Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A100 2,8 '94 pardaarvuti mure (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 1363)
multik
huviline



Registreerunud 23.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.8 Quattro '94 (autom.)

postitati 25.07.06 07:37 Tsiteeri
A100 2,8 '94 pardaarvuti mure



Tervist,

peale kütuse kõrgsurve vooliku vahetust (see, mis läheb vasakul asuvast bensiini filtrist paremale mootorisse sisse) hakkas armatuuris olev pardaarvuti, mis hetkelist/keskmist kütusekulu, läbitud aega jne näitab, mingeid imelikke trikke tegema. Näiteks: enne vahetust kui paak hakkas tühjaks saama ning bensiini näidik langes punasesse alasse näitas pardaarvuti kenasti, et sõita veel 50km vms. Peale vahetust ei saa pardaarvuti enam üldse aru kui palju kütet paagis on ning isegi pooltäis paagiga näitab, et sõita veel 100km või näitab lausa L tähte. Kõige uuedsem trikk on tal, et ei näita üldse mitte midagi, st ekraan on tume. Kõik ülejäänud näidikud pardaarvutis toimivad, st hetkeline kütuse kulu jne. Kas kellegil on mingeid ideid, mis võiks lahti olla.
Kui keegi jaksab/tahab jagada infot kuidas/kust saaks VAG-COMi softi ja kaablit antud isengile oleksin väga tänulik, sest diagnostika teema huvitab mind väga.

Tänud ette,
Multik


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
multik
huviline



Registreerunud 23.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.8 Quattro '94 (autom.)

postitati 03.08.06 20:21 Tsiteeri


No mis seal siis ikka, ise küsin, ise vastan.
Sai täna räägitud ühe diagnostikuga, kes arvas, et kõrgsurve vooliku ja pardaarvuti mured ei ole seotud vaid lihtsalt kokkusattumus. Pardaarvuti võib aga vabalt mitte töötada sellepärast, et 100 armatuuri külmjooted olevatki nõrgad. Proovin siis mingi päev lahti kahgutada ning jooted üle vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 04.08.06 08:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: multik
sellepärast, et 100 armatuuri külmjooted olevatki nõrgad.

Noriks natuke. :) Külmjoode ei ole mingi joode, külmjooteks kutsutakse rahvakeeles ühendust mitte andvat tavalist jooteühendust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
multik
huviline



Registreerunud 23.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.8 Quattro '94 (autom.)

postitati 07.08.06 20:21 Tsiteeri


Üldse mitte paha pärast Black: üsna mõtetu post afaik. Oleks pigem oodanud midagi asjalikku. Vähemalt mingit ideedki kuhu poole joosta. Siiamaani olen pidanud oma muredega ise toime tulema.

Asjast. Sai siis pühapäeval näidukuplokk armatuurist lahti kistud ning ühenduspistikud lihtsalt lahti-kinni ühendatud. Sai ka mõningaid kruve pingutatud. Hetkel tundub asi toimivat kenasti :) Lisaks kadus ära õlirõhu- ning piduriklotside alarm. Imelik. Vot selline lugu :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 29.0% - SQL: 71.0%]