Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: V8-l kadus paar silindrit ära... (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 2606)
Svenska
huviline



Registreerunud 25.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Seat Leon Cupra

postitati 26.10.03 21:23 Tsiteeri
V8-l kadus paar silindrit ära...



Nimelt arvas mu auto heaks, et pole mul midagi V8-t vaja ja 1 (või ka 2) pütti kadusid tagant ära. Pöördel üle 3000 tundub, et on kõik taga (aga see on vist ainult tunne, pole kindel). Esmase mõttena hommikul mõtlesin üle vaadata küünlad ja juhtmed. Kütuses ei tohiks asi olla, sest sama kütusega olen juba 80 liitrist 50 ära sõitnud. Igasugused ideed mida näppida vaadata peale eeltoodute on teretulnud.


--
Svenska
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 27.10.03 07:30 Tsiteeri


siis jäävad järgi veel pihustid ja mõõda kompressioon ka ära;)


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 27.10.03 09:48 Tsiteeri


Kuidas õlikulu on, rõngaste kulumise tõttu on juhuseid, kus sealtkaudu sattub õli kolvi peale:mad::mad:, ja ongi selle silindriga kogu lugu:(, see oli nüüd muidugi kõige mustem stsenaarium, võibolla lihtsalt mõni küünal, juhe või jagajakaas:D:D:D


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raivo
huviline



Registreerunud 15.11.02
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.10.03 11:50 Tsiteeri


Endal sama probleem E30'ga.
küll R6 mootoriga.

aga variante:
kontrollida: küünlad(juhtmed), jagaja kaan, rootor, pihustid, pihusti voolikud, õhukulumõõdik.

kui ikka jebib, siis kompressiooni mõõtmine või klapivahe reguleerimine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Svenska
huviline



Registreerunud 25.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Seat Leon Cupra

postitati 27.10.03 12:11 Tsiteeri


kõige toredam lugu see, et täna hommikul jeblas ikka ning siis täiesti lambist plaksti kõik pütid ilusasti taga ja asi käib. :o Õhtul käin igaks petteks küünlad üle. Parim lahendus asja teadasaamiseks oleks vist diagnostika? Seega ootan pakkumisi, kus seda tehakse veel peale Boschi, sest seal on järjekord metsik.

Ning veel, õhufilter ei tohiks vist asjasse puutuda? See on muidu ka üsna sitane ja läheb anyway vahetusse.


--
Svenska
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
raivo
huviline



Registreerunud 15.11.02
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.10.03 12:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Svenska
kõige toredam lugu see, et täna hommikul jeblas ikka ning siis täiesti lambist plaksti kõik pütid ilusasti taga ja asi käib. :o
Ning veel, õhufilter ei tohiks vist asjasse puutuda? See on muidu ka üsna sitane ja läheb anyway vahetusse.


ära hõiska enne õhtut. vahepeal võib ta korra töötada, aga sama hästi ka varsti ära kaduda.
kogemused omast käest:mad:

väidetavalt on ka luftifiltri vahetus väga tähtis!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Svenska
huviline



Registreerunud 25.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Seat Leon Cupra

postitati 27.10.03 12:24 Tsiteeri


Tsitaat:


ära hõiska enne õhtut. vahepeal võib ta korra töötada, aga sama hästi ka varsti ära kaduda.
kogemused omast käest:mad:

väidetavalt on ka luftifiltri vahetus väga tähtis!

ega ma veel ei hõiskagi :D õhtul hakkan näppima ja vahetan ka luftfiltri.


--
Svenska
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Svenska
huviline



Registreerunud 25.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Seat Leon Cupra

postitati 27.10.03 16:55 Tsiteeri


terve päev sõitnud, auto töötab nagu kell. Ega enne vist midagi teha ei saa, kui jälle nikerdama hakkab? Minu mõistus ütleb, et kui auto käib, siis ei saa ka stendiminek eriti aidata? või saab?


--
Svenska
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 27.10.03 17:30 Tsiteeri


Tavaliselt ei aita aga võib jopata, et mingi veakood on mälusse jäänud ja ikkagi saab teada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Svenska
huviline



Registreerunud 25.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Seat Leon Cupra

postitati 27.10.03 17:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Silwer
Tavaliselt ei aita aga võib jopata, et mingi veakood on mälusse jäänud ja ikkagi saab teada.

Lühidalt ma pean ootama kuni ta jälle jonksama hakkab ja siis kiiresti stendi :P


--
Svenska
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
raivo
huviline



Registreerunud 15.11.02
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.10.03 13:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Svenska
Tsitaat:
Esialgne postitaja Silwer
Tavaliselt ei aita aga võib jopata, et mingi veakood on mälusse jäänud ja ikkagi saab teada.

Lühidalt ma pean ootama kuni ta jälle jonksama hakkab ja siis kiiresti stendi :P


kuda audil see klapisüsteem käib?

ma lasin klapid ära reguleerida.
hetkel tundub et aitas.

sisselaske(väljalaske) klapivahed olid liiga väiksed, seega väljalaske klapp jäi avatuks. sellest ka see töristamine, kütus ei põle õieti ära.

kuda sel V8'l süsteem tomib ei tea...aga uuri, äkki aitab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 28.10.03 15:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja raivo
Tsitaat:
Esialgne postitaja Svenska
Tsitaat:
Esialgne postitaja Silwer
Tavaliselt ei aita aga võib jopata, et mingi veakood on mälusse jäänud ja ikkagi saab teada.

Lühidalt ma pean ootama kuni ta jälle jonksama hakkab ja siis kiiresti stendi :P


kuda audil see klapisüsteem käib?

ma lasin klapid ära reguleerida.
hetkel tundub et aitas.

sisselaske(väljalaske) klapivahed olid liiga väiksed, seega väljalaske klapp jäi avatuks. sellest ka see töristamine, kütus ei põle õieti ära.

kuda sel V8'l süsteem tomib ei tea...aga uuri, äkki aitab.


Hüdrotõukuritega:cool:


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raivo
huviline



Registreerunud 15.11.02
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.10.03 12:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
[.


Hüdrotõukuritega:cool:


ahah, siis vist sealt viga ei maksa otsida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 29.10.03 20:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Svenska
Nimelt arvas mu auto heaks, et pole mul midagi V8-t vaja ja 1 (või ka 2) pütti kadusid tagant ära. Pöördel üle 3000 tundub, et on kõik taga (aga see on vist ainult tunne, pole kindel). Esmase mõttena hommikul mõtlesin üle vaadata küünlad ja juhtmed. Kütuses ei tohiks asi olla, sest sama kütusega olen juba 80 liitrist 50 ära sõitnud. Igasugused ideed mida näppida vaadata peale eeltoodute on teretulnud.


Viga võib ka kütusesse jääda. Mingi eelnevalt süsteemis sees olnud jama võis lahti pääseda ja siis kuhugi ette jääda.
Endal on nii juhtunud aga mul sai korda pärast sissepritse puhastusvahendi kasutamist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
päkapikk
huviline



Registreerunud 18.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4Q & Mx5

postitati 01.11.03 18:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Svenska
kõige toredam lugu see, et täna hommikul jeblas ikka ning siis täiesti lambist plaksti kõik pütid ilusasti taga ja asi käib. :o Õhtul käin igaks petteks küünlad üle. Parim lahendus asja teadasaamiseks oleks vist diagnostika? Seega ootan pakkumisi, kus seda tehakse veel peale Boschi, sest seal on järjekord metsik.

Ning veel, õhufilter ei tohiks vist asjasse puutuda? See on muidu ka üsna sitane ja läheb anyway vahetusse.


Pakuks küünaljuhtmeid. Juhtmed "lasevad läbi". Vaata pimedas kapoti alla. Niiskus, küünalde uurimisel juhtmete liigutamine jne. ilmselt mõjutab pilti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 03.11.03 17:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja päkapikk
Pakuks küünaljuhtmeid. Juhtmed "lasevad läbi". Vaata pimedas kapoti alla. Niiskus, küünalde uurimisel juhtmete liigutamine jne. ilmselt mõjutab pilti.


Küünlajuhtmed tasub ka testriga üle mõõta - kui küünlajuhtmes on katkestus, siis võib mootor just selliseid müstilisi asju tegema hakata - ja just niimoodi, et tuure andes tuleb elu jälle sisse


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Svenska
huviline



Registreerunud 25.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Seat Leon Cupra

postitati 07.11.03 14:34 Tsiteeri


sama toredasti kui anomaalia ära kadus, samamoodi tuli ka tagasi :( Teisipäeval Speedsterisse stendi minek, eks siis paistab mis viga on.. Senimaani siis ainult hädavajalikud sõidud, sest keskmine küttekulu on 19,5L/100km :o


--
Svenska
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ross
huviline



Registreerunud 09.11.02
Asukoht: Crawley (UK)
Kasutaja on eemal

Auto: Vauxhall Astra 1.7 CDTi

postitati 18.11.03 00:32 Tsiteeri
sama teema



tere raffas, ma tagasi

Mul enamvähem sama jama mootoriga, üks pott kuuest jamab pidevalt ja mõned põevad tagasi tekkis veel üks mure lisaks.
A100 2,8A - sooja ilmaga on ok. Kui väljas alla 6'C ei saa gaasipedaali üldse vajutada - hakkab välja surema ja taastub alles siis kui jala korraks ära võtad. Hitt moment on see, et see "neelatamine" toimub just siis kui automaat käike vahetab (eriti esimeselt teisele) ja on tunda tugevat jõnksu.
Kütusekulu linnas on vist liitri-kahe võrra tõusnud.

Millest ma peaksin alustama ?
Ja võib olla saaks keegi veel kord vihjata heale tallinna meistrile, kes suudaks mu mootori korda teha mõistliku hinna eest.

TIA


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
4rõngast
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 19.11.03 12:40 Tsiteeri


...oli enda V8sal sama jama,et vahest mõni pütt ei töötanud ja siis jälle töötasid.
Probleemi lahendus:uued küünlad ja juhtmed,ning toimib!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 66.5% - SQL: 33.5%]