Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: by-bass (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2373)
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 21.10.06 09:09 Tsiteeri
by-bass



näet võtsin by-b-i maha nädal tagasi ja loll pea .ei mäleta kuidas õieti tagasi panna:(:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 21.10.06 10:16 Tsiteeri


Rõhk küljelt sisse, välja alt.
Samas, ei ole olemas rusikareeglit, et just nii peab olema, kui su autole sobib vastubidi rohkem, lase käia!


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 21.10.06 13:57 Tsiteeri


nii et midagi nässu ei lähe;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TT
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal


postitati 21.10.06 15:28 Tsiteeri


Klapp tuleb paigaldada nii, et vaakumvoolik jookseb külge eest stange poolt, mitte ülevalt pealt.
Mul õnnestus üks turbo kunagi peeti keerata valepidi paigaldatud klapi pärast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 21.10.06 18:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TT
Klapp tuleb paigaldada nii, et vaakumvoolik jookseb külge eest stange poolt, mitte ülevalt pealt.
Mul õnnestus üks turbo kunagi peeti keerata valepidi paigaldatud klapi pärast.
kle suured tänud. oligi valepidi õnnex ei jõudnud veel korralikult vajutada;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 21.10.06 21:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TT
Klapp tuleb paigaldada nii, et vaakumvoolik jookseb külge eest stange poolt, mitte ülevalt pealt.
Mul õnnestus üks turbo kunagi peeti keerata valepidi paigaldatud klapi pärast.


Seda saad sa küll paremini põhjendada.
:o


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 26.10.06 04:29 Tsiteeri


kuidas kontrollida bypass klappi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 26.10.06 04:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Geo
kuidas kontrollida bypass klappi?

Võtad asja maha ning puhud kõigist kolmest august sisse, mitte mingis suunas ei tohi õhk liikuda, peab olema tihe. Samuti võid lükata klappi põhjani ning hoida näppu väikse otsa ees klappi lahti lastes, klapp ei tohi minna tagasi oma seisuasendisse vaid peab jääma avatuks, näppu lahti lastes alles peab ta sulguma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 07.05.07 16:24 Tsiteeri


Algselt postitas: litsilõks
Selline küsimus värk siis, umbes 1500 peal nt. esimese ja teise käiguga korra sõidu ajal gaasi maha lastes ja siis uuesti vajutades võtab tühja augu sisse....vajutad gaasi juurde, kuid ei midagi ....ja siis järsu laksuga hakkab minema jälle põhimõtteliselt on kõikidel käikude alguses hing kinni ? mootor 162 kW ...chippimist ega midagi tehtud pole... stock

Siinkohal on käigu vahetuse kohta õige hetk öelda jälle KIIREAUDI KULDSED SÕNAD õpi käiku vahetama nii et ei vabasta kaasi pedaali ( kui vabastad avab sisse koldesse tekkiv vaakum By-pass klapi ja laseb osal boosti välja millega kaasneb köhatus)
Tegu on tehasest sisse ehitatud puudega ehk audi inseneerid ei osanud (S1) ja porsche inseneerid kasutasid odav lahendust et moto enamvähem töötaks.
Põhimõtteliselt on S moto ainult turbosüsteemne mootor ~nagu veoautod, et kogu mootorisse imetav õhk imetakse läbi turbo ja sellega tekkib lisa takistus, õhu sisse imemisel kuni selle momendini kui turbo suudab hakata puhuma. Väljendub se nii, vajutad pedaali põhja aga mootor mõtleb ja köhib mitmeid sekundeid enne kui hakkavad pöörded tõusma. ja saab kuidagi turbo puhuma(pööedesse)
Et sellest jamast vabaneda peaks lisama mootori sisse laskesse kuni koldeni otsevoolu + tagasilöögi klapi
1-kanal on otse õhk koldesse mis võimaldaks mootoril vabalt hingavana hingata kuni selle momendini kui turbo tuleb taha (olenematta pööretest) ja hakkab puhuma läbi turbo (2-kanali) sisselaske koldesse ja ja turbo tekitatud surve sulgeb kohe automaatselt (1 kanali) tagasilöögi klapi (põhjaklapp)
Ja edasi mootor töötab ainult läbi turbo (2 kanal) selline lahendus annab väga sujuva mootori töö ja saab igapäevaselt liigelda ka kõrvitsa suuruse turboga.

Porsche inseneerid ratsisid ja paigaldasid S audile ainult BY-PASS klapi mis ei ole ei seda ega teist vaid paras sita häda ja teeb odavalt kuidagi oma tööd. (tehase versioon)
Madala pöördega on kolle vaakumis ja vaakum hoiab by-passi lahti ja mootorile on tekitatud mini vabalt hingav kanal kui on kasutusel praktiliselt ilma vedruta (mini vedru) by-pass siis saab mootor kuidagi õhku,
Kui panna tugev vedru hoiab +1,0 bar siis praktiliselt ei suudagi mootor töötada vabalt hingavas alas kuni turboni(tugeva vedru paigaldusega by-passi tekitatud probleem) Kuid tugeval vedrul on ka oma eelis nimelt käiku vahetades ei imeta kogu aeg klappi lahti (midagi atmosfäri klapi laadset) vaid säilitatakse turbo boost +1,0bar (ajutine lahendus oskamatule käigu vahetajale on paigaldada by-passi vaakum toru algus sisse kolde asemel enne kaasi pööra)
Nüüd by-passi (orig. seadest) põhi puuduse juurde.
Kuna mootor imeb algul vabalt hingavana õhku läbi by-passi ja kui turbo tahab puhuma hakata et mootor hakkaks tööle turbo mootorina ootab ees suur jama, nimelt on by-pass lahti ja turbo puhub kõik toodetud õhu mööda null ringi (puhub turbost-> 10 cm pärast on by-pass lahti kust toodetud boost lastakse turbo imusse ja nii se õhk ringleb sisse ->välja->sisse ->välja turbo alumiin otsas null ringi ja turbo surve ei jõua pärale sisselaske koldesse kus oleks vaja survet et sulgeda by-pass klapp mööda juht vaakum voolikut.
Et tehase motol pole kahesüsteemne imu külg siis hoitakse ajuga sunni viisiliselt sumpa klapp (WG) lahti turbo juhtkolmiku kaudu (N75) kuni mootori pöörete tõusuni 3000 p/m et siis äkki sulgeda wg ja loota et turbo suudab rohkem puhuda kui lahtine by-pass klapi oma lahtise auguga suudab survet raisku lasta. Kui suudeti ületada see tühimik siis jõuab surve sisse koldesse ja sulgub by-pass. Pannes jämedama by-passi suurendame probleemi, kuigi mootor vajaks vabalt hingavana rohkem õhku. Sammuti ei saa eemalda WG voolikut, siis ei toimu üleminek teravalt turbokaks.
Ühesõnaga nokk kinni saba lahti. ja ainus lahendus on teha moto õhu sisselase kahesüsteemseks. Minu autol neid by-pass odavaid probleeme pole ma lisasin otsevoolu klapi ja by-pass töötab tugeva vedruga ainult atmosfääri klapi susteemi ja surve tuleb küljelt et ei tekiks nõrga atmosfäri klapi efekti ja tulemuseks mootor sõidab sujuvalt, ma sõitan maanteel täpselt kompul 0,9 / 1,0 / 1,1 ja need numbrid on kompul tava maante sõidul.
Tegelikult on by-passil ka kaitse funktsioon sellepärast ei tohi imu vaakum voolikut tuua tegelikult enne kaasi pööra. Kui moto on pöördes ja äkki vabastatakse kaasi pedaal kaitseb by-pass nagu atmosfääri klapp , sisse kolde vaakumiga tõmmatakse klapp lahti ja liigne boost lastakse null ringile kuid seda funktsiooni täidaks paremini +1,0 bar hoidva vedruga by-pass ja tegelikult nimetatakse seda PSSSS funktsiooni atmosfääri klapiks Kuid S-il on õhk loetud
Kokkuvõttes odav porsche inseneer lahendus asendab otsevoolu klappi , atmosfääri klappi ja ülesurve klappi ja kõike puudulikult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 32.8% - SQL: 67.2%]