komtuur
huviline
Registreerunud 18.08.03
Kasutaja on eemal
Auto: Golf
|
postitati 11.10.03 18:20
|
|
|
Eelsüüte märgutuli
Selline asi juhtus, et sõidu ajal täitsa suvaliselt hakkas eelsüüte küünalde märgutuli armatuuris vilkuma. Vilkus niikaua kuni auto seisma jätsin ja
süüte välja keerasin, pärast uuesti käivitades enam ei vilkunud. Oskab keegi selle kohta midagi öelda, et mida see võiks tähendada, kas oli ajutine
lolliks minek vms?
Autoks siis b4 1.9tdi
|
|
|
jottess
huviline
Registreerunud 28.07.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 (B4) 1,9 TDI; Audi A4 Avant (B6) 2,5 TDI; Audi A4 Avant (B9) 2.0 TDI
|
postitati 16.10.03 18:08
|
|
|
Minu autol hakkas näiteks sel ajal eelsüüte lambikene plinkima, kui ma OBD interface ajule külge pookisin.
Ja tundus, et asi toimis CHECK tulukesena. See tähendab, et ta plinkis neid neljaseid gruppe. Mul ju check'iga see jama oli, et absull ei põle.
Äkki spido_kerijad kuidagi 'haiget' teinud millelegi?
|
|
|
kaiz
huviline
Registreerunud 06.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S-type 2.0 TDI
|
postitati 17.10.03 05:29
|
|
|
Proovi kergelt pidurit vajutada, et pidurituli põlema läheks. Kui eelsüüde ära kustub, on viga tõenäoliselt piduritulelülitis või piduri
elektriringis. Minul oli.
|
|
|
metallica
huviline
Registreerunud 21.10.02
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Kui Sul on AUDI, siis pole karta miskit!
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 27.11.03 21:46
|
|
|
Mu autol (Passat TD) põles originaal relee läbi ning panin eelsüüte eraldi lüliti alt. Armatuuris see kollane tuluke ikka näitab, kui kaua eelsüüdet
sees tuleb hoida. Aga pärast seda ringitegemist teeb see tuluke 4-5 vilksatust minuti-paari jooksul peale käivitamist. St mingi elektroonikakala, mida
ei oska ka ise seletada. Aga ei häiri, kuna küünlad ju peale ei lähe ja midagi mahapõletada ei saa.
Mul on aga nii Audi 80-l kui ka praegusel Passatil niiviisi küünlad mahapõletanud, et ühel hetkel läks relee lolliks ja pani küünlad peale. Midagi ei
jõudnud teha kah, sest küünalde mahapõletamiseks ei ole palju aega vaja. Sellepärast ka see ringitegemine käsitsilülitamisele
|
|
|
meim
huviline
Registreerunud 11.06.03
Asukoht: Eestimaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100
|
postitati 05.03.04 12:35
|
|
|
Audi 100 diislitel tahendab see tule vilkumine et kompuuter on leidnud vea
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 25.06.05 08:35
|
|
|
Tere jälle
Tõstan siin nüüd vana teemat. Nimelt nüüd on siis minu autole jõudnud see elektri anomaalia. Avastasin ka et sõidu aeg hakkab eelsüüte tuli vilkuma.
Vajutan pidurit kustub ära ja kahe minuti pärast hakkab uuesti vilkuma kui vahe peal pole pidurit vajutanud. Siis jätan auto seisma ja vajutan
pidurit, soendus hakkab tööle, lasen pedaali lahti jääb seisma. Samas hakkab ka ohu tulede nupu valgus põlema. Ja avastasin ka seda et kui auto käima
panna põlevad ka piduri tuled kogu aeg, Ja kui seisam jätta siis ei põle kui pedaali vajutada, samas vanasti põlesid. On kellegil mingeid soovitusi
kust asjale läheneda. Ise lähen vähe nokin väljas äkki leian midagi.
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 25.06.05 11:23
|
|
|
Ise küsin, ise vastan. Sai siis vähe kaevatud siit sealt. Ja avastasin, et taga luugi hingede juurest olevad juhtmed olid katki. Ja kuidagi sattusid
sealt pidurid ja soendus kokku. Hea et auto maha ei põlenud, päris must ja tahmane oli seal see elu. Ja see eelsüüte tuluke hakkab siis vilkuma, kui
piduri tuledega on mingi kamm. Sest peale juhtmete lappimist hakkas ta jälle vilkuma ja avastasin et piduri tulede kaitse oli läbi põlenud. Uus kaitse
ja kõik korras. Aga algul võttis ikka sõnatuks küll, kui nii palju elektri vigasid tekkis korraga. Nii et minu poolt võib teema lõppenuks lugeda.
|
|
|
silverstar
huviline
Registreerunud 01.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.06.05 20:24
|
|
|
Eelsüüte märgutule vilkumine tähendab ka, et on rikke kütte süsteemis. Näiteks filtri sette osa on vett täis. Nii et disla mehe kellel on filtri alla
andur need võiksid sealt nati settet välja näiteks lasta. Ka selle pärast hakkab see tuluke vilkuma. Nii et edu
|
|
|
raika61
huviline
Registreerunud 21.01.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 100 avant 1993 c4 AAT
|
postitati 29.10.07 08:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: silverstar
Eelsüüte märgutule vilkumine tähendab ka, et on rikke kütte süsteemis. Näiteks filtri sette osa on vett täis. Nii et disla mehe kellel on filtri alla
andur need võiksid sealt nati settet välja näiteks lasta. Ka selle pärast hakkab see tuluke vilkuma. Nii et edu
|
Nii hakkasin siis mina sealt siis seda vett ja settet välja laskma aga
Hoopis kostus sealt susin. Mis pidine õhu liikumine seal oli sellest aru ei saanud???
Mis võiks seda põhjustada. ? Peale seda käivitamisel jooksis starter pikemalt tühjalt ennem kui käima läks.
Muidugi tuli kustus kuniks jälle see asi korduma hakkas.
|
|
|
uunox
huviline
Registreerunud 31.10.05
Asukoht: Tallinn/Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.4D C4, Space Wagon 1,8TD
|
postitati 29.10.07 09:33
|
|
|
kui susises ja pärast seda käiama pidid, siis ilmselt tõmbas õhu sisse=süsteemis on alarõhk. vaata üle, ega midagi umbes ei ole
|
|
|
Raiot
huviline
Registreerunud 06.12.06
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 1.9TDI 81 kW, B4 2,0 85 kW, B3 1,9E 83kW
|
postitati 20.10.09 13:54
|
|
|
Küll vana teema, aga mõtlesin enda kogemuse ka panna. Hakkas ka siis eelsoojenduse märgutuli vilkuma kuid mul oli probleem märksa lihtsam, nagu
selgus. Mul ei tahtnud pidurilüliti hästi töötada ja ma võtsin selle lahti ja puhastasin ära. Ei teadnud aga seda, et piduripedaalil on KOLM asendit.
Nii selguski juhtme külgepanekul, et pedaal ei lükanud lülitit täitsa põhja ja aju arvas, et sõidan pidur peal. Sai siis kohe lülitit juurde keeratud,
et arvuti näitas pedaali nullasendeid. Siit moraal: Ärge arvake, et mõne lihtsa lüliti puhastamine teile südamevalu ei too!!!
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 20.10.09 16:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raiot
Küll vana teema, aga mõtlesin enda kogemuse ka panna. Hakkas ka siis eelsoojenduse märgutuli vilkuma kuid mul oli probleem märksa lihtsam, nagu
selgus. Mul ei tahtnud pidurilüliti hästi töötada ja ma võtsin selle lahti ja puhastasin ära. Ei teadnud aga seda, et piduripedaalil on KOLM asendit.
Nii selguski juhtme külgepanekul, et pedaal ei lükanud lülitit täitsa põhja ja aju arvas, et sõidan pidur peal. Sai siis kohe lülitit juurde keeratud,
et arvuti näitas pedaali nullasendeid. Siit moraal: Ärge arvake, et mõne lihtsa lüliti puhastamine teile südamevalu ei too!!! |
Minu Audil vilkus ta samuti. Puudutasid korra piuripedaali, kadus ära mõneks ajaks plinkimine. Põhjus- piduritulede pirnid olid läbi põlenud. Sai need
ära vahetatud ja vilkumine kadus ka.
|
|
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 20.10.09 16:43
|
|
|
Mul see juba paar kuud aeg-ajalt vilkunud. Ühest teenindusest küsisin ja kuna nad eriti vastata ei osanud,ei põõranud talle ka tähelepanu,kuna vilkus
harvad korrad ja seda ainult külma mootoriga.Süüte välja keerasin ja uuesti käivitasin,kadus see ära.Aga nüüd avastasin,et taga luugi tuli ei kustu
enam ära,kui uks kinna panna ja taga akna soojendus ka enam ei tööta juba paar päeva.Kas neil võib midagi ühist olla siis? sest kui on siis kuidas ta
nii varakult märku andis,kui alles paar kuud hiljem peale vilkumist elektrisüsteem saba annab. Tegelt kui järgi mõelda siis oli eelmine aasta täpselt
sama jama jahedamate ilmadega(see tulukese vilkumine) ja millele lahendust ei leitud.Soojade ilmadega jälle ei ole.Aga elektriku juurde tuleb minna
nagunii.
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 21.10.09 18:57
|
|
|
Eelsüüte tule vilkumine annab märku, et mootori toitesüsteemis midagi valesti. Mul vilkus see siis kui juhtpihusti andur läbi ja ka siis vilkus kui
lisaõhku sai. Tee diagnost. See näitab kohe ära milles viga.
|
|
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 10.11.09 17:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jyrisoo
Eelsüüte tule vilkumine annab märku, et mootori toitesüsteemis midagi valesti. Mul vilkus see siis kui juhtpihusti andur läbi ja ka siis vilkus kui
lisaõhku sai. Tee diagnost. See näitab kohe ära milles viga. |
Tegin testi ära 3 nädalat tagasi.Näitas tõesti,et juhtpihusti. Kus-juures seda nätas juba eelmine aasta ja kevade saabudes see mure kadus ja rohkem
sellele ei keskendunud.Jälle nüüd nagu eelmine aasta tuli see koos külmemate ilmadega.Samas kui kolm nädalat tagasi veateated sai nullitud siis siiani
pole ühtegi viga näidanud.Samas näitas ka nagu õhulugejat,et võtab liiga palju õhku.Otseselt viga ei näidanud.Aga kas neid andmeid saab tõsiselt võtta
kui diagnosti pole tehtud sooja mootoriga vaid suht külmaga. Või ei ole selles siiski vahet?
|
|
|
danny16
huviline
Registreerunud 18.03.07
Asukoht: Lõunapool
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.12.09 05:55
|
|
|
Eile sai Riiast uus semu ostetud. Aasta 2005, 2.0 TDI ja 140 hobust. Teel Eestisse andis kompuuter kolm korda teadet_ Engine fault. Workbook. Vilkuma
hakkas ka eelsüüteküünla spiraal. Samas kadus masinal nagu jõud ära (ei lasknud üle 90-100) sõita. Vajutasin korra mootori seisma ja jälle kõik
korras. Ilm muidugi ka sigakülm (displei näitas -20). Ei tea, kas peaksin muretsema hakkama? Kui veateadet ei andnud, siis jõudu oli ja mootor jooksis
kui kell.
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.12.09 06:48
|
|
|
Arvatavasti turbo rõhu reguleerimis vead on sees. Praeguste ilmadega paljudel juhtub siuke jama. Turbo on vaakumiga juhitav, vahest jääb kondents
turbo membraani või vaakumvoolikutesse ja ongi häda käes. Aga kui jama ära ei kao siis võivad turbo labad ka kinni olla.
|
|
|
|
danny16
huviline
Registreerunud 18.03.07
Asukoht: Lõunapool
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.12.09 08:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: scottimees
Arvatavasti turbo rõhu reguleerimis vead on sees. Praeguste ilmadega paljudel juhtub siuke jama. Turbo on vaakumiga juhitav, vahest jääb kondents
turbo membraani või vaakumvoolikutesse ja ongi häda käes. Aga kui jama ära ei kao siis võivad turbo labad ka kinni olla. |
Palju see nali maksma võib minna? Halva ja hea variandiga?
Ise küsin, ise vastan. Peale tänast diagnostikas käiku selguski, et veateadet annab turbo. Kõik muu on ideeaalses korras. Turbo remondi eest küsitakse
seal 2500- 3000 eeku. Ei teagi, on see kallis või ei ole.
|
|
|
danny16
huviline
Registreerunud 18.03.07
Asukoht: Lõunapool
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.01.10 17:58
|
|
|
Teemas alustatud saaga jätkus ikka edasi. Paar nädalat (peod ja pühad vahepeal, kui auto seisis suurema osa ajast ja sõite vähe) tundus, et on asi
korras, kuni jaanuari keskel hakkas pull vaikselt pihta. Algul lõi ühe korra jälle kirja ette, tule põlema ja jõud kadus ära, siis mida aeg edasi,
seda tihedamaks asi läks. Viisin remonti tagasi. Lõpuks selgus, et kogu selle pulli taga oli katkine solenoidklapi tihend, mis vusistas õhku läbi.
Loomulikult seda silikoontihendit eraldi tellida ei saa, vaid koos kogu plokiga, mis maksis 2900 eeku forsis. Valus, aga mis teha.
|
|
|
simres
huviline
Registreerunud 19.10.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.11.17 15:50
|
|
|
Eelsüüte tuli ei põle
Küsimus eelsüüte tule kohta selline, et mul tuli ei hakka üldse põlema. Olgu siis soe või külm ilm. Võtsin temp. anduri lahti, siis näitas eelsüüdet.
Samuti lasime temp. andurile külma suruõhku, mille tulemusel ka näitas eelsüüdet. Samas peaks ju eelsüüde tööle hakkama 0-5 kraadi juures? Äkki
kellelgi on olnud kogemust sama probleemiga ja oskab juhiseid anda.
Auto audi 80 b4 1.9 tdi
|
|
|
urmaskass
huviline
Registreerunud 30.01.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.11.17 16:23
|
|
|
Enne töötas?
Osta uus andur. Võib olla on ka vale andur, õige andur peab olema sinist värvi, samasugune on ka musta värvi mis seal ei käi.
Minu autol läheb eelsüüde tööle juba ca +5 kraadiga.
|
|
|
simres
huviline
Registreerunud 19.10.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.11.17 16:50
|
|
|
Seda ei tea kas enne töötas, kuna pole auto nii kaua käes olnud. Anduri vahetasin ja peaks olema ikkagi õige andur(töökojas vaadati üle) Aga mis see
musta värvi andur endast kujutab?
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 22.11.17 21:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: simres
Seda ei tea kas enne töötas, kuna pole auto nii kaua käes olnud. Anduri vahetasin ja peaks olema ikkagi õige andur(töökojas vaadati üle) Aga mis see
musta värvi andur endast kujutab? |
Võta VIN koodi järgi õige andur lihtsalt.
|
|
|
|
simres
huviline
Registreerunud 19.10.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.11.17 21:04
|
|
|
Täna proovisin uuesti nii, et võtsin temp. anduri juhtme tagant ja nüüd ei hakanud ka nii eelsüüte tuli põlema. Igaks juhuks kontrollisin
pirni(terve). Relee on terve. Siinkohal ei oska ma enam ise midagi teha.
|
|
|