Mart_R
huviline
Registreerunud 14.09.06
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
Auto: B4 85kW '94+C4 80kW '05
|
postitati 20.09.06 10:41
|
|
|
Kojamehed töötavad kaootiliselt
Vastse audi omanikuna olen silmitsi veidra probleemiga, millel ei leidnud siit foorumist kajastust.
Nimelt kojamehed töötavad kaootiliselt.
Auto on Audi 80 '94 85kW
Anomaalia avaldub järgmiselt:
Kui tõmmata kojameeste kangi enda poole, peaks laskma aknale vett ja kojamehed tegema 4-5 käiku. Vett tuleb, kojamehed pühivad, aga seisma jäävad
keset klaasi.
Kui vajutada kangi allsuunas, peaks tegema kojamehed ühe käigu. Minu autol liiguvad aga kojamehed vaid siis, kui kangi all hoida. Kui kangi lahti
lased jäävad seisma täpselt seal, kus nad parajasti olid.
Kui lükata kang 1 aste üles, peaks olema uduvihma reziim. Aga kojamehed uhavad järjest, ilma pausideta. Kojameeste teine ja kolmasaste- vihm ja
paduvihm, töötavad seniste tähelepanekute kohaselt nii, nagu peavad.
Huvitav on ka see, et näiteks täna hommikul töötasid kojamehed nii, nagu kord ja kohus ette näeb- anomaaliat ei olnud.
Ma ise kahtlustan kangesti kojameeste relee viga. Oskab keegi öelda, kus on mainitud autol kojameeste relee?
|
|
|
real1
huviline
Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal
Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6
|
postitati 20.09.06 13:30
|
|
|
ei oska öelda küll, aga kuula, ta tiksub. otsi hääle järgi üles...
|
|
|
Graabel
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.09.06 19:32
|
|
|
relee asub kaitsmeplokis ja forsis maksis see mingi mingi 100-200 krooni vahepeal. Hinnaga võin mööda panna kuna ostsin sellise asja mingi pea 2
aastat tagasi.
|
|
|
Mart_R
huviline
Registreerunud 14.09.06
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
Auto: B4 85kW '94+C4 80kW '05
|
postitati 21.09.06 05:42
|
|
|
Seda ma kahtlustan isegi, et relee kaitsmeplokis asub
Aga, ega sa selle n.ö aadressi ei oska öelda?
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 21.09.06 09:43
|
|
|
kaitsmeploki kaane peal peaks ju ka kirjas olema mis kaitse ja relee kuskohas asub
|
|
|
Mart_R
huviline
Registreerunud 14.09.06
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
Auto: B4 85kW '94+C4 80kW '05
|
postitati 21.09.06 10:11
|
|
|
sain enda valdusesse elektriskeemid. Selle abil leidsin relee üles ja lasin töökaaslasel üle kontrollida. Relee paistis korras olevat. Ei
külmjoodiseid ega midagi... wierd. :s
Järgmine pakkumine on, et kojameeste mootori küljes peaks olema n.n lõpulüliti, mis tagab, et kojamehed alati oma algasendisse tagasi lähevad. Et äkki
see on peetis. Uurisin niipalju, kui paistis aga ei tea, kas see lüliti, kui ta seal on, asub mootori korpuse sees. Skeemil teda kah nagu näidatud ei
olnud.
Kui nüüd loogiliselt mõtlema hakata, peaks nässus lõpulüliti aalduma ainult selles, et kojamehed keset klaasi seisma jäävad. Aga lisaks sellele on ka
intrevalli reziim peetis. Võitleme edasi...
|
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
postitati 22.09.06 06:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mart_R
sain enda valdusesse elektriskeemid. Selle abil leidsin relee üles ja lasin töökaaslasel üle kontrollida. Relee paistis korras olevat. Ei
külmjoodiseid ega midagi... wierd. :s
Järgmine pakkumine on, et kojameeste mootori küljes peaks olema n.n lõpulüliti, mis tagab, et kojamehed alati oma algasendisse tagasi lähevad. Et äkki
see on peetis. Uurisin niipalju, kui paistis aga ei tea, kas see lüliti, kui ta seal on, asub mootori korpuse sees. Skeemil teda kah nagu näidatud ei
olnud.
Kui nüüd loogiliselt mõtlema hakata, peaks nässus lõpulüliti aalduma ainult selles, et kojamehed keset klaasi seisma jäävad. Aga lisaks sellele on ka
intrevalli reziim peetis. Võitleme edasi... |
kisu lahti see lüliti osa rooli ümbert ja puhasta ära rajad ja pingut ära vedrud. minul tegi enamvähem samat pulli aga viga oli ikkagi relees. aga
sinu sõmptomid peaks olema radades
|
|
|
|
Black Rabbit
huviline
Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Forester XT
|
postitati 22.09.06 07:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mart_R
Vastse audi omanikuna olen silmitsi veidra probleemiga, millel ei leidnud siit foorumist kajastust.
Nimelt kojamehed töötavad kaootiliselt.
Auto on Audi 80 '94 85kW
Anomaalia avaldub järgmiselt:
Kui tõmmata kojameeste kangi enda poole, peaks laskma aknale vett ja kojamehed tegema 4-5 käiku. Vett tuleb, kojamehed pühivad, aga seisma jäävad
keset klaasi.
Kui vajutada kangi allsuunas, peaks tegema kojamehed ühe käigu. Minu autol liiguvad aga kojamehed vaid siis, kui kangi all hoida. Kui kangi lahti
lased jäävad seisma täpselt seal, kus nad parajasti olid.
Kui lükata kang 1 aste üles, peaks olema uduvihma reziim. Aga kojamehed uhavad järjest, ilma pausideta. Kojameeste teine ja kolmasaste- vihm ja
paduvihm, töötavad seniste tähelepanekute kohaselt nii, nagu peavad.
Huvitav on ka see, et näiteks täna hommikul töötasid kojamehed nii, nagu kord ja kohus ette näeb- anomaaliat ei olnud.
Ma ise kahtlustan kangesti kojameeste relee viga. Oskab keegi öelda, kus on mainitud autol kojameeste relee? |
asi võib olla ka kojamehe mootoris.
Näteks ostsin endale männiku romulast uue mootori ja selline huvitav fenomen avaldub , et vahest käima pannes pühivad mitte intervalliga vaid kogu aeg
ja mõnikord jäävad viivuks klaasi keskele korra toppama enne kui alla lähevad.
Ei viitsinud seda tagasi ka vahetada, sest oma töö teevad nad ära ja enamus ajast töötavad päris korralikult.
|
|
|
Black Rabbit
huviline
Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Forester XT
|
postitati 22.09.06 07:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mart_R
Vastse audi omanikuna olen silmitsi veidra probleemiga, millel ei leidnud siit foorumist kajastust.
Nimelt kojamehed töötavad kaootiliselt.
Auto on Audi 80 '94 85kW
Anomaalia avaldub järgmiselt:
Kui tõmmata kojameeste kangi enda poole, peaks laskma aknale vett ja kojamehed tegema 4-5 käiku. Vett tuleb, kojamehed pühivad, aga seisma jäävad
keset klaasi.
Kui vajutada kangi allsuunas, peaks tegema kojamehed ühe käigu. Minu autol liiguvad aga kojamehed vaid siis, kui kangi all hoida. Kui kangi lahti
lased jäävad seisma täpselt seal, kus nad parajasti olid.
Kui lükata kang 1 aste üles, peaks olema uduvihma reziim. Aga kojamehed uhavad järjest, ilma pausideta. Kojameeste teine ja kolmasaste- vihm ja
paduvihm, töötavad seniste tähelepanekute kohaselt nii, nagu peavad.
Huvitav on ka see, et näiteks täna hommikul töötasid kojamehed nii, nagu kord ja kohus ette näeb- anomaaliat ei olnud.
Ma ise kahtlustan kangesti kojameeste relee viga. Oskab keegi öelda, kus on mainitud autol kojameeste relee? |
asi võib olla ka kojamehe mootoris.
Näteks ostsin endale männiku romulast uue mootori ja selline huvitav fenomen avaldub , et vahest käima pannes pühivad mitte intervalliga vaid kogu aeg
ja mõnikord jäävad viivuks klaasi keskele korra toppama enne kui alla lähevad.
Ei viitsinud seda tagasi ka vahetada, sest oma töö teevad nad ära ja enamus ajast töötavad päris korralikult.
|
|
|
Mart_R
huviline
Registreerunud 14.09.06
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
Auto: B4 85kW '94+C4 80kW '05
|
postitati 22.09.06 09:18
|
|
|
Eile veidi piilusin kojameeste mootorit. Seal esiakna ääre all päris palju lehti oli. Suht avatud keskond või nii. See mootori juhtmete ühenduskoht
oli kaugelt vaadates veitsa kahtlane küll. Ehk saan nädalavahetusel aega ja lammutan seda veidi. Kui sealt sotti ei saa, liigun salongi.
Salongi valgustust tuleks kah veidi putitada. Päris paljud nupuvalgustused ei tööta. Selle töö kohta ma usun saab otsingust nõu.
|
|
|
Siimu
huviline
Registreerunud 30.01.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 21.03.07 12:38
|
|
|
mul on B4 samasugune anomaalia. Kuskohas see relee mul seal kaitsmeblokis asub. Seal neid mitu tükki ja saksakeelt ma ei tonksa.
|
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
postitati 21.03.07 14:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Siimu
mul on B4 samasugune anomaalia. Kuskohas see relee mul seal kaitsmeblokis asub. Seal neid mitu tükki ja saksakeelt ma ei tonksa. |
kõige lihtsam on nii teha: paned tööle soenduse ja klaasipuhastajad (intervalli peale) ja hakkad välja tõmabama releesid järjest kui jäävad mõlemad
vait siis see pole õige, kui aga enam intervall ei tööta siis on õige relee. jut võib olla segane aga loodan et saad aru
|
|
|
|
pepe
huviline
Registreerunud 08.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Avant Q S-Line FL
|
postitati 21.03.07 14:14
|
|
|
Minu ettepanek on kulunud/vigane lülitiplokk.
|
|
|
andro
huviline
Registreerunud 19.03.05
Asukoht: jõgevamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 avant B4
|
postitati 21.03.07 19:06
|
|
|
B4 on klaasipuhasti relee nr 9. Aga võiks arvata et viga peitub klaasipuhast mootori juures olevas lülitus klemmis mis on seotud klaasipuhasti
mootoriga. Võimalik et jubib ka mõni ühendus.
A.
|
|
|
Fxz
huviline
Registreerunud 24.07.04
Asukoht: Kõljala- Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 CABRIOLET
|
postitati 25.04.07 13:57
|
|
|
Aga oskab keegi öelda, et mis numbri all asub tagaluugi kojamees B4-l?
|
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.04.07 23:24
|
|
|
Seda viga teeb kaitsmekarbis olev relee (kui õieti mäletan siis teistest kõige kõrgeim)Kõrbeb ära ülemine kontakt.
|
|
|
prix666
huviline
Registreerunud 24.04.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
postitati 02.05.07 16:47
|
|
|
Mul a4-ga sama mure, et kojamehed jäävad keset klaasi seisma kui vajutada kojameeste kangi alla ühekordseks pühkimiseks, kui aga kangi all hoida siis
kojamehed pühivad ilusti. Kust võiksin leida a4-l releed ? ja milline või
mis märgistusega võiks olla kojameeste oma ?
ettetänades Mihkel
|
|
|
prix666
huviline
Registreerunud 24.04.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
postitati 04.05.07 04:38
|
|
|
relee asus rooli all ja nr oli 213. relee on aga terve ja selles asi ei ole. Puhastasin ka kojamehe lüliti põhjalikult ära aga asi ikka paremaks ei
läinud
Nahksisud ning istmete parandustööd.
Roolide nahatamine, käigukangikotid, -nupud. Kõik võimalike detailide katmine, piilarid, laed, kosoolid. Kaatrite sisud ning tsikli istmed, baaride
sisustusest lennuki salongideni. Küsi hinda !
|
|
|
|
audiboy
huviline
Registreerunud 22.08.04
Asukoht: Laagri
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia III vRS '16
|
postitati 04.05.07 05:07
|
|
|
Võta ka kojameeste mootor maha ja puhasta ära selle külge minev pistik. Samuti võid mootori lahti võtta ja vaadata, kas harjad liiguvad ilusasti. Mul
oli sinna sisse niiskust pääsenud ja harjad olid suht kinni jäänud omadega.
How hard can it be? I mean, what could possibly go wrong?
|
|
|
|
Jürgen
klubiliige
Registreerunud 11.11.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.05.07 05:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prix666
relee asus rooli all ja nr oli 213. relee on aga terve ja selles asi ei ole. Puhastasin ka kojamehe lüliti põhjalikult ära aga asi ikka paremaks ei
läinud |
Kusjuures, olen paar korda ise selle orki lennanud, et relee välisel vaatlusel küll OK, kuid mingil hetkel pinge all loobub ajutiselt tööst, natuke
mudides jälle töötab. Seega soovitan ikkagi proovida, kas reaalselt relee asendamisest on kasu.
|
|
|
prix666
huviline
Registreerunud 24.04.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
postitati 04.05.07 07:40
|
|
|
relee korrasolekus veendusingi uue relee paigaldamisega Õhtul siis
puhastan pistikud ja uurin kojameeste mootorit. Tänan vastamise eest. Mihkel
Nahksisud ning istmete parandustööd.
Roolide nahatamine, käigukangikotid, -nupud. Kõik võimalike detailide katmine, piilarid, laed, kosoolid. Kaatrite sisud ning tsikli istmed, baaride
sisustusest lennuki salongideni. Küsi hinda !
|
|
|
|
Rom
huviline
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TFSI S-line
|
postitati 04.05.07 09:40
|
|
|
Mul A4 (95a.) selline mure, et kojamehed käivad ilusti aga vett ei priitsi, oskab keegi öelda mis nr. releed peaks torkima või teab keegi kus saaks
skeemi tõmmata?
Edit: leidsin skeemi ja seal suurt rohkem midagi viga olla ei saa, kui lüliti tuksis või siis mootor ise.
Selline küsimus veel, et kuidas klaasivedeliku paaki kätte saab? Ta on kolme poldiga kinni, kaks sain lahti aga tiiva poolsele ülemisele ei pääsenud
ligi Kas vaja tiib ära võtta või logarid maha? Või saab kuskilt alt ligi?
Audi insenerid on ikka müstika vennad.
|
|
|
arx699
huviline
Registreerunud 08.03.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi80b4 avant
|
postitati 24.07.07 20:22
|
|
|
tere
sama jama mul aga kui seda lülitit puhastada kuda need alumised kruvid kätte saada need ju mingi ime kohas et lült laht tules rooli ümbert?
|
|
|
Plinger
huviline
Registreerunud 07.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: koda Superb
|
postitati 10.12.07 20:27
|
|
|
Ehk sobib ka minu mure siia teemasse.
Mõned päevad tagasi hakkas nöökima tagumine klaasipuhastaja. Nimelt esimestel kordadel lülitades hakkab tööle justkui aegluubis ja enne algasendisse
tagasijõudmist jääb tihtipeale seisma. Tunne on nagu poleks mootoril jõudu lõpuni vedada. Mitmeid kordi järjest lülitades hakkab lõpuks kiiremini
töötama, aga siiski mitte nii nagu peaks. Ja kui juba on enamvähem normaalsel kiirusel tööle hakanud, jättes mõneminutilise pausi sisse, töötab jälle
väga aeglaselt ja jääb kohati päris seisma.
Ehk oskab keegi nõu anda...
Autoks A4 Avant 97
|
|
|