smi
huviline
Registreerunud 18.05.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 -95 92kw
|
postitati 06.09.06 07:52
|
|
|
A4 salongi vent. (Lihtne viga)
A4 Salongiõhu ventika reostaat läbi. Ilmselt. Kuna asi hakkab õhku puhuma alles viimase astme peal.
Küsimus. Kust otsast seda armatuuri harutama hakata. Omaenese tarkusega arvan, et viga on selle samuses lülitis, aga kuidas kurat ma selle kätte saan.
|
|
|
smi
huviline
Registreerunud 18.05.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 -95 92kw
|
postitati 11.09.06 19:29
|
|
|
Anybody!
Keegi ikka on armatuuri natuke lahti võtnud. Ise päris kruvijaga kangutama ei tahaks hakata, pärast tükid taga.
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 11.09.06 21:21
|
|
|
Võibolla on see offtopic, kuid oma sinisel B4'l arvasin samuti, et viga on lülitis. Tegelik põhjus aga oligi reostaadis. Sellele sai ligi peale
kindalaeka eemaldamist, seal õhu sissevoolu kanalis, enne salongiventika mootorit juhi poolt vaadatuna oli üks 4 juhtmese pistikuga vidin (reostaat).
Vahetasin ära ja töötavad ka reziimid 1 ja 2 (enne hakkas 3-ndast puhuma).
Millegi pärast arvan, et ka A4 võib olla sarnane süsteem. Lüliti läheb suht harva rikki, kui klemmid vähegi teineteise vastu puutuvad kasutades, siis
nad ei oksüdeeru ega miskit.
|
|
|
smi
huviline
Registreerunud 18.05.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 -95 92kw
|
postitati 13.09.06 15:08
|
|
|
No nii. Asi korras.
Pardatsokk ära (oli kinni 5 poldiga). Ja juba paistiski ventka kest, selle peal mingi kaan kus juhtmed küljes. Ok pistikud lahti ja kaan maha. Oh oo,
kaane all mingi ull keraamiline asi + üks taksisti moodi asi. (kiri peal 184C) OK. äkki see on termotakisti. No igastahes see paistis kahtlane ja kuna
siin oli varem ka jahutud mingist termo asjast siis läksin Tevalosse. Nii see uus detail maksis siis 30.- ok võtab ära. müüja veel ütles, et seda ei
tohi sinna tinutada. WTF kuidas siis selle sinna saab. Aga pold hullu, keerasin otsad U-kujuliseks ja pressisin natuke kinni. Nüüd juhtmed taha ja
töötab. Väga hea. panin pardatsoki ka tagasi.
Aega läks 30 minutit (koos Tevalos käimisega) ja maksma läks 30.- (detail) + 29.- (Prismast padrunite/otsikute komplekt koos käepidmega) 
|
|
|
smi
huviline
Registreerunud 18.05.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 -95 92kw
|
postitati 05.03.07 20:48
|
|
|
No nii. Ükspäe otsutas ventikas jälle, et tore oleks puhuda ainult kõige kiiremas asendis.
Hops kohe näpud taha sellele kaanele mis seal armatuuri otsas on. Sealt kaks polti lahti padruniga, pardatsioki seest ka kaks polti ja viimane polt
lukustus mehanismi juurest ka lahti. Kohe oli nähe ka ventikas ja seal juhtmed lahti ja see kuradi taksitite plokk välja. Aga juba käis ka mootor ja
varsti oligi tevalos käidud. Vahetasin juba korra vahetatud termotaksiti ära, pigistasin tangidega vähe kinni ka. Ja ladusin asja kokku.
Aega läks probleemi ilmnemisest 15 minti. Koos tevalos käimisega. 
|
|
|
cornoyo
huviline
Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2×80 ABK
|
postitati 05.03.07 21:02
|
|
|
mulgi sama probleem, et kaks viimast astet vaid töötavad,. nii et homme lõunaajal likvideerin probleemi, kuradima hea et inimesed ikka mitte vaid ei
tee uusi teemasi ega räägi ainult probleemidest, vaid probleemile lahenduse leidnud ka kommenteerivad mismoodi nad veast jagu said. TÄNUD TEILE!
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.03.07 10:21
|
|
|
Kui b3 on sarnane see takisti ja termokaitse, siis ise pakuks variandi et kahe klemmliistuga termokaitse külge panna kui joota ei või. Plastmassist
klemmliistust välja see kus need kaks kruvi on ja peaks paremini koos püsima kui kokku käänates.
|
|
|
|