Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Millist Audit soovitate... (80 000-100 000 EEK) (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 4912)
hamlet
huviline



Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 30.07.06 12:26 Tsiteeri
Millist Audit soovitate... (80 000-100 000 EEK)



...eeldusel et kasutaksin autot umbes aasta ja siis uuesti müüki.hinnaks pakun 80-100000kr.küsimus selles, et milline mudel on kõige nõutum turul ja samas ka kvaliteedi/hinna /mugavuse suhe parim?

...eks ma vali siis A4 Avandi vahel või A6 Avandi vahel....või siis jääb mõni teine automark silma.Avanti eelistan igaljuhul...siiber sellest A3st aga...see mikromootori jutt on küll jama-pigem on mõnel A6 mikromootor peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lunatic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 allroad ja Volvo C70

postitati 30.07.06 15:35 Tsiteeri


Noh, mõneski suhtes on see teema üsna haige:)
Sul on ju suur vahe, kas kasutada aasta aega mingit mikromootoriga A3'e või A8 4,2quattrot. Isegi A4 ja A6 erinevus on üsna suur. Ja kõiki neid leiab selle raha eest.
Et natukene aga teemas püsida, soovitaksin ~96-97 aasta diisel A4 avant osta. Need on üsna kõvad müügihitid, eriti veel, kuna kütuse hind tõuseb pidevalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hamlet
huviline



Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 30.07.06 20:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lunatic
Noh, mõneski suhtes on see teema üsna haige:)
Sul on ju suur vahe, kas kasutada aasta aega mingit mikromootoriga A3'e või A8 4,2quattrot. Isegi A4 ja A6 erinevus on üsna suur. Ja kõiki neid leiab selle raha eest.
Et natukene aga teemas püsida, soovitaksin ~96-97 aasta diisel A4 avant osta. Need on üsna kõvad müügihitid, eriti veel, kuna kütuse hind tõuseb pidevalt.



ise olen mõelnud midagi sellist, kuigi läheb veidi hinnavahemikust välja.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/028/auto_php-id=212028-www_auto24_ee.html


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 30.07.06 21:05 Tsiteeri


see on juba auto:P:P:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 30.07.06 21:33 Tsiteeri


Nja, valge värv, mis enamus inimestele ei meeldi ja 2,4 V6 mootor. Kiirendus ja bena kulu ei lähe kohe üldse kokku. Ning kõige tipuks on veel esivedune.

Kiire vaatluse tulemusel auto24-st alla 130000 krooni maksvat 2,4 A6-te ei leidnud. Siis on suur tõenäosus et aasta pärast saad sama raha tagasi. Aga miks tal hind praegu turu hinnast nii palju odavam?

Ei usu et see mingi eriline müügi hit aasta pärast on, aga mine sa tea. Kuna neid on praegu auto24-s 15 tükki müüa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
priitps
huviline



Registreerunud 25.05.06
Kasutaja on eemal


postitati 01.08.06 09:33 Tsiteeri


Ise olen sama jama ees.
Autot oleks üsna kiiresti vaja, aga kindel see, et aasta pärast oleks vaja maha müüa.
Kindlasti mitte universaal, võiks olla mistahes diisel mootoriga või siis 1.8T, pole oluline kas automaat, manuaal või quattro. Lisad pole olulised.
Hind võiks olla max 150000.
Mida soovitate? Huvitab just eelkõige mudel, millest saab kiiresti lahti vajadusel, mitte selline mida tuleb mitu kuud müüa soodsa hinnaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 01.08.06 11:31 Tsiteeri


Arvan ka, et kõige kindlam on osta mingi a4 1,9Tdi. Muidugi on juba praegu neid suht vähe müüa.

Aasta aega autot pidades hävid aga kõige rahaliselt kõige rohkem. Sest siis saad just masinale ilusti ringi peale ja müüd maha. Milleks? Kui aga on plaan sõita terve aasta ja niisama gaasi vajutada ja tankida, siis ei taha ka keegi seda turbodiisli logu aasta pärast keegi. Tegu on ikkagi vanade autodega.

Milleks osta üldse auto 1 aastaks? Äkki tuleb rendiautodega odavam sõita.

Mina pole oma autosid kunagi üle 3-4 nädala müünud, muidugi ei ole olnud tegu kallite autodega. See et Hamlet oma A3 juba päris kaua müüb tähendab seda, et hind on kallis või on miskit autol viga. Või ei ole tõesti A3-del erilist turgu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lunatic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 allroad ja Volvo C70

postitati 01.08.06 11:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lukas
Milleks osta üldse auto 1 aastaks? Äkki tuleb rendiautodega odavam sõita.

Rendiauto tuleb igakell kallim. Ilmselt üks põhjusi on see, et riskigrupp korrutatakse kahjudeta aasta puhul 0,8'ga läbi.
Endalgi oli alguses riskigrupi alla saamiseks aasta aega 44kw sigull, siis veidi üle aasta B4 sedaan, nüüd üldse kaks autot korraga ja riskigrupid sassis:P (erinevad)
See on tõsi, et aastaga saab juba kõik head ja vead teada ning enamik asju ka korda, hävimine on ikka üsna korralik. Kuid paljud suudavad aasta jooksul ka lisaraha koguda ning plaanivad just selle pärast midagi uuemat/paremat/ägedamat osta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
priitps
huviline



Registreerunud 25.05.06
Kasutaja on eemal


postitati 01.08.06 12:54 Tsiteeri


ei ole nõus sellega, et 1a pole mõtet autot pidada, minuarust just ongi. Rohkem hoiad kallist autot(100000+) siis seda rohkem just hävid. Kui ma ostan auto siis ikka korras masina, mitte sellise kuhu pean aasta jooksul 25 000 sisse laduma. Kuna ise ka rahulik siis remondile tavaliselt aastas ca 1000 krooni läinud. Loeb just see palju turuhind kukub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 01.08.06 13:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: priitps
ei ole nõus sellega, et 1a pole mõtet autot pidada, minuarust just ongi. Rohkem hoiad kallist autot(100000+) siis seda rohkem just hävid. Kui ma ostan auto siis ikka korras masina, mitte sellise kuhu pean aasta jooksul 25 000 sisse laduma. Kuna ise ka rahulik siis remondile tavaliselt aastas ca 1000 krooni läinud. Loeb just see palju turuhind kukub.


vaatasin, et soovid osta S4 2,7 BiT, mis sa näiteks ise arvad palju sa sinna 1 aastaga raha sisse paned? Või sa ei kavatse hakata ei õli, jahutusvedelikku, termostaati, hammasrihma, rullikuid jne vahetama? Äkki mõni puks ka veel ja ongi pea +10K? Või usud ilusat hooldusraamatut kus läbisõiduks 65000? Kui 1 aasta pärast ära müüd, siis palju sa hävid?

Ma ausalt ei kujuta ette mis masinaga sa siiani sõitnud oled et 1000 eeku aastas hooldusele kulutatud. Sellise hoolduse summaga on isegi näiteks vana b3 hooldamine keeruline. Kui ostad auto muidugi niisama vaatamiseks siis on teine lugu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
priitps
huviline



Registreerunud 25.05.06
Kasutaja on eemal


postitati 01.08.06 13:35 Tsiteeri


S4 poleks mulle tulnud. Vahendasin ostu.

Tuleb osata osta autot ja saab väga väikeste kulutustega!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 01.08.06 13:46 Tsiteeri


Tegelikult on see mõttetu teema, kujutage nüüd ette kui iga AC kasutaja teeks teema, millist autot oleks tal kõige targem/kasulikum osta.
Iga inimene peaks siiski ise otsustama, milline auto talle kõige parem oleks - mis mootoriga, mis veoskeemiga, mis keretüübiga jne jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kaaku
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 01.08.06 14:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Simps
Tegelikult on see mõttetu teema, kujutage nüüd ette kui iga AC kasutaja teeks teema, millist autot oleks tal kõige targem/kasulikum osta.
Iga inimene peaks siiski ise otsustama, milline auto talle kõige parem oleks - mis mootoriga, mis veoskeemiga, mis keretüübiga jne jne.


Ja sinu postitused on muidugi hästi sisulised ja asjakohased kogu aeg.

Loe uuesti esimest posti ja saad aru, et tegemist on konkreetse situatsiooniga.
Ainukeseks miinuseks on see, mille lunatic juba alguses välja tõi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 01.08.06 15:18 Tsiteeri


Millest lihtsam lahti on saada on ilmselt aasta pärast tõesti b5 kere 1,9tdi ja c4/c5 kere 1,9 ja 2,5tdi. V8'ga masina ostab sinult aasta pärast ära ainult asjaarmastaja/gurmaan (leida sellist vist raske kui tahad HEAD HINDA saada). Üldiselt on suht magus asi momendil ka a4 kerel mingi mõnus bensu ökomotoga isend ~1,8 tavahingav 92kw, millel lisasid on heldemalt ja universaalkere. Kui aga selle aasta jooksul peaks vahet pole mis isend katastroofiliselt ära lagunema, siis selle eest pole sa muud moodi kaitstud kui ostad kasvõi nõks kallimalt vähegi kindlama taustaga Eestis juba liigelnud isendi (mõni klubikaaslane müüb oma kasutuses olevat isendit - võimalus ehk natu rohkem teada juba tehtud/vahetatud vidinatest) :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jass
huviline



Registreerunud 24.02.05
Asukoht: Tallinn-Tartu-Elva
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 1,8TQ & A6 2,8 & BMW 525

postitati 01.08.06 16:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Üldiselt on suht magus asi momendil ka a4 kerel mingi mõnus bensu ökomotoga isend ~1,8 tavahingav 92kw, millel lisasid on heldemalt ja universaalkere.


OT, aga 1,8 turbo on muide ökonoomsem, kui 1,8 ilma turbota. Minek on turbol aga oluliselt parem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 01.08.06 19:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jass
Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Üldiselt on suht magus asi momendil ka a4 kerel mingi mõnus bensu ökomotoga isend ~1,8 tavahingav 92kw, millel lisasid on heldemalt ja universaalkere.


OT, aga 1,8 turbo on muide ökonoomsem, kui 1,8 ilma turbota. Minek on turbol aga oluliselt parem.


Sellel on ka rohkem lilleks lasta. Ja ega turul see 1,8T eriline pluss paraku pole jälle vajab rohkem fänni ostma :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 01.08.06 22:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kaaku
Tsitaat:
Algselt postitas: Simps
Tegelikult on see mõttetu teema, kujutage nüüd ette kui iga AC kasutaja teeks teema, millist autot oleks tal kõige targem/kasulikum osta.
Iga inimene peaks siiski ise otsustama, milline auto talle kõige parem oleks - mis mootoriga, mis veoskeemiga, mis keretüübiga jne jne.


Ja sinu postitused on muidugi hästi sisulised ja asjakohased kogu aeg.

Loe uuesti esimest posti ja saad aru, et tegemist on konkreetse situatsiooniga.
Ainukeseks miinuseks on see, mille lunatic juba alguses välja tõi.



Olen üritanud nii sisukaid ja asjakohaseid postitusi teha, kui võimalik, aga nii sisukaid ja asjakohasi postitusi nagu teed sina, pole ma nagunii kunagi võimeline arvatavasti tegema.


Esimest postitust juba enne lugedes tekib küsimus, et kas teised saavad otsustada milline mudel on mugavuses selle raha eest parim ? Seda peaks siiski auto ostja ise otsustama, sest äkki on inimene kes soovitab mugavuse poolest A4-ja, sõitnud ise 10 eelnevat aastat ainult näiteks 06-ga ja nüüd ostnud A4-ja, seljuhul tundub see muidugi mugavaim auto maailmas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dust Rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 19.06.04
Asukoht: Tallinna lähiümbrus
Kasutaja on eemal

Auto: avataris on mälestus!!!!

postitati 02.08.06 01:05 Tsiteeri


Noh rebib jälle lahmimiseks, MIS?

Teemasse: ilmselt miski diisel peaks ta olema kui nõutud mudel, mis kere see oleneb ikka sellest mida sa aasta aega selle autoga teha tahad? Pakun et A6 mahub 5 inimest paremini kui A4-ja. Avanti rohkem kaupa kui sedaani.

Üldiselt on ikka nii, et tee selgeks omale mida sa selle autoga teha tahad ja siis osta midagi ära või küsi arvamust konkreetsema auto kohta, kuna nii on raske mingit nõu anda.


Autod mille hind kindlasti AUDI-l üles lähevad on S2 ja Sport Quattro.:P:P. Aga need sul vaevalt plaanis olid:cool:


Satan will claim my soul.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hamlet
huviline



Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 23.09.06 16:35 Tsiteeri
..millist audit



Tänan vastuste eest!
Kuigi siin tuliselt vaieldi teema üle...sain ikkagi küllaltki hea ülevaate ja lihtsam otsustada edaspidi.
A3 mul ikkagi esimene Audi...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 28.09.06 11:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
. V8'ga masina ostab sinult aasta pärast ära ainult asjaarmastaja/gurmaan (leida sellist vist raske kui tahad HEAD HINDA tehtud...

Selles osas 100% kindel kohe. Kui mina loeks kokku oma raha mida olen V8 alla matnud, siis saaksin alaa auto24 endale koguni 2 V8 juurde. Kuid samas on ta ka auto mis mulle meele järgi on. Kahjuks/õnneks kuulun mina nende V8 gurmaanide hulka. Kuigi vahepeal pidasin mõtet maha müüa kuna väljamaalt teine kurmaan tahab osta hea hinnaga siiski otsustasin alles jätta, sest pole minu jaoks midagi paremat asendamaks v8:D Kui siis Must a8 oma 4.2 l 10 aasta pärast....sest on ka tema minu jaoks klassika:D Ja kuigi mu auto väärtus on suhteliselt hea siis eestis mul pole mõtet ala 30 kilo-40 müüma seda hakkata....Kuigi saksas maksab V8 manuaal 5,5 kilo euri-korralikud 6,8 k euri- ja sedagi kui neid ültse müüakse. Selles suhtes tõuseb ka osades maades summa V8 eest...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Reimers
huviline

Avatar


Registreerunud 17.05.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 11.10.06 09:04 Tsiteeri


pakun et selle 100K eest saab siiski ainult hea Audi A4 kuna C4 on ütleme juba vananenud veic ja C5 on siiski 130K kanti siis mina arvatavasti valiks võimalikult hea Audi A4 arvatavasti siis 1.8T või 2.8 isendi ! Kuna arvan et 97a C4 ehk siis viimast selle kerega pole ka mõtet väga osta kuna aasta pärast on kindlasti C4 hind langenud ja C5 hind kukkunud alla 100K !

see et sa pingutad omale C5 odavalt ei tasu ka ära kuna need on paraku räiped ja peaksid arvestama ikka 130K+ hinnaga nende puhul


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 79.3% - SQL: 20.7%]