõenäoliselt jään endale kindlaks…süüdi olid minu kat´i vahetajad…kuigi tänaseks päevaks on pärast korduvaid töökoja külastusi ja vaidlusi lambda
vahetatud…mille eest olin vastu tahtmist nõus maksma paarsada krooni paigaldamise eest…vähemalt on auto korras…pikk jutt tuli…ehk keegi viitsis lõpuni
lugeda
|
|
|