Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: ABS ei tööta õieti Autoks siis 20v 200 TQ (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1431)
ellar
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.05
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 200 TQ 20V

postitati 06.11.06 19:41 Tsiteeri
ABS ei tööta õieti Autoks siis 20v 200 TQ



Viga siis selline, et ABS ei tööta õieti. Pidurdades hakkab liiga ( juba kegema vajutuse puhul) vara ABS ragistama ja pedaalist on seda kole palju tunda ka. Elektriku jutu järgi ei tööta näiteks ABS üldse kui on andurite aga mul mingil määral töötab. Kuna esisild on asendatud koos püstakutega 10V omad siis tema pakkus välja et äkki andurid ei saa õiget infot lugeda kuna võib olla erinevus nüüd loetavatel hammastel mis siis vist pooltelgede küljes.
On see võimalik või mis targad arvavad milles võib veel probleem olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Mario81
huviline

Avatar


Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.11.06 19:46 Tsiteeri


vajutad abs nuppu ja kaob ära?
sama jama olnud 2 viimase autoga ka mul.
esimese puhul öeldi et esi amordi juurest on abs juhe puru.
teise puhul ei tea kas on kuskil juhe puruks vöi muu asi.
pidavatki nii tegema isegi siis kui piduriklotside vahetusel klotsi juhet ei pane külge.
olen siiamaani söitnud nii et kui alustan söittu vajutan abs nuppu ja lihtsalt ilma selleta siis. aga loomulikult nii see jääda ei saa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ellar
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.05
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 200 TQ 20V

postitati 06.11.06 19:51 Tsiteeri


nii ma sõidan juba kevadest saadik kui auto soetasin. Suvel pole viga aga talvel on küll sitt kui ei tööta;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
k6veric
huviline

Avatar


Registreerunud 06.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe typ 85 Q ; s4 b6 4,2 ; b4 1,8tq

postitati 06.11.06 19:53 Tsiteeri


Mul on sama viga, aga ma ei taha uskuda, et pooltelje otsad on sitased(roostes). Ma arvan tegemist on siiski juhtme nu##iga, kuna millegi pärast ainult Audi ABS käitub selliselt. Ehk alustaks kõige lihtsamast mõõdaks andurite takistused.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ellar
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.05
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 200 TQ 20V

postitati 06.11.06 20:09 Tsiteeri


Võivad ka roostes olla aga võib olla ka erinev hammaste arv näiteks esisillal ja tagasillal mida kaldun arvama. Ei tea ei tunne seda ABS töökäiku ja kulgu... mida loeb või mõõdab ja arvutab
Ei tahaks nagu lampi ka juppe vahetama hakata.
Võib veel varjante olla äkki või on keegi sellise vea suutnud kõrvaldada ja millise valemiga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 06.11.06 21:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ellar
Võivad ka roostes olla aga võib olla ka erinev hammaste arv näiteks esisillal ja tagasillal mida kaldun arvama. Ei tea ei tunne seda ABS töökäiku ja kulgu... mida loeb või mõõdab ja arvutab
Ei tahaks nagu lampi ka juppe vahetama hakata.
Võib veel varjante olla äkki või on keegi sellise vea suutnud kõrvaldada ja millise valemiga?


10v - püstakutest nüüd sõltub, millise ajastu omad su masinal all on. Vanematüübilistel on abs-i jaoks olevaid hambaid palju rohkem, kui uuematel. See on väga tõenäoline, et viga tuleb pooltelje otstest.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ellar
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.05
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 200 TQ 20V

postitati 07.11.06 04:33 Tsiteeri


Ega mul ei jäägi muud üle kui esmalt need lambad:P ehk ikka siis hambad kokku lugeda ja võrrelda, kui erinevus sees siis vast tuleks sellestki alustada. Poolteljel oli küll nuutide vahe sees ja esisilla juppide vahetus oli küll päris mõnus peavalu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ellar
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.05
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 200 TQ 20V

postitati 07.11.06 04:36 Tsiteeri


Sellest ka väike moraal isenokitsejatele. Näiliselt võivad paljud asjad sobida teisele mudelile aga hiljem võib igasuguseid mõttetuid probleeme tekkida :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 07.11.06 19:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ellar
Sellest ka väike moraal isenokitsejatele. Näiliselt võivad paljud asjad sobida teisele mudelile aga hiljem võib igasuguseid mõttetuid probleeme tekkida :o
Ei ole see asi nii hull midagi.
Tuleb töö lihtsalt lõpuni teha -> pooldelje välimise otsa peal on hammas vöö mille saab meisliga maha lüüa ja teise le peale koputada (vahetada) mina olen lisanud elektri keevitusega paar kerget punkti.
Quattro pooltelje välimise otsa ABS hammas vöö on 83 ->89a. tiheda kolmnurksed hambad ja
90 ->97a. on hõredad kandilised hambad.
Aga kui ABS hakkab liiga vara vastu ragistaha aitab hammasvöö ja ABS anduri vahe reguleerimine.
-> Tõmbad anduri pooldelje välimisest otsast eemale ja paned vahele vihiku lehe 2 või kolme korra ja siis koputad kergelt ABS anduri põhjani vastu vihiku lehte = reguleeritud vahe ja nii kõik neli ratast siis vabaned probleemist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 30.6% - SQL: 69.4%]