Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Om kellelgi kogemusi piduritega? (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 1799)
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 04.10.03 11:31 Tsiteeri
Om kellelgi kogemusi piduritega?



Mis soovitate panna (auto mul 87 kandiline kube), asi nimelt järgmine, kui lutti anda siis kone poolest kõik ok. aga mis jäävad nõrgaks on pidurid, üks korralik premasa ja õli keeb (pedaal pehme), krt sellepärast pidin ühele vennale täiega tagant sisse väänama. Siis tekkis mõte, et peaks midagi paremat vaatama, huvi esimeste ketaste, supordite vastu mis mahuks 15 velje siise, uusi ei taha (kallid ma arvan), auguvahe mul sääl 100. Tagumisi vast ei viitsi vahetama hakata, aga kui kellelgi häid mõtteid, kuulan hoolega! (taga miskipärast trummlid, töötavad norm).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 04.10.03 11:40 Tsiteeri


Asi aktuaalne sellepärast, et mul kone praegu laiali, kokku läheb veits kangemana kui oli, siis pitturitega veel rohkem jama. ( mitte seda et ma mingi segane kihutaja oleks, aga vahest proovin, kui olud lubavad).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 04.10.03 11:45 Tsiteeri


Mul ka pedaal juba pikemat aega pehme aga see sellest, et peale vedeliku vahetust ei saanud kõike õhku välja. Äkki sama asi?
Või siis millal vahetati viimati pidurivedelikku ja mis sisse pandi?
Kui need kaks mainitud asja korras, siis lihtsamalt/odavamalt parandamise seisukohalt rohkem ei tea.
Ja veel tuli meelde, et kulunud mansetid võivad rolli mängida. Ning kui palju on praegu esimeste ketaste paksust alles jäänud (liiga õhukesed kuumenevad kergemini)?
Muidu ei tahaks nagu eriti uskuda, et coupe originaalpidurid nii lahjad on, et ainult ühe äkkpidurduse peale üle kuumenevad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 04.10.03 11:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja laur4
Mul ka pedaal juba pikemat aega pehme aga see sellest, et peale vedeliku vahetust ei saanud kõike õhku välja. Äkki sama asi?
Või siis millal vahetati viimati pidurivedelikku ja mis sisse pandi?
Kui need kaks mainitud asja korras, siis lihtsamalt/odavamalt parandamise
seisukohalt rohkem ei tea.
Ja veel tuli meelde, et kulunud mansetid võivad rolli mängida. Ning kui palju on praegu esimeste ketaste paksust alles jäänud (liiga õhukesed kuumenevad kergemini)?
Muidu ei tahaks nagu eriti uskuda, et coupe originaalpidurid nii lahjad on, et ainult ühe äkkpidurduse peale üle kuumenevad.

Kuda sulle õelda, äkkpidurduse peavad vastu, samas kui suuremalt kiiruselt maha lööma hakata siis asi algul norm aga mingiaeg tunned kui enam ei mõika, pedaliga tunda kui liig palavaks lähevad. Asjad mis mul praegu all on hääs korras, lekkeid, kulumisi jne. pole (ega ma ilmaasjata suuremate vastu huvi ei tunneks).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 05.10.03 05:33 Tsiteeri


Palju oleneb ka pidurklotsides mis firmaga tegu. Mõne firma klots lihtsalt ei pidurda. Aga kui tahad paremaid pidureid siis pead hakkama sobitama ja aretama. Ja taha kindlasti ka ketas pidiurid sest sealt oleneb ka väga palju. :):(;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Matti
huviline



Registreerunud 19.07.03
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Avant

postitati 05.10.03 09:58 Tsiteeri


Vedelik? Kui vana,DOT4 või DOT5? Keemistemperatuuri mõõdetud on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 05.10.03 20:20 Tsiteeri


Kui pidurivedelik on juba üle kahe aasta vana siis on seal piisavalt vett ja muud jama sees juba.Reeglina muutub elu peale vedeliku vahetamist paremaks,kuna õli keemistemp on kõvasti kõrgem kui veel.Veel ei maininud sa kas on jahutusega või ilma kettad?
Samas pidurite upgrade on üsna kulukas teema kui tahad korralikku tulemust saada.Ice võib sind hindadega kurrsi viia,sai alles talle üks hea pakkumine tehtud :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 05.10.03 21:32 Tsiteeri


Ees mul jahutusega kettad on, taga trummel, välimuse järgi tunduvad passati või miski sellise suurusega, golfil igatahes väiksemad(tagumised). Esimesed tunduvad munuarust väiksed olevat, kui peale vaatad siis nagu mänguasjad seal velje sees. Ega ma nüüd mingeid tuning pidureid ka ei otsi, lihtsalt tahtsin teada, et äkki annab mõne teise auto küljest kangemad hankida, mis mulle alla sobiks, ilma kapitaalse ümberehituseta. Seda õli värki mõtlesin ise ka vaadata, mul praegu sama õli sees mis 5 kuud tagasi ostes seal oli, silmaga vaadates ilus aga tont teab mis ta sääl om. Esialgu siis vahetan õli välja ja proovin pehmemaid klotse, kui ei aita eks siis vaatab edasi. Üldisel olen tähele pannud, et kettaid ikka väga lihtne siniseks ajada, sierral olid ka etemad minu mäletamist mööda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
janek
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.11.02
Asukoht: Tartu-Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: kuubik + "kaubik" + A3

postitati 06.10.03 06:05 Tsiteeri


Pidurite pealt ära kunagi hoia kokku!!! Nagu enne ütlesid et oleks peaaegu selga sõitnud!!! Mul on taga ketaspidurid ja kettad maksid 700 kaks tykki. Nyyd kui ostad veel korralikud klotsid, u. 600-700 + oma töövaev saad tagumise otsa 1500'ga korda. Kuna sul aga trumlid taga, siis ma arvan et kogu jama veel odavam. Ja esimesed kettad ka vaevalt, et väga palju üle 1000 krooni maksavad. Kui korraga ei jõua siis üks kuu üks asi ja teine kuu teine asi.


.............
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 06.10.03 07:40 Tsiteeri


tagumiste trumlite tegemine läks mul nodi mingi ~1000 eeku, sai vahetatud kõik peale trummlite, sest need käravad veel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 06.10.03 09:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja janek
Pidurite pealt ära kunagi hoia kokku!!! Nagu enne ütlesid et oleks peaaegu selga sõitnud!!! Mul on taga ketaspidurid ja kettad maksid 700 kaks tykki. Nyyd kui ostad veel korralikud klotsid, u. 600-700 + oma töövaev saad tagumise otsa 1500'ga korda. Kuna sul aga trumlid taga, siis ma arvan et kogu jama veel odavam. Ja esimesed kettad ka vaevalt, et väga palju üle 1000 krooni maksavad. Kui korraga ei jõua siis üks kuu üks asi ja teine kuu teine asi.

Mul olemasolevad kettad, trumlid igati hääs korras, kui siis tagumised klotsid võibolla nati kulunud seda arvan seepärast, et kässaril üks pool kehvemini peab. Teema panin üless seepärast, et äkki kellelgi infi mis autolt (äkki sobivad mõne vw, või teise audi omad) oleks võimalik kangemad pidurid maha kangutada ja coupele modida. Kui selline varjant puudub siis tuleb olemasolevatega edasi kulgeda, õnnek nüüd juba tean kuda naad käituvad, kui esimest korda nõrgaks jäid siis ehmatas peris ära, et mis siis nüüd?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
fox
huviline

Avatar


Registreerunud 31.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW

postitati 06.10.03 10:14 Tsiteeri


Pidurivedelikest võid proovida ka nt. ATE Blue Racing'ut selel keemis temp 50 C kõrgem ja vahetusvälp ka 3 aastat. Rahvaralli mehed paljud kasutavad näiteks seda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 06.10.03 10:18 Tsiteeri


Seada vedeliku+kangema klotsi asja hakkan ma uurima jah, äkki saabki asjad norm toimima. Kettad, supordid lammutan ka korra maha ja eemaldan viimase kui rooste, siis peaks ka jahutus parem olema. pärast veljevärviga üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Matti
huviline



Registreerunud 19.07.03
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Avant

postitati 07.10.03 05:20 Tsiteeri


Ketaspiduritega sillatala tagaotsa külge ehitada pole eriti raske,aga tulemus on positiivne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.6% - SQL: 54.4%]