laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 05.11.06 17:52
|
|
|
piduriklotsi andur
vahetasin sis esipiduri klotsid aga kompus ikka hoiatus. kontrollisin juhtmeid pistikuid ,paistsid nagu ok.Kuidas selle märgi eest ära saaksin või on
mingi võimalus komput petta - juhtmed lahti või kokku ühendada
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 05.11.06 18:15
|
|
|
juhtmed kokku kui see ei aita siis armatuuri sisse ja teatud kohad üle joota.
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 05.11.06 18:22
|
|
|
äkki seletad mis moodi see andur töötab...kui juhtmed kokku ühendan ...kas *lühis*ei teki siis
|
|
|
real1
huviline
Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal
Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6
|
postitati 05.11.06 18:49
|
|
|
olin sama asjaga hädas - pistikud küljes, kõik nagu oleks ok, aga ikka piiksub ja vilgub. Põhjus oli ikkagi pistikutes, need ei andnud seest ühendust
lihtsalt.
|
|
|
kolb
huviline
Registreerunud 05.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Mitu välismaa autot.
|
postitati 03.01.09 21:48
|
|
|
Ostsin endale audi 100 millel sama probleem selle piduriklotsi tulega. Eelmise omaniku väitel pidavat viga olema kotsides, kuna paigaldatud ilma
anduritaklotsid.
Endal hakkas see piiksumine ära tüütama ja otsutasin asja uurida. Selgus et klotsid olid õiged, ikka anduritega. Millegipärast olid juhtmed klotsi
küljest lahti lõigatud ja ühendatud auto kerekülge. Võtsin siis juhtmed lahti kereküljest. Taastasin need juhtmed klotsidel ja proovisin uuesti.
Tulemus oli sama tuli ikka põles ja armatuur piiksus. Edasise uurimise käigus avastasin pistikute seest sillad kahe juhtme vahel. Eemaldasin ka need
sillad, kuna tahtsin et klotside andurid toimiks.
Kahjuks on seis sama. 
Kuidas saaksin kontrollida kas jutmed autol korras?
Mis pinged peavad pistikus olema?
Kuhu juhtmed välja jooksevad?
Kas kerekülge ühendamine kompule liiga ei teinud?
|
|
|
|
madu
huviline
Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D4
|
postitati 03.01.09 21:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
vahetasin sis esipiduri klotsid aga kompus ikka hoiatus. kontrollisin juhtmeid pistikuid ,paistsid nagu ok.Kuidas selle märgi eest ära saaksin või on
mingi võimalus komput petta - juhtmed lahti või kokku ühendada
|
kas kaabel ja vag-com käisid ka järgi autol peale klotsi vahetust?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 03.01.09 22:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kolb
Ostsin endale audi 100 millel sama probleem selle piduriklotsi tulega. Eelmise omaniku väitel pidavat viga olema kotsides, kuna paigaldatud ilma
anduritaklotsid.
Endal hakkas see piiksumine ära tüütama ja otsutasin asja uurida. Selgus et klotsid olid õiged, ikka anduritega. Millegipärast olid juhtmed klotsi
küljest lahti lõigatud ja ühendatud auto kerekülge. Võtsin siis juhtmed lahti kereküljest. Taastasin need juhtmed klotsidel ja proovisin uuesti.
Tulemus oli sama tuli ikka põles ja armatuur piiksus. Edasise uurimise käigus avastasin pistikute seest sillad kahe juhtme vahel. Eemaldasin ka need
sillad, kuna tahtsin et klotside andurid toimiks.
Kahjuks on seis sama. 
Kuidas saaksin kontrollida kas jutmed autol korras?
Mis pinged peavad pistikus olema?
Kuhu juhtmed välja jooksevad?
Kas kerekülge ühendamine kompule liiga ei teinud? |
ise pakun viimast,et kere külge ühendamine tekitas lühise,kuna anduril peaks ju jooksma pinge läbi.klotsi kulumisel ta katkestab pinge ja siis annab
armatuuris vastavalt ka märku.selline on minu arusaam sellest klotsi andurist.endale anti ka kunagi anduritega klotsid,kuid minul see puudub ja vötsin
pistiku klotsi küljest ära.endal oli esialgu muidugi suur üllatus,et mida krtid,et klotsid öiged,ent juhe tillerdab küljes-foorumist lugedes sain
löpuks aru,et osadel puudub see armatuuri märguanne klotsi kulumise puhul.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 03.01.09 22:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: madu
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
vahetasin sis esipiduri klotsid aga kompus ikka hoiatus. kontrollisin juhtmeid pistikuid ,paistsid nagu ok.Kuidas selle märgi eest ära saaksin või on
mingi võimalus komput petta - juhtmed lahti või kokku ühendada
|
kas kaabel ja vag-com käisid ka järgi autol peale klotsi vahetust? | Minu teada pole vag-com iga seal midagi teha.
|
|
|
madu
huviline
Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D4
|
postitati 03.01.09 22:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Tsitaat: | Algselt postitas: madu
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
vahetasin sis esipiduri klotsid aga kompus ikka hoiatus. kontrollisin juhtmeid pistikuid ,paistsid nagu ok.Kuidas selle märgi eest ära saaksin või on
mingi võimalus komput petta - juhtmed lahti või kokku ühendada
|
kas kaabel ja vag-com käisid ka järgi autol peale klotsi vahetust? | Minu teada pole vag-com iga seal midagi teha.
|
no veateate nullimine on mõne asja juures vajalik...AIRBAG näiteks, aga kui kindel on info et klotsiga vaja seda ei ole, siis ei ole
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 03.01.09 22:24
|
|
|
kas vag-com selliseid asju/veateateid ei näitagi?
ma arvasin,et vagiga saab nii möndagi teada,mis andurite ja kompuga ühenduses on.
aga kui ei siis...vitsa mulle
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 03.01.09 22:26
|
|
|
Ma pole täiesti kindel.ABS-i andureid peaks saama kontrollida.Oleneb kindlasti väljalaske aastast.
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
|
kolb
huviline
Registreerunud 05.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Mitu välismaa autot.
|
postitati 05.01.09 14:05
|
|
|
Kas keegi teab kus asuvad anduri teised otsad. Kapotialt liiguvad nad salongi pole aga kuhu? Siis saaks kontrollida kas kaablid ise terved.
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 05.01.09 14:11
|
|
|
See, et pärast klotsivahetust endiselt hoiatustuli põleb, on halvas pistikuühenduses.
Pistikusse traadijupp ja pistik kokku, korras. Lihtsalt ajajooksul pistik kulub klotsivahetusega ning ei anna hästi ühendust - ca 2cm traadijupp,
otsad pistiku "emastesse aukudesse" ja pistik kokku, reeglina kaob ka siis hoiatustuli.
Audil hakkab signaaltuli siis põlema kui katkestakase vooluring klotsijuhtmetes.
See, et keresse juhtmeotsad vedada, võib põhjustada krt teab mille katki minemist.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
kolb
huviline
Registreerunud 05.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Mitu välismaa autot.
|
postitati 05.01.09 14:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
See, et pärast klotsivahetust endiselt hoiatustuli põleb, on halvas pistikuühenduses.
Pistikusse traadijupp ja pistik kokku, korras. Lihtsalt ajajooksul pistik kulub klotsivahetusega ning ei anna hästi ühendust - ca 2cm traadijupp,
otsad pistiku "emastesse aukudesse" ja pistik kokku, reeglina kaob ka siis hoiatustuli.
Audil hakkab signaaltuli siis põlema kui katkestakase vooluring klotsijuhtmetes.
See, et keresse juhtmeotsad vedada, võib põhjustada krt teab mille katki minemist. |
Seda ma kardangi et midagi on juba peese keeratud selle kerekülgeühendamisega.
Proovisin ka ilma klotsideta, panin juhtmed otse kokku. Kahjuks ei andnud see ka tulemust.
Tahakski teada kuhu need juhtmed jooksevad siis saaksin kontrollida kas juhtmed ise korras. Või on siis kahjuks midagi juba täitsa tuksis.
Ma ei saa aru nendest kes ise näpivad ja asjast midagi ei tea. Ennem uuri ja küsi kui midagi kuhugi ühendad.
|
|
|
|
The-Lauri
huviline
Registreerunud 24.02.11
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant Quattro 2,8l V6
|
postitati 25.02.11 16:37
|
|
|
Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud järgima
foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse peatamine!"
|
|
|