Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A4 1.8TQ versus 2.8Q V6 30V (avandid) (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 3846)
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 06.09.06 10:50 Tsiteeri
A4 1.8TQ versus 2.8Q V6 30V (avandid)



Tere!

Vend plaanib omale autot osta ja siis esialgu oleks sellised 2 valikuvarianti. Olen ise rohkem nagu diiselmootoritega kursis ja bensakatest väga ei tea. Lugesin mõned tunnid siin foorumis selliste masinate kohta aga täpsustaks lühidalt üle kas olen õigesti asjast aru saanud.
1,8TQ ainult ameerika variant ja juppe raske saada; 2,8Q V6 kallis pidada.

Isendid ise sellised
2.8 Q V6 30V
1.8TQ

PS. Numbrimärgi järgi see 1.8 ju nagu ameeriklane pole. Samas pole ka sellist 142kw mootorit ennem kunagi näinud.
Mida ostmisel kriitilisema pilguga tuleks vaadata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 06.09.06 11:05 Tsiteeri


Liigub neid mõlemaid, pole nad mingid rariteedid ja see jutt, et 1.8T on USA turu jaoks, no jah.. Kindlasti osa mudeleid on, aga kindlasti mitte kõik.

Mina ei kahtleks nimetatud valikut tehes - 1.8T silmad kinni (arvatavasti küll mitte seda, mis sinu poolt lisatud lingil oli). Milleks ma pean ostma omale V6 bensuka, kui ta joob kütet rohkem kui ka 2.2T S?

Pange pahaks või võtke heaks, aga minu jaoks eksisteerivad Audi maailmas ainult järgmised mootorid - 2.2T, 4.2 V8, 1.9tdi, 1.8T. Olen nende kõigiga ise sõitnud ja need oleksid minu auto valikus ka suht ees otsas. Ise ma ei ole sõitnud 2.5tdi R5-ga, aga olen kuulnud tuttavatelt, et ka see on 5+ mootor. Samas kiidetakse uuemaid dislasid ka, mis A8-le pandi. Oma valiku lõppu jätaksin kindlasti Audi V6 mootorid (2.4, 2.6, 2.8, 2.5tdi). Miks ma V6 mootoreid ei salli, on see, et nad ei käi edasi mitte tuhkagi (auto otsingul igast autosid proovitud), aga kütet joob mehe moodi. Disla V6-ga on muidugi üldse omaette ooper (samas jälle osad kiidavad). Biturbo-t ei ole endal olnud, olen ainult sõitnud. Ei oska seda eriti kiita ega laita.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maljuutin
huviline



Registreerunud 31.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 2.8

postitati 09.09.06 10:38 Tsiteeri


olen sõitnud mõlemaga,endal on 2,8 142 kw maanteel sõites võttis minu masin vähem kütust kui 1,8 TQ mul 7,5 tal 8,5L 100 km peale.Nii ,et edasiminekust niipalju siis,et turbo hakkab kohe liikuma,aga v6 natuke hiljem aga kui minema hakkab siis ikka läheb...mul teine V6 mootoriga auto ja kahetsema ei ole pidand..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 09.09.06 10:59 Tsiteeri


1.8T kindlasti mõistlikum varjant, V6 on paras uim...


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maljuutin
huviline



Registreerunud 31.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 2.8

postitati 09.09.06 14:54 Tsiteeri


7 seci sajani ja tipkiirus 245 ei ütleks,et väga uim on;) ja mootor töötab kõvasti vaiksemalt ja läheb pöördesse paremini.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 09.09.06 16:34 Tsiteeri


läheb jälle tüüpiliseks vaidluseks, et turbomehed ja V6 mehed ei saa kuidagi selgeks kumb parem on.

Usun ise et mingil pea 10 aastat vanal R4 mootoril pole nii pikka resurssi kui V6 vabalthingaval.

Tegelt V6 biturbo on selline kompromiss variant ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 55.2% - SQL: 44.8%]