Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kes saab aidata püsikiirushoidja funktsiooni aktiveerimisega? (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1753)
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 29.09.06 18:21 Tsiteeri
Kes saab aidata püsikiirushoidja funktsiooni aktiveerimisega?



Tarvis aktiveerida püsikiirushoidja funktsioon Audi 100'94 85 KW Tdi (AAT). Samuti on vaja näha turvapadjaga toimunut.
Kasutaja Rocket abiga üritasime auto mootoriajuga ühendust saada, kuid mingil arusaamatul põhjusel see ei õnnestunud. Nüüd foorumit kammides näen, et teistelgi on sarnaseid probleeme, st, et ehk on viga softis vms ja mingi muu tarkvaraversiooniga äkki asi õnnestub?
Paiknen Tallinnas või tallinna lähistel või tulen kuhu vaja.;)
Tänud!


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.09.06 20:13 Tsiteeri


Crak versioon on täielik saast, sellega ei saa pea midagi teha...

Mul olemas litsentsiga programm ja laia otsaga kaabel, kui kellegil vaja...

Ps: Liigun suht palju mööda Eestit ringi kah, pühapäevast kuni esmaspäevani paiknen Tartus...


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 11.10.06 08:45 Tsiteeri


Nii. Revalisse aeg kinni pandud ja lootus asi siiski asi toimima saada. Kätte jõudnud ajal revalisse minnes selgus aga, "et seda ei saa ikkagi niimoodi teha, et vaja on elektroonilist gaasipedaali ja veel ma ei tea mida jne.":D Ühesõnaga väideti sõna sõnalt, et "nad ei oska testrit autoga ühendada ja mootoriajuga püsikiirushoidja koodi trükkimiseks ühendust võtta." Lahe professionaalsustase sealsetel teenindusemeestel igatahes.:D
Saksa autost saadeti ka pikema jututa minema. Järgmine lootus on nüüd siis škoda teenindusel, väidetavalt pidavat, aga škoda testriga miskit natuke teistmoodi käima, eks siis näis.

Kas on klubiliste hulgas veel keegi kellel on püsikiirushoidja lisamine õnnestunud? Oskab ehk siiski keegi siinsest rahvast aidata?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 13.10.06 15:07 Tsiteeri


Skoda ka siis ei suutnud aidata, kuid erinevalt revalist oli seal viisakas ja abivalmis suhtumine, seegi samm edasi...:D
Kas äkki on kellelgi klubilistest tutvust ntx revalis (tuleb meelde vene aeg kus veel ise autoteeninduses töötasin:D:D siis sai ka tutvuse kaudu autot remontida) vms kohas kus õnnestuks välja selgitada milles asi? Kas 85KW AAT mootoritele on paigaldatud erinevaid ajusid milledest osadel on võimalik seda funktsiooni aktiveerida ja teistel mitte? Või käib osadel aktiveerimine kuidagi teistmoodi? Äkki on kellelgi juurdepääs tehasemanuaalidele? Otse loomulikult ei taha ma asja tasuta toimima saada, kuid tahaks asja siiski lõpuks tööle saada. Või siis teda miks asi ei toimi?!
Tänud!


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
reino11
huviline



Registreerunud 15.10.06
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 15.10.06 13:01 Tsiteeri


Diagnostika peab tehasemanuali järgi taha minema ja GRAd peab saama kah aktiveerida. Vag-com iga sisenedes Engine alla tuleks valida Login ja sisestada kood 11463 siis Test ja Save. Enne muidugi originaal kood ülese kirjutada nii igaks juhuks.
Esinduses kasutatakse Audide puhul väikest võimendus adapterit testeri ja auto vahel, vag-com il saab Optioni alt andmevahetust veits muuta kui peaks probleeme olema:
http://www.ross-tech.com/vag-com/tour/option_screen.html
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/applications/100a6.html


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 15.10.06 20:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Kätte jõudnud ajal revalisse minnes selgus aga, "et seda ei saa ikkagi niimoodi teha, et vaja on elektroonilist gaasipedaali ja veel ma ei tea mida jne.":D


Ma ei saa aru, kas siis praegu on trossiga kaasi pedaal? Tdi-l peaks kõikidel ikka elektrooniline olema.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.0% - SQL: 70.0%]