laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
|
postitati 20.10.03 18:36
|
|
|
Mootori kujutisega märgutuli
Autoks siis 200T ja armatuuris põleb vahelduva eduga oranzil põhjal mootri kujutisega tuli. See on eraldi välja toodud, mitte kompuutril. Mida see
tähendab? Paari lühikese proovisõidu järel on mootor muidu enam-vähem normaalselt töödanud.
|
|
|
Reix
huviline
Registreerunud 19.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: riisikas ja hamburger
|
postitati 20.10.03 20:20
|
|
|
see peax tähendama, et motoelektriga on midagi kala. a mul vahest harva põleb ka kui üle 3000 pööret läheb, kuna midagi muud sellega ei kaasne,
ilmselt lihtsalt valehäire
|
|
|
|
laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
|
postitati 20.10.03 20:36
|
|
|
Meil ka hakkab põlema seoses pööretega. Mingi tüüpviga?
|
|
|
kopamees
klubiliige
Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Honda Civic Tourer
|
postitati 20.10.03 20:47
|
|
|
Võibolla SIIT leiad midagi kasulikku.
|
|
|
|
laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
|
postitati 20.10.03 21:00
|
|
|
Seal kirjeldatakse natuke uuemaid variante. Ja päris lõplikku vastust ei leidnud. Aga niipalju tuli meelde, et eelmine omanik oli terve spidomeetri
üle jootnud pragunenud ühenduste tõttu. Samas sellest kah viga vist tulla ei saa, muidu põleks ju kogu aeg, kui midagi valesti joodetud.
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 21.10.03 13:16
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja laur4
Seal kirjeldatakse natuke uuemaid variante. Ja päris lõplikku vastust ei leidnud. Aga niipalju tuli meelde, et |
No siit ei loe kuskilt välja, mis mootoriga sul tegemist: MC, KG, 1B?
Kui see tuli põlema ei jää ja ise enne suute välja keeramist ära kustub (gaasi lahti laskmise peale), siis tähendab see ilmselt detonatsiooni, mida
aju süüte hilisemaks keeramisega ikka vältida ei suuda. Ka lahtine mootori massijuhe on seda põhjustanud.
Kui tuli enne süüte välja keeramist ära ei kustu, siis jääb veakood üles ja seda saab pärast vaadata.
Vanemate, mitte MC või xB, mootorite kohta peaks kehtima see leht:
http://www.sjmautotechnik.com/ecufkh.html
Ulvar
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 21.10.03 14:12
|
|
|
Mul sama asi - gaasi lisamisel hakkab tuli põlema, aga mitte just siis kui pöörded üle 3000 rpm vaid üldse kogu aeg kui gaasi anda (ka madalamatel
pööretel). Kõrvaldasin selle probleemi pirni välja võtmise meetodil... Lisan veel, et mootor MC. Ise arvasin, et kuna mul automaat ringi tehtud
manuaaliks, siis sealt see anomaalia, aga ju vist ikka mitte.
|
|
|
Reix
huviline
Registreerunud 19.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: riisikas ja hamburger
|
postitati 21.10.03 14:32
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Reix
see peax tähendama, et motoelektriga on midagi kala. a mul vahest harva põleb ka kui üle 3000 pööret läheb, kuna midagi muud sellega ei kaasne,
ilmselt lihtsalt valehäire |
a mul aitab ntx see, kui süüde korrax välja ja uuesti käivitada, siis enam pole mine tea, äkki on mõni eelmistest omanikest ITmees olnd
|
|
|
|
laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
|
postitati 22.10.03 07:06
|
|
|
Mootor oli KG, nüüd MC.
Aitähh Ulvar, see koht paistab päris asjalik. Prindin välja ja siis millalgi auto kõrval uurima.
Ja see detonatsiooni asi võib õige olla, kuna MC-le sai jagaja üsna ebatäpselt külge. Aga enne selle auto lõplikku sõitmasaamist tuleb nagunii
kusagilt diagnostikast läbi astuda ja lasta kõik üle vaadata.
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 22.10.03 09:33
|
|
|
minul põles see lamp kunagi OMEGAL siis kui co oli valesti reguleeritud, ei tea, äkki audil kah seos co-ga
|
|
|
laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
|
postitati 26.10.03 13:51
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Ulvar
Kui see tuli põlema ei jää ja ise enne suute välja keeramist ära kustub (gaasi lahti laskmise peale), siis tähendab see ilmselt detonatsiooni, mida
aju süüte hilisemaks keeramisega ikka vältida ei suuda. Ka lahtine mootori massijuhe on seda põhjustanud.
Kui tuli enne süüte välja keeramist ära ei kustu, siis jääb veakood üles ja seda saab pärast vaadata.
Vanemate, mitte MC või xB, mootorite kohta peaks kehtima see leht:
http://www.sjmautotechnik.com/ecufkh.html
Ulvar |
Suured tänud. See tuluke reageeriski siis antud juhul detonatsiooniandurile. Keerasime jagaja korralikult paika (oli liiga varajane) ja enam pole tuli
põlema läinud.
Seda diagnostika asja uurime veel. Kord töötab justkui ja siis jälle mitte. Vigu tavaliselt kah ei näita. Niipalju siiski korra näitas, et sissetuleva
õhu temp anduriga midagi viga. Vaatasime ja olidki ühes kohas juhtmed koos. Seega siis suht asjalik asi.
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 27.10.03 14:59
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja laur4
töötab justkui ja siis jälle mitte. Vigu tavaliselt kah ei näita. Niipalju siiski korra näitas, et sissetuleva õhu temp anduriga midagi viga.
Vaatasime ja olidki ühes kohas juhtmed koos. Seega siis suht asjalik asi. |
Meeles peab pidama, et veakoodid tekivad alles üle 3k pöörde.
MC mootori jaoks on teised lehed:
http://www.sjmautotechnik.com/10vtecu.htm
Ulvar
|
|
|
laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
|
postitati 27.10.03 19:26
|
|
|
Kogu mootri juhtelektroonika jäi vanalt KG-lt. MC-lt pärineb ainult rauaosa. Seega sobib vist ikka esimene variant rohkem.
Aga selle mittetöötamisega on seni nii, et enamasti ta ei löö üldse tahhomeetritki diagnostika algasendisse ( või kui vigu ei ole kas siis mingitel
tingimustel üleüldse süsteem tööle ei hakkagi?). Eks muidugi uurime veel kui aega saame.
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 28.10.03 13:53
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja laur4
[Kogu mootri juhtelektroonika jäi vanalt KG-lt. MC-lt pärineb ainult rauaosa. Seega sobib vist ikka esimene variant rohkem. |
No siis küll.
Tsitaat: |
Aga selle mittetöötamisega on seni nii, et enamasti ta ei löö üldse tahhomeetritki diagnostika algasendisse ( või kui vigu ei ole kas siis mingitel
tingimustel üleüldse süsteem tööle ei hakkagi?). Eks muidugi uurime veel kui aega saame. |
Diagnostika peaks tööle hakkama igal juhul, näitab lihtsalt "kõik korras" koodi. Võib-olla ei anna tühikäigu või "täis"käigu
lüliti ühendust.
Ulvar
|
|
|
tanelkrd
huviline
Registreerunud 01.11.03
Asukoht: Kuressaare/ Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6
|
postitati 01.11.03 14:39
|
|
|
Mul oli sama jama , pöörded 2700 peal ja siis hakkas tuli põlema............käisin arvuti all ja viga oli detonaatori anduris ....... .....
|
|
|
tonut
huviline
Registreerunud 28.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: TT Coupe Quattro
|
postitati 16.06.06 22:02
|
|
|
mul sama tuli põleb.
mõnikord kustub ise ära ja siis hakkab jälle põlema.
revalis diagnostika viga ei näidanud - kehitasid ainult õlgu.
küsisid, et kas ise midagi kuulen/tunnen.
no ei kuule/tunne, aga äkki olen lihtsalt dambjuuser.
nüüd ei teagi, kas peaks murestsema või nätsuga tulukese kinni kleepima. närvidele käib pimedal ajal sõites.
mootoriks on 1,8T, 165KW, chiptuunitud.
tuuning ei puutu asjasse, sest sama jama oli enne tuuningut ka.
äkki kellegi sama kogemus?
ete tänades,
Tõnu
|
|
|