Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: B4 Salongiõhu puhur. Kuidas mootor kätte saada? (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 2017)
janar103
huviline



Registreerunud 19.05.06
Kasutaja on eemal


postitati 15.09.06 04:49 Tsiteeri
B4 Salongiõhu puhur. Kuidas mootor kätte saada?



Mure selline: Hommikul autot käima pannes ei läinud salongiõhu puhur tööle. Kuu aega tagasi oli sama jama. Nädal aega ei töötanud, siis läks iseenesest jälle suvalisel hetkel käima. Tegemist siis kliimaseadmega ja displeil + ja - märgile vajutades indikaatortulukesed ilusasti liiguvad, kuid puhur tööle ei hakka. Milles asi? Äkki on kellelgi kogemusi selle koha pealt. Kui mootor läbi oleks, pidanuks ta endast vist juba varem märku andma? Töötas ilusasti, ilma igasuguse vilina või kriginata.
OK! Äkki oskab keegi aidata.


Üks loll jõab rohekem küsida, kui sada tarka vastata!
Kas mootori vahetamiseks tuleb salongist armatuur välja lõhkuda või saab kuidagi lihtsamalt ligi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
marcopolo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 2,6 V6 96

postitati 15.09.06 06:14 Tsiteeri


Arvatavasti on harjad kulund või mootor peetis.Pane salongipuhur tööle ning tõmba kõrvalistuja uks tavalisest kõvemini kinni ning vaata kas hakkab tööle.Mul jamas niimoodi kuuaega enne kui täitsa vait jäi.Aitas ainult mootori vahetus:(


http://images.spritmonitor.de/298741.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 15.09.06 06:15 Tsiteeri


Kui ventilaatorit käitava elektrimootori laagrid/puksid peaksid kulumata olema, ega ta siis väga vilistama ja krigisema hakkagi. Samas nii kaua kasutuses olnud autol võivad mootori harjad ja rootori klemmliist vabalt õhukeseks kulunud olla. Nii et mina alustaks ikkagi mootori kontrollist ...
Räägin muidugi oma kogemusest, ja sinul ei pruugi kõik niiviisi olla ;-)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janar103
huviline



Registreerunud 19.05.06
Kasutaja on eemal


postitati 15.09.06 06:18 Tsiteeri


Aitäh, kes te võtsite vaevaks nõu anda!
proovin erinevad võimalused läbi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
exess
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a

postitati 15.09.06 09:22 Tsiteeri


Räägiks siis oma kogemustest selle mootoriga,kuna sain just selle vahetatud.Asi algas siis sellega,et mootor hakkas tööle kuidas kunagi.Kui kohe ei hakanud,siis pisikesest august läbisõites põrutamisepeale hakkas ehk ikka...Sai siis ka uuritud,milles viga..Läksin töökotta,seal öelda kohe,et mootor kutu...Lasin mootori maha võtta ja nii oligi,harjad olid selle vase sealt rootori pealt peaaegu kõik maha kulutanud juba.Kui alguses väike kõks mootori pihta anda,siis hakkas tööle,muidu jonnis..Soovitati uus osta(või korralik kasutatud),sest seda remontida oli mõttetu,kuna rootor oli juba õhtal...Igaksjuhuks küsisin mootori suhtes veel teise arvamuse ka geneka ja staretrite parandusest.Ka sealt soovuitati see mootor maha kanda.Sai siis kasutatud mootor ostetud,igaksjuhuks lasin ka harjad kohe ära vahetada,rootor oli ideaalne.Kappadi tagasi töökotta ja mootor külge,Siiani nüüd kõik OK...ptüi ptüi ptüi...
See mootor tuleb sealt väga kergesti ära,vaja ainult kindalaegas eemaldada,see kõib ainult hunniku kruvidega kinni ja mootor ongi näha.Seal veel 3-4 kruvi vist ja voila,käes


Pisike punane putukas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 15.09.06 09:32 Tsiteeri


Eelmine postitaja räägib oma lustimisest A4-ga.

Meenutan aga, et kliimaga Audi 100'l annab nõmedamat ja aeganõudvamat tööd välja möelda. Lahti tuleb lammutada kogu keskkonsool salongist pluss veel mootori vaheseina tagant. Ma ei tea kuidas on see lahendatud B4'l .....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
exess
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a

postitati 15.09.06 09:35 Tsiteeri


Nojah,ma lootsin vaikselt,et B4 on sarnane A4-ga...aga nuh;)


Pisike punane putukas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janar103
huviline



Registreerunud 19.05.06
Kasutaja on eemal


postitati 15.09.06 09:36 Tsiteeri


TÄNUD kõigile vastajatele, nädalavahetus tuleb töine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 15.09.06 09:44 Tsiteeri


B4-l on jah lihtne (nagu A4 puhul juba eelpool kirjeldatud), kliimaga C4-l on kepp². :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siisu
huviline



Registreerunud 24.10.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 2,3 quattro

postitati 03.11.06 07:09 Tsiteeri


Kas B4-l on kliimaga variandil samasugune soendusvendi mootor kui tavalisel? Endal jupp aega nöögib, kui töötab siis undab ja aegajalt ei tööta üldse (praeguste ilmadega vahva).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 03.11.06 09:38 Tsiteeri


Jah, sama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaimagk
huviline



Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 1,4 tsi vag

postitati 11.11.06 17:43 Tsiteeri


Enda autol tundub sama jama olevat , kui puhuma ei hakka ,siis paar litakat vastu armatuuri ja töötab(vahest see togimine ka ei aita).
Siit siis küsimus , palju see uus mootor ka maksta võib?
:(Just enne külmasid peab ikka sooja saamisega jamasi hakkama)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ants87
huviline



Registreerunud 14.05.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.11.06 14:49 Tsiteeri


Proovi soojendusmootori harjad ära vahetada, peale seda hakkas mul tööle nagu uus ennem oli sama jama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
exess
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a

postitati 24.11.06 15:57 Tsiteeri


Kusjuures see harjade vahetamine ei pruugi aidata,sest nagu mulle väideti siis need mootorid ongi enamvähem ühtede harjade jaoks loodud,st need harjad kulutavad selle katte sealt võlli pealt maha ja siis ei muuda uute harjade panemine enam essigi.Ühendust pole lihtsalt millegiga saada;)

Nu uus mootor on seal kuskil 4000-5000 vahel:D
Hirmsa otsimise peale sain mina 1000 kasutatud,kuid suht heas korras oleva:P


Pisike punane putukas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaimagk
huviline



Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 1,4 tsi vag

postitati 28.11.06 17:10 Tsiteeri


Sai siis see ventmootor nn. ära parandatud(harjadevedru pingutus,harjade lihv , rootori puhastus).Harjad on veel ok , aga see mille vastu harjad on , on ikka päris kulunud.Eks näib kaua töötab.
Aitäh , kes viitsisid aidata?
Mõned pildid tehtud tööst.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
exess
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a

postitati 28.11.06 18:15 Tsiteeri


Päris kulunud sul jah see võll,millel harjad jooksevad.seal vist enam väga pikka pidu ei ole,peaasi,et talve külmadega saba ei annaks
;)


Pisike punane putukas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 32.1% - SQL: 67.9%]