Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: K Käsipidur hürauliliseks. (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 3042)
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 01.10.06 14:43 Tsiteeri
K Käsipidur hürauliliseks.



Vaja siis hakkata autot talveks korda sättima, kuidas siis panna käsipidur õli pealt tööle?
Kas keegi on teind seda ja äkki viitsib lahti rääkida täpsemalt kuida see asi ühendada, millist pumpa on selleks kasutatud. Kas taga piduri peatorule pannakse kolmik vahele või tuleb taga piduri toru kuidagi läbi lisa pumba lasta?

Teina küsimus kuhu kinnitada karteri kaitse eest poolt

Autok siis Audi 80 B2 quattro.

Kui kellelgi on pakkuda 4* 108 väikese tagavara ratta velgi neli tk siis oleks mõistliku hinna eest huvitatud

Sammuti vaja esitulesid suunakaid ja paremat esimest ust.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 02.10.06 17:24 Tsiteeri


Kas keegi ei ole siis tõesti teind ??


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 03.10.06 06:27 Tsiteeri


Teinud ei ole, aga teoorias.....
Quattrol peaks tagapiduritele minema 1-toru(vähemalt B4-l on see nii). Sinna vahele kolmik, kolmiku otsa kasvõi žiguli siduri peasilinder koos isearetatud hoovaga ja kolmikust ettepoole(esirataste poole) tagasilöögiklapp, et käsikaga esirattaid ei pidurdaks.
Heh, teoorias olen ma tugev:D.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margus61
huviline



Registreerunud 22.09.05
Kasutaja on eemal


postitati 03.10.06 08:13 Tsiteeri


Ma olen teoorias nõrgem, aga ACE16V kirjeldatud süsteem peaks pärast jalgpiduri kasutamist tagapidurid peale jätma, kuna tagasivooluklapp ei lase vedelikku tagasilla kontuurist peapumpa tagasi.

Ühe Europartsis tegutseva hea inimese andmetel pidi olemas olema spetsiaalne ilmselt rallivaldkonnas kasutusel olev kässari hüdrosilinder, mis pannakse peapumba ja tagarataste torustiku vahele. Liigutamise alguses sulgeb eest tuleva toru ja hakkab tagarataste poole järelejäänud kontuuri õli suruma. Tagastades avab eest tuleva toru, vedelik käib jälle edasi-tagasi ja jalgpidur peaks toimima nagu muiste.

Plaanin mõne kuu pärast maasturile aretama hakata, ei jõua neid kässari trosse ja pealejäänud klotse vahetada pärast auto sihipärast kasutamist. Püüaks mõlemad toimuvast teada anda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 03.10.06 08:20 Tsiteeri


see oleks tore, ka ise oleks antud asjast huvitatud, kuna neliveduste autode tavaprobleem on kässari kinnijäämine, sest keegi ei kasuta seda lihtsalt :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 06.10.06 17:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: margus61
Ma olen teoorias nõrgem, aga ACE16V kirjeldatud süsteem peaks pärast jalgpiduri kasutamist tagapidurid peale jätma, kuna tagasivooluklapp ei lase vedelikku tagasilla kontuurist peapumpa tagasi.

Ühe Europartsis tegutseva hea inimese andmetel pidi olemas olema spetsiaalne ilmselt rallivaldkonnas kasutusel olev kässari hüdrosilinder, mis pannakse peapumba ja tagarataste torustiku vahele. Liigutamise alguses sulgeb eest tuleva toru ja hakkab tagarataste poole järelejäänud kontuuri õli suruma. Tagastades avab eest tuleva toru, vedelik käib jälle edasi-tagasi ja jalgpidur peaks toimima nagu muiste.

Plaanin mõne kuu pärast maasturile aretama hakata, ei jõua neid kässari trosse ja pealejäänud klotse vahetada pärast auto sihipärast kasutamist. Püüaks mõlemad toimuvast teada anda.


Kas saad äkki kontaktiga aidata. kuna asi väga aktuaalne.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi4ever
huviline



Registreerunud 17.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 06.10.06 19:19 Tsiteeri


Kas sinna ei saaks siduri pedaalipumpa ära kasutada,teoreetiliselt!?See ka katkestab pealevoolu ja surub õli edasi!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 07.10.06 08:34 Tsiteeri


Vahepeal targemaks saand see asi tehakse kodustes tingimustes nii et eest tulev toru lastakse läbi pumba , kuid ma ei tea veel kuidas selle ühendada saab. Ma mõtlen kuidas saab ühendada toru sinna kust muidu jookseb õli pumbale peale. Kui suur võiks olla surve torudes pidurdamisel?


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
miku33
huviline



Registreerunud 18.12.05
Asukoht: Tõravere
Kasutaja on eemal

Auto: 2.0 16vT d ja 1.8T d

postitati 07.10.06 17:26 Tsiteeri


sai ehitatud kunagi rallikale sellist asja ja vist kasutati mingit siduri silindrit aga t'pselt ei m'leta enam mille oma see oli, võis ka olla mingi rallika spets tükk.
Enda põllurallikale sai pandud zazi võ vazi piduri töö silinder ja ka toimis


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 07.10.06 17:51 Tsiteeri


Jamad Quattro käsipiduriga? Seni kõigi kolme peres oleva Quattroga saanud ülevaatuselt läbi igal aastal nii, et pole pidanud isegi mitte reguleerima. Tõsi, minu punasel ootab see töö ees nüüd, aga hoopis teistel põhjustel.

Sorry, et natukene OT, aga minu arvates on kogu asja idee vähe vildakas. Käsipidur ju selleks ongi, et kui hüdraulilise piduri süsteemis miski järgi annab (defektne pidurivoolik, mõnele torule haiget teinud ja sealt annab järgi vms), siis mehhaanilise käsipiduri abil saab ikka hädapärast pidama. Need ongi loodud dubleerima teineteist erinevate põhimõtete alusel, et autol oleks pidur igal juhul olemas, kasvõi kehvem (tagaratastel, tõsi mõnelgi teisel autol on seisupidur ka esiratastel). Seisupidurina saab vähegi tihedana säilinud mootori puhul kasutada ju seda, et jätad lihtsalt käigu sisse. Pidurisüsteemis ei tohi nagunii muudatusi teha, ja kui seda hüdraulikat just tavalise käsipiduri kangi alt (ülevaatajale märkamatult) tööle ei pane, ei saa nagunii läbi ka ülevaatusel


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
-zizkaz-
huviline



Registreerunud 28.04.06
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal

Auto: audi200

postitati 08.10.06 08:51 Tsiteeri


kavalam juba topelt supportid installida:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 08.10.06 12:56 Tsiteeri


Kuna endal tuleb niikuinii piduritorude välja vahetus, siis sama asi plaanis, aga mõte on soetada valmis jupstükk koos kangide ja kinnitustega (netis pakutakse mingi ~69-150 eur) - mõte siis selles, et asi jääks soliidne, mitte väga robustne. Plaanis minna teatud tegijate jutule, ehk saab mõne hea mõtte veel juurde. Kui targemaks saan jagan inffi ka teistele. Kindlasti pole plaanis hävitada trosspidurit, kuna õli käsipidurile ei julgeks ise eriti lootma jääda tavatingimustes.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 08.10.06 15:54 Tsiteeri


kuna õli käsipidurile ei julgeks ise eriti lootma jääda tavatingimustes.


Ma siin ei plaanigi seda igapäeva autole. Mul hing ihkab sinna jäärajale ja rahva sprintidele.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Janis
huviline



Registreerunud 10.08.04
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Subaru

postitati 08.10.06 16:19 Tsiteeri


siin DIY hydraulic handbrake ka väheke juttu sellest


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 30.01.07 15:25 Tsiteeri


Kas keegi hea inimene teab mõnda autot millel siduripeapumbale saab peale kerata toru? Asi käib ise et taha minevtoru lastakse läbi siduri pea pumba.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 30.01.07 15:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Kuna endal tuleb niikuinii piduritorude välja vahetus, siis sama asi plaanis, aga mõte on soetada valmis jupstükk koos kangide ja kinnitustega (netis pakutakse mingi ~69-150 eur) - mõte siis selles, et asi jääks soliidne, mitte väga robustne. Plaanis minna teatud tegijate jutule, ehk saab mõne hea mõtte veel juurde. Kui targemaks saan jagan inffi ka teistele. Kindlasti pole plaanis hävitada trosspidurit, kuna õli käsipidurile ei julgeks ise eriti lootma jääda tavatingimustes.


Äkki paned mingi lingi kus seda tellida saab sest ega ise ka ei viitsi seda ehitama hakkata otsast lõpuni.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kas2par
huviline



Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal

Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.

postitati 30.01.07 19:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Ma siin ei plaanigi seda igapäeva autole. Mul hing ihkab sinna jäärajale ja rahva sprintidele.


no sel juhul ei tasu vaeva näha. kui loed korralikult läbi RR tehn.tingimused, siis võid kohe selle mõtte maha matta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 30.01.07 20:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pampkuri
Äkki paned mingi lingi kus seda tellida saab sest ega ise ka ei viitsi seda ehitama hakkata otsast lõpuni.

Kuna endal hetkel muud mured kaelas ja "hobid" ootavad siis pole midagi konkreetset välja valinud. Erinevaid lahendusi leidub iseenesest laias netiavaruses kohutavates kogustes (link). Kasvõi esimene link. Aga noh kui aeg käes, eks süvenen isegi põhjalikumalt. Kodumaist kah.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 42.4% - SQL: 57.6%]