Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2,2 20VT AAN segu lahja gaasi andes (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 2319)
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 26.07.06 08:13 Tsiteeri
2,2 20VT AAN segu lahja gaasi andes



Probleem siis nimelt järgmine:

Kui vajutada järsult gaasipedaal põhja siis segukell näitab, et segu on täiesti vaene. Ja välja hakkab ta sellest vasest alast kella järgi välja tulema ja rikkaks minema alates 4000 rpm ja edasi.
Olen roovinud 2 korda vahetada lambda andurit ja ka teist aju olen proovinud, kuid mitte midagi ei muutu. Segu endiselt vaene.
Samuti annab see tunda minekus, kui segu rikkaks läheb, on tunda kuidas jõudu juurde tuleb.

Oskab keegi pakkuda, milles võiks veel asi olla?


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 26.07.06 08:17 Tsiteeri


õhulugejat ka lihtne proovida, katseta see ka igaksjuhuks ära.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 26.07.06 08:20 Tsiteeri


Saaks kuidagi veakoode antud masinal lugeda, tuleks ehk selgust anomaaliale..


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 26.07.06 08:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Saaks kuidagi veakoode antud masinal lugeda, tuleks ehk selgust anomaaliale..


aga ei saa siis või? kui ei, siis miks?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 26.07.06 08:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarts
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Saaks kuidagi veakoode antud masinal lugeda, tuleks ehk selgust anomaaliale..


aga ei saa siis või? kui ei, siis miks?



Urri keresse on tõstetud AAN, nüüd oleks vaja teada ajupinne, kust tulevad diagnosti otsad ning nende seletust/tähistust.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 26.07.06 08:33 Tsiteeri


http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/20vpin.html#s4mot

http://www.sjmautotechnik.com/parts_products/VAG-COM/2x2diag.jpg

Plussi ja miinuse ehk leiad ise.
L on pin nr. 13
K on pin nr. 55


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arsi
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy

postitati 26.07.06 08:37 Tsiteeri


....kindlalt ei väida ,ag tundub et lamda andur jääb tiba aeglaseks ....kui leiad mõne toonori mille pealt saaks võtta originaal lamda siis proovi sellega .....tihti on juhtunyud ka nii ,et ümber ehitatud kanalisatsioon hakkab lamda tööle näkku panema ....aga see juba pikem jutt ja kisub sinna raketiteaduse poole peale . Õhulugejatega on vähe teine lugu ....reeglina ,kui on antsus siis hakkab üle toseerima ....aga mitte alati .....suurt abi vist minu jutust polnud ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 26.07.06 09:59 Tsiteeri


Diagnostika juhtmete kimbu suutsin üles leida, pistikuid seal pole, lihtsalt otsad on. Aga kaablite värvi järgi peaks õiged otsad üles leidma.
Lambdasid olen proovinud 2 erinevat: 1 on kasutatud originaal ja teine sisuliselt uus NGK oma (sõitnud max 500km).
Kui diagnostika midagi ei anna, siis proovib õhulugeja ära.
Seoses sellega on ka küsimus: Kas 3B ja AAN/ABY on sama õhulugeja või on need erinevad?


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 26.07.06 10:24 Tsiteeri


ABY, 3B, AAN, ADU 6hulugejad on 1:1´le vahetamisk6lblikud


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 26.07.06 10:31 Tsiteeri


Lisaks veel seda, et kui esimest korda vahetasin lambda anduri ära, siis alguses oli segu ilusti rikas gaasi andes ja mootori jõu vahe oli ikka päris rämedalt tunda. Tegin 5km sõidu ja peale 20min seisu täpselt sama jama nagu varem.

Kas ei või viga olla süüte küünaldes, bensu rõhus?


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 26.07.06 12:55 Tsiteeri


Nüüd, kui diagnostikajuhtmed on leitud, tee kasvõi järgnev test http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/ecuf20v.html#outs4
saad jälile elutähtsate solenoidide(elektromagnet klappide) funktsioneerimises.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 26.07.06 13:02 Tsiteeri


Küünalde mitte korrasolekust annab märku kakkuv mootor, nii igaksjuhuks võiks korraks küünlaid vaadata.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 26.07.06 13:41 Tsiteeri


Kakkumist on tunda külma mootoriga mõõdukalt gaasi lisades


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 26.07.06 19:57 Tsiteeri


Õhulugejas võib viga peituda. Kuna mu masina õhulugeja just läbi kõrvetati (laenasin prooviks teise auto peale, mis selle läbi kärsatas), siis segu käitumine on erinev sellest, mis oli enne...
Nimelt läks mu masina segu full-rich juba vaakumialas, kui juba paar-kolm millimeetrit gaasipedaali vajutada. Seda nii originaal, kui ka 7a kütterõhuregulaatoriga, millega ringi sõidan.
Nüüd uue õhulugejaga (testisin veel mitut, kõik käituvad ühtemoodi, seega on need õhulugejad korras) peab päris tugevalt gaasipedaalile vajutama, enne kui segu rikkaks läheb, sellist powerit, nagu varem osagaasil, ka pole. Keskmine kütusekulu on peaaegu 3 liitrit sajale vähenenud (see on positiivne).
Sõitsin ringi ca 50-60km läpakas vag`iga järel, mingeid veakoode ei tule, seega peaks kõik korras olema. Aga õhulugeja erinevusest tuleb selline segu käitumise erinevus...
Samas, kui õhulugeja signaal ei mahuks softis olevatesse piiridesse võrrelduna teiste anduritega, tuleks veateade Signal too low/too high...

Sinu autoga seoses tekkis veel küsimus: Kuna seal on 3B sisselaskekolle ja selle külge on kinnitatud ka kütterõhu regulaator, siis kas ei või olla nii, et seal on ka 3b regulaator??? (st rõhk AAN jaoks liiga madal ja sealt lahja segu? Lihtsalt selline mõte).


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 32.0% - SQL: 68.0%]