Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: K24 ja K26 erinevused ? (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1732)
allans
huviline



Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.10.03 07:21 Tsiteeri
K24 ja K26 erinevused ?



järsku keegi seletab lahti turbode erinevused K24 ja K26 ja kust võiks saada infi turbiinide kohta .ma mõtlen et kontrollida ja taastada


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
turbo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 20.10.03 08:13 Tsiteeri


kodanik KUUL 050 33 993



:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
allans
huviline



Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.10.03 08:32 Tsiteeri


mis mees on Kuul ja kus ta paikneb?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
turbo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 20.10.03 08:36 Tsiteeri


sain numri a4tq käest, kuskil roccalmare kandis vist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 20.10.03 08:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja allans
järsku keegi seletab lahti turbode erinevused K24 ja K26 ja kust võiks saada infi turbiinide kohta .ma mõtlen et kontrollida ja taastada


K24 ja K26 on seeria, milles omakorda toodeti mitmeid erinevaid (erinevate mõõtudega, erinevate kinnitustega, jahutusega jms) turbosid. KKK tähendab suurem nr K järel ka seda, et tegu on suurema turboga, st suurem turbiin/kompressor.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 18.02.04 10:08 Tsiteeri


Oleks ka üks kusimus turbode kohta.
Nimelt sirvisin seda vene osade katalogi ning turbodel on erinevad tähised. Mõtlen just seda viimast tähte L, LX, aga osadel pole midagi. Mis vahet on nendel turbodel. Kinnitused on samad ja väliselt ka samasugused.
Kas see viimane täht on üldse vajalik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 18.02.04 10:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Jaks
Oleks ka üks kusimus turbode kohta.
Nimelt sirvisin seda vene osade katalogi ning turbodel on erinevad tähised. Mõtlen just seda viimast tähte L, LX, aga osadel pole midagi. Mis vahet on nendel turbodel. Kinnitused on samad ja väliselt ka samasugused.
Kas see viimane täht on üldse vajalik.


X tähistab vahetusosa, st. annad oma vana ja saad selle hinnaga uue(võib olla renoveeritud, aga ka uus). Ilma X-ita on uus ja kui lõppu panna V, siis saab selle hinna, kui vana tagasi tuua pole:o
Hinnad leiad SIIT


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 49.7% - SQL: 50.3%]