Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Ei saa ühendust auto ajuga (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 2732)
4b
huviline

Avatar


Registreerunud 09.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80B4 1.9tdi

postitati 12.10.06 09:18 Tsiteeri
Ei saa ühendust auto ajuga



Tere,

probleem selles, et ostsin tehnonetist sellise kaabli USB otsaga, aga auto ajuga ühendust ei saa. Milles võib viga olla?
Proovisin nii "vag-com 409-1" kui ka "VW tool" programmiga.


Auto hakkab ikka A tähega
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 12.10.06 09:26 Tsiteeri


Tarkvara (vag-com) laseb muuta erinevaid auto ajuga peetavate sideseansside parameetreid, ma arvan, et sinna on kala maetud. Olen probleemiga, kus AT ja ABS ajuga saime ühendust, aga mootori omaga mitte, kokku puutunud, kuid ei oska sulle lahendust pakkuda. Samas teise tootja kaabliga kui põhimõtteliselt sama tarkvaraga side toimis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 12.10.06 10:33 Tsiteeri


Kui saladus pole, siis mis firma oma oli toimiv kaabel?
Sõbral on sama jama C4'ga. Mingi ulmeliselt madala kiirusega (vist 260 oli) saab ligi airbagi ja vist ka ABS'ile aga mujale mitte. 2000a passati peal toimetab sama kaabel igast asendist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 12.10.06 12:28 Tsiteeri


Kysi juks11'lt, mis kaabel tal on .....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marks713
huviline

Avatar


Registreerunud 11.01.04
Asukoht: Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5TDI 1991

postitati 11.11.06 13:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 4b
Tere,

probleem selles, et ostsin tehnonetist sellise kaabli USB otsaga, aga auto ajuga ühendust ei saa. Milles võib viga olla?
Proovisin nii "vag-com 409-1" kui ka "VW tool" programmiga.


Kas sa oled probleemile lahendust leidnud? Me maadleme juba kolm päeva samase probleemiga ,aga mitte mingeid tulemusi. Ostsime ka selle juhtme samast kohast ,kus sinagi ,ainult selle vahega ,et me juhe on KKL ISO9141/KWP2000 RS232
Kõik muidu näitab ok olevat ühendusega, aga kui panna engine otsima ,ei leia midagi ja viskab tabeli kirjaga "Cant' Synch Baud Rate". Ainuke asi mille üles leiab on ABS ja näitab selle kohta kõik korras olevat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
DiaLAB
huviline



Registreerunud 04.11.06
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant

postitati 12.11.06 07:23 Tsiteeri


2.5 vana diesel, kloonitud interface sellega ühendust ei võta, kuna selle aju syncrot (baudrate) on suht võimatu ainult arvuti põhiselt teha. Originaal interface sisaldab PIC'i mis selle arvuti eest ära teeb. Mis aasta see B4 1,9 on? Viimane VAG COM version on mingi 607.X mitte 409.1 . Ja kas see koht, kus kohast kaabel ostetud, ei oska ise oma õnnetuid kliente aidata ?:cool:


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
soga
huviline



Registreerunud 13.11.06
Kasutaja on eemal

Auto: Subaru Legacy 2,2i 4x4

postitati 13.11.06 02:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: marks713
Tsitaat:
Algselt postitas: 4b
Tere,

probleem selles, et ostsin tehnonetist sellise kaabli USB otsaga, aga auto ajuga ühendust ei saa. Milles võib viga olla?
Proovisin nii "vag-com 409-1" kui ka "VW tool" programmiga.


Kas sa oled probleemile lahendust leidnud? Me maadleme juba kolm päeva samase probleemiga ,aga mitte mingeid tulemusi. Ostsime ka selle juhtme samast kohast ,kus sinagi ,ainult selle vahega ,et me juhe on KKL ISO9141/KWP2000 RS232
Kõik muidu näitab ok olevat ühendusega, aga kui panna engine otsima ,ei leia midagi ja viskab tabeli kirjaga "Cant' Synch Baud Rate". Ainuke asi mille üles leiab on ABS ja näitab selle kohta kõik korras olevat.

Ross techi kodukal õpetused olemas.Kui baudi jada ei suuda sünkida siis tuleb tiba kiirust alla lasta.Vag-Comil options:start baud(algselt 0)sinna lahtrisse siis ühendus kiirus mida kasutada tahad(9600,4800.2400-960,480,240)
vanade 2,5 tdi mootorile ligisaamiseks start baud panna 240.Jookseb ilusti aga tiba aeglane ja live datat ei näe,000 kanalil on mingi bittide jada olemas,aga pole siiani suutnud sellele tõlgendust leida.Mingid A6ed 2,6 või 2,8(ei mäleta täpselt)Hitachi ajuga ei saagi ühendust nende kaablitega(nõuab mingit eriseadet ma arvan)
A3 oli mingi jama Marelli ajudega tahtsid 9600 või 4800,muidu ühendust mootoriga polnud,ülejäänud asjad olemas(ABS,SRS).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
soga
huviline



Registreerunud 13.11.06
Kasutaja on eemal

Auto: Subaru Legacy 2,2i 4x4

postitati 13.11.06 02:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: DiaLAB
2.5 vana diesel, kloonitud interface sellega ühendust ei võta, kuna selle aju syncrot (baudrate) on suht võimatu ainult arvuti põhiselt teha. Originaal interface sisaldab PIC'i mis selle arvuti eest ära teeb. Mis aasta see B4 1,9 on? Viimane VAG COM version on mingi 607.X mitte 409.1 . Ja kas see koht, kus kohast kaabel ostetud, ei oska ise oma õnnetuid kliente aidata ?:cool:

Vag-Com 607xxx müüakse ainult koos spets kaabliga.
409.xxx on tava kasutajale viimane mis töötab lambi skeemidel tehtud kablaga.Endal 409 ja venelaste moditud skeem MC33199 ja MAX232+1trans KKL kabla,usud või mitte aga jumala rahul olen!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
DiaLAB
huviline



Registreerunud 04.11.06
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant

postitati 13.11.06 05:52 Tsiteeri


Originaal kaabel (COM versioon) toimetab kõigi ajudega, sest seal samuti PIC sees mis tegeleb asjaga. Kuna eelpoolnimetatud kaablitel PIC puudub (MAX232 põhised asjad + mõned vidinad veel), siis nende baudi toimetab ainult arvuti ja sellest tulnevalt pole kõiki varjante võimalik kasutada, kuna matemaatiliselt ei jagu . USB HEX-CAN originaal kaabliga pole siiamaani ühtegi probleemi olnud. Need hiinas kloonitud 100 taalased asjad töötavad minuteada 504.1 versiooniga, kuna edaspidine update pole enam võimalik (senikaua kuni 607 kaabel lahti häkitakse).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DiaLAB
huviline



Registreerunud 04.11.06
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant

postitati 13.11.06 05:55 Tsiteeri


Üks asi veel spets = originaal , nagu üleeelmisest postitusest lugeda saab. Seega me räägime siin enamal juhtudel kloonidest mis pärit hiinast või selfmade kaablitest.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
soga
huviline



Registreerunud 13.11.06
Kasutaja on eemal

Auto: Subaru Legacy 2,2i 4x4

postitati 13.11.06 21:17 Tsiteeri


http://www.zone.ee/sogremon/skeemid/Interface%20for%20VAG%20COM%20409_rew.1.1.pdf
See skeem ka mingi usb-hex(paistab päris vuhvel kloon)
Kas eestis pole keegi selle 607 xxx kabla softi veel läbi hammustanud??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
marks713
huviline

Avatar


Registreerunud 11.01.04
Asukoht: Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5TDI 1991

postitati 01.12.06 07:47 Tsiteeri


No nii siis lõpuks sain ajuga ühenduse ka. Nimelt ei olnudki milleski muus viga, kui oli vaja XP programm välja vahetada Windows 98
ja oligi korras. Baud-i panin 240 ja sai ilusti ajuga ühenduse;)
Ühtegi veakoodi ei leidnud.
Proovisime siis ühe sõbra A 80 B4 1,9 tdi 92a. töötas ka ilusti. Ainuke asi oli kummaline see, et tal mootor jumpsib täiega (tühikäigul põõrded kõiguvad, sõiduaegu peale käiguvahetust võtab hinge kinni jne.) aga ühtegi viga ei leidnud :o
Nüüd siis tekkis selline küsimus, et kust saaks tõmmata sellise programmi ,millega saaks üle tsekata autot täielikult. Oleks väga tänulik ,kui keegi hea inimene aitaks selle leida:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 01.12.06 11:15 Tsiteeri


Ei lähe päris 100% teemaga kokku, aga enda autol oli siin ka selline probleem, et VAG-COM ei saanud üldse autoga mingit ühendust. Veidi aega uurides ja testriga kohti katsudes ilmnes, et diagnostikaotstele autost tuleva toiteahela kaitse oli maha põlenud. Uus kaitse pessa ja oligi kõik korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 18.01.07 20:15 Tsiteeri


Baud rate lisaks võiks oriivuda arvuti poolel muidki pordi parameetreid muuta (buffers näiteks)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.3% - SQL: 60.7%]