K1KaZ
klubiliige
Registreerunud 24.11.04
Asukoht: Saaremaa...
Kasutaja on eemal
Auto: Kolm kuubikut
|
|
wauzzz
huviline
Registreerunud 03.07.03
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 2.0 ABK
|
postitati 08.09.06 19:55
|
|
|
Pole küll ilmselt täpselt teemasse, aga imo pole küll se pumba olukord seal põhjaall nii lootusetu. Oma masinal ma küll seal miskit kaitseplekki ei
täheldanud ja samuti polnud asi nii traagiline, et pump peaks roostetusest põhja küljest lahkuma. Aga eks masinad ole erinevad ja konstruktsioonid
samuti. Mina pakuks Sulle siis siiski lihtsamat varjanti - ehitada pumba ümber uus niiskus ja roostekindel keskkond. Säästad aega raha ja palju
mõtetut aretust.
Jõudu
|
|
|
k6veric
huviline
Registreerunud 06.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe typ 85 Q ; s4 b6 4,2 ; b4 1,8tq
|
postitati 09.09.06 06:26
|
|
|
Egas sul mehhaaniline pump seal põhja all ei ole, et sul etteande pumpa vaja on. Pump võib kõrgemal ka paagist olla ja voolikud võid salongist (kuigi
kasutada tuleb metallist turvisega voolikuid sest kui lekkima hakkab on see igat pidi väga ohtlik) vedada. Põhja all on ta ilmselt selle pärast, et
ma ei kujuta ette kuidas ta sellises püstises paagis saaks olla paagi sees.
|
|
|
K1KaZ
klubiliige
Registreerunud 24.11.04
Asukoht: Saaremaa...
Kasutaja on eemal
Auto: Kolm kuubikut
|
postitati 09.09.06 07:33
|
|
|
V:
Tsitaat: | Algselt postitas: k6veric
Egas sul mehhaaniline pump seal põhja all ei ole, et sul etteande pumpa vaja on. Pump võib kõrgemal ka paagist olla ja voolikud võid salongist (kuigi
kasutada tuleb metallist turvisega voolikuid sest kui lekkima hakkab on see igat pidi väga ohtlik) vedada. Põhja all on ta ilmselt selle pärast, et
ma ei kujuta ette kuidas ta sellises püstises paagis saaks olla paagi sees. |
Ma EI tea millast sa räägid aga miks insenäärid selle pumba auto alla projekteerinud on siis ???
Ma küll ei ole jah proovinud aga loogiliselt võttes ei voola ju pents pumbale enam peale kui ta paagist kõrgemale viia.
Paagisisene pump ju samamoodi ei saa pentsu kätte kui ta pentsuni ei ulatu et see vabalt sisse voolata saaks.
Quattro'ga lumepeal käia on hea
|
|
|
|
K1KaZ
klubiliige
Registreerunud 24.11.04
Asukoht: Saaremaa...
Kasutaja on eemal
Auto: Kolm kuubikut
|
postitati 09.09.06 07:49
|
|
|
Aga lähme siis konkreetseks...
Mul on 84a Coupe, pumba kinnitused põhja alt ära roostetanud, plastik krõpsudega kuidagi ripub seal veel.
Ükski koht keerata ei anna kõik nii roostes et keera ainult puruks.
Pealekauba on seal veel võrratud pumba voolujuhtmed mis ka aeg ajalt lihtsalt küljest ära roostetavad & pole ka kuigi raske neid sealt lihtsalt
küljest ära sõita, kuna pole ju enam mingit kaitset. Nii mõnigi kord olen pidanud pidu riietega auto all kikerdama & pumba juhet lappima.
Miks ma peaks veel tahtma pumpa sama koha peale ???
OK teen kõik samas kohas korda uueks aga usun et ligikaudu 5a pärast hakkab sama asi jälle pihta.
See pole ju mingi suurem töö uued torud vedada & pump näiteks kapotialla viia, mull on seal väga hea koht välja vaadatud.
Kuna ma arvan et olemasolev pump endale ise pentsu paagist ette ei tõmba siis olekski vaja leida see teine pump mis teeks selle töö ära.
Praegune Skeem...
Aga vaielge vastu !!!
Quattro'ga lumepeal käia on hea
|
|
|
|
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 09.09.06 08:30
|
|
|
Minu teada peaks uuematel TFSI mootoritel olema mehhaaniline kõrgsurve pump survega kuni 110 bari. Sellel pumbal on aga bensupaagis paiknev etteande
pump survega kuni 6,5 bari.
Lihtsalt FYI
|
|
|
k6veric
huviline
Registreerunud 06.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe typ 85 Q ; s4 b6 4,2 ; b4 1,8tq
|
postitati 09.09.06 10:32
|
|
|
Vaakumiga tõmbab ju kütuse sisse. Ega kui sa paned vooliku paaki ja hakkad imema ei lähe ju auto alla. Sama kehtib ka bensiini pumba puhul. Miks ta
auto all on seotud ka tuleohutusega. Salongist ei tohi tegelikult kütuse voolikuid vedada.
|
|
|
K1KaZ
klubiliige
Registreerunud 24.11.04
Asukoht: Saaremaa...
Kasutaja on eemal
Auto: Kolm kuubikut
|
|
K1KaZ
klubiliige
Registreerunud 24.11.04
Asukoht: Saaremaa...
Kasutaja on eemal
Auto: Kolm kuubikut
|
postitati 26.01.07 20:17
|
|
|
Vaidlen vastu...
Täna sai siis proovitud et kui hästi see üks paagialune pump bentsu kapotiall tõmbab.
Vastus on et tühikäigul tõõtab küll aga sõita küll ei õnnestu, lihtsalt hing kinni & edasi ei lähe.
Seega ikka see sama vana küsimus:
Misugust pumpa panna paagi juurde lisaks et see põhi pumbale kapotialla piisavalt bentsu ette pumbata jäksaks ???
|
|
|
janxs
huviline
Registreerunud 09.11.06
Asukoht: vändra vald
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 quattro 2,0. 101kw.
|
postitati 27.01.07 06:27
|
|
|
Proovi sapika elektrilist pensupumpa.Opel Rekordi 2,2i pani tööle ja sõitma,aga üle 60kmh sõita ei saanud.Samas Kadetti 1,6 pani ilusti tööle.
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 27.01.07 07:39
|
|
|
Üks auto millel on kaks pumpa, on Golf II GTI. Kuigi jah see ette löömis pump peab siiski paagis olema. Ja põhi pump asub mingi plastik korpuse sees
ja võid paigaldada kuhu tahad, vähemalt ma arvan nii. Ilma paagi sisse paigaldatud pumbata sa ilmselt hakkama ei saa.
|
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.07 10:25
|
|
|
Vbolla annaks etteande pumbana kasutada tavalist mehhaanilist bensu pumpa mis karburaatoriga variandil on? Too saab küll paagist beno kätte ja tekitab
isegi mingit survet
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 27.01.07 16:10
|
|
|
Küsiks sult mida sa tahad saavutada ei saa aru ??
Oled filmides näinud kuidas bentsu aur plafatab !!!
Miks sa tahad seda pommi pagassi ehitada ?
Oled sa ehitanud autole hermeetilise pommikindla vahe seina ?
teadu pärast autodel asuvad bentsu paagid väljas pool autot et ei tekkiks sõitvat pommi, kui tahad ültse midagi teha arvestades sinu tegemis
kvaliteeti (käid ju ülikonnaga ainult ajutiselt remontimas) las haiseb edasi ?
Osta ralli paak bagassi kus on pump juba paagis ja paigalda autole uus surve bentsu trass.
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 27.01.07 16:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: K1KaZ
No selge, eks ma pean siis järgi proovima. Lihtsam ta muidugi oleks.
Torud võivad ju samamoodi tulla auto alt inult et kas sellest väiksest vaakumist piisab et igas olukorras pentsu tagant kapotialla tõmmata.
Aga vaidlen siis edasi kui kindlalt tean | Küsi vanadelt
GAZ i meestelt las nad räägivad sulle kuidas auto suvel vahest seisma jääb sest bensiin arvab soojaga poole voolamise peal aurustuda ja tekitada auru
augud
|
|
|
K1KaZ
klubiliige
Registreerunud 24.11.04
Asukoht: Saaremaa...
Kasutaja on eemal
Auto: Kolm kuubikut
|
postitati 28.01.07 12:07
|
|
|
To forsin...
Ehitan sellepärast et kui sa oled sõitnud autoga millel pump on põhja all & aeg ajalt pead sa roomama seal all et juhtmed uuesti külge saada,
olenemata siis mis olukorras, siis ei taha kohe mitte seda sinna uuesti ehitada.
Pealegi on vanad torud juba liiga roostetanud.
Esiteks: Plaan oli pump panna kapotialla paremasse nurka klaasi alla mlle kohal on vendi ava & torud tuua seespoolt.
Kui sa ikka tead mismoodi vana kerega coupe ehitus on siis tal paak ongi autos sees & vahesein peaaegu olematu.
Teiseks: Seleta lahti kuidas selle pommi töö põhimõte siis on ???
Pumba juures jah võibolla ühendusi rohkem & kehva kinnituse korral võib lekkima hakata, selles suhtes muidugi riski on aga kui kinnitused
korralikult kuidas siis aurud sealt välja savad.
Näiteks tavalisel esiveolisel coupel on tehase poolt paagi õhutus & aurude toru viidud paagi pealt põhja alla.
Coupe Quattrol aga on ühentatud see miskipärast vaakumsüsteemiga. Quattro
Vaakumsüsteemi Pilt...
Eeldan et selle ülesanne on tõmmata pentsu aurud hoopis mootorisse.
Kui ma eksin siis paluks parandust.
Kolmandaks: Kui palju peaks seda pentsu ültse lekkima et sellest süttimisohtlik aur tekiks ???
Neljandaks: Kust ma peaks sellise pumbaga paagi saama mis sinna sobiks & mis see ültse maksma läheb ???
|
|
|
K1KaZ
klubiliige
Registreerunud 24.11.04
Asukoht: Saaremaa...
Kasutaja on eemal
Auto: Kolm kuubikut
|
postitati 08.04.08 14:46
|
|
|
Teema lõpetuseks lisaks siis ka lõpuks väikse Pildi...
Nüüd olen juba üle aasta niimodi muretult ringi vuranud & häda ei miskit.
Isegi lisapumpa pole vaja nagu alguses kahtlustasin.
Jaksab niimodi ise paagist imeda küll, kuigi kas vahest ka segu lahjaks jääb ei tea veel kuna seda pole veel testida judnud.
Quattro'ga lumepeal käia on hea
|
|
|
|