Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: mootor ei soojene (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 2948)
keevitus
huviline



Registreerunud 06.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.10.06 17:56 Tsiteeri
mootor ei soojene



on kellelgi kogemusi AAN mootoriga mis ei taha kuidagi soojaks minna. Pool tundi käib siis jõuab vaevu 50 kraadi peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rst
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: hall metallik diisel Q

postitati 29.10.06 18:01 Tsiteeri


termostaat?


ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
keevitus
huviline



Registreerunud 06.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.10.06 18:04 Tsiteeri


ei tea:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 03.11.06 17:50 Tsiteeri


loog et termostaat:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
piltnik
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8TQ

postitati 03.11.06 18:00 Tsiteeri


märkasin oma masinal esimeste külmadega sama ja hakkasin juba pabistama miski 8-9 km sõitu siis alles saavutab 90° Aga õeldi et normaalne niimoodi. Kohapeal kui tuksub pole aega möötnud palju kulub et 90° saaks. Või kuidas teie masinatega on ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 03.11.06 18:20 Tsiteeri


minuteada ple kohapeal norm temperatuuri saavutamine motole üldse mitte hea:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 03.11.06 19:07 Tsiteeri


ma saan aru et kui mootor töötab sis võimatu et temp ei tõuse,hea küll nali naljaks:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 04.11.06 00:06 Tsiteeri


kas termomulti andur ikka korras? või siis termokas


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
piltnik
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8TQ

postitati 04.11.06 02:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
minuteada ple kohapeal norm temperatuuri saavutamine motole üldse mitte hea:P

Pead silmas et, pole hea kui nii pikalt tühikäigul töötab, vahepeal peaks ikka möned korrad paarutama vist jah kuulsin sellest juba kusagil rubla ajal.
Ega ma nüüd nii suure kannatusega kah pole et, lasen kohapeal norm tempini tiksuda ja siis hakkan alles liikuma :)
Aga minutit 2 ikka ootan enne kui käigukangi puutun.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 04.11.06 08:26 Tsiteeri


paar minti täitsa ok ja siis normaalselt sõitma mitte täis tallaga kui temp ok annnna minnna:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tampz
huviline



Registreerunud 19.05.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 24.11.06 08:30 Tsiteeri


Endal kah termostaadi ja temp. anduri vahetus plaanis, aga S2 on suht kitsas kapotialune.... et kas pean temp. anduri vahetamiseks mingeid lõdvikuid ka lahti võtma või annab selle kuidagi niisama kah sinna vahele ukerdada (originaal andur on 4 klemmiga aga uus on 3 mega... öeldi et 4 seid enam ei toodeta... et millise juhtme ma panemata jätan?)?
ja palju sealt jahutusvedelikku tulla võib kui anduri lahti keeran?

Ja kus termostaat üldse asub ja palju peab selle vahetuseks laiali lammutama?

Kas pärast neid toiminguid on vaja õhutada ka? Kuidas see käib?

Lihtsalt varem pole teind aga teha tahaks ikka :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 24.11.06 15:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: piltnik
Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
minuteada ple kohapeal norm temperatuuri saavutamine motole üldse mitte hea:P

Pead silmas et, pole hea kui nii pikalt tühikäigul töötab, vahepeal peaks ikka möned korrad paarutama vist jah kuulsin sellest juba kusagil rubla ajal.
Ega ma nüüd nii suure kannatusega kah pole et, lasen kohapeal norm tempini tiksuda ja siis hakkan alles liikuma :)
Aga minutit 2 ikka ootan enne kui käigukangi puutun.


Öelge lollile ka miks ei tohi kohapeal soojaks käia??? :o


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 26.01.07 17:04 Tsiteeri


mul ka läheb auto soojaks kaua. ventikas siduriga jamsib, termoka vahetasin ära, mingit vahet polnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Dust Rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 19.06.04
Asukoht: Tallinna lähiümbrus
Kasutaja on eemal

Auto: avataris on mälestus!!!!

postitati 26.01.07 22:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tampz
Endal kah termostaadi ja temp. anduri vahetus plaanis, aga S2 on suht kitsas kapotialune.... et kas pean temp. anduri vahetamiseks mingeid lõdvikuid ka lahti võtma või annab selle kuidagi niisama kah sinna vahele ukerdada (originaal andur on 4 klemmiga aga uus on 3 mega... öeldi et 4 seid enam ei toodeta... et millise juhtme ma panemata jätan?)?
ja palju sealt jahutusvedelikku tulla võib kui anduri lahti keeran?

Ja kus termostaat üldse asub ja palju peab selle vahetuseks laiali lammutama?

Kas pärast neid toiminguid on vaja õhutada ka? Kuidas see käib?

Lihtsalt varem pole teind aga teha tahaks ikka :D

Minuteada kui sa selle kolme otsaga paned ei lasegi se n.ö. pesa ennast valesti ühendada (miskid sälgud ja värgid on selles pesas sees). Jahutusvedelikku tuleb sealt sellest torust mis ühendab blokki radiaatoriga (kui ika ühest asjast räägime). Selle anduri vahetus on paras kepp ega seal ruumi ole aga on koduselt tehtav. Termostaadi kohapealt no clue:(:D


Satan will claim my soul.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rainer
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2 x Audi S4 2.7Bit, Audi 80 B4 Quattro, VW Passat Alltrack

postitati 05.03.07 09:11 Tsiteeri
andur



Endal siis selline jama, et S4 soojaks läheb ilusti ja kompuuter(kliima displeil) näitab temp'i ka nii nagu peab kuid kell ei liigu mitte üks kriips :(

Kust saab kompuuter temperatuuri impulsi, et see näitab ja kell ei näita?
Kas peab vahetama anduri või on lihtsam tee, millised on kogemused?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.03.07 09:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Sipelgakaru
Kust saab kompuuter temperatuuri impulsi, et see näitab ja kell ei näita?
Kas peab vahetama anduri või on lihtsam tee, millised on kogemused?


kõige lihtsam tee ongi anduri vahetus.

ca 900-1100 eek


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 05.03.07 09:36 Tsiteeri


Pane uus 3 otsaga MFTS. Vana on 4-ga aga uuel enam +12 toidet vaja pole. Lihtsalt 1 kontakt jääb lahtiseks seal pistikus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rainer
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2 x Audi S4 2.7Bit, Audi 80 B4 Quattro, VW Passat Alltrack

postitati 05.03.07 10:49 Tsiteeri


Selge, eks siis proovin vahetada.
Kuid kus see andur üldse paikneb, nii palju kui kapoti all piilutud otsitud siis ühte andurit julgen selleks pidada ja see on küll sellise koha peal, et kuidas sinna ligi saab üldse...aga eks vist peab lammutama nii palju, et mahuks sinna :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 21.02.08 05:38 Tsiteeri


Kui temperatuur ei tõuse ja on vahetatud termostaat (3tk), multiandur, ja kliima displei näitab 73C, milles veel võib viga olla?Kui lambda andur ei töötta korralikult, kas kuidagi moodi see mõjub mootori soenemisele?
Mõistus otsas, olen kontrollinud kokku 3 termostaati - keetsin vees ja kinni läksid kõik samal ajal ka avanesid nii nagu peab.
Praeguste ilmadega kui pikalt peab linnas sõitma et jahutusvedelik oleks 90C? Sõidan u 6-7km tööle - kella järgi u 75-80C. On see normaalne?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 24.02.08 20:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pampkuri
Öelge lollile ka miks ei tohi kohapeal soojaks käia??? :o

Loe uuesti liiklus eeskirjad läbi, seal on vastused.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
HannesT
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant

postitati 24.02.08 22:01 Tsiteeri


Kohapeal soojaks käimine pole MOOTORILE hea, oli jutt. Eks ta keskkonnale ka hea ei ole, aga mis puudutab õuealal soojaks tiksuvat mootorit, siis vb nii, et selle eest saab autoomanik trahvi ja siis tal ei jää kuu lõpus raha, et autol õli vahetada ja sel teel ongi siis mootorile kahjulik.


Tegelikult on mootorile kõige parem kui tosool on 90c ja see aeg mis sellele eelneb, kulutab mootorit rohkem ja seega mida kiiremini 90ni jõutakse, seda parem. Tühikäigul aga kulub selleks 5x rohkem aega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Veuks
huviline

Avatar


Registreerunud 24.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 20vt ja jeep

postitati 12.04.08 06:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rainer
Endal siis selline jama, et S4 soojaks läheb ilusti ja kompuuter(kliima displeil) näitab temp'i ka nii nagu peab kuid kell ei liigu mitte üks kriips :(

Kust saab kompuuter temperatuuri impulsi, et see näitab ja kell ei näita?
Kas peab vahetama anduri või on lihtsam tee, millised on kogemused?


Endal oli vigane joode kelladeplokis


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rainer
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2 x Audi S4 2.7Bit, Audi 80 B4 Quattro, VW Passat Alltrack

postitati 12.04.08 07:01 Tsiteeri


Sealt sai nagu kontrollitud testriga ja tundus nagu oleks kõik okei olnud :s


When turbos start spinning, the face starts smiling :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 46.5% - SQL: 53.5%]