Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Salongivent töötab nagu ise tahab (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1351)
Audiamus
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 15.10.06 16:44 Tsiteeri
Salongivent töötab nagu ise tahab



Tere, selline asi siis, et salongipuhuri vent töötab jumala suvaliselt. Üldjuhul siis kui auto käivitada ta tööle ei hakka, kuid mõningase sõidu järel hakkab vaikselt vedama. St, kas siis el.-mootor on läbi omadega? Kui rooli keerata, siis samuti läheb puhumine kõvemaks ja siis töötab mingi aeg normaalselt.
Tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Freelancer
huviline



Registreerunud 22.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4

postitati 17.10.06 09:42 Tsiteeri


Hei,

et mul suht sarnane probleem. Autoks Audi B4. Tavaliselt salongivent asendis II. Enamjaolt hakkab ilusti puhuma, kui auto käivitada, kuid viimase kuuaja jooksul on ta mõnikord jupsima hakanud. Ehk siis ei hakka kohe tööle. Ei aita nupul asendi vahetamine ega midagi. Kui jätta ta mingisse asendisse, kus ta töötama peaks, siis hakkab mingi hetk suht niisama tööle. Mõnikord võtab see 15 seci, mõnikord 2 min. Samas siis jälle käitub mitu päeva normaalset. Ahjaa, mingi kerge undamise ja krõbina hääl on ka juures vahest.

Oskab keegi öelda, kas oleks abi äkki mingil moel ventika puhastamisest, või tuleks ta lihtsalt välja vahetada? Või võib viga veel kuskilt mujalt otsida (mingi relee vms).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 17.10.06 09:59 Tsiteeri


Sellest on siin palju juttu olnud, nii et otsing on abiks.

Üle korrata siis niipalju, et tõenäoliselt on kulunud ventilaatori mootori süsinikharjad ja tihti ka rootori vasest kontaktliist. Esimesel juhul piisaks siis harjade vahetusest (NB! neid ei müüda Audi ametlikes keskustes), kuid üldjuhul lihtsam osta uus mootor. Romulates on see sügisene teema, kuna niiskel ja külmal aastaajal ilma puhurita enam sõita ei näe. Mootor maksab romulas tavaliselt 600-700 eeku.

ja puhastamine ei suuda kuidagi taastada olematuks kulunud harju !!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Audiamus
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.10.06 10:40 Tsiteeri


thanks!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 17.10.06 11:36 Tsiteeri


Kusjuures romulast nende mootorite ostmisega tuleb ka väga ettevaatlik olla sest reeglina on nad selle ajastu masinatel kõik praktiliselt otsakorral. Ja ära ei kulu neil mootoritel (vähemalt c3&c4 kerega masinatel) mitte harjad vaid just rootori kollektor, st väsinud mootoriga pole tõesti muud tega kui kaevu pangele raskuseks panna. Ise olen kõigil enda audidel soojendusmootorit vahetanud, seega on see nende masinate üheks tõsiselt nõrgaks küljeks, eriti veel arvestades mootori vahetamise keerukust kliimaga masinatel.:D;)


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 27.7% - SQL: 72.3%]