Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Tsinkpahtel Audi tsingitud kerele. (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2234)
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 24.09.06 18:27 Tsiteeri
Tsinkpahtel Audi tsingitud kerele.



Nimelt sai siin ette võetud väike keretööde tegemine. Kuna audi on teadupärast tsingitud kerega siis mõningatest teemadest ning spetsialistide hinnanguid kuulates selgus et tsingitud kere puhul tuleks kasutada ka tsink pahtlit. Seda soovitas muide ka Viljandis Silleri teenindus kuna on teada juhtumeid kus tavapahtliga tehtud keretööd olevat hiljem siiski nahka läinud kuna tsink on värvi all reageerinud sellesamase tavapahtliga. Muidugi kõige kummalisem on see et paljud teenindused ja autokeemiaga seotud poed olid üllatunud kui ma nende käest sellist asja küsisin. Nende jaoks tundus lausa imelik et selline asi kah olemas on. Üldiselt olin juba käega lööms kuid siis tuligi see samune Siller meelde kust selle pahtli sain. Seega siit siis küsimus keretöid teinud inimestele et mida nende kogemused selles valdkonnas on näidanud.


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad ja A6 Allroad

postitati 24.09.06 19:04 Tsiteeri


Vaevalt et nüüd mõni töökoda seda kasutab. Neil täiesti savi mis sinu autoga aasta või kahe pärast toimub. Me elame turumajanduslikus ühiskonnas ja me üritame kõik kasumit teenida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 24.09.06 19:23 Tsiteeri


Kusjuures tean seda ning olen veendunud et sellise suhtumisega on paljud. Samas aga siiski tahaks mõne experdi arvamust kuulda mis tema kogemused siiski öelnud on :)


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 24.09.06 19:40 Tsiteeri


Tsink reageerib värvi all? Sulle aetakse küll kärbseid pähe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pontu
huviline



Registreerunud 22.03.06
Asukoht: kesk-eesti , Porvoo
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,8Q C5 , on ajalugu.

postitati 24.09.06 20:13 Tsiteeri


Vahest ehk tsinksalvi, et rooste parasiit vahele ei roniks:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 25.09.06 02:29 Tsiteeri


Okas. Pole endal nii palju kogemusi veel värvimise alal aga siiski mis eesmärgil siis NOVOL SELLISE toote turule on toonud ?


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi4ever
huviline



Registreerunud 17.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 25.09.06 06:42 Tsiteeri


Mina arvan ikka,et pahtli määrab tema lihvimis ja kuivamis omadused!Roostet hoiavad ära vastav krunt!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 25.09.06 17:38 Tsiteeri


Ega seda NOVOL´i toodangut nüüd väga tõsiselt ka ei maksa võtta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
warp25
huviline

Avatar


Registreerunud 16.06.04
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200T typ43 80a

postitati 07.10.06 12:35 Tsiteeri


Ise olen autosi värvinud juba neli aastat ja ei ole kuulnud sellisest asjast nagu tsinkpahtel.Ja ei tea ka et keegi kusagil kasutaks.Kui auto kerele (plekile´) pannakse pahtlit siis seda ei panda otse haljale plekile.Enne pahtli peale kandmist isoleeritakse plekk happekrundiga.Ja pahteldatakse sinna peale.Sellisel moel ei tekki mingeid reaktsioone ja rooste mineku võimalus kordades väiksem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 07.10.06 18:23 Tsiteeri


Njah eks arvamusi on igasuguseid. Siinkohal ma jätaksin sõnaõiguse küll teistele kuid see vend kelle juures ma autot teha lasin nõudis küll et ma tsinkpahtlit tooksin sest erinevad ained võivad tema sõnutsi hakata reageerima siiski värvi all ... aga jah ... vahet pole. Mina sain igatahes selle pahtli kätte ja vend tegi sellega tagaluugi ära sealt kust vaja oli ja ülejäänu jääb tulevikku ootama ;)


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.0% - SQL: 62.0%]