Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kui kütus otsas (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 5315)
AudiTeam
klubiliige
ac aasta auto 2012 & 2013 võitja

Avatar


Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"

postitati 14.10.03 20:57 Tsiteeri
Kui kütus otsas



Selline küsimus, et kui diisel autol saab paagist kütus otsa, valades juurde diislit - kas auto käivitub niisama või peab eelsüüte küünlad maha keerama ja korraks süüdet andma ja siis need tagasi keerama?

Muidugi diisilimeestel seda probleemi vist eriti ei juhtu :D
Aga siiski kui juhtub kas auto läheb kohe käima?


Smoke Quattro Tires - Not Drugs
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raigo
huviline



Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal


postitati 14.10.03 21:04 Tsiteeri


ta peaks ju õhu sisse võtma ? ja siis on osadel diislitel kas käsipump või osadel vist ma ei tia...sierral saab igatahes käsitsi ka õhu välja pumbata


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 15.10.03 07:03 Tsiteeri


Sõjaväe shevidel on igatahel üks õhutus klapp selline... annad starterit... lähed lased õhu välja, annad uuesti starterit ja jälle õhk sealt välja... ning niimoodi tuli vist teha miski 4-5 korda, siis läks uuesti tööle.
Diisel audiga kahjuks ei ole iial kokku puutunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 15.10.03 07:13 Tsiteeri


maieta suur nüüd vahe on sõiduauto dislal ja veokal aga meil iiumaal 1kord metsas olles sai veokal (Sisu - need teetööde jurakad) küte otsa ja sinna metsa ta jäi kah. järgmine päev sai kütust toodud ja noh sai enne ikka korralikku keberniiti nähtud kui see asi tööle suvatses hakata. mingi õhu täis tõmbamise teema vist oli jah


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 15.10.03 08:15 Tsiteeri


Osad lähevad ikka niisama ise ka uuesti käima. Endal reaalne kogemus 88 a 2,5 td Fiat Ducato (?) ja 98 a 1,9td Passat.

Fiati puhul tegi olemise põnevamaks ja ootuse ärevamaks see, et kütus sai otsa Austrias, mägedes, öösel ja vihmaga. Õnneks mingis väikeses külas ja õnneks oli seal ühel talupojal kohe kõrval garaazhis isiklik disla kalonka...Noh jah, järgmine öö jälle vihmaga ja kiirteel andis saba genekas...siis ei läinud uuesti isekäima:mad: Pulli kui palju


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 15.10.03 09:57 Tsiteeri


Uuematel diiselitel on paagis el pump, mis ise surve üles kütab. Sisuliselt on see sama mis kütusefiltri vahetamiselgi. Ise olen näinud kuidas -98 aasta passatil kütuse filter vahetati, see läks küll ilusti käima.


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jaup
huviline



Registreerunud 12.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B7 2.0 TFSI aut

postitati 15.10.03 11:08 Tsiteeri


lasin äsja oma autol kütuse filtri ära vahetada. Ilma õhu välja imemiseta ei käivitunud aga võibolla oli põhjus see et kui hakkati filtrit vahetama avastati et filter mida taheti paigaldada ei sobinud ja mindi uue filtri järgi. Aega läks uue filtri muretsemiseks ligi tund.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 05.11.03 21:59 Tsiteeri


tahab jah üsna pikka käiamist saada. ise praktiseerinud nii, et kui kütus otsas, et siis esmalt küttefilter täis panna(keerad ära ja valad täis) ja kui siis käima läheb veab üsna kärmelt kütte üles.;) ega see kuivalt käiamine pumbale hästi mõju


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad ja A6 Allroad

postitati 06.11.03 14:35 Tsiteeri


kõige lihtsam küte sisse köie otsa 10 meetrit ja käib. ei mingit dislaga mässamist ja kapoti all sebimist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
viljar
huviline



Registreerunud 28.08.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 2.3 quattro `87

postitati 12.11.03 13:30 Tsiteeri


Parem kui ikka tühjaks ei lase. uuematest autodest ei tea suurt midagi, aga vanadega on ikka igavene jama. võid mitu tundi jännata.
A eks need uuemad ole vast ikka intelligentsemad.
Eks vist köis ole kõige parem variant


ainult quattro
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 12.11.03 15:21 Tsiteeri


Endal rohkelt kogemusi vana MB kaubikuga. Kui filtrite vahetus või paak tühi, siis pumpad pumba kõrvalt käsitsi kütte üles ja käib jälle. Kui esimese korraga korralikult ei tee, siis sureb õige pea välja ja seejärel tuleb veel pumbata. Aga starteriga üles ei tõmba igatahes.
Uutel peaks see asi igatahes intelligentsemalt lahendatud olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 14.12.03 23:05 Tsiteeri


Paljudel autodel tuleb jah käsitsi pumbata, kuid vanematel 1.6/1.9/2.0/2.4 diislitel oli mõeldud nii, et ketrad starteriga, kuni pikkamisi paagist kütuse üles tõmbab ja õhu eest välja lükkab. Õe uuel 2.5TDI-l (VW) ei olnud kordagi põhjust kapoti alla vaadata, isegi ei tea kuidas selle mootori puhul on. Kuna piiravaks teguriks on eelkõige kütusefilter, siis tasub anda starterit veidike ja oodata ja jälle starterit jne, seda kõike ilma küünaldeta. Ning alles minuti-paari möödudes küünlad+starter ja siis läheb ka kohe käima. See filtrisse valamise jutt on küll õige, aga teepeal oleksid seejärel kõrvuni naftaga koos, et ei taha enam puhtasse autosse istudagi:( Tasub veel meeles pidada, et algul käib kehvalt (õhk sees), ning selle vältimiseks tuleb anda duure. Samas, kui seda õhku on liiga palju, võib masin selle tuuritamise peale välja surra. Aga turbo ei sure ning pöörleb muudkui edasi ning seda viga olevat võimalik teha ühe turboga u 10 korda, edasi järgneks turbo remont...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 15.12.03 10:55 Tsiteeri


jah...lihtsalt käiad niikaua kuni käima läheb...ja automaatkasti ei soovita ka eriti käima sikutada...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MEELIS
huviline



Registreerunud 14.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Honda TYP-R

postitati 15.12.03 19:27 Tsiteeri


küünlaud pole küll vaja maha kruttida.pihusti toru nats lahti,starterit kuni hakkab kütet tulema,siis kinni tagasi lihtsalt pump ei jaksa õhku läbi pressida


Pekske rähne
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 15.12.03 21:19 Tsiteeri


Meelisele: kas see on 2.5TDI eripära, et pump ei jaksa? Eelmise põlvkonna mootorid jaksavad suurepäraselt, kuid paljudel teistel automarkidel kah ei jaksa. Samas neil kõigil on olemas õhutuskohad, sest see pole normaalne, et sellepärast eraldi iga pihusti pealt midagi lahti peaks kiskuma...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 04.02.04 23:33 Tsiteeri


korra lasin ka oma 1,9 tdi b4 l paagi kuivale kuna tahtsin kütte seierit kontrollida(mis valetas) ja kallasin uue kütte sisse ja paar korda käivitasin ja läks käima, nii et ei ole vaja mingit köit ega pihustite näppimist! Kallad aga kütte sisse ja istud puhaste kätega autosse, annad starterit ja sõit võib jätkuda! :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 60.9% - SQL: 39.1%]