Nobody
huviline
Registreerunud 27.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.08.06 14:02
|
|
|
Mida edasi teha 83 aasta audiga
Sõitnud olen temaga aasta aega.
Hiljuti tegin korda esipidurid, uued kettad, simmerid, esisilla puksid, taga uued trumlid laagritega, karpa käis regullis. Lisaks on autole eelmine
omanik pannud ette uued tuled ja mootoris oli kompressioon 14 igas silindris. Läheb hästi käima, laeb akut, käigud töötavad (5ne manual).
Asja miinus on see, et vaja on värvida küljed ja katuseluuk. Käisin tuttavaga rääkimas ning ütles hinnaks 5000. Õpilane nagu ma olen, sõita on vaja
kuid pani kahtlema, kas see auto lasta värvida üle või siis kanda maha ja vaadata midagi muud selle eest? Millised on teiste soovitused sellise masina
kohta, kas on mõtet nii vanale masinale veel värv peale kanda või ei (hetkel tiivad hallid, uksed punased, luuk must, auto ise on beez)
mootorratas 61'st aastast
|
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.08.06 14:12
|
|
|
väga raske küsimus, teised ei oska tegelikult sinu eest vastata, aga minu arvamus on, et kui sa oled juba autot nokitsenud ja ta tehniliselt heasse
korda saanud, siis on mõtet ka kere üle värvida. 5000 krooni kogu auto värvimiseks on tegelikult ülihea hind. Kui leiad selle raha tee ära !
Teine küsimus on see, kas sulle endale meeldib see masin, või meeldiks selle 5000.- krooni + audi müügist saadud rahast midagi uut osta ? Järgmise
autoga võivad olla täpselt samasugused probleemid, vana auto nõuab tahes tahtmata raha, hooldust ja aega.
Seega pead ise välja mõtlema, kas tegelikult oled autost tüdinud või siiski meeldib see auto ja leiad selle raha ja teed ka kere ilusaks (mina valiks
selle tee)
|
|
|
Nobody
huviline
Registreerunud 27.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.08.06 16:32
|
|
|
Uurisin variante, et ehk saab teise samasuguse kuid masina, millel kere korras sama hinnaga või alla, et oleks tõstnud ainult tehnilise poole sinna
ümber. Kuid siiski läks sama masin käiku, neid tunde on päris palju selle masina kallal tegeletud, ise sild vahetatud, terve salong lahti võetud jne
jne.
Lubati nädalalõpuks või järgmise nädala lõpuks asi valmis teha. Vaatame, mis tulemus on.
mootorratas 61'st aastast
|
|
|
|
Loosedahood
huviline
Registreerunud 03.01.06
Asukoht: Kose
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi, Saab 9-3
|
postitati 09.08.06 20:27
|
|
|
no kuna sa oled juba nii palju vaeva näinud, siis pole mõtet seda maha müüa. Sa ei saaks selle auto eest elusees seda hinda mille eest sa oled vaeva
näinud. Mõtekam oleks see üle värvida ja korras hoida
ELADA TULEB NII, ET KUI SA SURED SIIS HAKKAB SINU SÕPRADEL IGAV!!!
|
|
|
|
jyrx123
huviline
Registreerunud 12.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi100 2.6aut.
|
postitati 09.08.06 21:02
|
|
|
Point on selles et kui kasutatud auto asemele soetad siis mingi aja möödudes avastad kindlasti asju mis tahavad vahetamist jne. Kui sul see auto
tehniliselt korras ja niisama vaja liikuda siis 5000kr värvimisele kulutada pole just eriline summa.B3 on iseenesest suht töökindel ja odav üleval
pidada
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 09.08.06 21:16
|
|
|
Kas on vaja värvida küljed või äkki ainult alumine ring? Spray pudelites leiab harva õige tooni, aga selle võib lasta ka valmis segada spets
värvipoodides. Sama tooniga tehes kulub ka värvi suht vähe, hind jääb igal juhul alla 1000kr (B2 külgedele ei kulu palju värvi). Lisaks kõigele
õpiksid ka ise värvimistööd, järgmise teeksid juba palju paremini ja ülejärgmise nii hästi, et teised enam aru ei saagi et omatehtud. Asi ei jää
uuevääriline, st nagu töökodades tehtud, kuid uus pole ju ka auto. Kui eesmärgiks pole just näituseauto, soovitaksin just praegu niimoodi odavate
vahenditega kätt harjutada, need oskused ei jookse hiljem mööda külge maha
EDIT: Spray värvide all pean silmas valmissegatud värve, mis pannakse survestatud pudelitesse, kus saab kasutada ka veidi suuremaid pihusteid. Need
poes müüdavad tavalised sprayvärvid kõlbavad tõesti vaid värviparanduste tegemiseks, mitte auto värvimiseks. 5K on nagunii hea hind
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 09.08.06 21:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: krss
Kas on vaja värvida küljed või äkki ainult alumine ring? Spray pudelites leiab harva õige tooni, aga selle võib lasta ka valmis segada spets
värvipoodides. Sama tooniga tehes kulub ka värvi suht vähe, hind jääb igal juhul alla 1000kr (B2 külgedele ei kulu palju värvi). Lisaks kõigele
õpiksid ka ise värvimistööd, järgmise teeksid juba palju paremini ja ülejärgmise nii hästi, et teised enam aru ei saagi et omatehtud. Asi ei jää
uuevääriline, st nagu töökodades tehtud, kuid uus pole ju ka auto. Kui eesmärgiks pole just näituseauto, soovitaksin just praegu niimoodi odavate
vahenditega kätt harjutada, need oskused ei jookse hiljem mööda külge maha |
Seda küll, aga mina arvan, et KUI juba teha, siis korralikult. Sest auto värvimine ei tähenda ainult uue värvi peale kandmist, vaid eeltöö peab olema
selline et see värv püsiks kaa, mitte ei vajaks igal nädalalõpul väheke spreiparandusi enne väljasõitu.
Ja siiski ma ei soovita mingeid spray-asjasid. Sprayga saab labidat värvida, mitte autot. Pigem pane see 5kilo värvile ja see on sul isegi odavalt
saadud.
PEACE & edu.
|
|
|
Nobody
huviline
Registreerunud 27.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.08.06 22:56
|
|
|
Hetkel olukord niikaugel, et andsin auto tegemisse (sõbra sõber või kuidas need asjad käivad) Enam pole taganemisteed, auto on ettevalmistamisel ja
edasi värvimisse. Pool raha ära antud. Sellega olen juba täitsa päri, et uus auto tähendaks taas tundmatut ala, kus tekib palju avastusi, kui sellel
masinal juba enamus asju oma käega lahti võetud, kokku pandud ning doonormasinalt hulgaliselt õpitud.
Jääb siis loota, et masin siis edukalt üliõpilase põlve teeniks ja ei peaks hommikuti bussipeatuses ootama. Sellega olen loomulikult arvestanud, et
selline masin vajab aegajalt kulutusi hooldusele ja remondile, kuid tühja auku pole plaanis täita.
mootorratas 61'st aastast
|
|
|
|
undu
huviline
Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Outback´13, Gaz 2410
|
postitati 10.08.06 05:14
|
|
|
Tubli nobody. Valisid õige tee.
Ise sõitsin terve üliõpilaspõlve 83 aasta passatiga, mida hooldasin nagu oskasin ja rahakott lubas. Seega tean suht täpselt, milles kahtled ja mis
mõtted aegajalt pähe ronivad.
Küll aga võin kinnitada, et selle aja autod on suht lollikindlad ja kui juba ühe sellise oled endale ilusti käima saanud, siis anna tuld, sest niipea
see auto sind alt ei vea.
Mina enda passati müüsin 1000.- (passati turuhind selline oligi ) eest
veel tuttavale edasi, kes nüüd üle aasta on sellega sõitnud sinna sentigi investeerimata ja ennäe imet, auto liigub endiselt reipalt, käivitub igast
asendist kuid näeb tänu laisale uuele peremehele nukker välja.
Ja pean ausalt tunnistama, et tagant järgi kahetsen tugevalt oma müügitehingut, sest andsin käest mõnusa auto mõttetu raha eest. Peale kooli lõppu
hankisin uuema auto, küll aga oleks sellega endiselt vahel tore kruisida.
|
|
|
Nobody
huviline
Registreerunud 27.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.08.06 11:07
|
|
|
Audi on nüüdsest maalrijuurest tagasi, vaid nädalapärast vaja uuesti minna, kus ta teeb veel mõned detailide siseküljed ja poleerimistööd ära. Tulemus
tuli isegi veidi kenam kui alguses oskasin oodata, vaid vasaku ukse alumine väike nurk on pisut häiriv (rooste tegi pisikese augu sisse kunagi, aga ei
ole väga silmatorkav) Kindlustus taas tehtud ja sõidetud, veidi tahaks nipet näpet teha veel mõne rooliotsa või amordipatjadega, kuid üldiselt olen
rahul.
mootorratas 61'st aastast
|
|
|
|
tonu
huviline
Registreerunud 19.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85 quattro coupe; audi 80 typ 85
|
postitati 23.08.06 05:36
|
|
|
... näitad äkki mõne asjakohase pildi ka juurde
|
|
|
Nobody
huviline
Registreerunud 27.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.08.06 07:44
|
|
|
Kui tütarlapse käest kaamera saan lähipäevadel laenatud, annan sellest teada. Hetkel on arvuti täis pilte, milline oli see masin ennem, kuid need ei
paku vist niipalju huvi. Esimesel võimalusel
mootorratas 61'st aastast
|
|
|
|
Riimak
huviline
Registreerunud 28.07.06
Asukoht: Tallinn / Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Gooooooolf / Riisirakett
|
postitati 23.08.06 09:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Nobody
Hetkel on arvuti täis pilte, milline oli see masin ennem, kuid need ei paku vist niipalju huvi. |
eh, samas, mind huvitaks küll, milline see auto oli ja milliseks ta sai
|
|
|
KMA4
huviline
Registreerunud 28.03.09
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.12.09 12:56
|
|
|
Värvikoodi kleebise leiad pagassist, mati alt või varuratta juurest.
Spreiga pole küll mõtet mäkerdama hakata, sellise värvi kvaliteet jätab soovida.
|
|
|
|