Rallymees
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 300 hobust
|
postitati 17.10.06 13:16
|
|
|
20V sööb by-bass klappi
Sihuke mure, et by-bass klapid ei taha kesta. Natuke saab sõita ja siis ei löö enam rõhku ülesse. Sai by-bass klapp vahetatud ja õhtu sai sõidetud ja
sama jama jälle. Rõhk on 1.5 bar-i peale keeratud.
Milles võib viga olla
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.10.06 13:21
|
|
|
Kui kindel on see, et uuesti bypass kutu on? kas bypass õiget pidi peal on? kuskilt teemast on silma jäänud, et asja on põhimõtteliselt võimalik ka
valetpidi külge ühendada ja otsad suht kiirelt ta annabki.
|
|
|
Rallymees
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 300 hobust
|
postitati 17.10.06 13:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
Kui kindel on see, et uuesti bypass kutu on? kas bypass õiget pidi peal on? kuskilt teemast on silma jäänud, et asja on põhimõtteliselt võimalik ka
valetpidi külge ühendada ja otsad suht kiirelt ta annabki. |
By-bass on õiget pidi peal.
No mingi muu jama ei saa olla, sest lõdvikud ja asjad on korras.
Või kui kellelgil on mingeid muid ideid välja pakkuda, olen avatud.
Kusjuures keegi 20V spets võiks ülevaadata, üldiselt auto.
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 17.10.06 13:30
|
|
|
Lahendus on metallist bypass.
|
|
|
Rallymees
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 300 hobust
|
postitati 17.10.06 13:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Offroader
Lahendus on metallist bypass. |
Kus sellist asja leida võib? 
Võite kohe pakkuda seda ka mulle.
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.10.06 13:42
|
|
|
Kipun arvama, et see ei ole lahendus... ise olen sõitnud terve suve juba 1,7BAR rõhuga ja bypassi mina veel maha pole pidanud võtma. Et kui ikka peale
igat väiksemat sõitu just vahetatud bypass otsad annab teeb seda ka see metallist bypass miskil ajahetkel. Viga peitub milleski muus mida ma samas
kohe nagu välja mõelda ei oska
Tsitaat: | No mingi muu jama ei saa olla, sest lõdvikud ja asjad on korras. |
Kuda sa selles kindel oled? seal on neid lõdvikuid ikka omajagu ning iga väiksem leke niisama kapote alla vaadates välja ei tulegi. Kui suure rõhu asi
praegu ette keerab? Ja kas on kuulda ka miskit vihinad/vuhinat või muud kahtlast heli?
|
|
|
Rallymees
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 300 hobust
|
postitati 17.10.06 13:49
|
|
|
Ega ta üle 0 eriti minna ei taha. Sahin on kapoti all olemas jah. Kuna koonus filter on peal siis tavaliselt teeb ta seda sahinat käiguvahetusel aga
nüüd susiseb nii kui pöörded 3000-i jõuavad ja siis poob kinni.
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.10.06 13:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rallymees
Ega ta üle 0 eriti minna ei taha. Sahin on kapoti all olemas jah. Kuna koonus filter on peal siis tavaliselt teeb ta seda sahinat käiguvahetusel aga
nüüd susiseb nii kui pöörded 3000-i jõuavad ja siis poob kinni. |
Hmm... et üldse rõhku ei tooda... olen suht 99% kindel, et viga ei ole bypass klapis, sellest klapist ei saa seal enam mitte juppigi järgi olla, et
rõhku lausa 0 peal hoida pigem pole teda küljeski enam siis või on sul
puruks see lõdvik mis turbost coolerisse läheb ja mille otsas bypass istub, kontrolli üle!
|
|
|
xjan
huviline
Registreerunud 25.11.02
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 4,2TDI, VW Passat 1.8T, BMW 323ti
|
postitati 17.10.06 14:13
|
|
|
Bypass klapi saad korraliku Forge Motospordilt, meie kaudu. Letis hind 2415 eek, kuid hetkel pakkuda ca. 1000 eekiga üks veidi kasutatud isend ka.
|
|
|
|
Rallymees
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 300 hobust
|
postitati 17.10.06 19:05
|
|
|
Nii sõitsin siis mina koju. Pärast 30 min. sõitmist tuli boost lambist tagasi.
Kas viga võib olla selles pistikus, mis seal by-bassi klapi otsas on?
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 17.10.06 19:17
|
|
|
By-pass ja pistik ei kuulu 99% puhul kuidagi kokku 
Ehk .. kui pistik ja pässi lähedus, siis seostub koheselt solenoid N75 ja kui sealt pistik ära on, siis ongi asi koguaeg ilma boostita
põhimõtteliselt, süsteem on lihtsalt nii ehitatud, et juhul, kui millegi tõttu peaks ära kaduma N75 aju poolne võimalus seda juhtida, siis iga tekkiv
gramm boosti läbib otse solenoidi, jõudes WG avavale membraanile.
|
|
|
|
TT
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.10.06 06:17
|
|
|
Nii nagu ma sulle eile õhtul ütlesin, ei ole viga baypassis vaid uba on arvatavasti N75 valve pistikus, mida sa iga kord baypassi vahetades ka
näpid.
Nii võibki tekkida sul tunne, et baypassid ei kesta - tegelikult jurab sul solenoidi pistik.
Tee pistik kõigepealt korda ja siis vaata, mis edasi saab.
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.10.06 06:27
|
|
|
ja veelkord: veakoodid !!!
|
|
|
|