Lehekülgi: 1 2 |
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 16.08.06 19:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: arsi
kui kõik juba targutavad siis ma võtaks ka sõna .....Arvan ,et Riio jutt on jama ....auto hinna ja seisukorra vahel pole nii suurt seost kui ta väidab
. Ostsin oma V8 pool aastat tagasi ja maksin selle eest 27000 eeku .....mis remonti puutub siis selle alla olen pannud vähem kui 2000 eeku .....ja kui Riio on remmi investeerinud 40000 eeku siis arvan ,et ta
sai omale ühe päris korraliku saani . Ei ole ju mõtet remmida autot mis on niigi korras |
Üksnes rihma vahetus maksab juba 4000 eeki kanti ja rihma mitte vahetda on väääga riskantne lugu.
Kuna minu omal läks mootoril saale kotti ja seega pidin hankima teise mootori ja usu see pole mitte kerge!!!!!
Mootori küll sain, kuid sellelgi saaled olid kotis nagu hiljem selgus. Nüüd kolmandalt plokilt vända koos saaledega viskan ümber.
Ühesõnaga kokkuhoid, mis seotud mootoriga ei saa hiljem odav olema, kui ise ei suuda veel remontida ja pole kohta kus teha seda, siis ei kujuta ette,
mis võib tulla arve sellisele remondile, kui seda keegi üldse ette võtab. Mootori maha ja peale panek, pole just lõbus töö.
Minul nt. on see V8 mootor juba pähe kulunud, tean igat polti ja mutrit, mis kuhu käidb. 
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.08.06 19:15
|
|
|
Veiks olid üks mu innustajaid sellest siis v armastus minulgi. Sai siin endalgi huvist uuritud mootori peade remondi-hoolduse asju (uued klapi puksid,
roostevabad klapid jn jne Portimine,hoonimine, voolavused) Valem oli hinna jaoks selline 1klapp *1500 krooni seega 32* 1500 = 48 000 pluss veel mõned
asjad ja see, et on V8 ( raske mootor mida vähesed teha tahavad) tuli umbes 60 000 tuh . Kui nüüd asja südamega teha (nii nagu peab) Selle eest saab muidugi juba 2 arsi V8 t Kuid nagu sulgi Veiks ei pruugi ka otsitud (kasut) mootor veel korras olla. eestist V8 kuskilt tükkidena osta on
pea võimatu, lausa haruldus.
Lisan: V8-ga ülevaatus on päris raske läbida ka mul oli probleeme, ennem auto kallal nokitsemata käisin ülevaatusel ja oli 2 viga . Halvad käsipiduri trossid (natuke kehva võitu olid kinni väheke) ja halvasti
reguleeritud udutuled. Üle jäänud olid head näitajad. Vot sellise "saani" ostsin Vestalt . ´Küsisin üv meestelt ka infot siis selgus, et uute karmimate reeglitega on raske suure kubatuuriga (vana) masinat
nii korda teha, et läbida üv. Eks ka ssi mehed teavad kes 4.2 sõidavad, et elu selle koha pealt on karm.
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 16.08.06 19:36
|
|
|
6 kuud 2000.- EEK ???
Teate, Valgas ja Valgamaal võib ju elu jm. veidi odavam olla, kuid mitte 3x.
Vean kasti Originaali peale kihla, et see 6 kuud mööda Lõuna Eesti teid ringi vuranud V8 Tallinnas ametlikult TÜV-d ei läbi.
Ja minu mäletamist mööda oli teemaks, kas osta V8 või 20V...
Geo, tee omale teene, ja ära osta Leedus sõitnud V8-t. Sealsed teed on tegelikult veelgi hullemad, kui meie omad, ning Leedukad sõidavadki kohati
`vanaema moos` mootoris ringi - see on ju odav 
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
Geo
huviline
Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4xQ
|
postitati 17.08.06 04:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kiireaudi
6 kuud 2000.- EEK ???
Teate, Valgas ja Valgamaal võib ju elu jm. veidi odavam olla, kuid mitte 3x.
Vean kasti Originaali peale kihla, et see 6 kuud mööda Lõuna Eesti teid ringi vuranud V8 Tallinnas ametlikult TÜV-d ei läbi.
Ja minu mäletamist mööda oli teemaks, kas osta V8 või 20V...
Geo, tee omale teene, ja ära osta Leedus sõitnud V8-t. Sealsed teed on tegelikult veelgi hullemad, kui meie omad, ning Leedukad sõidavadki kohati
`vanaema moos` mootoris ringi - see on ju odav |
nyyd ma ie teagi mida teha. Parem oleks siis ikkagi 20v stock mootoriga.
Sellist on vist raske leida.
|
|
|
Ivo
klubiliige
Registreerunud 08.01.05
Asukoht: Pärnu, Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: audi 200
|
postitati 17.08.06 05:01
|
|
|
vali 200 20v:
|
|
|
Geo
huviline
Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4xQ
|
postitati 17.08.06 06:40
|
|
|
h22letame siis 
yks h22l - 20V!
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.08.06 18:58
|
|
|
Kogu raha juurde ja osta V8 ... Kui tahad rahuliku elu ja kapoti all ei pea kogu aeg jälgima. Minu valik Ja kindlasti vaata saksast umbes 3500-4000 euri klassis. Heas korras
Kui tahad aga paugutada siis 20V...isegi selle mõnusid nautinud mõned korrad. Eints tegi proovi sõitu mulle psahh psahh saatel ...minek oli nagu ikka kuid efekt oli lahe
Mull meeldivad väga mõlemad kuid 20v kaldun arvama, et teed ka oma käed õliseks. Edu anna teada kumma siis soetasid endale kunagi
|
|
|
Ivo
klubiliige
Registreerunud 08.01.05
Asukoht: Pärnu, Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: audi 200
|
postitati 18.08.06 06:00
|
|
|
vaidlen vastu .kui mina ostsin omale 20v ei olnud vaja kapoti all vahtida ja käsi õliseks teha.muidugi praegu vaatan mis elu seal käib (sest on nats
muutusi motol).ning hooldust tahavad mõlemad nii 20v kui v8
|
|
|
Geo
huviline
Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4xQ
|
postitati 20.08.06 19:50
|
|
|
valik tehtud
S4 ostan tuttava käest mootoriks 20V AAN.
teema kinni!
Tänud kõikidele!
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 21.08.06 05:02
|
|
|
Noh, palju õnne siis.
Arvasin, et taas on üks inimene, kes oskab hinnata 20v/V8 stiili, aga võta näpust. Jutt oli ilus, a teostus nagu ikka.
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.08.06 07:34
|
|
|
Õnne ka minu poolt...valiku puhul.
Kahju ainult, et masinaks polnud klassika ehk 200 20v või V8. Aga eks omanik ise teab mida soovis ja mis meeldis
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 28.08.06 08:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Geo
valik tehtud
S4 ostan tuttava käest mootoriks 20V AAN.
teema kinni!
Tänud kõikidele! |
Aga ei olnd ikka päris hea valik?
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.08.06 18:17
|
|
|
veider. Vaevalt, et ümber mõtles. Pigem asi autos ikke. Kui auto korras ja ei meeldi siis minu silmis S6 2,2 t aktsia taas langes See rohkem nali. Kuid huvitaks, et mis juhtus.
|
|
|
Geo
huviline
Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4xQ
|
postitati 29.08.06 09:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: Geo
valik tehtud
S4 ostan tuttava käest mootoriks 20V AAN.
teema kinni!
Tänud kõikidele! |
Aga ei olnd ikka päris hea valik? |
Aga kes ytles et ma ta ostsin ära?   NB!see on mu tuttava auto, mida ma
kasutan   
|
|
|
Geo
huviline
Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4xQ
|
postitati 29.08.06 09:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: riio
veider. Vaevalt, et ümber mõtles. Pigem asi autos ikke. Kui auto korras ja ei meeldi siis minu silmis S6 2,2 t aktsia taas langes See rohkem nali. Kuid huvitaks, et mis juhtus. |
Riio,täpselt, tahan S6! Vaatan Forsini auto yle 
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.08.06 17:58
|
|
|
Infoks: ise ees pool ütlesid, et ostsin tutava s4 ja.
Kuid 200 20 V ja V8 l pole midagi pistmist S6 ga. Erinevad nagu öö ja päev. Nii välimuselt kui olemuselt. Aga kui see on sinu soov siis tuleb seda
austada. Ole siis hea mees on s6 vastu.
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 30.08.06 18:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Geo
Tsitaat: | Algselt postitas: riio
veider. Vaevalt, et ümber mõtles. Pigem asi autos ikke. Kui auto korras ja ei meeldi siis minu silmis S6 2,2 t aktsia taas langes See rohkem nali. Kuid huvitaks, et mis juhtus. |
Riio,täpselt, tahan S6! Vaatan Forsini auto yle |
hind~umbes paigas aga autoga veel mõned sõidud enne kui saad.
enda S 6 loobun ,sest tallina mehed kinkisid poolmuidu mulle ühe s4. seega jälle kolm SSS-i (kõik 2,2 avandid)
lohistasin teise oma S 6 -ga ära, pooldeljed alt ja tühjad välimised otsad asemele ja nööriga järgi tallinn -> pärnu -> Võru
ja üllatuseks bentsu kulus polnud vahet nagu olek sõitnud ainult ühe autoga mõlemad teekonna otsad näitas kompuuter 10,9 l sajale ,tirides hoidsin
pöörded kõik aeg üle 1800 seega kiirus stabiilselt ~75 kuni 100
Veel ei saa autot, eile lubatud aga plaanid muutusid ja lisandus veel 500 km homme jälle ainult roolis ja lisandub veel 500 siis saad.
Tegelt sai regatud haapsalu lennuvälja üritusele mis nüüd jääb vist ära.
|
|
|
vinkel
huviline
Registreerunud 17.09.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: s4 avant, 100:101kw ja 200:134kw
|
postitati 17.09.06 18:20
|
|
|
olen v8 vennaga yhel meelel jutt mis kutt raagib jumala oige omasin 7 kuud v8-t 3.6 aut mnt 9.5 sajale linnas 12.5 votke voi jatke.Mootor kais nagu
elektronkell pane pits peale ja tilkagi ei pudene valja.
Uhe asjaga pole nous olivahetus ei lahe kuidagi 2200 maksma kui just ise siidinapp pole
Filter 305 kr
Taissunt oli statoil lahtine 85 eeku liiter
mootori sisepesu 100
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.09.06 07:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vinkel
Uhe asjaga pole nous olivahetus ei lahe kuidagi 2200 maksma kui just ise siidinapp pole
Filter 305 kr
Taissunt oli statoil lahtine 85 eeku liiter
mootori sisepesu 100 |
Aga vaata mis jama sa kasutad...... Mina kasutan Motuli toodangut mille 5 l. maksab üle 750 -. ja usus mind see on mootorile vähemalt 10 korda parem
kui sinu Statoili moos (kas ka teadsid, et tehas ei soovita täissünti sellele mootorile- kuid halba ta ei pidanud tegema-lihtsalt kulub rohkem) Mina
kasutan ainult Saksa toodangut, kuid sinu puhul vist on palju Itaaliast ja Brasiiliast pärit. Kõik ikkagi juppides kinni, et kui kvaliteetseid varuosi
kasutad, sealt ka hind. Ei ole ma ise mingi siidinäpp. V8 ei saakski olla. Raske on leida kohta kus seda teha tahetakse siis peabki koos Öu Sumpsimees
tegema, seal muideks Einar teab V8 juba väga vanast ajast läbi ja lõhki.
Mis aga vibrasse puutub ja mugavusse siis jah jään V8 truuks selle koha pealt kuigi ise sõidan manuaaliga aga see juba maitse asi .
20v plussiks on see, et saab ka ökot sõita ja mitte pöördeid üle 2500 lasta. V8 aga tahab ökosõidul natuke rohkem juua.
Sa võiksid ka rahvale mainida paljude kroonide eest sul diffri õli vahetus läheb ja palju seal õli sees on? Siis saaks nad teada. Ja kui kulukas on
automaat kast hoolduse poole pealt.
|
|
|
vinkel
huviline
Registreerunud 17.09.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: s4 avant, 100:101kw ja 200:134kw
|
postitati 20.09.06 17:23
|
|
|
ostes oli kast pees venitas taiega ja lulitas lampi nn paastereziimile, sai siis auto tartu yhe asjaliku venna katte viidud ja sisse toppis peaaegu
koik tutikad jupid.Kui kusite kust tean siis sattusin sinna kui kast pooleldi koos oli toppis uued kettad pendiksid jne lobu maksis 8,5 kilo.Onneks
kutt ytles et sellel pillil pole kasti oli vahetades igakord filtrit vahetada sest metallfilter ja pestav
|
|
|
arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
postitati 14.12.13 16:10
|
|
|
Kaevasin surnuaias
Mul on ikka veel V8 ja täitsa sõidab 
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |