martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 07.11.06 07:33
|
|
|
Audi 2.4D ei käivitu enam... :(
autoks siis audi 100 2.4D 93.a
sõideti üle lamava politsei (ikka normaalde kiirusega...) ja auto lihtsalt suri välja ja enam käima ei lähe... 
niipalju sai välja uuritud et kytus pihustisse ei jõua.
milles võiks olla jama? kas tal on kuskil mingi nö. avariinupp või klapp.
kõrgsurvepumbale tuleb peale 3 juhet. kas mingile peaks "süüde sees" asendis ka +12 V tulema? kuskil peaks olema ju see elektromagnetklapp mis
kytusevoolu sulgeb/avab?
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.11.06 08:07
|
|
|
Proovi käsitsi voolu juhtida, mõnikord viga võib olla süütelukus (ei anna kontakti) Kõrgsurve pumba peal on magnettklapp, selline ümmargune
kütusepumba pea peal, selle külge tuleb üks ainus juhe. Pane oma juhe ja viska otse akku pealt 12V. Kuna see on kõige ägedam, täiesti algusest lõppuni
mehaanise juhtimisega mootor, ei tohiks mingi nö. avariinupu või klapi olla, kui just sina ise või endine omanik pole midagi peale aretanud.
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 07.11.06 10:19
|
|
|
see klapp on seal jah.
ja seda +12 voldi lugu proovisin kah 
aga, asi selles et mitte klõpsugi ei teinud klapp, imeõrnalt oli tunda mingit sädet vms. juhtmevahel. proovisin siis nii et näpuga tõmbasin selle
hoova ylesasendisse mida elektromagnetklapp peaks kergitama. ikka mitte kõssagi....
ja nyyd veel ka selline jama et tõmbaks nagu kuskilt õhku vahele. klaasvoolikus mullid sees... 
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.11.06 14:48
|
|
|
hmmm... ja kui ketrad mitte ei luba kah jah? Proovi teha sellist asja, et pealetulevat voolikut võta filtrikorpuse küljest lahti ja ,kui on sul mõnda
käsipumpa, suru kõrgsurvepumba sisse küttet ja proovi siis käivitada. ja kui sa ütlesid et see magnetklapp ei plõksu, siis võib viga olla selles ka.
see peab ikka korralikult häält tegema kui juhid voolu peale, nii et seda on korralikult kuulda.
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 07.11.06 19:42
|
|
|
Äkki käis hoopis põhi vastu seda lamavat menti. Ja nüüd põhja alt toru hoopis katki.
|
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 08.11.06 08:14
|
|
|
Põhja alt oli nagu asi korras.
mul läheb pumba külge 3 juhet. ja see mida arvasin olevat magnetklapp, sinna andsin +12V peale ja pikkamisi hakkas siis see junn oma keskmist pulka
välja ajama. ilmselt see ikka pole siis see magnetklapp?
aga üks ümmargune andur või asi kuhu läheb juhe külge on veel seal kus torud lähevad välja pihustitesse ja teine on gaasihoova all, näeb välja
natukene nagu piduritorudel rõhu jagaja. kas äkki neist siis üks on too klapp?
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.11.06 08:28
|
|
|
seal jah, pumbepea peal. pumbapea on see asi kust tulevad torud välja. selle peal on magnetklapp 
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 08.11.06 10:56
|
|
|
Ja nii oligi! niikui sinna klapile särtsu andsin nii mootor tiksus kah!
Kui nyyd kuskil ühtegi kaitset ega releed vahel pole siis tõenäoliselt läheb süüteluku põhi vahetusse.
Tänud aitajale!!! 
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.11.06 21:03
|
|
|
Võta heaks 
|
|
|