Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Sidur? (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 2000)
ABK 92`2,0E
huviline



Registreerunud 14.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: autota.

postitati 22.11.02 17:37 Tsiteeri
Sidur?



Probleem järgmine: B4(85Kw)-l
Hommikuti ei lähe käigud hästi sisse, probleem kaob kui sõita kuskil 5km. Käigukasti õli sai äsja vahetatud(korralik 75w90 nii nagu tehas ette näeb).
Samas sidur ei libise.
Milles sai?
Või sünkronisaatorid?
Kui I-lt II-le vahetada(3000p/m)juures siis lausa tunned et nagu ragiseks või sidur ei lahutaks, samas kui vahetada natuke alla 2000p/m siis on nagu pehmem vahetus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kYbb
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: WRX

postitati 22.11.02 19:19 Tsiteeri


Mis tootja õli on? Hawoline pidi näiteks väga paksuks minema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ABK 92`2,0E
huviline



Registreerunud 14.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: autota.

postitati 23.11.02 08:45 Tsiteeri


Shell Transaxle oil täissünt(spetsiaalne koos asuva esisilla ja käigukasti-nagu Audil on- õli). Seda läheb ju ka sinna mingi 2,7-2,8 L.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 27.11.02 07:42 Tsiteeri


See pole siduri jama enam... peaks ikka kasti juba üle vaatama. 100-l mul tutikas sidur ja teine käik teeb sama moodi, tiba aja pärast saavad kõik kohad korralikult õlitatud ja hakkab korralikult tööle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 27.11.02 12:16 Tsiteeri


Palju sul läbisõitu on? samas on ka see võimalus et endine omanik on olnud keskmiselt raskema gaasijalaga ja nõnda käikari sünkrod ära piinand.
kusjuures sünkrote jama on quattrotel täiesti tavaline asi ja just nimelt teise käigu omad,peale paarikildist otsa on juba normis kõik.:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ABK 92`2,0E
huviline



Registreerunud 14.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: autota.

postitati 27.11.02 13:45 Tsiteeri


Krt teab palju läbisõitu(ise arvan et mingi 250000) ostes oli ees 157000, siis oleks loogiline et ca.100K keriti tagasi. Sellega seoses veel üks asi, nimelt jäi spido seisma- ma mõtlen läbisõitu. Üks vend arvas et asi selles et jõuga tagasi keritud ja mingid hammasrattad katki. Käimakoti juures on tal ainult mingi andur. Ma ei saagi aru kuidas nad seda siis kerisid.
Minu teada peab armatuuri lahtivõtmiseks ju rooli ära võtma( paras sebimine ühesõnaga, kas nad viitsisid seda ikka nii teha).
Kellegil pole sama spidonalja??
Enamusel ju spido keritud kui Saksast siia tulevad.
Aga see käimakoti nali pole ikka kuigi hea uudis.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MEELIS
huviline



Registreerunud 14.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Honda TYP-R

postitati 27.11.02 13:49 Tsiteeri


Kui õli hea,siis viga kastis.


Pekske rähne
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Burn
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Q & E39

postitati 27.11.02 18:02 Tsiteeri


Võid ju lasta igaks petteks kasti maha võtta, siis saad teada, milles kamm.


Suzuki Bandit 1200, 2,5 sek 0-100 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
mark0
huviline



Registreerunud 04.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: normull

postitati 28.11.02 08:43 Tsiteeri


Kellad saab ka ilma rooli eest ära võtmata kätte. Vähemalt typ89-l. Kõigepealt kaks kruvi lahti mis hoiavad roolikatet kinni. See maha. Siis järgmised kaks kruvi, mis hoiavad kogu kellade plokki armatuuri küljes. Siis natuke jeblamist, et õigesse asendisse saada (pluss kahe pistiku lahtiühendamine) ja voila :) ongi käes.

mark0@A90


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Indrek
huviline



Registreerunud 09.10.02
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 quattro

postitati 28.11.02 08:47 Tsiteeri


spido värk jah mul naabrimehe audi 80-l kah - 159999 km ja rohkem ei liigu :) arvata on et keritud... 10 aastat vana auto ei saa olla 160000 läbisõiduga, eriti kui on saksast toodud! näide: sugulane ostis terrano, sai garantiid 3 aastat või 100000 km ja esimese aastaga oli garantii läbi! noh ta sõidab ka pääris palju, aga ntx teine sugulane, kes käib ainult tööl selle autoga ja mõni nädalavahetus ka maal, tal tuleb ka ikka mingi 18-19000 km ära aastas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ABK 92`2,0E
huviline



Registreerunud 14.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: autota.

postitati 28.11.02 08:59 Tsiteeri


Täitsa p..ses mul ka 159999 ees ja ne gramm ei liigu edasi. Eks peab siis ikka lahti kiskuma kogu selle kupatuse, siis näeb mis kamm on...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 28.11.02 20:50 Tsiteeri


ilmselt on seal lugeja võlliotsas see väike hammasratas pooleks,kui nii siis võta ühendust,neid ikka omajagu juba lapitud:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Ull
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer

postitati 28.11.02 21:27 Tsiteeri


see kilomeetri lugeja jama pidi olema üldse audide üx põhi vigasi, mul endal sama jama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martinjev
huviline



Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 aut. -95.a

postitati 28.11.02 22:03 Tsiteeri


tegelt pole see viga mitte ainult audidel-ka fordidel, bemaritel kipub see asi ära minestama.
ja eks nad reeglina sellepärast läbi lähevadki et seal mõned isehakkajad kallal käivad ja krutivad teda.:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Nu
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 540

postitati 01.12.02 11:03 Tsiteeri


a mis siis viga võib olla kui I läheb raskelt.
Teised lähevad kergelt.
Kui tagumise pealt I peale vahetada siis läheb nati kergemalt. A muidu vaja jõuga
lükata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Burn
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Q & E39

postitati 03.12.02 18:37 Tsiteeri


Krt, kusjuures mul sama jama. Külmast peast läheb just 2 käik raskelt sisse, nimgi paar km sõita siis hakkab normaalselt tööle. Auto on 2wd.
Kui keegi vea üles leiab, võiks teada anda.


Suzuki Bandit 1200, 2,5 sek 0-100 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 04.12.02 14:05 Tsiteeri


lihtsalt süncrorõngad on kulunud,omal sama viga,hakkad vahetama,siis leiad ilmselt veel mõned laagrid mis vahetust vajavad jne.
ühesõnaga: ne mesai masinu rabotat.
kasti remondix pole minul isiklikult õnnestund kunagi alla 3,5 kilo raisata(see=kaks süncrot+1 laager ja 3 simmerit)
Samuti peax olema abix rahulik käiguvahetus:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
raivu
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 1,8T 110 kW

postitati 04.12.02 14:37 Tsiteeri


Ma arvan, et ei ole mõtet pead vaevata selle asja pärast, sest mul endal ka B4 85Kw 93a. ning täpselt sama jama I-käik läheb külmast peast raskelt, II- natuke kergemalt. Ning mu sõbra audil B4 98Kw 93a. samuti 2WD ja täpselt sama mure. See ei ole võimalik, et suurem osa audidel käigukasti sünkrod läbi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Burn
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Q & E39

postitati 04.12.02 17:36 Tsiteeri


Ma mõtlesin ka, et vahetan õli ära ja sõidan niikaua, kui asi päris hulluks läheb. Kuigi mu eelmisel autol läks ka 2 käik raskemini sisse, sidur oli korras jne. 2 aastat sõitsin ja ei juhtunud midagi.


Suzuki Bandit 1200, 2,5 sek 0-100 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ac
huviline



Registreerunud 01.01.70
Kasutaja on eemal


postitati 18.06.03 14:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ABK 92`2,0E
Krt teab palju läbisõitu(ise arvan et mingi 250000) ostes oli ees 157000, siis oleks loogiline et ca.100K keriti tagasi. Sellega seoses veel üks asi, nimelt jäi spido seisma- ma mõtlen läbisõitu. Üks vend arvas et asi selles et jõuga tagasi keritud ja mingid hammasrattad katki. Käimakoti juures on tal ainult mingi andur. Ma ei saagi aru kuidas nad seda siis kerisid.
Minu teada peab armatuuri lahtivõtmiseks ju rooli ära võtma( paras sebimine ühesõnaga, kas nad viitsisid seda ikka nii teha).
Kellegil pole sama spidonalja??
Enamusel ju spido keritud kui Saksast siia tulevad.
Aga see käimakoti nali pole ikka kuigi hea uudis.:(



selleks, et armatuuri lahti võtta, ei ole vaja rooli ära võtta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ur666
huviline



Registreerunud 27.12.02
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal

Auto: A8,ur&coupeQ 20v

postitati 18.06.03 18:10 Tsiteeri


lõikad rooli ülemise osa ära vä


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 54.6% - SQL: 45.4%]