XraunoX
huviline
Registreerunud 09.01.05
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,8Q
|
postitati 16.10.06 18:47
|
|
|
et kumba eelistada
mure selline et tahaks talveks soetada audi coupe quattro aga kumba eelistada kas 2,3q või 2,8q
|
|
|
janar
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 16.10.06 18:59
|
|
|
kas meie peame sulle ütlema, mis auto sulle meeldib ? Mine proovi ja sõida, siis saad ise vastused...
|
|
|
Mario81
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.10.06 19:15
|
|
|
ei tasu nagu nii karm ka olla aga tavaliselt otsing abiks.
esitasin isegi kunagi sellise küsimuse aga siis 2,6 ja 2.8 vördlust otsisin. otsingut ei möistnud siis eriti kasutada.
2,3 98kw vs 2,8 128kw
2.8 kindlasti jöudu rohkem, kütet vötab rohkem jne
küttekulu ei tasu kartta-pole 2.8 puhul eriti hull midagi. (iga inimese puhul erinev muidugi)
kunagi keegi ütles tabavalt et ühele meeldib tütar teisele ema. eks ta nii ole ja sa pead mölemad ise lihtsalt järgi proovima. edu!
|
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 16.10.06 21:07
|
|
|
2,3Q ja 2.8Q coupe puhul kütusekulu vahet küll karta ei tasu - vahe on suht olematu, samas sõidurõõmu pakub 2.8 rohkem
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 16.10.06 21:38
|
|
|
Kui teema postitaja on pidanud silmas seda isendit talveks soetada ja asja vaja funnimiseks ja jäärajal mõnulemiseks siis 2.3 kannatab ehk rohkem
kuuma ja retsimist kui 2.8. V6'l on kole loll komme suurema G'ga küljepealt õlipump "kuivale" jätta (väike võimalus, mida jääl ei pruugi üldse
juhtuda, aga mainin ära ikkagi).
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
HannesT
huviline
Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant
|
postitati 16.10.06 22:11
|
|
|
Mul 2,3 R5. 2,8 pole olnud, aga ma usun, et ta rohkem kütust võtta ei saa, sest 2,3 võtab juba kõik ära
Tglt ma olen võrrelnud R4/R5/V6 ja V6 moto käib palju vibratsioonivabamalt ja paremini, kui R. Kui kevadel kohe maha ei müü ja mugavust hindad(tglt
siis sa ei ostaks B keret), siis vali V6.
R5 on aga vaiksem ja stabiilsem, kui R4.
|
|
|
XraunoX
huviline
Registreerunud 09.01.05
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,8Q
|
postitati 17.10.06 05:38
|
|
|
isend on jah plaanis talveks soetada et oleks natuke funny
|
|
|
Mario81
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.10.06 06:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: XraunoX
isend on jah plaanis talveks soetada et oleks natuke funny
|
aga ehk sulle sobib siis 2,3 20v 125kw?
päris hea mootor.
vähe neid on aga ikka liigub
|
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 17.10.06 18:53
|
|
|
No tõsi on ikka see, et kui vaja võrrelda mootori dünaamikat 2.3 vs. 2.8, siis 2.3 puhul peaks ikka 7A mootorit(125kW) vaatama.
Samas jäärajal räppimiseks kannatab 10v 2.3 võrdluse välja küll.
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 17.10.06 20:47
|
|
|
Sell otstarbel ostetaval autol peaks hoopis jälgima seda et kui midagi laguneb siis kui kiiresti ja mis hinnaga kätte saab.
See minu arvamus.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
XraunoX
huviline
Registreerunud 09.01.05
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,8Q
|
postitati 19.10.06 21:43
|
|
|
Isend sai soetatud
Audi Coupe Quattro 2,3 20v 125kw
Probleemide lahendaja rehvi ja velje maailmas
|
|
|
|