Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: kas quattrol on difrilukk (Vastuseid: 57 | Vaatamisi: 11403)
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 04.12.06 23:19 Tsiteeri


tegu on kiiruseanduri juhtmega, mis läheb sinna tagadifri luku juhtplokki (sinine/valge juhe)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indrekk
huviline



Registreerunud 04.09.06
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20v

postitati 05.12.06 00:34 Tsiteeri


ja juhtplokk asub?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 05.12.06 06:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: indrekk
ja juhtplokk asub?

Tagaistme all;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaaperdaja
klubiliige



Registreerunud 08.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S2, S4

postitati 05.12.06 07:48 Tsiteeri


täpselt nii


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 05.12.06 08:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tegelt olen ma juba ammu aru saanud, et pean oma avanti naisele jätma ja omale lõpuks ometi tõsisemalt allroadi otsima hakkama :D:D:D


Ja mina pole jällegi aru saanud, miks Sa seda senini teinud pole :P

No üritan siis ka miskit kirjutada Allroadist, vaevalt et audi sinna miskit muud on pannud kui tavalisele A6 le.
Alles nädalavahetusel olin omadega pori mülkas ja kuna enne olin seiklenud manuaalse tagumise difrilukuga (reaalse või kuidas dr Lorrap seda kutsuski ;) ), siis imestus miks auto kohapealt ära ei läinud oli päris suur. Nimelt oli tõesti nii, et EDS toimis ainult esiratastel. Põristas pidurit ja lõhkus mu uusi kalleid piduriklotse. Ei osanud siis muud targemat teha kui vajutada seda parempoolset pedaali. Auto sõitis ESP tulukest vilgutades ja pidurit põristades sopast välja ja siis läksin vaatasin, et näe mõlemad tagarattad olid korraga ringi käinud. Esimesi ei tea, üks vist käis ringi. Aga jah, ega offrõudi pole mõtet sellise masinaga teha. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
serxx
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 15.10.07 12:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaaperdaja
Et siiski iga ilmaga selle S2-ga alajuhitavus ära kaotada, lasin tagadiffri ära vahetada ja nüüd ka taga torsen. Nii lõbus pole kunagi S2-ga sõit veel kulgenud. Täitsa nagu rinka pill juba.
-Reimo

Hetkel vee audi omanik pole, kuid üks quattro on plaani lähi kuudel soetada.
Täpsemalt siis v6 mootoriga coupe, kahjuks küll mitte s2.
Olen 4wd skeeme uurinud ja analüüsinud viimase paari nädala jooksul suhteliselt põhjalikult ning kuni 94a audid tunduvad hetkel parim valik. Ainult lahtine või aeglastel kiirustel jäigalt lukustatav tagadiffer on aga asi mis võiks olla veidi parem.
Kas ja millised alternatiivseid diffreid sellisele autole üldse saada(eestis?) on ning kui mõistlik nende vahetmine on?
Tagasilda torsen panna tundub hetkel hea idee iseenesest.
Mis need difrid ka maksta võivad?

Samas kui võtta A4 ning sellel tagumine (ja võibolla ka esimene) differ torseni või lsd vastu vahetada, võiks ka see päris hea kooslus olla. Stock variandis A4 4wd ei meeldi mulle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Fabulous-V8
huviline



Registreerunud 21.06.07
Asukoht: Leiden, NL - Tallinn, Est
Kasutaja on eemal

Auto: oli Audi V8 3.6 184kw

postitati 17.10.07 19:51 Tsiteeri


tere.

selline kysimus, et kas audi d11(v8 siis) on kas torsen või see teine(hadex) nelivedu. otsisin, aga ei ole kuskilt kuulnud konkreetset vastust.
PS: aind konkreetne vastus, paluks ot mitte minna.

ette tänades vastuse eest
harri.

edit:
ja mitmenda generatsiooni quattro v8 on?? kas 1 või 2. generatsioon??


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
elar
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.04
Asukoht: Tartu/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2dq + 4dq

postitati 18.10.07 06:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Fabulous-V8
tere.

selline kysimus, et kas audi d11(v8 siis) on kas torsen või see teine(hadex) nelivedu. otsisin, aga ei ole kuskilt kuulnud konkreetset vastust.
PS: aind konkreetne vastus, paluks ot mitte minna.

ette tänades vastuse eest
harri.

edit:
ja mitmenda generatsiooni quattro v8 on?? kas 1 või 2. generatsioon??


Audi V8 omab III generatsiooni quattro nelivedu. Ehk siis kahe torseniga süsteem manuaalkasti puhul. Täpsemalt loe siit


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 24.2% - SQL: 75.8%]