Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Hiljuti soetatud S4 probleemid (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2368)
mcwax
huviline



Registreerunud 28.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4

postitati 28.09.06 20:31 Tsiteeri
Hiljuti soetatud S4 probleemid



Hei,

sai omalegi vana ja väeti mondeo asemele hiljuti S4 soetatud - 92a. pärit isend.
Mondeoga seda masinat muidugi võrrelda ei saa - ikka hoopis teine maailm.

Esialgu tundus kõik väga ilus ja kena (peale üllatavalt suure bensukulu), kuid õige pea hakkasid ilmnema erinevad probleemid. Mõtlesin siis, et otsin siit foorumist abi.

1 - esimesena märkasin üllatavalt suurt bensiinikulu - kuna endal kogemus puudub, siis oskab keegi ehk kommenteerida: maantel 10,X l/100km (,sõltuvalt siis kiirusest ja kiirendustest, see veel enamvähem ok), linnas kui vähegi "sabasid" on, siis alla 19l/100km ei saa, tihtipeale aga ka üle 20l. Seejuures olen suhteliselt kerge gaasijalaga.
2 - siis märkasin, et aegajalt paneb selftesti indikaatorile selle kollase pidurite märgi displayle - kord on, kord pole. See vast siis ehk kulunud klotsidest? Ka on piduripedaal üllatavalt pika käiguga ja nõuab oluliselt rohkem vajutusjõudu kui eeldaks ühelt korralikult autolt. Samas kui pedaali ikka korralikult tallata, siis pidur ise võtab väga hästi.
3 - diagnostika näitas, et katalüsaator on oma aja ära elanud, kuna finantsi hetkel originaali jaoks pole, siis plaanin universaali paigaldada lasta.
4 - veidi hiljem tekkisid kalad keskluku ja signa ümber, mis tipnesid sellega, et kesklukk lõpetas töö ja masin mõneks ajaks seisma jäi kuna ühe ööga tõmmati aku sisuliselt tühjaks. Nagu nüüdseks selgunud, siis siin viga eelmise signa paigaldanud sosseppades. Plaanis siis signa välja vahetada lähiajal. Vähemalt sai auto jälle liikuma.
5 - Paar päeva tagasi hakkas vilkuma punane selftesti jahutusvedeliku tuluke, algul aegajalt - antud hetkeks juba pidevalt. Loodan, et sellest saan üle jahutusvedeliku lisamisega (mida plaanin homme teha).
6 - eile kadus korralik kiirendus kiirustelt peale 60-70 km/h. Näikse turboga seotud olevat. Kui varem tekkis turborõhul kuskil 1,5-1,6 (no kuskil seal peale 3000RPM) selline mõnus sisin kapoti alla ja mootor hakkas sõna otsese mõttes laulma ja masin tormas edasi nagu loom, siis nüüd see kõik äkki muutus. Kerge sisina asemel kostub kapoti alt selline korralik (parema kirjelduse puudumisel) vihin - nagu pressitaks kuskil pilust jõuga õhku läbi. Kas äkki mõni voolik laseb läbi/lahti? Kiirendust pole igatahes ollagi - pole õnnestunudki päevavalgel kapoti alla kiigata, kas midagi kohe silma hakkab. Igatahes turborõhu display näitab, et turbo saab rõhu ilusti üles (üle 2 läheb julgelt).

Kõik see toimus siis kuskil 1,5 kuu vältel, peale ostmist.

On ehk keegi kel tekkis huvi masin üle vaadata või vähemalt soovitata asjalikku teenindust (kust ikka tõepoolest abi saab) kuhu pöörduda. Loomulikult siis vastava tasu eest.
Kuna ka ostujärgsed kohustuslikud filtrite, õlide vahetused ka tegemata, siis plaaniks ka selle ette võtta sama ettevõtmise raames.

Ei teagi kas mul juhtus ääretu ebaõnn, et nii lühikese aja jooksul nii palju probleeme esile kerkis - või õnnestus eelmisel omanikul vead osavalt peita. Vahet küll pole - tulemusena on mul igatahes hetkel üks pisut tõbine S4, millest ei saa pooltki mõnu tunda enne, kui suuremad hädad lahendatud. Ise olen kapoti all täiesti võõras ning abitu - ja puuduvad nii ajalised kui tehnilised võimalused tõsisema vea otsingu/parandusega tegeleda.

Kui keegi kontaki soovib luua, siis foorumi profiili all kõik vajalik olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 28.09.06 20:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mcwax
2 - siis märkasin, et aegajalt paneb selftesti indikaatorile selle kollase pidurite märgi displayle - kord on, kord pole. See vast siis ehk kulunud klotsidest? Ka on piduripedaal üllatavalt pika käiguga ja nõuab oluliselt rohkem vajutusjõudu kui eeldaks ühelt korralikult autolt. Samas kui pedaali ikka korralikult tallata, siis pidur ise võtab väga hästi.

Kas kulunud klotsid või siis klotsijuhtmed, uuri
Tsitaat:

3 - diagnostika näitas, et katalüsaator on oma aja ära elanud, kuna finantsi hetkel originaali jaoks pole, siis plaanin universaali paigaldada lasta.

Seal on 2 katti, mõlemad tuleb ära võtta ja mitte midagi asemele paigaldada.
Tsitaat:

5 - Paar päeva tagasi hakkas vilkuma punane selftesti jahutusvedeliku tuluke, algul aegajalt - antud hetkeks juba pidevalt. Loodan, et sellest saan üle jahutusvedeliku lisamisega (mida plaanin homme teha).

Milline punane tuluke ? Kas selline: (!) ? See võiks olla piduritega seotud, vaata pidurivedeliku taset.
Tsitaat:

6 - eile kadus korralik kiirendus kiirustelt peale 60-70 km/h. Näikse turboga seotud olevat. Kui varem tekkis turborõhul kuskil 1,5-1,6 (no kuskil seal peale 3000RPM) selline mõnus sisin kapoti alla ja mootor hakkas sõna otsese mõttes laulma ja masin tormas edasi nagu loom, siis nüüd see kõik äkki muutus. Kerge sisina asemel kostub kapoti alt selline korralik (parema kirjelduse puudumisel) vihin - nagu pressitaks kuskil pilust jõuga õhku läbi. Kas äkki mõni voolik laseb läbi/lahti? Kiirendust pole igatahes ollagi - pole õnnestunudki päevavalgel kapoti alla kiigata, kas midagi kohe silma hakkab. Igatahes turborõhu display näitab, et turbo saab rõhu ilusti üles (üle 2 läheb julgelt).

Tõenäoliselt selle 2 bariga annabki midagi järele äkki ? Aga kohapeal rõhku pole sel autol, seega uuri kõik lõdvikud üle (MAF > turbo; turbo > jahuti; jahuti > sisselase; ja bypass-klapp ka)

PS Mine näita seda autot hr Aavale, oskab sulta üle vaadata ja nõu anda. Number on foorumis olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mcwax
huviline



Registreerunud 28.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4

postitati 28.09.06 21:01 Tsiteeri


Tsitaat:

Seal on 2 katti, mõlemad tuleb ära võtta ja mitte midagi asemele paigaldada.

Pole tuttavat ülevaatuse meest, tagasihoidliku inimesena ei julge altkäemaksu ka võõrale pakkuda :D
Tsitaat:

Milline punane tuluke ? Kas selline: (!) ? See võiks olla piduritega seotud, vaata pidurivedeliku taset.

Ei, ikka konkreetselt see, mis puudutab jahutust. Mootori temp püsib väga ilusti õige, seetõttu ka vedelikku kahtlustan.
Tsitaat:

PS Mine näita seda autot hr Aavale, oskab sulta üle vaadata ja nõu anda. Number on foorumis olemas.

Tänud nõu andmast, uurin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.09.06 06:03 Tsiteeri


Lisaks võid oma muredega külastada Sumpsimees OÜ-s Eintsi või Rauli. Kontakti leiad foorumi kasutaja Eints nime alt.

Edu 20v turbokonega auto pidamisel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
mcwax
huviline



Registreerunud 28.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4

postitati 29.09.06 10:24 Tsiteeri


Infoks siis kõigile huvilistele, et punkti 5 lahendus leitud - tõepoolest oligi jahutusvedeliku tase liiga madal. Nii, et sellega nüüd korras.

Täiendavalt aga tahaks mainida turboprobleemi osas - kui varem idle's turbo 0,4 bar peal, siis nüüd teeb ta seda 0,6-0,7 peal. Ainus variant kuidas nüüd alla 0,5 saada on see kui kohapeal pöörded üles lasta ning siis gaas maha - siis vajub mõneks sekundiks 0,3-0,4 peale. Kui sellest infost nüüd mingit tolku oli...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 29.09.06 17:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mcwax
Infoks siis kõigile huvilistele, et punkti 5 lahendus leitud - tõepoolest oligi jahutusvedeliku tase liiga madal. Nii, et sellega nüüd korras.

Täiendavalt aga tahaks mainida turboprobleemi osas - kui varem idle's turbo 0,4 bar peal, siis nüüd teeb ta seda 0,6-0,7 peal. Ainus variant kuidas nüüd alla 0,5 saada on see kui kohapeal pöörded üles lasta ning siis gaas maha - siis vajub mõneks sekundiks 0,3-0,4 peale. Kui sellest infost nüüd mingit tolku oli...


Kui tosool kaob siis vaata lõdvikud ja paisupaak üle ,radikas ka muidugi sest tosool niisama ei kao. Lõdviku klambrid pinguta ka üle. Kui ütled et turbo rõhuk vihinal kaob siis ilmselt ikka kuskilt midagi järgi andis.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 04.10.06 08:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mcwax
Infoks siis kõigile huvilistele, et punkti 5 lahendus leitud - tõepoolest oligi jahutusvedeliku tase liiga madal. Nii, et sellega nüüd korras.

Täiendavalt aga tahaks mainida turboprobleemi osas - kui varem idle's turbo 0,4 bar peal, siis nüüd teeb ta seda 0,6-0,7 peal. Ainus variant kuidas nüüd alla 0,5 saada on see kui kohapeal pöörded üles lasta ning siis gaas maha - siis vajub mõneks sekundiks 0,3-0,4 peale. Kui sellest infost nüüd mingit tolku oli...



no nii.... kõik vakuum voolikud vaata üle, isegi väiksema läbimõõduga, ja parem vaheta kõik nad ära. kontrolli kummist kolmikut sisselaske kolle alt, ja suur lõdvik turbo juutrest! mul enda autol on samad probleemid, mis täna-homme saavad lahenduse ;) suurt bensiinikulu võib ka põhjendada nii kui vakuum lekke, nii kui õhulugeja,nii ka lambda. õhulugejat saab puhastada kui ta on sitane.
Katti kohta - seal all on kaks katti, kui nad ei tööta - peksa välja ja ülevaatuse jaoks osta endale korralikud kasutatud ;)
edu ja jõudu ja loomulikult raha :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 33.9% - SQL: 66.1%]