edik32
huviline
Registreerunud 20.08.06
Kasutaja on eemal
|
|
AUDI A6 TD QUATTRO 2003 a.
Kuna teema, kus palusin argumente audi poolt ja mb vastu või vastupidi, pandi salapärasel moel lukku, siis küsiks teisiti.
kui keegi siin on sõitnud audi´ga millel on peal 2,5 TD, siis paluksin teie iseloomutust mootorile ja autole üldse, ehk et praktilisest kasutamisest,
niisama juttu neist mootoritest jms võingi lugema jääda. mis oleks audi eelised mb ees?
aitähh veel kord
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
|
kasuta otsingut
eeliseid MB ees siit foorumist sa ei leia
|
|
|
|
spcvnd
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: edik32
mis oleks audi eelised mb ees? |
peeglid jäävad alles(w211'l ca 3,5k/tk lähevad päris tihti!), audil kannatab stange sees olevad võred kruvidega kinni lasta, 4vedu, odavamad jupid...
need tulid kohe meelde.
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
|
BMW ei ole silma jäänud?
bmw 3.0 l TD 135kw mootorit kiidavad targemad ja kütet võtab vähe ca 5,5l/100km maanteel
pole küll ise Audi 2.5tdi mootoriga sõitnud aga neid autosid mida kõrvalt kuulnud olen siis see mootor töötab kõva häälega ja see veidi nagu riivab
kõrva, ntx 2,4D sellist asja pole aga noh see on ka kordades uimasem 
|
|
|
shakel
huviline
Registreerunud 24.11.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 2003
|
|
Kirjutasin siia natuke...
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=28977&page=2
Siin foorumis on väga mitmes teemas öeldud, et väga halb mootor, kallis pidada jne.
Rihma vahetus (kogu komplekt + töö) Tauf-Autos ~8k. Eelsüüteküünal: 350.- (x6 = 2100.-). Eelsüüteküünlad käivad tegelikult rihmavahetusega vist
samasse välpa (120 000km). Minu auto toodi Itaaliast ja ilmselt sooja kliima tõttu olid eelsüüteküünlad vahetamata. Enne talve peaks ära vahetama. Õli
mahub sellese mootorisse sisse 5.7L. (Täissünti sisse pannes >1k eek üks õlivahetus). Õhufilter Taufis 245.- eek, küttefilter 530.-.
Müra kohta veel, et WV grupi diislid teevadki üsna kõva detsibelliga müra (uued muidugi on vaiksemad). Salong tegelikult on üsna vaikne, omale lasin
just panna armatuuri alla ja ustesse pigimatid.
Seda 2.5TDi-d muide pandi vanasti A8-tele peale. A6 on ~200kg kergem. Aga mis seal ikka, enne ostmist proovi sõita ja uuri konkreetse auto ajalugu.
Võibolla on siin veel 2.5tdi omanikke, kes ehk diibimalt oskavad rääkida. Minul on see esimene auto üleüldse. 
|
|
|
spcvnd
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: shakel
Seda 2.5TDi-d muide pandi vanasti A8-tele peale. A6 on ~200kg kergem. |
mida mida, a6q avant ja a8 kaalu vahe on 75kg!
|
|
|
shakel
huviline
Registreerunud 24.11.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 2003
|
|
Sai liialt üldistatud jah. Vabandust. Raskeim A8 hetkel, mis silma jäi oli 1960 kg. A8 2.5tdi sedaani kaalu kohta uurisin hetkel ja eri kohtades on
erinevad andmed, 1735 kg kuni 1780 kg. A6 2.5 kaal on passis 1735 kg. Sorry veelkord.
|
|
|
spcvnd
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: shakel
Sai liialt üldistatud jah. Vabandust. Raskeim A8 hetkel, mis silma jäi oli 1960 kg. A8 2.5tdi sedaani kaalu kohta uurisin hetkel ja eri kohtades on
erinevad andmed, 1735 kg kuni 1780 kg. A6 2.5 kaal on passis 1735 kg. Sorry veelkord. | pole hullu, 1 sõber pakkus, et vahe on ca
500kg . aga a8q 4,2 on 1825kg ja a6q 1750kg, passist vaatasin. 
|
|
|
edik32
huviline
Registreerunud 20.08.06
Kasutaja on eemal
|
|
Ja nüüd küsin otse, miks Audi, mitte MB? Ootaks vastuseid.
NB! Sama küsisin MB foorumist.
Terv,
|
|
|
edik32
huviline
Registreerunud 20.08.06
Kasutaja on eemal
|
|
Ahjaa. MB oleks siis E 270CDI 2003 a (uuem kurvik)
|
|
|
shakel
huviline
Registreerunud 24.11.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 2003
|
|
Diiselmersude müra kostab rohkem salongi sisse kui A6-l.
|
|
|
sada1000
huviline
Registreerunud 06.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Selles teemas on võlusõnaks "quattro" pole vaja pikalt mõeldagi
|
|
|
|
edik32
huviline
Registreerunud 20.08.06
Kasutaja on eemal
|
|
seoses quattroga (nõus - 4vedu on hea) olekski huvitav teada, et kumb võiks parem olla, kas mb 4matic või quattro ja nende sobivus diiselmootoriga.
|
|
|
edik32
huviline
Registreerunud 20.08.06
Kasutaja on eemal
|
|
teistes kanalitest saadud info põhjal soovitatakse ikka audit, et ntx sisu olla kvaliteetsem ja auto ise innovatiivsem, ehk et rohkem kõikvõimalikke
uusi lahendusi jne....audi ju odavam ka oma 100 k võrra lausa
|
|
|
janar
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
|
natuke OT, aga kas sa tõesti lootsid, et keegi siin foorumis hakkab MB kiitma ?
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
|
Irwwwwww, uuem kurvik@E270. Ühed taksod kõik minu jaoks.
Tee omale selgeks, kas tahad sõita autoga või taksoga. Täpselt nii lihtne see ongi.
Ca 80% Eestis müügiks pakutavatest autodest, mille hind jääb normaalsuse piiridesse seda eelnevalt ka teinud on.
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
edik32
huviline
Registreerunud 20.08.06
Kasutaja on eemal
|
|
ei ma ei lootnud et keegi hakkaks mb-d kiitma, lootsin et audimehed pole ka niuksed, kes enda audist kaugemale ei näe, või vähemasti tooks 1-e põhjuse
, mis audi on parem, kui mb.
olgu , saingi 1 , kuid ka see ei vastanud tõele, sest audi pole kaugeltki vaiksem, kui mb. kahju mehed, kahju!
aga pange endale need suured kleepsud auto külje peale, siis on parem, kui mb.
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: edik32
ei ma ei lootnud et keegi hakkaks mb-d kiitma, lootsin et audimehed pole ka niuksed, kes enda audist kaugemale ei näe, või vähemasti tooks 1-e põhjuse
, mis audi on parem, kui mb.
olgu , saingi 1 , kuid ka see ei vastanud tõele, sest audi pole kaugeltki vaiksem, kui mb. kahju mehed, kahju!
aga pange endale need suured kleepsud auto külje peale, siis on parem, kui mb. |
Head taksoga sõitmist.
Muide, nii visat venda kui Sina pole siia päris pikka aega sattunud.
5x päevas teed teema, 5x kustutatakse ära... et arusaamisega on ilmselt mingeid probleeme???
Edit: Ma ei näe kellegi postis otseselt, et Audi on ainus auto maailmas. Ei, on ka teisi, aga E klass nende hulka kohe päris kindlasti ei kuulu.
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
edik32
huviline
Registreerunud 20.08.06
Kasutaja on eemal
|
|
ja küllap sõidetakse nendega taksot just vastupidavuse pärast.
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
|
Ole hea mees ja vanditse kuskil mujal edasi.
Imo peaks panema piiri, et kui ntx oled alla 1a olnud foorumis regatud, ei saa üle 1 posti päevas kirjutada?
11,823@191,5km/h
|
|
|
|