keevitus
huviline
Registreerunud 06.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.10.06 17:56
|
|
|
mootor ei soojene
on kellelgi kogemusi AAN mootoriga mis ei taha kuidagi soojaks minna. Pool tundi käib siis jõuab vaevu 50 kraadi peale.
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
postitati 29.10.06 18:01
|
|
|
termostaat?
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
|
|
|
|
keevitus
huviline
Registreerunud 06.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.10.06 18:04
|
|
|
ei tea
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 03.11.06 17:50
|
|
|
loog et termostaat
|
|
|
piltnik
huviline
Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8TQ
|
postitati 03.11.06 18:00
|
|
|
märkasin oma masinal esimeste külmadega sama ja hakkasin juba pabistama miski 8-9 km sõitu siis alles saavutab 90° Aga õeldi et normaalne niimoodi.
Kohapeal kui tuksub pole aega möötnud palju kulub et 90° saaks. Või kuidas teie masinatega on ?
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 03.11.06 18:20
|
|
|
minuteada ple kohapeal norm temperatuuri saavutamine motole üldse mitte hea
|
|
|
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 03.11.06 19:07
|
|
|
ma saan aru et kui mootor töötab sis võimatu et temp ei tõuse,hea küll nali naljaks
|
|
|
Geo
huviline
Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4xQ
|
postitati 04.11.06 00:06
|
|
|
kas termomulti andur ikka korras? või siis termokas
|
|
|
piltnik
huviline
Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8TQ
|
postitati 04.11.06 02:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
minuteada ple kohapeal norm temperatuuri saavutamine motole üldse mitte hea |
Pead silmas et, pole hea kui nii pikalt tühikäigul töötab, vahepeal peaks ikka möned korrad paarutama vist jah kuulsin sellest juba kusagil rubla
ajal.
Ega ma nüüd nii suure kannatusega kah pole et, lasen kohapeal norm tempini tiksuda ja siis hakkan alles liikuma 
Aga minutit 2 ikka ootan enne kui käigukangi puutun.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 04.11.06 08:26
|
|
|
paar minti täitsa ok ja siis normaalselt sõitma mitte täis tallaga kui temp ok annnna minnna
|
|
|
Tampz
huviline
Registreerunud 19.05.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.11.06 08:30
|
|
|
Endal kah termostaadi ja temp. anduri vahetus plaanis, aga S2 on suht kitsas kapotialune.... et kas pean temp. anduri vahetamiseks mingeid lõdvikuid
ka lahti võtma või annab selle kuidagi niisama kah sinna vahele ukerdada (originaal andur on 4 klemmiga aga uus on 3 mega... öeldi et 4 seid enam ei
toodeta... et millise juhtme ma panemata jätan?)?
ja palju sealt jahutusvedelikku tulla võib kui anduri lahti keeran?
Ja kus termostaat üldse asub ja palju peab selle vahetuseks laiali lammutama?
Kas pärast neid toiminguid on vaja õhutada ka? Kuidas see käib?
Lihtsalt varem pole teind aga teha tahaks ikka 
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
|
Geo
huviline
Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4xQ
|
postitati 26.01.07 17:04
|
|
|
mul ka läheb auto soojaks kaua. ventikas siduriga jamsib, termoka vahetasin ära, mingit vahet polnud.
|
|
|
Dust Rocket
huviline
Registreerunud 19.06.04
Asukoht: Tallinna lähiümbrus
Kasutaja on eemal
Auto: avataris on mälestus!!!!
|
|
Rainer
huviline
Registreerunud 23.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2 x Audi S4 2.7Bit, Audi 80 B4 Quattro, VW Passat Alltrack
|
postitati 05.03.07 09:11
|
|
|
andur
Endal siis selline jama, et S4 soojaks läheb ilusti ja kompuuter(kliima displeil) näitab temp'i ka nii nagu peab kuid kell ei liigu mitte üks kriips

Kust saab kompuuter temperatuuri impulsi, et see näitab ja kell ei näita?
Kas peab vahetama anduri või on lihtsam tee, millised on kogemused?
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.03.07 09:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Sipelgakaru
Kust saab kompuuter temperatuuri impulsi, et see näitab ja kell ei näita?
Kas peab vahetama anduri või on lihtsam tee, millised on kogemused? |
kõige lihtsam tee ongi anduri vahetus.
ca 900-1100 eek
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 05.03.07 09:36
|
|
|
Pane uus 3 otsaga MFTS. Vana on 4-ga aga uuel enam +12 toidet vaja pole. Lihtsalt 1 kontakt jääb lahtiseks seal pistikus.
|
|
|
Rainer
huviline
Registreerunud 23.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2 x Audi S4 2.7Bit, Audi 80 B4 Quattro, VW Passat Alltrack
|
postitati 05.03.07 10:49
|
|
|
Selge, eks siis proovin vahetada.
Kuid kus see andur üldse paikneb, nii palju kui kapoti all piilutud otsitud siis ühte andurit julgen selleks pidada ja see on küll sellise koha peal,
et kuidas sinna ligi saab üldse...aga eks vist peab lammutama nii palju, et mahuks sinna 
|
|
|
Geo
huviline
Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4xQ
|
postitati 21.02.08 05:38
|
|
|
Kui temperatuur ei tõuse ja on vahetatud termostaat (3tk), multiandur, ja kliima displei näitab 73C, milles veel võib viga olla?Kui lambda andur ei
töötta korralikult, kas kuidagi moodi see mõjub mootori soenemisele?
Mõistus otsas, olen kontrollinud kokku 3 termostaati - keetsin vees ja kinni läksid kõik samal ajal ka avanesid nii nagu peab.
Praeguste ilmadega kui pikalt peab linnas sõitma et jahutusvedelik oleks 90C? Sõidan u 6-7km tööle - kella järgi u 75-80C. On see normaalne?
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 24.02.08 20:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pampkuri
Öelge lollile ka miks ei tohi kohapeal soojaks käia???
|
Loe uuesti liiklus eeskirjad läbi, seal on vastused.
|
|
|
HannesT
huviline
Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant
|
postitati 24.02.08 22:01
|
|
|
Kohapeal soojaks käimine pole MOOTORILE hea, oli jutt. Eks ta keskkonnale ka hea ei ole, aga mis puudutab õuealal soojaks tiksuvat mootorit, siis vb
nii, et selle eest saab autoomanik trahvi ja siis tal ei jää kuu lõpus raha, et autol õli vahetada ja sel teel ongi siis mootorile kahjulik.
Tegelikult on mootorile kõige parem kui tosool on 90c ja see aeg mis sellele eelneb, kulutab mootorit rohkem ja seega mida kiiremini 90ni jõutakse,
seda parem. Tühikäigul aga kulub selleks 5x rohkem aega.
|
|
|
Veuks
huviline
Registreerunud 24.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 20vt ja jeep
|
postitati 12.04.08 06:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rainer
Endal siis selline jama, et S4 soojaks läheb ilusti ja kompuuter(kliima displeil) näitab temp'i ka nii nagu peab kuid kell ei liigu mitte üks kriips

Kust saab kompuuter temperatuuri impulsi, et see näitab ja kell ei näita?
Kas peab vahetama anduri või on lihtsam tee, millised on kogemused? |
Endal oli vigane joode kelladeplokis
|
|
|
Rainer
huviline
Registreerunud 23.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2 x Audi S4 2.7Bit, Audi 80 B4 Quattro, VW Passat Alltrack
|
postitati 12.04.08 07:01
|
|
|
Sealt sai nagu kontrollitud testriga ja tundus nagu oleks kõik okei olnud :s
When turbos start spinning, the face starts smiling 
|
|
|
|