Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 20V sööb by-bass klappi (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2173)
Rallymees
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 300 hobust :)

postitati 17.10.06 13:16 Tsiteeri
20V sööb by-bass klappi



Sihuke mure, et by-bass klapid ei taha kesta. Natuke saab sõita ja siis ei löö enam rõhku ülesse. Sai by-bass klapp vahetatud ja õhtu sai sõidetud ja sama jama jälle. Rõhk on 1.5 bar-i peale keeratud.

Milles võib viga olla


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 17.10.06 13:21 Tsiteeri


Kui kindel on see, et uuesti bypass kutu on? kas bypass õiget pidi peal on? kuskilt teemast on silma jäänud, et asja on põhimõtteliselt võimalik ka valetpidi külge ühendada ja otsad suht kiirelt ta annabki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rallymees
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 300 hobust :)

postitati 17.10.06 13:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Kui kindel on see, et uuesti bypass kutu on? kas bypass õiget pidi peal on? kuskilt teemast on silma jäänud, et asja on põhimõtteliselt võimalik ka valetpidi külge ühendada ja otsad suht kiirelt ta annabki.


By-bass on õiget pidi peal.
No mingi muu jama ei saa olla, sest lõdvikud ja asjad on korras.

Või kui kellelgil on mingeid muid ideid välja pakkuda, olen avatud.
Kusjuures keegi 20V spets võiks ülevaadata, üldiselt auto.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 17.10.06 13:30 Tsiteeri


Lahendus on metallist bypass.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rallymees
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 300 hobust :)

postitati 17.10.06 13:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Lahendus on metallist bypass.


Kus sellist asja leida võib? :)
Võite kohe pakkuda seda ka mulle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 17.10.06 13:42 Tsiteeri


Kipun arvama, et see ei ole lahendus... ise olen sõitnud terve suve juba 1,7BAR rõhuga ja bypassi mina veel maha pole pidanud võtma. Et kui ikka peale igat väiksemat sõitu just vahetatud bypass otsad annab teeb seda ka see metallist bypass miskil ajahetkel. Viga peitub milleski muus mida ma samas kohe nagu välja mõelda ei oska:(
Tsitaat:
No mingi muu jama ei saa olla, sest lõdvikud ja asjad on korras.

Kuda sa selles kindel oled? seal on neid lõdvikuid ikka omajagu ning iga väiksem leke niisama kapote alla vaadates välja ei tulegi. Kui suure rõhu asi praegu ette keerab? Ja kas on kuulda ka miskit vihinad/vuhinat või muud kahtlast heli?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rallymees
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 300 hobust :)

postitati 17.10.06 13:49 Tsiteeri


Ega ta üle 0 eriti minna ei taha. Sahin on kapoti all olemas jah. Kuna koonus filter on peal siis tavaliselt teeb ta seda sahinat käiguvahetusel aga nüüd susiseb nii kui pöörded 3000-i jõuavad ja siis poob kinni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 17.10.06 13:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rallymees
Ega ta üle 0 eriti minna ei taha. Sahin on kapoti all olemas jah. Kuna koonus filter on peal siis tavaliselt teeb ta seda sahinat käiguvahetusel aga nüüd susiseb nii kui pöörded 3000-i jõuavad ja siis poob kinni.

Hmm... et üldse rõhku ei tooda... olen suht 99% kindel, et viga ei ole bypass klapis, sellest klapist ei saa seal enam mitte juppigi järgi olla, et rõhku lausa 0 peal hoida :P pigem pole teda küljeski enam siis või on sul puruks see lõdvik mis turbost coolerisse läheb ja mille otsas bypass istub, kontrolli üle!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
xjan
huviline

Avatar


Registreerunud 25.11.02
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 4,2TDI, VW Passat 1.8T, BMW 323ti

postitati 17.10.06 14:13 Tsiteeri


Bypass klapi saad korraliku Forge Motospordilt, meie kaudu. Letis hind 2415 eek, kuid hetkel pakkuda ca. 1000 eekiga üks veidi kasutatud isend ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Rallymees
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 300 hobust :)

postitati 17.10.06 19:05 Tsiteeri


Nii sõitsin siis mina koju. Pärast 30 min. sõitmist tuli boost lambist tagasi.
Kas viga võib olla selles pistikus, mis seal by-bassi klapi otsas on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 17.10.06 19:17 Tsiteeri


By-pass ja pistik ei kuulu 99% puhul kuidagi kokku :P
Ehk .. kui pistik ja pässi lähedus, siis seostub koheselt solenoid N75 ja kui sealt pistik ära on, siis ongi asi koguaeg ilma boostita põhimõtteliselt, süsteem on lihtsalt nii ehitatud, et juhul, kui millegi tõttu peaks ära kaduma N75 aju poolne võimalus seda juhtida, siis iga tekkiv gramm boosti läbib otse solenoidi, jõudes WG avavale membraanile.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TT
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal


postitati 18.10.06 06:17 Tsiteeri


Nii nagu ma sulle eile õhtul ütlesin, ei ole viga baypassis vaid uba on arvatavasti N75 valve pistikus, mida sa iga kord baypassi vahetades ka näpid.
Nii võibki tekkida sul tunne, et baypassid ei kesta - tegelikult jurab sul solenoidi pistik.
Tee pistik kõigepealt korda ja siis vaata, mis edasi saab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 18.10.06 06:27 Tsiteeri


ja veelkord: veakoodid !!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 25.8% - SQL: 74.2%]