Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: S4 v8 probleemid..siiski jamad jälle (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 3431)
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 07.09.06 18:29 Tsiteeri
S4 v8 probleemid..siiski jamad jälle



tere, auto on hakanud käituma imelikult, näiteks teise käiguga vaikselt kiiruselt kiirendades on pööretel 1000-2000rpm vahepeal selline tunne et vedu kaob täielikult tagant ära ja siis tuleb järsku tagasi mingi ca 2500 pöördel. Lamda on poolaastat tagasi vahetatud, täna vahetasin ka küünlad. Tühikäigul töötab nagu kella värk.
Seda ka et keskmist kütte kulu näitab ca 30L/100km kohapeal töödates millegi pärast tikub aina juurde.
Nina järgi on jubedat CO-d ka tunda nagu segu oleks hästi rikas...Milles võib probleem olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 07.09.06 19:18 Tsiteeri


egas see, et lambda hiljuti vahetatud ei anna garantiid. Kui tühi käik on korras ja segu rikas siis võib ka temp anduid mäkra panna. Sisuliselt tal neid 2 ...esimene (prior) on radika sees (flantsi otsas) ühe pinnine, teine on eestvaates parema poole bloki küljes (ees kohe sisse kolde tuulutus vooliku kõrval) see on täpselt sama mis ka radika sees kuid töötluses on (second) ehk loeb bloki tempi ja peale seda kui radika oma ära langeb või auto seisab. Neid kakas soovitaks ära kontrollida. Mõõta takistust. Kui mootor külm siis peaks olema 2500 ohmi või rohkem ja kui mootor 100 kraadi soe siis umbes 100 ohmile langeb. Lisaks on tal eest vaates vasaku bloki taga Thermo switch millel kolm astet....kuid see ei tohiks sellist nalja teha.
...kui aga temp andurid korras siis kahtlustaks lambdat, sest muud ju olla ei saa. Aga kõike parem oleks ilmselt diagnost. See mootor peaks ka edasi käima kui hall andur lahti võtta...vähemalt minu V8 - l sisuliselt on essi V8 sama mootori põimõte ja tükid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 11.09.06 19:02 Tsiteeri


Kui kedagi peaks huvitama siis asi leidis lahenudse.
Käisin Bakt Auto stendis (bosch esindus)
sai diagnoositud see mida olin kartnud : universaal lamda (vahetatud paar kuud tagasi) on peetis. St ta töötas aga reageeris liiga aeglaselt.
Sai siis originaal ostetud sealt samast, kallis oli aga nüüd on asi korras, kütusekulu oluliselt madalam ja jõudu ka autol madalatel oluliselt rohkem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 14.09.06 15:42 Tsiteeri


Jälle sama/sarnase probleemi käes olen.
Diagnost ühtegi viga ei näita, persse tunde järgi auto ei liigu nii nagu vaja , st pöörded lähevad üles aga jõudu pole, kütuse kulu ka kõrge ca 20 linnas rahulikult sõites.
Ei oska enam viga otsida kusagilt
süütega midagi äkki? küünald on vahetatud
on tunda kerget vibratsiooni ka tühikäigul nagu pöörded kõiguks vms on isegi tahhokalt näha et natukene (umbes millimeeter) seier üles alla kõigub 700rpm kandis.Sõites gaasi mahalastes (käiguga pidurdades) kostub sumpast järelpõlemisele omast praksumist/paukumist.
Mida teha? Mida vahetada? Ei tahaks umbropsu hakata kõiki süüte detaile ka välja vahetama kuna need "tsipa" maksavad ka kõik.
Äkki oskate aidata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 14.09.06 20:24 Tsiteeri


Kui tahokas hüppab siis peaks mingi silinder vahele jätma.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 15.09.06 14:36 Tsiteeri


tahhoka hüplemisega on siuke asi ,et see on vaevalt märgatav, st lähedalt vaadates on näha ,et millimeeter üles-alla kõigub. Äkki on bensu surve nõrk? Või mis võib veel väljenduda selles, et autol pole jõudu kuid mootor tühjalt ilma koormuseta töötab ilusti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
a.l.
huviline



Registreerunud 06.06.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 4,2 V8 -93

postitati 22.12.07 09:09 Tsiteeri


vana ja vajunud teema aga äkki keegi siin ikka teab mis see bensu surve peaks olema v8-l ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 24.12.07 17:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a.l.
vana ja vajunud teema aga äkki keegi siin ikka teab mis see bensu surve peaks olema v8-l ?

Vaakumiga (tühikäigul 3.5-3.8bar) ja ilma vaakumita 4.0-4.3

Mis puutub minu masinasse, siis vanamootor hakkas käima korralikult alles peale kaante remonti ja uue orig. lambda vahetamist.

PS, kui vaja siis mul üks v8 S4 bensupump vedeleb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 59.5% - SQL: 40.5%]