Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Aku talvepuhkus (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 1365)
Costa
huviline



Registreerunud 16.09.06
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 23.10.06 09:44 Tsiteeri
Aku talvepuhkus



Jõudu kõigile!

Plaanis siis jätta oma A4 talveks garaazi seisma ja kärutada sel ajal ringi ühe vanema masinaga.
Siit aga küsimus - tahan talveks aku maha võtta. Kas mingeid jamasid ei teki kui ma kevadel uuesti selle peale panen. Raadio on originaal ja kood on olemas.
Ega ta midagi ära unusta (kõiksugu odomeetrid ja muu selline)!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
olc
huviline



Registreerunud 02.06.06
Asukoht: Põlva/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 23.10.06 10:06 Tsiteeri


noh trip'i nullib nagunii ära. ise vist niisama lambist päris seisma ei jätaks. pikal seismisel on aku mure see kõige väiksem minuarust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Costa
huviline



Registreerunud 16.09.06
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 23.10.06 10:41 Tsiteeri


Aku tahaks ära võtta kuna suht kehva teine. Samuti on garaazis ka küllaltki külm - mine tea mis akule teeb....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
olc
huviline



Registreerunud 02.06.06
Asukoht: Põlva/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 23.10.06 10:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Costa
Aku tahaks ära võtta kuna suht kehva teine. Samuti on garaazis ka küllaltki külm - mine tea mis akule teeb....

kehva aku seisma jääb siis kevadex pole enam midagi järel.
mõtlen hoopis seda et kuidas selline seismine mõjub igasugu tihenditele ja voolikutele?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 23.10.06 10:53 Tsiteeri


Mis te arvate, et platsi peal ei seisa auto pool aastat? Akut tuppa sooja ja vahepeal laadija taha. Kui pole, siis odavamad ei ole just eriti kallid. Uus õli sisse. Bensupaak kaelani täis, et kondensaati võimalikult vähe tekiks. Ei juhtu seal hullu midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Costa
huviline



Registreerunud 16.09.06
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 23.10.06 10:53 Tsiteeri


Vat seda ei tea kuidas tihendid ja voolikud seal vastu peavad. Vaja siis viin kasvõi soojustatud garaazi seisma - liialt ilus ja roostevaba masin, et teda nüüd meie talviste loolapuistamiste juures teele saata....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HannesT
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant

postitati 23.10.06 11:00 Tsiteeri


Iseenesest ma ei muretseks mingi vana aku pärast. Sellesmõttes, et ma ei tea mis aasta auto Sul on, aga ma usun, et kui Sul suht uus auto on, siis mittekasutamise korral ta hävib lihtsalt seismisega oma hinnas juba kordi rohkem, kui see vana aku väärt on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Costa
huviline



Registreerunud 16.09.06
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 23.10.06 15:46 Tsiteeri


Audi ise aastast '95


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 26.10.06 10:18 Tsiteeri


Kõige mõttekam on aku panna laetuna jahedasse kohta, kus temperatuur ei lange alla nulli. Madalal temperatuuril isetühjenemine väheneb, kuid samas miinuskraadide käes võib äärmisel tühjenemisel elektrolüüt külmuda ja siis pole akuga enam midagi teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
olc
huviline



Registreerunud 02.06.06
Asukoht: Põlva/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 26.10.06 11:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
miinuskraadide käes võib äärmisel tühjenemisel elektrolüüt külmuda ja siis pole akuga enam midagi teha.

kõik jälle sõltub. suurte kylmadega selle aasta alguses kylmus väljas yx varta aku läbi. prooviti käivitada, käima ei saanud ja sinnapaika ta jäi. aku võeti maha alles järgmine päev ja sellex aja oli ta jõudnud läbi kylmuda. yles sulamiseks kulus mingi 10h. sai laetud teist vaikselt ja siiani on sõitnud. näis mis see talv saab:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 26.10.06 13:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Costa
Vat seda ei tea kuidas tihendid ja voolikud seal vastu peavad. Vaja siis viin kasvõi soojustatud garaazi seisma - liialt ilus ja roostevaba masin, et teda nüüd meie talviste loolapuistamiste juures teele saata....

Mina sõidan jälle audiga just seepärast , et ei pea mingi roostejama pärast muretsema,tsingitud kere ju,mugavus pealekauba.Lisaks arvan ma ,et pool aastat seisev masin on kevadel palju hullemas seisus kui talvel sõitnu.Vaata kas või pidurikettaid.
Kinni võivad jääda ka pidurisilindrid jne.Auto on ikka sõitmiseks.Pesulas võiks ka tihedamalt käia.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 26.10.06 20:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Mina sõidan jälle audiga just seepärast , et ei pea mingi roostejama pärast muretsema,tsingitud kere ju,mugavus pealekauba.Lisaks arvan ma ,et pool aastat seisev masin on kevadel palju hullemas seisus kui talvel sõitnu.Vaata kas või pidurikettaid.
Kinni võivad jääda ka pidurisilindrid jne.Auto on ikka sõitmiseks.Pesulas võiks ka tihedamalt käia.



Enamus kasutatud Audid avarii(d) teinud ja kere pole enam nii heas seisukorras, kui tehasest tulles, üldiselt ei taastata keredetaile peale avariid kvaliteetselt, vaid tehakse kuidagi ära ja müüakse auto edasi, roostet tuleb siiski karta ja ennetada, eriti meie tingimustes. Ok, see selleks.
Jutt käis garaa˛is hoidmisest talvel, pidurikettad ei lähe iseenesest rooste kuivas garaa˛is ja see pole mingi probleem, korra pidurdad ja on uuesti puhtad. Pidurisilindid ei jää kinni, kui on normaalne p.vedelik sees, tean vene autot mis oli vanahärra poolt korralikult ette valmistatud ja ''puhkusele'' pandud, auto seisis 3 aastat ja välja ajades oli kõik justkui seisma pannes, tuleb lihtsalt enne seisma jätmist korralikult ette valmistada, mootorit võiks ringi ajada vahest jne.
Auto on muidugi sõitmiseks, aga selle väitega ma küll nõus ei ole kohe mitte, et seisev auto on kevadel hullemas korras, kui talvel igapäevaselt sõitnu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.7% - SQL: 66.3%]