Jürarrak
klubiliige ac aasta auto 2008 võitja
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Some quattro GmbH Cars
|
postitati 26.07.06 08:13
|
|
|
2,2 20VT AAN segu lahja gaasi andes
Probleem siis nimelt järgmine:
Kui vajutada järsult gaasipedaal põhja siis segukell näitab, et segu on täiesti vaene. Ja välja hakkab ta sellest vasest alast kella järgi välja
tulema ja rikkaks minema alates 4000 rpm ja edasi.
Olen roovinud 2 korda vahetada lambda andurit ja ka teist aju olen proovinud, kuid mitte midagi ei muutu. Segu endiselt vaene.
Samuti annab see tunda minekus, kui segu rikkaks läheb, on tunda kuidas jõudu juurde tuleb.
Oskab keegi pakkuda, milles võiks veel asi olla?
Parem must minevik kui lilla tulevik
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.07.06 08:17
|
|
|
õhulugejat ka lihtne proovida, katseta see ka igaksjuhuks ära.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 26.07.06 08:20
|
|
|
Saaks kuidagi veakoode antud masinal lugeda, tuleks ehk selgust anomaaliale..
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.07.06 08:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Saaks kuidagi veakoode antud masinal lugeda, tuleks ehk selgust anomaaliale.. |
aga ei saa siis või? kui ei, siis miks?
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 26.07.06 08:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarts
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Saaks kuidagi veakoode antud masinal lugeda, tuleks ehk selgust anomaaliale.. |
aga ei saa siis või? kui ei, siis miks? |
Urri keresse on tõstetud AAN, nüüd oleks vaja teada ajupinne, kust tulevad diagnosti otsad ning nende seletust/tähistust.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
|
arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
postitati 26.07.06 08:37
|
|
|
....kindlalt ei väida ,ag tundub et lamda andur jääb tiba aeglaseks ....kui leiad mõne toonori mille pealt saaks võtta originaal lamda siis
proovi sellega .....tihti on juhtunyud ka nii ,et ümber ehitatud kanalisatsioon hakkab lamda tööle näkku panema ....aga see juba pikem jutt ja
kisub sinna raketiteaduse poole peale . Õhulugejatega on vähe teine lugu ....reeglina ,kui on antsus siis hakkab üle toseerima ....aga mitte
alati .....suurt abi vist minu jutust polnud 
|
|
|
Jürarrak
klubiliige ac aasta auto 2008 võitja
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Some quattro GmbH Cars
|
postitati 26.07.06 09:59
|
|
|
Diagnostika juhtmete kimbu suutsin üles leida, pistikuid seal pole, lihtsalt otsad on. Aga kaablite värvi järgi peaks õiged otsad üles leidma.
Lambdasid olen proovinud 2 erinevat: 1 on kasutatud originaal ja teine sisuliselt uus NGK oma (sõitnud max 500km).
Kui diagnostika midagi ei anna, siis proovib õhulugeja ära.
Seoses sellega on ka küsimus: Kas 3B ja AAN/ABY on sama õhulugeja või on need erinevad?
Parem must minevik kui lilla tulevik
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 26.07.06 10:24
|
|
|
ABY, 3B, AAN, ADU 6hulugejad on 1:1´le vahetamisk6lblikud
|
|
|
|
Jürarrak
klubiliige ac aasta auto 2008 võitja
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Some quattro GmbH Cars
|
postitati 26.07.06 10:31
|
|
|
Lisaks veel seda, et kui esimest korda vahetasin lambda anduri ära, siis alguses oli segu ilusti rikas gaasi andes ja mootori jõu vahe oli ikka päris
rämedalt tunda. Tegin 5km sõidu ja peale 20min seisu täpselt sama jama nagu varem.
Kas ei või viga olla süüte küünaldes, bensu rõhus?
Parem must minevik kui lilla tulevik
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 26.07.06 13:02
|
|
|
Küünalde mitte korrasolekust annab märku kakkuv mootor, nii igaksjuhuks võiks korraks küünlaid vaadata.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Jürarrak
klubiliige ac aasta auto 2008 võitja
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Some quattro GmbH Cars
|
postitati 26.07.06 13:41
|
|
|
Kakkumist on tunda külma mootoriga mõõdukalt gaasi lisades
Parem must minevik kui lilla tulevik
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 26.07.06 19:57
|
|
|
Õhulugejas võib viga peituda. Kuna mu masina õhulugeja just läbi kõrvetati (laenasin prooviks teise auto peale, mis selle läbi kärsatas), siis segu
käitumine on erinev sellest, mis oli enne...
Nimelt läks mu masina segu full-rich juba vaakumialas, kui juba paar-kolm millimeetrit gaasipedaali vajutada. Seda nii originaal, kui ka 7a
kütterõhuregulaatoriga, millega ringi sõidan.
Nüüd uue õhulugejaga (testisin veel mitut, kõik käituvad ühtemoodi, seega on need õhulugejad korras) peab päris tugevalt gaasipedaalile vajutama, enne
kui segu rikkaks läheb, sellist powerit, nagu varem osagaasil, ka pole. Keskmine kütusekulu on peaaegu 3 liitrit sajale vähenenud (see on
positiivne).
Sõitsin ringi ca 50-60km läpakas vag`iga järel, mingeid veakoode ei tule, seega peaks kõik korras olema. Aga õhulugeja erinevusest tuleb selline segu
käitumise erinevus...
Samas, kui õhulugeja signaal ei mahuks softis olevatesse piiridesse võrrelduna teiste anduritega, tuleks veateade Signal too low/too high...
Sinu autoga seoses tekkis veel küsimus: Kuna seal on 3B sisselaskekolle ja selle külge on kinnitatud ka kütterõhu regulaator, siis kas ei või olla
nii, et seal on ka 3b regulaator??? (st rõhk AAN jaoks liiga madal ja sealt lahja segu? Lihtsalt selline mõte).
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|