Kari
huviline
Registreerunud 15.09.05
Asukoht: Saaremaa, Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant 92 a. 2,0 E. 85 kw . AAD, AXP
|
postitati 18.10.06 13:47
|
|
|
Tagumise kojamehe tüüs
Kuidas peab tüüs pihustame, kas ühte kohta, või liikuma nii õelda kojamehe ees. Autoks 93a c4 avant.
|
|
|
Lauri2
huviline
Registreerunud 03.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 80
|
postitati 18.10.06 13:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kari
Kuidas peab tüüs pihustame, kas ühte kohta, või liikuma nii õelda kojamehe ees. Autoks 93a c4 avant. |
õige vastus on 'liigub nii öelda kojamehe ees'
|
|
|
Mario81
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.10.06 13:59
|
|
|
minul laseb ta ühe kohapeale koguaeg ehk siis klaasi keskele
|
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 18.10.06 14:42
|
|
|
Aga mis on õige? 
Vanal C5 laskis keskele, peale luua ja varre vahetus hakkas koos varrega liikuma...
Töökaaslasel samuti seisab paigal, kuigi õigem on vist, et liigub koos varrega.
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 18.10.06 18:38
|
|
|
Teema järgmine. Tüüs on kojamehe kinnitusvarda sees asuvas torus vabas asendis. Seal sees ühildub ta voolikuga mis on ühendatud pumbaga. Tüüs peab
olema vabalt seal varda sees ning ei tohi kaasa liikuda mootori jõul töötava kojamehega. Kui asi on vastupidi siis on tüüsi vahele sattunud saast mis
teda kinni hoiab ja kojamehe liikumisega kaasa veab. Ta hakkab kaasa murdma voolikut ning see soodustab vedeliku leket ning detailide pingestatust.
Pikaajaline tüüsi süsteemi piinamine võib lõppeda mõne plastdetaili purunemisega ning lisakulutustega hiljem. Ise võtsin kogu süsteemi maha, tegin
puhtaks ja ladusin tagasi ja nüüd toimib nagu peab. Juga peab olema suunatud klaasi keskele igatahes.
XZN M16
|
|
|
|
real1
huviline
Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal
Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6
|
postitati 18.10.06 20:03
|
|
|
Kulla inimesed! Eesti keeles on kõneolev asi grammatiliselt nii: "düüs". Mitte "tüüs".
|
|
|
Mario81
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.10.06 06:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: real1
Kulla inimesed! Eesti keeles on kõneolev asi grammatiliselt nii: "düüs". Mitte "tüüs". |
vaata oma lause üle kui juba nokkimiseks läks.
kas sinu arust on köik politiiliselt korektne? 
|
|
|
|
Kari
huviline
Registreerunud 15.09.05
Asukoht: Saaremaa, Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant 92 a. 2,0 E. 85 kw . AAD, AXP
|
postitati 19.10.06 07:55
|
|
|
Pilt selge. Mul asi siis perfekto. Tänan ultra2005-te!
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.10.06 19:07
|
|
|
Mul liigub veejuga kojamehega kaasa vahetult selle ees. Kindlasti on efektiivsem kui paigalseisva düüsiga. Paraku tekib küsimus, miks ta sellisesse
asendisse kinni jääb? Normaalselt (loe: enamus ajast) seisab ju kojamees akna all servas ja keskel seisva düüsi kinnijäämisel peaks veejuga ju
kojamehe töötamisel aegajalt taganumbrile lendama?
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.05.07 19:27
|
|
|
Nii. Tundub, et eelkõnelejatel on siiski õigus ja tüüs peab seisma kojamehe sees paigal ning pritsima akna keskele. Teab keegi milliste valemite abil
käib C5-l see tagaluugi polster maha?
|
|
|
Mario81
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.05.07 19:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andres
Vanal C5 laskis keskele, |
vanal? 
|
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 23.05.07 11:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mario81
Tsitaat: | Algselt postitas: andres
Vanal C5 laskis keskele, |
vanal? |
Kui enam ei oma, kas siis ei ole vana? Pealegi 2000.a.
Ok, endisel, et olla poliitiliselt korrektne 
Ja tundus effektiivsem olevat, kui koos luuaga liikus. See hakkas toimima peale luua varre ning kojamehe mootori vahetust, A-kat osad.
|
|
|
olc
huviline
Registreerunud 02.06.06
Asukoht: Põlva/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.05.07 13:18
|
|
|
just mässasin selle düüsiga et tahtis kah kaasa vedada, lahendus oli lihtne, seda düüsi ei tohi lihtsalt tugevalt sinna torusse lükata ja mutri kate
hoiab teda siis ise otse - ehk pritsib ühte kohta klaasi keskele
|
|
|
marcopolo
huviline
Registreerunud 07.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 2,6 V6 96
|
postitati 27.05.07 17:18
|
|
|
Aga kuidas on lood B4 - l sellega.Kas peab ka keskele pritsima või peab vedama kaasa?
|
|
|
|