madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 04.10.03 11:31
|
|
|
Om kellelgi kogemusi piduritega?
Mis soovitate panna (auto mul 87 kandiline kube), asi nimelt järgmine, kui lutti anda siis kone poolest kõik ok. aga mis jäävad nõrgaks on pidurid,
üks korralik premasa ja õli keeb (pedaal pehme), krt sellepärast pidin ühele vennale täiega tagant sisse väänama. Siis tekkis mõte, et peaks midagi
paremat vaatama, huvi esimeste ketaste, supordite vastu mis mahuks 15 velje siise, uusi ei taha (kallid ma arvan), auguvahe mul sääl 100. Tagumisi
vast ei viitsi vahetama hakata, aga kui kellelgi häid mõtteid, kuulan hoolega! (taga miskipärast trummlid, töötavad norm).
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 04.10.03 11:40
|
|
|
Asi aktuaalne sellepärast, et mul kone praegu laiali, kokku läheb veits kangemana kui oli, siis pitturitega veel rohkem jama. ( mitte seda et ma mingi
segane kihutaja oleks, aga vahest proovin, kui olud lubavad).
|
|
|
laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
|
postitati 04.10.03 11:45
|
|
|
Mul ka pedaal juba pikemat aega pehme aga see sellest, et peale vedeliku vahetust ei saanud kõike õhku välja. Äkki sama asi?
Või siis millal vahetati viimati pidurivedelikku ja mis sisse pandi?
Kui need kaks mainitud asja korras, siis lihtsamalt/odavamalt parandamise seisukohalt rohkem ei tea.
Ja veel tuli meelde, et kulunud mansetid võivad rolli mängida. Ning kui palju on praegu esimeste ketaste paksust alles jäänud (liiga õhukesed
kuumenevad kergemini)?
Muidu ei tahaks nagu eriti uskuda, et coupe originaalpidurid nii lahjad on, et ainult ühe äkkpidurduse peale üle kuumenevad.
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 04.10.03 11:51
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja laur4
Mul ka pedaal juba pikemat aega pehme aga see sellest, et peale vedeliku vahetust ei saanud kõike õhku välja. Äkki sama asi?
Või siis millal vahetati viimati pidurivedelikku ja mis sisse pandi?
Kui need kaks mainitud asja korras, siis lihtsamalt/odavamalt parandamise
seisukohalt rohkem ei tea.
Ja veel tuli meelde, et kulunud mansetid võivad rolli mängida. Ning kui palju on praegu esimeste ketaste paksust alles jäänud (liiga õhukesed
kuumenevad kergemini)?
Muidu ei tahaks nagu eriti uskuda, et coupe originaalpidurid nii lahjad on, et ainult ühe äkkpidurduse peale üle kuumenevad. |
Kuda sulle õelda, äkkpidurduse peavad vastu, samas kui suuremalt kiiruselt maha lööma hakata siis asi algul norm aga mingiaeg tunned kui enam ei
mõika, pedaliga tunda kui liig palavaks lähevad. Asjad mis mul praegu all on hääs korras, lekkeid, kulumisi jne. pole (ega ma ilmaasjata suuremate
vastu huvi ei tunneks).
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 05.10.03 05:33
|
|
|
Palju oleneb ka pidurklotsides mis firmaga tegu. Mõne firma klots lihtsalt ei pidurda. Aga kui tahad paremaid pidureid siis pead hakkama sobitama ja
aretama. Ja taha kindlasti ka ketas pidiurid sest sealt oleneb ka väga palju.
|
|
|
|
Matti
huviline
Registreerunud 19.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Avant
|
postitati 05.10.03 09:58
|
|
|
Vedelik? Kui vana,DOT4 või DOT5? Keemistemperatuuri mõõdetud on?
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 05.10.03 20:20
|
|
|
Kui pidurivedelik on juba üle kahe aasta vana siis on seal piisavalt vett ja muud jama sees juba.Reeglina muutub elu peale vedeliku vahetamist
paremaks,kuna õli keemistemp on kõvasti kõrgem kui veel.Veel ei maininud sa kas on jahutusega või ilma kettad?
Samas pidurite upgrade on üsna kulukas teema kui tahad korralikku tulemust saada.Ice võib sind hindadega kurrsi viia,sai alles talle üks hea pakkumine
tehtud
|
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 05.10.03 21:32
|
|
|
Ees mul jahutusega kettad on, taga trummel, välimuse järgi tunduvad passati või miski sellise suurusega, golfil igatahes väiksemad(tagumised).
Esimesed tunduvad munuarust väiksed olevat, kui peale vaatad siis nagu mänguasjad seal velje sees. Ega ma nüüd mingeid tuning pidureid ka ei otsi,
lihtsalt tahtsin teada, et äkki annab mõne teise auto küljest kangemad hankida, mis mulle alla sobiks, ilma kapitaalse ümberehituseta. Seda õli värki
mõtlesin ise ka vaadata, mul praegu sama õli sees mis 5 kuud tagasi ostes seal oli, silmaga vaadates ilus aga tont teab mis ta sääl om. Esialgu siis
vahetan õli välja ja proovin pehmemaid klotse, kui ei aita eks siis vaatab edasi. Üldisel olen tähele pannud, et kettaid ikka väga lihtne siniseks
ajada, sierral olid ka etemad minu mäletamist mööda.
|
|
|
janek
klubiliige
Registreerunud 20.11.02
Asukoht: Tartu-Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: kuubik + "kaubik" + A3
|
postitati 06.10.03 06:05
|
|
|
Pidurite pealt ära kunagi hoia kokku!!! Nagu enne ütlesid et oleks peaaegu selga sõitnud!!! Mul on taga ketaspidurid ja kettad maksid 700 kaks tykki.
Nyyd kui ostad veel korralikud klotsid, u. 600-700 + oma töövaev saad tagumise otsa 1500'ga korda. Kuna sul aga trumlid taga, siis ma arvan et
kogu jama veel odavam. Ja esimesed kettad ka vaevalt, et väga palju üle 1000 krooni maksavad. Kui korraga ei jõua siis üks kuu üks asi ja teine kuu
teine asi.
.............
|
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 06.10.03 07:40
|
|
|
tagumiste trumlite tegemine läks mul nodi mingi ~1000 eeku, sai vahetatud kõik peale trummlite, sest need käravad veel.
|
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 06.10.03 09:54
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja janek
Pidurite pealt ära kunagi hoia kokku!!! Nagu enne ütlesid et oleks peaaegu selga sõitnud!!! Mul on taga ketaspidurid ja kettad maksid 700 kaks tykki.
Nyyd kui ostad veel korralikud klotsid, u. 600-700 + oma töövaev saad tagumise otsa 1500'ga korda. Kuna sul aga trumlid taga, siis ma arvan et
kogu jama veel odavam. Ja esimesed kettad ka vaevalt, et väga palju üle 1000 krooni maksavad. Kui korraga ei jõua siis üks kuu üks asi ja teine kuu
teine asi. |
Mul olemasolevad kettad, trumlid igati hääs korras, kui siis tagumised klotsid võibolla nati kulunud seda arvan seepärast, et kässaril üks pool
kehvemini peab. Teema panin üless seepärast, et äkki kellelgi infi mis autolt (äkki sobivad mõne vw, või teise audi omad) oleks võimalik kangemad
pidurid maha kangutada ja coupele modida. Kui selline varjant puudub siis tuleb olemasolevatega edasi kulgeda, õnnek nüüd juba tean kuda naad
käituvad, kui esimest korda nõrgaks jäid siis ehmatas peris ära, et mis siis nüüd?
|
|
|
fox
huviline
Registreerunud 31.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW
|
postitati 06.10.03 10:14
|
|
|
Pidurivedelikest võid proovida ka nt. ATE Blue Racing'ut selel keemis temp 50 C kõrgem ja vahetusvälp ka 3 aastat. Rahvaralli
mehed paljud kasutavad näiteks seda.
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 06.10.03 10:18
|
|
|
Seada vedeliku+kangema klotsi asja hakkan ma uurima jah, äkki saabki asjad norm toimima. Kettad, supordid lammutan ka korra maha ja eemaldan viimase
kui rooste, siis peaks ka jahutus parem olema. pärast veljevärviga üle.
|
|
|
Matti
huviline
Registreerunud 19.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Avant
|
postitati 07.10.03 05:20
|
|
|
Ketaspiduritega sillatala tagaotsa külge ehitada pole eriti raske,aga tulemus on positiivne.
|
|
|
|