Deprecated: Implicit conversion from float 252572.00000000003 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181
Eesti Audi Klubi foorum - Mootori kujutisega märgutuli
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Mootori kujutisega märgutuli (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 2163)
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 20.10.03 18:36 Tsiteeri
Mootori kujutisega märgutuli



Autoks siis 200T ja armatuuris põleb vahelduva eduga oranzil põhjal mootri kujutisega tuli. See on eraldi välja toodud, mitte kompuutril. Mida see tähendab? Paari lühikese proovisõidu järel on mootor muidu enam-vähem normaalselt töödanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Reix
huviline

Avatar


Registreerunud 19.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: riisikas ja hamburger

postitati 20.10.03 20:20 Tsiteeri


see peax tähendama, et motoelektriga on midagi kala. a mul vahest harva põleb ka kui üle 3000 pööret läheb, kuna midagi muud sellega ei kaasne, ilmselt lihtsalt valehäire:)


kes audis naerab, naerab paremini - http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=2342
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 20.10.03 20:36 Tsiteeri


Meil ka hakkab põlema seoses pööretega. Mingi tüüpviga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kopamees
klubiliige



Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Honda Civic Tourer

postitati 20.10.03 20:47 Tsiteeri


Võibolla SIIT leiad midagi kasulikku.


Mereteemalised uudised: www.mereblog.com
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 20.10.03 21:00 Tsiteeri


Seal kirjeldatakse natuke uuemaid variante. Ja päris lõplikku vastust ei leidnud. Aga niipalju tuli meelde, et eelmine omanik oli terve spidomeetri üle jootnud pragunenud ühenduste tõttu. Samas sellest kah viga vist tulla ei saa, muidu põleks ju kogu aeg, kui midagi valesti joodetud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 21.10.03 13:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja laur4
Seal kirjeldatakse natuke uuemaid variante. Ja päris lõplikku vastust ei leidnud. Aga niipalju tuli meelde, et


No siit ei loe kuskilt välja, mis mootoriga sul tegemist: MC, KG, 1B?

Kui see tuli põlema ei jää ja ise enne suute välja keeramist ära kustub (gaasi lahti laskmise peale), siis tähendab see ilmselt detonatsiooni, mida aju süüte hilisemaks keeramisega ikka vältida ei suuda. Ka lahtine mootori massijuhe on seda põhjustanud.

Kui tuli enne süüte välja keeramist ära ei kustu, siis jääb veakood üles ja seda saab pärast vaadata.

Vanemate, mitte MC või xB, mootorite kohta peaks kehtima see leht:
http://www.sjmautotechnik.com/ecufkh.html

Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 21.10.03 14:12 Tsiteeri


Mul sama asi - gaasi lisamisel hakkab tuli põlema, aga mitte just siis kui pöörded üle 3000 rpm vaid üldse kogu aeg kui gaasi anda (ka madalamatel pööretel). Kõrvaldasin selle probleemi pirni välja võtmise meetodil... Lisan veel, et mootor MC. Ise arvasin, et kuna mul automaat ringi tehtud manuaaliks, siis sealt see anomaalia, aga ju vist ikka mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Reix
huviline

Avatar


Registreerunud 19.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: riisikas ja hamburger

postitati 21.10.03 14:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Reix
see peax tähendama, et motoelektriga on midagi kala. a mul vahest harva põleb ka kui üle 3000 pööret läheb, kuna midagi muud sellega ei kaasne, ilmselt lihtsalt valehäire:)


a mul aitab ntx see, kui süüde korrax välja ja uuesti käivitada, siis enam pole:D mine tea, äkki on mõni eelmistest omanikest ITmees olnd:D


kes audis naerab, naerab paremini - http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=2342
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 22.10.03 07:06 Tsiteeri


Mootor oli KG, nüüd MC.

Aitähh Ulvar, see koht paistab päris asjalik. Prindin välja ja siis millalgi auto kõrval uurima.
Ja see detonatsiooni asi võib õige olla, kuna MC-le sai jagaja üsna ebatäpselt külge. Aga enne selle auto lõplikku sõitmasaamist tuleb nagunii kusagilt diagnostikast läbi astuda ja lasta kõik üle vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
martinjev
huviline



Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 aut. -95.a

postitati 22.10.03 09:33 Tsiteeri


minul põles see lamp kunagi OMEGAL siis kui co oli valesti reguleeritud, ei tea, äkki audil kah seos co-ga:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 26.10.03 13:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Ulvar

Kui see tuli põlema ei jää ja ise enne suute välja keeramist ära kustub (gaasi lahti laskmise peale), siis tähendab see ilmselt detonatsiooni, mida aju süüte hilisemaks keeramisega ikka vältida ei suuda. Ka lahtine mootori massijuhe on seda põhjustanud.

Kui tuli enne süüte välja keeramist ära ei kustu, siis jääb veakood üles ja seda saab pärast vaadata.

Vanemate, mitte MC või xB, mootorite kohta peaks kehtima see leht:
http://www.sjmautotechnik.com/ecufkh.html

Ulvar


Suured tänud. See tuluke reageeriski siis antud juhul detonatsiooniandurile. Keerasime jagaja korralikult paika (oli liiga varajane) ja enam pole tuli põlema läinud.
Seda diagnostika asja uurime veel. Kord töötab justkui ja siis jälle mitte. Vigu tavaliselt kah ei näita. Niipalju siiski korra näitas, et sissetuleva õhu temp anduriga midagi viga. Vaatasime ja olidki ühes kohas juhtmed koos. Seega siis suht asjalik asi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 27.10.03 14:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja laur4
töötab justkui ja siis jälle mitte. Vigu tavaliselt kah ei näita. Niipalju siiski korra näitas, et sissetuleva õhu temp anduriga midagi viga. Vaatasime ja olidki ühes kohas juhtmed koos. Seega siis suht asjalik asi.


Meeles peab pidama, et veakoodid tekivad alles üle 3k pöörde.
MC mootori jaoks on teised lehed:

http://www.sjmautotechnik.com/10vtecu.htm


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 27.10.03 19:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Ulvar


Meeles peab pidama, et veakoodid tekivad alles üle 3k pöörde.
MC mootori jaoks on teised lehed:

http://www.sjmautotechnik.com/10vtecu.htm


Ulvar


Kogu mootri juhtelektroonika jäi vanalt KG-lt. MC-lt pärineb ainult rauaosa. Seega sobib vist ikka esimene variant rohkem.
Aga selle mittetöötamisega on seni nii, et enamasti ta ei löö üldse tahhomeetritki diagnostika algasendisse ( või kui vigu ei ole kas siis mingitel tingimustel üleüldse süsteem tööle ei hakkagi?). Eks muidugi uurime veel kui aega saame.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 28.10.03 13:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja laur4
[Kogu mootri juhtelektroonika jäi vanalt KG-lt. MC-lt pärineb ainult rauaosa. Seega sobib vist ikka esimene variant rohkem.


No siis küll.

Tsitaat:

Aga selle mittetöötamisega on seni nii, et enamasti ta ei löö üldse tahhomeetritki diagnostika algasendisse ( või kui vigu ei ole kas siis mingitel tingimustel üleüldse süsteem tööle ei hakkagi?). Eks muidugi uurime veel kui aega saame.


Diagnostika peaks tööle hakkama igal juhul, näitab lihtsalt "kõik korras" koodi. Võib-olla ei anna tühikäigu või "täis"käigu lüliti ühendust.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tanelkrd
huviline



Registreerunud 01.11.03
Asukoht: Kuressaare/ Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6

postitati 01.11.03 14:39 Tsiteeri


Mul oli sama jama , pöörded 2700 peal ja siis hakkas tuli põlema............käisin arvuti all ja viga oli detonaatori anduris .......:o.....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tonut
huviline



Registreerunud 28.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: TT Coupe Quattro

postitati 16.06.06 22:02 Tsiteeri


mul sama tuli põleb.
mõnikord kustub ise ära ja siis hakkab jälle põlema.
revalis diagnostika viga ei näidanud - kehitasid ainult õlgu.
küsisid, et kas ise midagi kuulen/tunnen.
no ei kuule/tunne, aga äkki olen lihtsalt dambjuuser.
nüüd ei teagi, kas peaks murestsema või nätsuga tulukese kinni kleepima. närvidele käib pimedal ajal sõites.
mootoriks on 1,8T, 165KW, chiptuunitud.
tuuning ei puutu asjasse, sest sama jama oli enne tuuningut ka.

äkki kellegi sama kogemus?
ete tänades,

Tõnu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.4% - SQL: 57.6%]