Lehekülgi: 1 2 3 |
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 04.12.06 23:19
|
|
|
tegu on kiiruseanduri juhtmega, mis läheb sinna tagadifri luku juhtplokki (sinine/valge juhe)
|
|
|
indrekk
huviline
Registreerunud 04.09.06
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20v
|
postitati 05.12.06 00:34
|
|
|
ja juhtplokk asub?
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.12.06 06:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: indrekk
ja juhtplokk asub? |
Tagaistme all
|
|
|
kaaperdaja
klubiliige
Registreerunud 08.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S2, S4
|
postitati 05.12.06 07:48
|
|
|
täpselt nii
|
|
|
|
lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
|
|
serxx
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.10.07 12:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kaaperdaja
Et siiski iga ilmaga selle S2-ga alajuhitavus ära kaotada, lasin tagadiffri ära vahetada ja nüüd ka taga torsen. Nii lõbus pole kunagi S2-ga sõit veel
kulgenud. Täitsa nagu rinka pill juba.
-Reimo |
Hetkel vee audi omanik pole, kuid üks quattro on plaani lähi kuudel soetada.
Täpsemalt siis v6 mootoriga coupe, kahjuks küll mitte s2.
Olen 4wd skeeme uurinud ja analüüsinud viimase paari nädala jooksul suhteliselt põhjalikult ning kuni 94a audid tunduvad hetkel parim valik. Ainult
lahtine või aeglastel kiirustel jäigalt lukustatav tagadiffer on aga asi mis võiks olla veidi parem.
Kas ja millised alternatiivseid diffreid sellisele autole üldse saada(eestis?) on ning kui mõistlik nende vahetmine on?
Tagasilda torsen panna tundub hetkel hea idee iseenesest.
Mis need difrid ka maksta võivad?
Samas kui võtta A4 ning sellel tagumine (ja võibolla ka esimene) differ torseni või lsd vastu vahetada, võiks ka see päris hea kooslus olla. Stock
variandis A4 4wd ei meeldi mulle.
|
|
|
Fabulous-V8
huviline
Registreerunud 21.06.07
Asukoht: Leiden, NL - Tallinn, Est
Kasutaja on eemal
Auto: oli Audi V8 3.6 184kw
|
postitati 17.10.07 19:51
|
|
|
tere.
selline kysimus, et kas audi d11(v8 siis) on kas torsen või see teine(hadex) nelivedu. otsisin, aga ei ole kuskilt kuulnud konkreetset vastust.
PS: aind konkreetne vastus, paluks ot mitte minna.
ette tänades vastuse eest
harri.
edit:
ja mitmenda generatsiooni quattro v8 on?? kas 1 või 2. generatsioon??
|
|
|
elar
klubiliige
Registreerunud 24.07.04
Asukoht: Tartu/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2dq + 4dq
|
postitati 18.10.07 06:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Fabulous-V8
tere.
selline kysimus, et kas audi d11(v8 siis) on kas torsen või see teine(hadex) nelivedu. otsisin, aga ei ole kuskilt kuulnud konkreetset vastust.
PS: aind konkreetne vastus, paluks ot mitte minna.
ette tänades vastuse eest
harri.
edit:
ja mitmenda generatsiooni quattro v8 on?? kas 1 või 2. generatsioon?? |
Audi V8 omab III generatsiooni quattro nelivedu. Ehk siis kahe torseniga süsteem manuaalkasti puhul. Täpsemalt loe siit
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |