janar103
huviline
Registreerunud 19.05.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.09.06 04:49
|
|
|
B4 Salongiõhu puhur. Kuidas mootor kätte saada?
Mure selline: Hommikul autot käima pannes ei läinud salongiõhu puhur tööle. Kuu aega tagasi oli sama jama. Nädal aega ei töötanud, siis läks
iseenesest jälle suvalisel hetkel käima. Tegemist siis kliimaseadmega ja displeil + ja - märgile vajutades indikaatortulukesed ilusasti liiguvad, kuid
puhur tööle ei hakka. Milles asi? Äkki on kellelgi kogemusi selle koha pealt. Kui mootor läbi oleks, pidanuks ta endast vist juba varem märku andma?
Töötas ilusasti, ilma igasuguse vilina või kriginata.
OK! Äkki oskab keegi aidata.
Üks loll jõab rohekem küsida, kui sada tarka vastata!
Kas mootori vahetamiseks tuleb salongist armatuur välja lõhkuda või saab kuidagi lihtsamalt ligi?
|
|
|
marcopolo
huviline
Registreerunud 07.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 2,6 V6 96
|
postitati 15.09.06 06:14
|
|
|
Arvatavasti on harjad kulund või mootor peetis.Pane salongipuhur tööle ning tõmba kõrvalistuja uks tavalisest kõvemini kinni ning vaata kas hakkab
tööle.Mul jamas niimoodi kuuaega enne kui täitsa vait jäi.Aitas ainult mootori vahetus
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 15.09.06 06:15
|
|
|
Kui ventilaatorit käitava elektrimootori laagrid/puksid peaksid kulumata olema, ega ta siis väga vilistama ja krigisema hakkagi. Samas nii kaua
kasutuses olnud autol võivad mootori harjad ja rootori klemmliist vabalt õhukeseks kulunud olla. Nii et mina alustaks ikkagi mootori kontrollist
...
Räägin muidugi oma kogemusest, ja sinul ei pruugi kõik niiviisi olla ;-)
|
|
|
janar103
huviline
Registreerunud 19.05.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.09.06 06:18
|
|
|
Aitäh, kes te võtsite vaevaks nõu anda!
proovin erinevad võimalused läbi.
|
|
|
exess
klubiliige
Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a
|
postitati 15.09.06 09:22
|
|
|
Räägiks siis oma kogemustest selle mootoriga,kuna sain just selle vahetatud.Asi algas siis sellega,et mootor hakkas tööle kuidas kunagi.Kui kohe ei
hakanud,siis pisikesest august läbisõites põrutamisepeale hakkas ehk ikka...Sai siis ka uuritud,milles viga..Läksin töökotta,seal öelda kohe,et mootor
kutu...Lasin mootori maha võtta ja nii oligi,harjad olid selle vase sealt rootori pealt peaaegu kõik maha kulutanud juba.Kui alguses väike kõks
mootori pihta anda,siis hakkas tööle,muidu jonnis..Soovitati uus osta(või korralik kasutatud),sest seda remontida oli mõttetu,kuna rootor oli juba
õhtal...Igaksjuhuks küsisin mootori suhtes veel teise arvamuse ka geneka ja staretrite parandusest.Ka sealt soovuitati see mootor maha kanda.Sai siis
kasutatud mootor ostetud,igaksjuhuks lasin ka harjad kohe ära vahetada,rootor oli ideaalne.Kappadi tagasi töökotta ja mootor külge,Siiani nüüd kõik
OK...ptüi ptüi ptüi...
See mootor tuleb sealt väga kergesti ära,vaja ainult kindalaegas eemaldada,see kõib ainult hunniku kruvidega kinni ja mootor ongi näha.Seal veel 3-4
kruvi vist ja voila,käes
Pisike punane putukas
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 15.09.06 09:32
|
|
|
Eelmine postitaja räägib oma lustimisest A4-ga.
Meenutan aga, et kliimaga Audi 100'l annab nõmedamat ja aeganõudvamat tööd välja möelda. Lahti tuleb lammutada kogu keskkonsool salongist pluss veel
mootori vaheseina tagant. Ma ei tea kuidas on see lahendatud B4'l .....
|
|
|
exess
klubiliige
Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a
|
postitati 15.09.06 09:35
|
|
|
Nojah,ma lootsin vaikselt,et B4 on sarnane A4-ga...aga nuh
Pisike punane putukas
|
|
|
|
janar103
huviline
Registreerunud 19.05.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.09.06 09:36
|
|
|
TÄNUD kõigile vastajatele, nädalavahetus tuleb töine.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 15.09.06 09:44
|
|
|
B4-l on jah lihtne (nagu A4 puhul juba eelpool kirjeldatud), kliimaga C4-l on kepp². 
|
|
|
siisu
huviline
Registreerunud 24.10.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 2,3 quattro
|
postitati 03.11.06 07:09
|
|
|
Kas B4-l on kliimaga variandil samasugune soendusvendi mootor kui tavalisel? Endal jupp aega nöögib, kui töötab siis undab ja aegajalt ei tööta üldse
(praeguste ilmadega vahva).
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 03.11.06 09:38
|
|
|
Jah, sama.
|
|
|
kaimagk
huviline
Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 1,4 tsi vag
|
postitati 11.11.06 17:43
|
|
|
Enda autol tundub sama jama olevat , kui puhuma ei hakka ,siis paar litakat vastu armatuuri ja töötab(vahest see togimine ka ei aita).
Siit siis küsimus , palju see uus mootor ka maksta võib?
Just enne külmasid peab ikka sooja saamisega jamasi hakkama)
|
|
|
ants87
huviline
Registreerunud 14.05.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.11.06 14:49
|
|
|
Proovi soojendusmootori harjad ära vahetada, peale seda hakkas mul tööle nagu uus ennem oli sama jama.
|
|
|
exess
klubiliige
Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a
|
|
kaimagk
huviline
Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 1,4 tsi vag
|
postitati 28.11.06 17:10
|
|
|
Sai siis see ventmootor nn. ära parandatud(harjadevedru pingutus,harjade lihv , rootori puhastus).Harjad on veel ok , aga see mille vastu harjad on ,
on ikka päris kulunud.Eks näib kaua töötab.
Aitäh , kes viitsisid aidata?
Mõned pildid tehtud tööst.
|
|
|
exess
klubiliige
Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a
|
postitati 28.11.06 18:15
|
|
|
Päris kulunud sul jah see võll,millel harjad jooksevad.seal vist enam väga pikka pidu ei ole,peaasi,et talve külmadega saba ei annaks

Pisike punane putukas
|
|
|
|